Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Renault Lodgy - zero gwiazdek Global NCAP
Autor Wiadomość
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-28, 09:56   Renault Lodgy - zero gwiazdek Global NCAP

Jak podaje serwis Francuskie.pl, Renault Lodgy zdobył zero gwiazdek w testach Global NCAP.

Oczywiście pamiętać trzeba, że to wersja na Indie, pozbawiona poduszek powietrznych i systemu ISOFIX, niemniej to, że przy wypadku zablokowane zostały tylne drzwi jest niepokojące.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3596
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-28, 10:34   

Wersje na rynek indyjski są produkowane w Chennai i dość mocno różnią się konstrukcyjnie od wersji europejskich. Na minus oczywiście.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3622
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-28, 10:43   

Najbardziej spektakularna z optycznych różnic jest konfiguracja foteli...
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-09-28, 11:08   

Fajna tapicerka.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-28, 13:47   

Mi się marzy dostępność w wersji europejskiej takiej podsufitki z klimatyzacją.

Ogólnie nie bardzo rozumiem jak to jest, że mają tak bogate wyposażenie dodatkowe, a nie ma nawet poduszki dla kierowcy... Choć pewnie w tym teście rozbijali najbiedniejszą bida wersję.

Tak jak u nas parę lat temu Dacia Lodgy dostała tylko trzy gwiazdki m.in. za brak ESP, którego brakowało w podstawowej wersji, ale w droższych modelach już tak.

renault-lodgy-rear-ac-vents.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 28,33 KB

 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3596
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-28, 14:56   

CCC czyli cena czyni cuda. Gdyby nie "paskudna" EU to u nas też ABS/ESP czy poduszki byłyby luksusowym dodatkiem.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-28, 16:04   

Tak się właśnie ostatnio zastanawiałem nad wyposażeniem Lodgy, które zamówiłem za 53.700… i wyszło mi na to, gdybym w moim Loganie MCV ph1 zamówił to wszystko, to by chyba wyszło prawie z 70 kawałków
Ostatnio zmieniony przez Mamert 2018-09-28, 16:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-10-05, 13:20   

Oprócz braku airbagów indyjska wersja Lodgy może być w wersji... 8-miejscowej. Zastanawiam się, czy to ósme miejsce to na dachu (jak w indyjskich pociągach), czy po prostu Hindusi są szczuplejsi :-)
 
michele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Lodgy
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 413
Skąd: Wilcza
Wysłany: 2018-10-05, 14:07   

tylna ława jest dla 3 dzieci zapewne.
_________________
Moja galeria
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2018-10-07, 18:46   

Jak z tyłu nie obowiązują pasy, to szczupłych nawet 4 wejdzie, wagowo też będzie OK. :mrgreen:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3622
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-08, 08:33   

Patrząc na 3 rząd siedzeń w Lodgy uważam, że ilość miejsca jest kosmiczna w porównaniu do np. tylnej kanapy w Tico. A Tico było na 5 osób i dało się tak jeździć.
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-10-23, 19:50   

konfiguracja foteli jest genialna
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2018-10-23, 22:27   

Ciekawe, czemu NCAP testował indyjskie auto. Oni się normalnie nie zajmują samochodami na inne rynki niż Europa.
_________________
 
BogdanK 



Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2005
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 326
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-10-24, 00:13   

Teraz zmieniono zasady / warunki tych testów i dlatego sa takie słabe wyniki, np. Fiat Punto :arrow: https://autokult.pl/30468,fiat-punto-ponownie-poddany-testom-euro-ncap-wyniki-przerazaja
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-10-24, 12:34   

Lza napisał/a:
Ciekawe, czemu NCAP testował indyjskie auto


Pewnie Lodgy za bardzo podgryzał rynek Turanowi i trzeba było odstraszyć klientów. Wersja Dacii ma poduszki, isofiksy, esp i inne cuda dające dziś gwiazdki i efekt odstraszania byłby za słaby.

A tak Kowalski usłyszy, że Lodgy to badziew i to ze znaczkiem Reno, to pewnie Dacia to dno i dwa metry mułu. Już mi to teść wytknął zresztą. :roll:
Więc Kowalski pójdzie kupić używanego Turana, żeby niemiec mógł kupić nowego i biznes VW się będzie kręcił.

W końcu NCAP to instytucja unijna, czyli proniemiecka.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne