Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia LODGY 1.6 Sce by Dudu$
Autor Wiadomość
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-09-16, 17:57   

KUK - Kultowa Uszczelka Klubowa. :mrgreen:
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-09-16, 19:17   

Wróciłem przed chwilą z auta, na próbę założyłem uszczelkę z drzwi bocznych od Fiata ducato, która jest trochę grubsza od tej co była założona. Zobaczymy czy zniweluje to w pewnym sensie brudzenie się komory silnika
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 877
Skąd: EL
Wysłany: 2018-09-16, 19:32   

dudu$ napisał/a:
Dokładnie jest tak jak mówi Marek1603 . KUKa montował poprzedni właściciel i silnik był brudny co oznacza, że w tym aucie sie po prostu nie sprawdza. W loganie II/ Sandero II jak najbardziej polecam ten patent silniczek brudził się w minimalnym stopniu. Co do czyszczenia silnika to wystarczy 20 minut roboty, szmatka + p-łyn do mycia szyb i na koniec plak albo inny spray do konserwacji kokpitu i silnik wraz z komora ładnie wygląda. A le to jest patent dla osób co mają trochę wolnego czasu aby sobie pogrzebać pod maska a ci co mają mniej to polecam zwykłą myjnię ręczna. Karcherem pod bardzo małym ciśnieniem po psikać silniik i komorę pianą przy czym omijając ECU, alternator, większe wiązki silnika, przewody, cewke zapłonową oraz paski osprzętu i napinacz. później to delikatnie opłukać. Wsiadamy do auta i jedziemy w trasę minimum 15km aby silnik dobrze sie zagrzał i woda wyparowała . Robiłem tak ww większości swoich aut i nigdy nie miałem problemów
Świetnie. Dzieki. Skorzystam z któregoś sposobu. Na razie KUKa nie założyłem choć mam uszczelki. Silnik jest już zapylony. Ale będę miał porównanie gdy założę po roku.
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-09-20, 21:20   

KUK w Loganie II sprawdza się w 100% dlatego gorąco go polecam.

A wracając do tematu swojej Lodgy, niedawno wróciłem ze stacji benzynowej gdzie pierwszy raz mogłem sprawdzić ile mój nowy samochód spala paliwa. I tak przejechałem równe 500km ( no dobra bez 200m), auto poruszało się tylko i wyłącznie w mieście, stałem trochę w korkach, trochę jeździłem po szybszych odcinkach ( czasem nawet 150km/h), 1/3 pokonanego dystansu było bez tryby ECO pozostałe 2/3 z włączonym trybem ECO, system S&S wyłączony.

PARAMETRY SPALANIA WEDŁUG KOMPUTERA:
Średnia prędkość 27,2km/h,
Spalone paliwo 42,4l
Średnie spalanie na 100km 8,4l ( można przyjąć 8,5l ponieważ tyle było 200m przed wjazdem na stację benzynową)

PARAMETRY SPALANIA WYLICZONE PRZY DYSTRYBUTORZE ( do pierwszego odbicia):
Spalone paliwo 43,17l
Średnie spalanie na 100km 8,63l

Jak widać spalanie według komputera i rzeczywiste objęte jest małym błędem, około 0,2 l/100km, natomiast porównując do danych producenta różnica ta wynosi już ok 0,8l/100km ( dane producenta 7,8l/100km).

W sumie na chwilę obecną jestem zadowolony, MCV II 1.2 16v w trybie miejskim spalał 8,2l/100km więc różnica między lodgy 1.6SCe to tylko około 0,5l/100km









 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-09-21, 10:17   

To bardzo mała różnica. Mi ostatnio wyszło 0,9 l. na 100 km różnicy pomiędzy dystrybutorem, a wskazaniami kompa. Wszystko zależy od tego, czy świeżo po skasowaniu danych wyjeżdżasz na spokojną trasę, czy od razu pakujesz się w miasto. Na początku komp jest bardzo wrażliwy na zmiany stylu jazdy, przyspieszeń itp.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
CzarnY 


Marka: Dacia
Model: Lodgy + Logan
Silnik: 1,6 SCe LPG + 1,0 Sce LPG
Rocznik: 2017 +2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 247
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-25, 15:55   

Trasa z poniedziałku: GDAŃSK - WAWA - GDAŃSK, 850km, całość prawie na tempomacie 130. Spalanie średnie z 3 tankowań: Przy wyjeździe na full na Orlenie, potem na BP na a2, potem Shell na a1 na powrocie i Orlen na koniec na full. Spalanie wyszło 10l LPG równiutkie 10 litrów. Bardzo satysfakcjonujący wynik. :mrgreen:
_________________
3 szt => Dacia Lodgy 1,6 SCE + LPG
5 szt =>Dacia Logan 1,0 SCE + LPG
1 szt=> Dacia Logan Stepway 1,0 TCE + LPG
1 szt =>Dacia Sandero'09 1,6 MPI + LPG

Tanie muły robocze :)
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-09-29, 21:17   

Dzisiaj kolejne tankowanie, auto poruszało sie tylko i wyłącznie w trasie z tym że przez kilka km stałem w korku ( ponad 40 minut ). Przejechałem 224km i weszło do 2go odbicia 12l co daje wynik 5,36l/100km. Prędkość z jaka sie zazwyczaj poruszałem to 90km/h ale zdarzyło się że przez 50km jechałem non stop 110km/h. Uważam że spalanie tego auta jest bardzo zadowalające zwłaszcza, że bryła auta przypomina cegłę. Udało mi sie również przetestować ile Lodgy z motorem 1.6 Sce pojedzie najszybciej. Osiągnąłem prędkość licznikową na poziomie 185km/h i musiałem hamować bo droga sie kończyła ale myślę że do tych 190km/h dala by radę się rozpędzić
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-13, 19:51   

Lodgy posiadam od miesiąca i w tym czasie przejechałem nią 2000km z czego 90% to miasto. Jak na razie jestem zadowolony z zakupu ale żeby nie było tak kolorowo są w moim egzemplarzu co najmniej dwie irytujące mnie rzeczy. Pierwsza to skrzypiący fotel pasażera kiedy ktoś na nim siedzi, próbowałem zastosować rozwiązanie z MCV II i psikałem sprayem teflonowym ale niestety w lodgy fotele są bardziej zabudowane tapicerką i ciężko dojść do stelaża aby wszystko dobrze przesmarować jak znajdę więcej chęci i czasu to spróbuję rozwiązać ten problem a jak nie to pod koniec marca gdy będę jechał na przegląd zgłoszę to do ASO . Druga irytująca rzecz to ciche ćwierkanie z wentylatora nawiewu lub kanałów wentylacyjnych przy dmuchawie nastawionej na 1 prędkość. Miał ktoś z kolegów podobny problem ? Trzecia rzecz która czasem daje się w znaki to podbijanie obrotów podczas zmiany biegów, zdarza się to rzadko ale jednak zdarza więc na przeglądzie rocznym będę musiał poprosić o wgranie aktualizacji ECU jeżeli takowa jest dostępna. Co do spalania to jestem nawet zadowolony. chociaż każde tankowanie daje inny wynik. Ostatnio wyjeździłem cały bak do zaświecenia się rezerwy poruszałem się tylko w mieście i przy wyłączonym trybie ECO spalanie średnie wyszło około 9,1l/100km ( trochę stałem w korkach). Dzisiaj przejeżdżając koło swojej stacji więc postanowiłem do tankować auto do pełna. Na liczniku miałem przejechane od ostatniego tankowania 210km z włączonym trybem ECO, pistolet odbił przy stanie 15,3l , do biłem do 16l co dało średnie spalanie na poziomie ok. 7,5l/100km - tylko miasto
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-14, 10:06   

U mnie na początku tez było słychać nawiew, ale teraz na pewno nic nie hałasuje.
 
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 667
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2018-10-15, 06:19   

dudu$ napisał/a:
pistolet odbił przy stanie 15,3l , do biłem do 16l
Mogę zapytać po co taki zabieg dobijania na siłę paliwa?
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-15, 08:44   

tAboon napisał/a:
dudu$ napisał/a:
pistolet odbił przy stanie 15,3l , do biłem do 16l
Mogę zapytać po co taki zabieg dobijania na siłę paliwa?


Zawsze jak tankuję auto dobijam do pełnych litrów tak już mam i tyle, czasem dotankuje 0,2l a innym razem 0,7l.

Co do zawieszających się obrotów to ktoś kilka osób na forum miało podobnie i podobno aktualizacja oprogramowania ECU pomogła. nie chodzi tutaj o podbicie obrotów do 1000 na biegu jałowym przy wciśniętym sprzęgle i wbitym biegu bo z tego co już wyczytałem na forum silnik 1.6 Sce tak ma , tylko np. podczas odpalania ciepłego silnika wskakuje on na 2000obr./min i trzyma tak z 2 sekundy w żadnym innym aucie jakim jeździłem do tej pory coś takiego nie występowało. Zawieszające się obroty czuć czasem też przy zmianie biegów kiedy powoli zmieniam biegi ( kręcąc silnik tak do tych 2000-2200),wciskam sprzęgło obroty powinny zacząć spadać a one stoją na tym samym poziomie. Jak na razie się tym za bardzo nie przejmuję, zgłoszę to do ASO oddając je na przegląd pod koniec marca 2019r. na razie musze znaleźć chęci na zdjęcie tylnych bębnów i przesmarowanie smarem miedzianym lub białym styku tarczy kotwicznej ze szczękami bo po puszczeniu pedału hamulca słychać piski i chyba jest to standard w daciach bo to samo miałem w MCV II
 
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 667
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2018-10-15, 09:53   

dudu$ napisał/a:

tAboon napisał/a:
dudu$ napisał/a:
pistolet odbił przy stanie 15,3l , do biłem do 16l
Mogę zapytać po co taki zabieg dobijania na siłę paliwa?


Zawsze jak tankuję auto dobijam do pełnych litrów tak już mam i tyle, czasem dotankuje 0,2l a innym razem 0,7l.
OK, Dziękuję. Kiedyś czytałem techniczny aspekt dolewania pod korek i nie jest to zalecane.
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-15, 18:31   

Piszczące dźwięki wydobywające się z bębnów hamulcowych po puszczeniu pedału hamulca spowodowane są jak wcześniej pisałem stykiem szczęk hamulcowych z tarczą kotwiczną bębna. Aby pozbyć się tego denerwującego pisku należy zdjąć koło, nastepnie odkręcić bęben kluczem nasadkowym w rozmiarze 36 ( potrzebny będzie wytrzymały klucz i rura aby zrobić dłuższe ramię ), po zdjęciu bębna należy wszystko wyczyścić z pyłu np sprężonym powietrzem, następnie gdzie się da przetrzeć czystą szmatką i miejsce na zdjęciu zaznaczone czerwoną strzałką psiknąć smarem miedzianym lub białym. Po psiknięciu nie naciskać pedału hamulca bo rozejdzie nam się samoregulator i będzie trzeba go skręcać ( regulować). Zakładamy bęben i dopiero teraz można po naciskać pedał hamulca aby sprawdzić czy piski ustały.

 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-10-15, 20:22   

Zamiast dmuchać powietrzem można potraktować to zmywaczem do zacisków zwłaszcza jak ktoś nie ma dostępu do kompresora.
A szczęka styka się jeszcze w jednym miejscu i na dole masz połączenie "obrotowe", które też warto posmarować żeby się nie zacierało, zwłaszcza jak zacznie korodować.
Każdy robi jak uważa za stosowne. ;-)
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-15, 20:59   

Marek1603 napisał/a:
Zamiast dmuchać powietrzem można potraktować to zmywaczem do zacisków zwłaszcza jak ktoś nie ma dostępu do kompresora.
A szczęka styka się jeszcze w jednym miejscu i na dole masz połączenie "obrotowe", które też warto posmarować żeby się nie zacierało, zwłaszcza jak zacznie korodować.
Każdy robi jak uważa za stosowne. ;-)


Każda rada jest dobra :)
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-19, 20:36   

Chodzi o dźwięk podczas puszczania hamulca, zgadza się? U mnie jest to samo, roczna fura i już coś piszczy :D. Gwarancja to obejmie?
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-19, 21:30   

kicpra napisał/a:
Chodzi o dźwięk podczas puszczania hamulca, zgadza się? U mnie jest to samo, roczna fura i już coś piszczy :D. Gwarancja to obejmie?


Dokładnie o ten dźwięk mi chodzi, jutro z samego rana będe to u siebie robił, myślę że w 30 minut sie wyrobię. Jak wcześniej pisałem jest to standard w daciach ale w innych autach też występuje z tym, że kilka lat starszych. Gwarancja tego nie obejmuje chociaż powinna bo nie jest to spowodowane złą eksploatacja czy zużyciem się elementów a po prostu złą konstrukcją. Pojedziesz do ASO to każą Tobie za to zapłacić 150zł. Jak tylko usłyszą, ze ma ktoś problem z hamulcami i chce zgłosić je na gwarancji to mówią że jest to, rzecz eksploatacyjna i gwarancja tego nie obejmuje. po prostu żenada
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-20, 16:39   

Tak jak wczoraj wieczorem pisałem, dzisiejszy poranek poświeciłem na zmianę kół z letnich na zimowe ( tak wiem może jeszcze trochę za wcześnie ale za miesiąc będę jeździł po sklepie szukając materiałów do wykończenia mieszkania i nie będę miał czasu na wymianę kół). Przy okazji zdjętych kół postanowiłem wyczyścić bębny hamulcowe z pyłu i przesmarować styk tarcz kotwicznych ze szczękami aby pozbyć się tego uciążliwego pisku po puszczeniu pedału hamulca, robota bardzo prosta a, z racji tego, że tylne hamulce w Lodgy są identyczne jak te w MCV II ogarnięcie jednego bębna ze zdjęciem i założeniem koła zajęła mi z 10 minut na stronę. Pogoda dzisiaj była fatalna więc miałem trochę więcej czasu na pogrzebanie przy aucie wiec ogarnąłem i przednie hamulce. Wyczyściłem jarzma, klocki, blaszki montażowe itp. jak na przebieg lekko ponad 41tyś km stan elementów hamulcy przednich bardzo dobry.

Dacia w setupie zimowym:


Koła letnie wyczyszczone i czekają do wywiezienia do pracy na czas zimny:


Widok środka bębna hamulcowego po wyczyszczeniu z pyły i przed smarowanie smarem miedzianym


Stan klocków hamulcowych przednich przy przebiegu 41tyś km




Co do samego układu hamulcowego to tył jest chyba identyczny jak w MCV II ( w loganie sedanie i Sandero II są jeszcze inne hamulce) a przód na 100% inny w MCV II producentem seryjnych elementów układu hamulcowego przedniej osi jest ATE a w Lodgy TRW
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-21, 17:25   

W dniu dzisiejszym moja dacia została lekko puknięta tylny zderzak. na szczęście został tylko lekko porysowany.

 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-10-26, 20:40   

Zderzak naprawiony za 0zł a pieniążki przygarnięte wiec postanowiłem, ze cześć kwoty którą dostałem od ubezpieczyciela sprawcy zainwestuję w Lodgy. Od robsona303 zakupiłem MNE oraz antenę gps, a na allegro kupiłem przejściówkę do MNE. Szperając również na tym samym portalu znalazłem manetkę wycieraczek od Clio IV za całe 40zł ( + 19zł przesyłka) i w poniedziałek albo we wtorek będę ją montował. Zastanawiam się tylko czy nie bedą mi robić problemu w ASO ba auto jest jeszcze na gwarancji do 2020r.



 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-11-21, 21:39   

2 dni temu lodgy otrzymała 2 nowe filtry - powietrza bosch-a oraz kabinowy pureflex z węglem aktywnym bo oryginalny był zwykły papierowy. Jutro jak mi przeziębienie da , to wyczyszczę sobie przepustnicę, pewnie po 42tyś km jest już dobrze brudna a wątpię aby w ASO robili to za FREE na przeglądzie. Na zdjęciu poniżej stare filtry.

Ostatnio zmieniony przez dudu$ 2018-11-21, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-11-22, 19:48   

Dzisiaj mimo choroby udało mi się trochę odświeżyć Daćkę. Środek został odkurzony, kurze po ścierane, karoseria lekko przemyta a pod maską została wyczyszczona przepustnica. Przebieg auta w trakcie czyszczenia przepustnicy to 42605km i i muszę powiedzieć, że tragedii nie było. Dla zainteresowanych w silniku 1.6 Sce przepustnica jest juz podgrzewana płynem chłodzącym więc przy jej czyszczeniu lepiej nie wyjmować jej całkowicie z pojazdu, w Loganie 1.2 16v takich problemów nie było ale na szczęście nie jest to jakoś strasznie uporczywe.







 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-22, 21:45   

Wygląda ładnie - siostra może go łyknie po Tobie, z mcv jest bardzo zadowolona, szczególnie ze spalania :-)
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-11-23, 20:04   

Na chwilę obecną nie mam zamiaru zmieniać pojazdu ale kto wie co mi odbije za 1,5 roku :) . Co do spalania to tutaj nie była by zadowolona, ponieważ jeżdżąc po samej Warszawie z włączonym trybem ECO spalanie przy delikatnym operowaniu pedałem przyśpieszenia wynosi 8 litrów na 100km. kiedy wyłączy się ten tryb spalanie wzrasta do 9 litrów na 100km.
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-12-06, 21:14   

Naklejka klubowa mam i JA :) niestety tylko mam te na tablicę rejestracyjne ponieważ w lodgy są przyciemnione szyby i tych naklejek na szyby w ogóle nie widać :/

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne