Tylko wtedy, jeśli doliczą mi serwis to ta rata leasingowa będzie już nie 120 zł wyższa jakieś 150-170 zł wyższa. To rocznie daje około 1800-2000 zł. Więc koszt po 4 latach....(a na tyle dają RCI)
Tak, chodzi o Dustera Essential w benzynie.
Będzie do jazdy regularnej + czasami za miasto, ale nie wydaje mi się, żebyśmy w ogóle przekroczyli 4-5000 km.rocznie....
To jest drugie auto i myślę, że aż tak mocno eksploatowane nie będzie (tym bardziej, że mamy nasze obecne w gazie :))
Za easy service zapłać oddzielnie, wyjdzie 2099 zł na 5 lat. Jak doliczysz do raty leasingowej, to wyjdzie sporo drożej
Tylko wtedy, jeśli doliczą mi serwis to ta rata leasingowa będzie już nie 120 zł wyższa jakieś 150-170 zł wyższa. To rocznie daje około 1800-2000 zł. Więc koszt po 4 latach....(a na tyle dają RCI)
Tak, chodzi o Dustera Essential w benzynie.
Będzie do jazdy regularnej + czasami za miasto, ale nie wydaje mi się, żebyśmy w ogóle przekroczyli 4-5000 km.rocznie....
To jest drugie auto i myślę, że aż tak mocno eksploatowane nie będzie (tym bardziej, że mamy nasze obecne w gazie :))
Za easy service zapłać oddzielnie, wyjdzie 2099 zł na 5 lat. Jak doliczysz do raty leasingowej, to wyjdzie sporo drożej
Tak,
faktycznie do raty wyszło drożej niż myślałam. Tymczasem w 3 różnych miejscach usłyszalam 3 różne rzeczy!
1 - ADD Motor przedstawił mi ofertę Easy Service Pro 2899 zł brutto/48m-cy/120kkm, podobno to jest oferta dla firm
2 - w Nawrocie mi powiedzieli o ofertach tańszych 2299 zł brutto/60m-cy/80kkm, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności
3 - na infolinii DACII nie potrafili mi powiedzieć kto ma rację :D
Dodatkowo zrobili mi sieczkę z mózgu czy ma być Pro, czy zwykły Easy Service (u każdego Dealera byla mowa o PRO), czemu to wszystko razem z cennikami nie jest dostępne online.
Witam,
Jestem tu nowy, za tydzień powinienem odbierać Logana MCV z salonu z benzynowym silniczkiem. Cały czas zastanawiam się czy opłaca się dokupić "Easy service" na 5 lat za 2100zł. Zakładam że koszt wymiany oleju z filtrem to będzie około 200-250zł czyli daje to nam dopiero 1000-1250zł przez 5 lat. Czy Dacia przy założonym przebiegu 80.000km przez 5 lat w "Easy Service " przewiduje jeszcze jakies serwisy typu wymiana tarcz, klocków itp? Bo z tego co mi wiadomo koszt serwisu klimatyzacji nie wchodzi w zakres "easy service"
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 634 Skąd: Wro
Wysłany: 2018-10-25, 07:35
Zależy jakie masz podejście. Jak powiedziałem w ADD, że jak mi nie wymienią oleju za 80 zł + mój olej i filtr to pieprzę ich gwarancję to wymienili :D Za drugim razem wzięli stówkę. Za trzecim chcieli już 150 więc się pożegnaliśmy.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3597 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-25, 10:55
stefan..k napisał/a:
Witam,
Jestem tu nowy, za tydzień powinienem odbierać Logana MCV z salonu z benzynowym silniczkiem. Cały czas zastanawiam się czy opłaca się dokupić "Easy service" na 5 lat za 2100zł. Zakładam że koszt wymiany oleju z filtrem to będzie około 200-250zł czyli daje to nam dopiero 1000-1250zł przez 5 lat. Czy Dacia przy założonym przebiegu 80.000km przez 5 lat w "Easy Service " przewiduje jeszcze jakies serwisy typu wymiana tarcz, klocków itp? Bo z tego co mi wiadomo koszt serwisu klimatyzacji nie wchodzi w zakres "easy service"
Policzmy.
Za sam obowiązkowy przegląd z materiałami klienta zapłacisz średnio 200 - 250 PLN (zależy co jest w zakresie czy dochodzi wymiana świec czy filtru powietrza czy płynu hamulcowego).
Za olej , filtry czy płyny lub świece zapłacisz średnio ok 200 -250 PLN kupując w necie oryginalne materiały Elf i Renault.
Wymiana tarcz i klocków nie jest wymieniona w Karcie przeglądów i płacisz za nią ekstra. Z kolei wymiana paska rozrządu jest najwcześniej po 80 kkm (w Twoim silniku masz łańcuch) i też nie wchodzi w zakres.
4 x 450 - 500 przy 4 przeglądach wyjdzie to finansowo praktycznie to samo. Gdyby kosztowały one jak wcześniej w promocji 500 PLN to faktycznie warto by było je brać.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2018-10-25, 11:01, w całości zmieniany 1 raz
Choć z drugiej strony, OWU Easy Service w Renault wprost w drugim punkcie wymienia klocki (OWU_EASY_SERVICE_Renault):
Cytat:
3.2 – Umowa Serwisowa “Easy Service” nie obejmuje:
– prewencyjnej wymiany części eksploatacyjnych,
–części nieobjętych programem obsługi jak klocki hamulcowe, amortyzatory, wycieraczki, żarówki, akumulator, itp.
– pośrednich skutków ewentualnej wady ...
Różnicę w warunkach widać wyraźnie, więc teoretycznie można by na tej podstawie próbować coś ugrać, ale szczerze w to wątpię.
W karcie gwarancyjnej masz wyszczególnione dokładnie czynności jakie są wykonywane przy konkretnych przebiegach i latach eksploatacji i tylko te elementy wliczałbym jako objęte ES.
Ostatnio zmieniony przez SWilk 2018-10-25, 10:59, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3597 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-25, 11:05
ES obejmuje tylko koszt wymiany oraz części i płynów z Karty przeglądów czyli:
- olej silnikowy
- filtry oleju powietrza i przeciwpyłkowy
- płyn hamulcowy i chłodnicy
- świece zapłonowe
Przy dłuższych niż 5 lat kontraktach może w grę wchodzić wymiana paska i napinacza rozrządu w silnikach dCi.
Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019 Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 787 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2018-10-25, 12:47
DrOzda napisał/a:
Przy dłuższych niż 5 lat kontraktach może w grę wchodzić wymiana paska i napinacza rozrządu w silnikach dCi.
Na to już raczej sobie nie pozwolą bo za dużo straciliby na serwisie (a i tak gwarancja na lakier czy blachę jest do 5 lat - na części do 2). Za wyminę kompletu rozrządu w Dusterze (po 6 latach) zaśpiewali mi ok 1,6 - 1,7 tyś zł + normalny przegląd ok. 600 - 700 zł. Razem 2,2 - 2,4 tyś zł. Ja wszystko zrobiłem za 1.2 tyś zł. u dobrego mechaniora i tak już Daćka nie ma gwarancji.
Przy zamówieniu nowego Dustera też interesowałem się ew. kontraktami, ale wg mnie warunki są nie do przyjęcia. Może poza opcją gdy kupuje się samochód w kredycie 50/50, ale tam też ok. 1300 zł trzeba zapłacić za kredyt i generalnie wychodzi to samo jak kupno za gotówkę.
_________________ Nowa zabawka DD 2 :)
Ostatnio zmieniony przez BLACHA_997 2018-10-25, 12:48, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3597 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-25, 13:24
To że Ci tyle zaśpiewali to nie znaczy że tyle ich to kosztuje.
Obstawiam że za komplet obu pasków i napinaczy ASO płaci dystrybutorowi części ze 300 PLN plus godzina roboty dla pracownika.
Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019 Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 787 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2018-10-25, 14:44
DrOzda napisał/a:
To że Ci tyle zaśpiewali to nie znaczy że tyle ich to kosztuje.
Obstawiam że za komplet obu pasków i napinaczy ASO płaci dystrybutorowi części ze 300 PLN plus godzina roboty dla pracownika.
Co jednocześnie nie świadczy, że ten argument byłby podstawą do obniżenia ceny, którą serwis żąda za taką usługę.
Powszechnie wiadomo, że ceny części i koszty robocizny w ASO nie mają żadnego realnego uzasadnienia i rażąco odbiegają od "standardowych" kosztów związanych z obsługą samochodu. Skąd taka polityka? Nie wiem, ale wydaje mi się, że urealnienie tych usług mogłoby skutkować większą ilością osób korzystających z ASO nawet po upływie gwarancji pojazdu.
_________________ Nowa zabawka DD 2 :)
Ostatnio zmieniony przez BLACHA_997 2018-10-25, 14:45, w całości zmieniany 1 raz
Powszechnie wiadomo, że ceny części i koszty robocizny w ASO nie mają żadnego realnego uzasadnienia i rażąco odbiegają od "standardowych" kosztów związanych z obsługą samochodu.
Nie do końca. ASO w dużej części żyje z serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego.
Skąd takie ceny w ASO? Porównać należy standard jakości obsługi, nie chodzi mi o ludzi tylko o jakość poczekalni: gazety, kanapy, TV, kawa, woda itp. Skądś musi ASO na to wziąć.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-10-26, 08:31
tAboon napisał/a:
standard
To jest słowo - klucz. ASO musi spełniać standardy danej marki dotyczące nawet kolorystyki podłogi, pojedynczych ścian, wymiarów różnych naklejek, wzorów foteli, lamp, kształtów biurek itp.
To wszystko plus licencje i inne bzdety kosztuje kupę pieniędzy. Stąd takie ceny.
A co do Easy Service - nie płacicie tutaj tylko za to, że macie przeglądy w cenie auta. Płacicie również za dodatkową gwarancję. Przeliczanie więc wszystkiego tylko na ceny przeglądów nie ma większego sensu według mnie.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Ostatnio zmieniony przez Belphegor 2018-10-26, 08:32, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3597 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-26, 08:41
Belphegor napisał/a:
A co do Easy Service - nie płacicie tutaj tylko za to, że macie przeglądy w cenie auta. Płacicie również za dodatkową gwarancję. Przeliczanie więc wszystkiego tylko na ceny przeglądów nie ma większego sensu według mnie.
Easy Service nie musi mieć nic wspólnego z dodatkową gwarancją. Ja dostałem takową gratis (Formuła Non Stop) na 5 lat a przeglądy opłacałem samodzielnie.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-10-26, 09:10
Nie musi, ale w moim mniemaniu jedynie to ma sens. Przez trzy lata standardowej gwarancji, to Easy Service faktycznie finansowo wyjdzie na styk, jeśli nie na minus.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3625 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-26, 09:34
DrOzda napisał/a:
Easy Service nie musi mieć nic wspólnego z dodatkową gwarancją. Ja dostałem takową gratis (Formuła Non Stop) na 5 lat a przeglądy opłacałem samodzielnie.
Bo to były dwie niby osobne rzeczy jak dotąd, ale zależy "w którą stronę". Można było mieć samą Formułę Non Stop, ale w przypadku EasyService był to już pakiet Easy Service + Formuła Non Stop.
A co do pytania- tyle bym nie dał. Mam EasyService z FNS na 4 lata, ale dostałem toto gratis... a rok temu taki pakiet (dla Sandero) kosztował 1099zł w ciągłej promocji (cena normalna 1499).
Te 1099 bym wtedy dał, ale 1499 też już raczej też nie...
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-10-26, 09:35, w całości zmieniany 1 raz
Dziękuję za podpowiedzi i wklejenie karty serwisowej, mocno mi to rozjaśniło sprawę, nieładnie że, nie ma w tym wymiany tarcz i klocków bo są to ewidentnie materiały eksploatacyjne mające bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo . Myślę że, kwota 2100zł powinna wyjść mniej więcej na to samo jak będe przez pięc lat wymieniał filtry i olej z tym że płatne jednorazowo. Plusem jest to że jak się coś "posypie" po tych standardowych 3 latach gwarancji a im latek więcej to prawdopodobieństwo zużycia róznych rzeczy coraz większe to jednak jest jeszcze te 2 lata gwarancji.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-11-02, 09:11
stefan..k napisał/a:
nieładnie że, nie ma w tym wymiany tarcz i klocków bo są to ewidentnie materiały eksploatacyjne mające bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo .
Tu nie chodzi o elementy mające wpływ na bezpieczeństwo. Chodzi o rzeczy, które są wymieniane planowo (olej, filtry itp.). Tarcze, klocki, elementy zawieszenia itp. takowymi nie są.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Za wyminę kompletu rozrządu w Dusterze (po 6 latach) zaśpiewali mi ok 1,6 - 1,7 tyś zł + normalny przegląd ok. 600 - 700 zł. Razem 2,2 - 2,4 tyś zł. Ja wszystko zrobiłem za 1.2 tyś zł. u dobrego mechaniora i tak już Daćka nie ma gwarancji.
Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019 Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 787 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2018-11-03, 11:16
Bukfast - razem z rozrządem była robiona pompa i rolki napinaczy (teraz nie pamiętam ile kosztował komplet). Ponadto zgodnie z harmonogramem wymiana oleju płynu w chłodnicy, filtry i badania techniczne. Tak więc wydaje mi się, że 1.2 tyś zł nie jest ceną wygórowaną. Pewno można jeszcze znaleźć taniej, ale warsztat mam sprawdzony, a co najważniejsze 150 m od domu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum