Ja Ci moge polecić Vtech właśnie z Krakowa.
Robili to w silniku 1.2 TCe w Clio a to jest ten sam silnik . Przyrost mocy o 15KM, Moment 12 Nm.Można więcej ale to już żyłowanie .
Efektywnie spadek żużycia o 1l/100 km.A banan na twarzy :)
Można uzyć tzw PowerBox-a ( wpinany ) aby nie mieć problemów w ASO .
Możesz też wypożyczyć . Jesli zdecydujesz się zakupić to zapłacony wynajm odlicza się od ceny
Ja Ci moge polecić Vtech właśnie z Krakowa.
Robili to w silniku 1.2 TCe w Clio a to jest ten sam silnik . Przyrost mocy o 15KM, Moment 12 Nm.Można więcej ale to już żyłowanie .
Efektywnie spadek żużycia o 1l/100 km.A banan na twarzy :)
Można uzyć tzw PowerBox-a ( wpinany ) aby nie mieć problemów w ASO .
Możesz też wypożyczyć . Jesli zdecydujesz się zakupić to zapłacony wynajm odlicza się od ceny
A jest sens chipować 1.2TCe 125KM, ktory siedzi w Dusterze?
Eh, ten temat powraca co jakiś czas... Jeśli nie szkoda wam silników to śmiało róbcie chipa... Tylko powerboxy sobie odpuście, działa to tak że oszukuje silnik który leje więcej paliwa. Autko będzie trochę lepiej, ale w perspektywie długoterminowej tłoki się wypalają.
Poza tym silnik 1.2 tce nie jest demonem trwałości i obiegowo się mówi że dużo wytrzymalszy jest 1.6. śmiem twierdzić że przy budżecie rzędu 10 tys zł dużo lepsze efekty osiągnąć można właśnie przy utrudnieniu tego 1.6. kiedyś widziałem podaje logana mającego 160 koni, Toto latało już ładnie przy 1 tonie masy.
1.2 tce jest zbyt miękkie, .9 tce jest zbyt małe. 1.4 turbo brakuje bo taki fiatowski można i na 180 zrobić, polowego z di na 190km.
Ludzie zrozumcie że dacia to nie jest materiał na tanią rajdowke. No chyba że ściągniesz sobie Sandero rs z Brazylii
Eh, ten temat powraca co jakiś czas... Jeśli nie szkoda wam silników to śmiało róbcie chipa... Tylko powerboxy sobie odpuście, działa to tak że oszukuje silnik który leje więcej paliwa. Autko będzie trochę lepiej, ale w perspektywie długoterminowej tłoki się wypalają.
Poza tym silnik 1.2 tce nie jest demonem trwałości i obiegowo się mówi że dużo wytrzymalszy jest 1.6. śmiem twierdzić że przy budżecie rzędu 10 tys zł dużo lepsze efekty osiągnąć można właśnie przy utrudnieniu tego 1.6. kiedyś widziałem podaje logana mającego 160 koni, Toto latało już ładnie przy 1 tonie masy.
1.2 tce jest zbyt miękkie, .9 tce jest zbyt małe. 1.4 turbo brakuje bo taki fiatowski można i na 180 zrobić, polowego z di na 190km.
Ludzie zrozumcie że dacia to nie jest materiał na tanią rajdowke. No chyba że ściągniesz sobie Sandero rs z Brazylii
No przeciez tylko spytalem, sam jeżdzę dCi, a nowy będzie 1.2TCe(ale przez 3 lata gwarancji nic nie zrobię i tak). Tylko zastanawia mnie fakt ze np ten sam silnik w Renault jest duzo mocniejszy, chyba ze to inna konstrukcja?
Czip 1.2 tce to tylko 2 wizyty na hamowni i co najwyżej rozwalenie silnika po 150-200 tyś
a modyfikacje 1.6 to konstruowanie wielu rzeczy od nowa i niekończone się awarie
Od razu zaznaczyłem że do "ulepszania" 1.6 bez 10 tysięcy nie ma co podchodzić.... Chyba bardzo dogodnie dla siebie pominąłeś tą kwestię.
1.2 Trwałością do konstrukcji jakie wymieniłem wcześniej nie umywa się nawet. Nie powiedziałem że jest to silnik tragiczny.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.2 115km
Wersja: Stepway Outdoor
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 67 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-23, 19:01
Dobra bo widzę, że gówno burza się wytworzyła. Co po niektórzy piszą to samo co było wałkowane przez 3. wcześniejsze strony, także wracając do tematu:
Dzieki za polecenie Vtecha. Propozycja z boxem jest interesująca. Z tego co patrzyłem na boxie zawsze osiągi były mniejsze niż po wirusie indywidulanym. Skoro tutaj przyrosty i tak są małe to nie wiem jakie są po boxie? Czy może podaleś już wartości dla boxu?
Na czas gwarancji jest to dobra opcja.
Zapytam ile kosztuje taka przyjemność. Spalanie też by się przydało zmniejszyć bo w mieście to mi bierze 9l jak nie cisne... ;/
Tylko jak mnie podliczą na 1200zł-1600zł to raczej słabo jak za 15 niutków więcej. różnica niewielka
Ostatnio zmieniony przez DokkerKRK 2018-05-23, 19:07, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.2 115km
Wersja: Stepway Outdoor
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 67 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-24, 17:24
a co z opcją EKO ? w tym momencie jej używam bo po mieście wystarczy. czy jak robią chipa to wtedy robią osobno do wersji EKO i do bez eko?
można by też (o ile to możliwe technicznie) zrobić "TURBO CHIP" na wersji bez EKO i po wciśnięciu EKO np. taki oszczędzający paliwo itd. np. gdzieś na trasie potrzeba przycisnąć, powyprzedzać to pyk! turbo i jak już po sprawie wrócić do EKO :) silnika się nie zarżnie a takie turbo może powyjaśniać kilka kwestii kozaczkom na mieście / wiosce nie dość że wyprzedzeni to jeszcze przeż auto dla biednych i cebulandi... pocisk na maxa!
oczywiście piszę z sarkazmem co by ktoś nie zrozumiał
Mam boxa z Vtech. Tego ze sterowaniem bluetooth. Jeżdżę na codzień na ustawieniu 1 (0 to program fabryczny, 8 to maxymalne osiągi). Na 8 samochód to rakieta-trzeba się mocno pilnować żeby nie stracić prawka bo nie wiadomo kiedy jest 150 na budziku.
Nie mierzylem, bo nie mam żadnej aparatury pomiarowej, a efekt przeszedł moje oczekiwania więc nie mam żadnego ciśnienia żeby jechać z tym na hamownie. Banan na twarzy mi wystarczy.
Korekta jest taka, że ciągnie tak fajnie jak pomiędzy 2500-3500 ale do odcinki. No i do odcinki przybywa mu mocy. W serii powyżej 3500rpm kończy się zabawa. Zresztą w zakresie powyżej 2500 też jest zauważalnie lepiej.
Ostatnio zmieniony przez cookie 2018-09-25, 11:30, w całości zmieniany 1 raz
Czy ktoś dokonywał modyfikacje map w silniku 0.9 tce ?
Z tego co wyczytałem modyfikacje wgrywane są przez obd więc nie ma obawy o gwaranta.
Konsekwencje dla silnika również są mi znane.
Czy można ktoś podawał się takiej procedurze i ma jakieś doświadczenia ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum