Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Chiptuning TCe
Autor Wiadomość
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-22, 22:26   

Ja Ci moge polecić Vtech właśnie z Krakowa.
Robili to w silniku 1.2 TCe w Clio a to jest ten sam silnik . Przyrost mocy o 15KM, Moment 12 Nm.Można więcej ale to już żyłowanie .
Efektywnie spadek żużycia o 1l/100 km.A banan na twarzy :)
Można uzyć tzw PowerBox-a ( wpinany ) aby nie mieć problemów w ASO .
Możesz też wypożyczyć . Jesli zdecydujesz się zakupić to zapłacony wynajm odlicza się od ceny
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
alhaz 


Marka: Dacia
Model: Duster FL 4x4 / Duster II 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110KM / 1.2TCe 125KM
Rocznik: 2015 / 2018
Wersja: Celebration
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 286
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-05-23, 02:43   

jas_pik napisał/a:
Ja Ci moge polecić Vtech właśnie z Krakowa.
Robili to w silniku 1.2 TCe w Clio a to jest ten sam silnik . Przyrost mocy o 15KM, Moment 12 Nm.Można więcej ale to już żyłowanie .
Efektywnie spadek żużycia o 1l/100 km.A banan na twarzy :)
Można uzyć tzw PowerBox-a ( wpinany ) aby nie mieć problemów w ASO .
Możesz też wypożyczyć . Jesli zdecydujesz się zakupić to zapłacony wynajm odlicza się od ceny


A jest sens chipować 1.2TCe 125KM, ktory siedzi w Dusterze?
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2018-05-23, 04:49   

Eh, ten temat powraca co jakiś czas... Jeśli nie szkoda wam silników to śmiało róbcie chipa... Tylko powerboxy sobie odpuście, działa to tak że oszukuje silnik który leje więcej paliwa. Autko będzie trochę lepiej, ale w perspektywie długoterminowej tłoki się wypalają.
Poza tym silnik 1.2 tce nie jest demonem trwałości i obiegowo się mówi że dużo wytrzymalszy jest 1.6. śmiem twierdzić że przy budżecie rzędu 10 tys zł dużo lepsze efekty osiągnąć można właśnie przy utrudnieniu tego 1.6. kiedyś widziałem podaje logana mającego 160 koni, Toto latało już ładnie przy 1 tonie masy.
1.2 tce jest zbyt miękkie, .9 tce jest zbyt małe. 1.4 turbo brakuje bo taki fiatowski można i na 180 zrobić, polowego z di na 190km.
Ludzie zrozumcie że dacia to nie jest materiał na tanią rajdowke. No chyba że ściągniesz sobie Sandero rs z Brazylii
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-23, 08:14   

Skąd opinia, że nie jest trwały? Właśnie przed zakupem poczytałem dużo i wychodziło na to, że jest.
 
alhaz 


Marka: Dacia
Model: Duster FL 4x4 / Duster II 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110KM / 1.2TCe 125KM
Rocznik: 2015 / 2018
Wersja: Celebration
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 286
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-05-23, 08:27   

Thomson1708 napisał/a:
Eh, ten temat powraca co jakiś czas... Jeśli nie szkoda wam silników to śmiało róbcie chipa... Tylko powerboxy sobie odpuście, działa to tak że oszukuje silnik który leje więcej paliwa. Autko będzie trochę lepiej, ale w perspektywie długoterminowej tłoki się wypalają.
Poza tym silnik 1.2 tce nie jest demonem trwałości i obiegowo się mówi że dużo wytrzymalszy jest 1.6. śmiem twierdzić że przy budżecie rzędu 10 tys zł dużo lepsze efekty osiągnąć można właśnie przy utrudnieniu tego 1.6. kiedyś widziałem podaje logana mającego 160 koni, Toto latało już ładnie przy 1 tonie masy.
1.2 tce jest zbyt miękkie, .9 tce jest zbyt małe. 1.4 turbo brakuje bo taki fiatowski można i na 180 zrobić, polowego z di na 190km.
Ludzie zrozumcie że dacia to nie jest materiał na tanią rajdowke. No chyba że ściągniesz sobie Sandero rs z Brazylii


No przeciez tylko spytalem, sam jeżdzę dCi, a nowy będzie 1.2TCe(ale przez 3 lata gwarancji nic nie zrobię i tak). Tylko zastanawia mnie fakt ze np ten sam silnik w Renault jest duzo mocniejszy, chyba ze to inna konstrukcja?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-05-23, 16:28   

Cytat:
przy utrudnieniu tego 1.6

czy ty masz pojecie w ogóle o czym mówisz ?

Czip 1.2 tce to tylko 2 wizyty na hamowni i co najwyżej rozwalenie silnika po 150-200 tyś
a modyfikacje 1.6 to konstruowanie wielu rzeczy od nowa i niekończone się awarie
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2018-05-23, 17:58   

Od razu zaznaczyłem że do "ulepszania" 1.6 bez 10 tysięcy nie ma co podchodzić.... Chyba bardzo dogodnie dla siebie pominąłeś tą kwestię.
1.2 Trwałością do konstrukcji jakie wymieniłem wcześniej nie umywa się nawet. Nie powiedziałem że jest to silnik tragiczny.
 
DokkerKRK 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.2 115km
Wersja: Stepway Outdoor
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 67
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-23, 19:01   

Dobra bo widzę, że gówno burza się wytworzyła. Co po niektórzy piszą to samo co było wałkowane przez 3. wcześniejsze strony, także wracając do tematu:

Dzieki za polecenie Vtecha. Propozycja z boxem jest interesująca. Z tego co patrzyłem na boxie zawsze osiągi były mniejsze niż po wirusie indywidulanym. Skoro tutaj przyrosty i tak są małe to nie wiem jakie są po boxie? Czy może podaleś już wartości dla boxu?
Na czas gwarancji jest to dobra opcja.
Zapytam ile kosztuje taka przyjemność. Spalanie też by się przydało zmniejszyć bo w mieście to mi bierze 9l jak nie cisne... ;/

Tylko jak mnie podliczą na 1200zł-1600zł to raczej słabo jak za 15 niutków więcej. różnica niewielka
Ostatnio zmieniony przez DokkerKRK 2018-05-23, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-05-24, 05:49   

No i z taką kwotą musisz się liczyć.
 
DokkerKRK 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.2 115km
Wersja: Stepway Outdoor
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 67
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-24, 17:24   

a co z opcją EKO ? w tym momencie jej używam bo po mieście wystarczy. czy jak robią chipa to wtedy robią osobno do wersji EKO i do bez eko?

można by też (o ile to możliwe technicznie) zrobić "TURBO CHIP" na wersji bez EKO i po wciśnięciu EKO np. taki oszczędzający paliwo itd. np. gdzieś na trasie potrzeba przycisnąć, powyprzedzać to pyk! turbo i jak już po sprawie wrócić do EKO :) silnika się nie zarżnie a takie turbo może powyjaśniać kilka kwestii kozaczkom na mieście / wiosce 8-) :-P nie dość że wyprzedzeni to jeszcze przeż auto dla biednych i cebulandi... :mrgreen: pocisk na maxa!

oczywiście piszę z sarkazmem co by ktoś nie zrozumiał ;-)
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2018-05-24, 19:33   

Myślę że zostaje Ci tylko wizyta w jakimś salonie osobiście, co mogło być powiedzianie to zostało powiedziane.
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2018-09-23, 18:12   

Mam boxa z Vtech. Tego ze sterowaniem bluetooth. Jeżdżę na codzień na ustawieniu 1 (0 to program fabryczny, 8 to maxymalne osiągi). Na 8 samochód to rakieta-trzeba się mocno pilnować żeby nie stracić prawka bo nie wiadomo kiedy jest 150 na budziku.
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-23, 20:00   

Box do 0,9 tce? Hamowales go? Jaki koszt tego pudełka?
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2018-09-23, 22:41   

Nie byłem na hamowni ale efekt jest piorunujący. Cenę masz na stronie sklepu Vtech. Wziąłem najdroższego boxa, przestawianego po bluetooth.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-09-23, 23:27   

E te efekty mają jakies liczby ?
choćby w postaci sprintu do 100 ?
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2018-09-24, 06:01   

Nie mierzylem, bo nie mam żadnej aparatury pomiarowej, a efekt przeszedł moje oczekiwania więc nie mam żadnego ciśnienia żeby jechać z tym na hamownie. Banan na twarzy mi wystarczy.
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-09-25, 01:09   

To troche gadka bez sensu, bo jak przeciągnę mój samochód po obrotach to też się rozpędza. Nie wiem co taki box mógłby korygować.
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2018-09-25, 11:26   

Korekta jest taka, że ciągnie tak fajnie jak pomiędzy 2500-3500 ale do odcinki. No i do odcinki przybywa mu mocy. W serii powyżej 3500rpm kończy się zabawa. Zresztą w zakresie powyżej 2500 też jest zauważalnie lepiej.
Ostatnio zmieniony przez cookie 2018-09-25, 11:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-09-25, 12:16   

telefonem zmierz jest trylion aplikacji
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2018-09-25, 12:35   

Fruxo napisał/a:
telefonem zmierz jest trylion aplikacji

Np.?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-09-25, 13:51   

ja używam torqe pro do odczytów parametrów silnika (trzeba mieć elm)
i tak jest taka funkcja , pomiar jest wtedy bardzo dokładny
w markecie jest multum aplikacji trzeba sprawdzać
https://play.google.com/store/apps/collection/search_results_cluster_apps?clp=ggEHCgUwLTEwMA%3D%3D:S:ANO1ljIY6Qs
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-05-14, 13:41   0,9 tce chip tuning

Czy ktoś dokonywał modyfikacje map w silniku 0.9 tce ?
Z tego co wyczytałem modyfikacje wgrywane są przez obd więc nie ma obawy o gwaranta.
Konsekwencje dla silnika również są mi znane.
Czy można ktoś podawał się takiej procedurze i ma jakieś doświadczenia ?
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-14, 14:34   

Popytaj na forach Renault , sporo Clio i Capturów zrobiono.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-05-14, 17:33   

Sam chip to nic ciekawego pytanie czy to będzie grać z lpg i to fabrycznie zablokowanym
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-14, 17:46   

W sobotę montują mi boxa, jak będę miał wykres to wstawie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne