Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Słaby pneumatyczny klucz udarowy
Autor Wiadomość
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-08-14, 20:31   Słaby pneumatyczny klucz udarowy

Kupiłem klucz yt09511 http://yato.com/products/4/YT-09511
Producent podaje Moment obrotowy [Nm] 550
Wąż pneumatyczny powonień mieć mieć min. 10 mm średnicy wewnętrznej więc zakupiłem jeszcze yt 24224 czyli przewód 10m x 10mm.
Urządzenie powinno pracować na zakresie 5,9-7,9 bara.
Tak ustaiwłem kompresor (100l butla) i w takim zestawie klucz ledo odkręcił śrubę od koła przykręconą na 110 Nm , po wpięciu bez reduktora przy 10 barach odkręcił śrubę 120 ale 140 nie był już wstanie.

Czy ten klucz to po prostu taki szmelc czy może być jakiś powód takiej sytuacji ?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-08-14, 21:28   

Przetestowałem go na wszelkie możliwe sposoby on po prostu jest taki gówniany że przy tych 6 barach w ogólnie nie ma mocy a przy 9 ledwo odkręca śróbę przykręconą na 110 Nm
co ciekawe zużywa bardzo mało powietrza , mam klucz pneumatyczny kątowy do małych śrub to zużywa 2x więcej powietrza
wydaje mi się też że regulacja prędkości przy odkręceniu niczego nie zmienia.
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2018-08-14, 21:32   

Albo szmelc albo za mało luftu dostaje jednak. Mam w garażu klucz firmy Beta (używany kupiłem, bo cena nowego przyprawia mnie o zawrót głowy) pracujący z marketowym kompresorkiem Stanleya i nie ma problemu, żeby porządnie doj#€%ć śrubę tudzież ją później odkręcić.
_________________

Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2018-08-14, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-08-14, 22:01   

mam taki
https://allegro.pl/yato-waz-pneumatyczny-10mm-10m-zbrojony-przewod-i7382742874.html

Wcześniej jak go podłączyłem na 5mm to nie widziałem specjalnej różnicy
Czy to możliwe że używanie zwykłej nasadki plus przedłużki 20 cm może dać taki efekt ?
Dokręciłem śruby od kół na max mocy to może było ze 100 Nm
Od kiedy polacy przejęli Yato strasznie spadło na jakości chyba sobie podziękuje interesy z tą firmą.
Według mnie to klucz nie używa nawet 10 % powietrza który dostaje.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2018-08-14, 22:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2018-08-14, 22:21   

Fruxo napisał/a:
Czy to możliwe że używanie zwykłej nasadki plus przedłużki 20 cm może dać taki efekt ?


Wg mnie to nie ma kompletnie znaczenia. Chyba, że ktoś ma inne zdanie to chętnie posłucham :)

Fruxo napisał/a:
Według mnie to klucz nie używa nawet 10 % powietrza który dostaje.



Rycie, to po co ten centymetrowy wąż? :D jak nie zapomnę i zachowała naklejka z numerem się to jutro wrzucę foto tego swojego pistoletu. Naprawdę super jest i do domowych zastosowań to moc ma aż nadto.
Nie wiem czemu ale mi Yato zawsze kojarzyło się z tandetą.
_________________

 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-08-14, 22:28   

teraz to już totalnie nie wiem , wróciłem z garażu podłączyłem klucz pod waż 10 mm śruby kół ani drgną , zamieniłem go na spiralny przewód 5 mm jakiś najtańszy z marketu za 20 zł , klucz rwie śruby bez żadnego problemu
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2018-08-14, 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2018-08-15, 08:52   

Ferdek Kiepski mawiał: "Są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie śniły." :D

Mój szpej niżej.

WP_20180815_09_41_03_Pro.jpeg
Plik ściągnięto 39 raz(y) 41,47 KB

_________________

 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-08-15, 20:33   

Rozwiązanie kowalskie, przewierciłem zaworek w szybko złączce węzą pneumatycznego. Klucz chodzi jak szalony tylko przed każdym przepięciem urządzenia muszę zamykać dopływ powietrza na butli. Nie stanowi to jakiegoś wielkiego problemu bo używam tego węzą tylko do pneumata.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne