Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Program diagnostyczny DDT2000 / kabel KKL (OBD-II / EOBD)
Autor Wiadomość
flatron316 


Marka: Renault
Model: Espace III
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2000
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2018-07-07, 11:54   

smoczatko napisał/a:
Świeci mi się Service i komunikat o airbag.
To dzisiaj posprawdzam z ruznymi autami.

No to akurat z Airbagiem się komunikuje DDT bez problemu.
Błędy podejrzeć możesz -ale nie wszystkie skasujesz.
Ja musiałem sobie kupić specjalną "maszynkę" do kasowania błedu z poduchy właśnie z tego powodu.
Wystarczy ze przeczytasz moje posty w tym topicu - to są zrzuty właśnie z DDT
Ostatnio zmieniony przez flatron316 2018-07-07, 11:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
smoczatko 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Espace 3
Silnik: 2.0 16V 140 km
Rocznik: 2001
Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 6
Skąd: google
Wysłany: 2018-07-10, 15:43   

Witam,czy DDT4all działa z interfejsem vag-k-can Commander Full 1.4 ?
 
polon18 


Marka: Renault
Model: Clio IV
Silnik: 0,9 Tce
Rocznik: 2013
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 140
Skąd: Holandia/ Chojnów/Radomsko
Wysłany: 2018-07-10, 15:49   

Mam w domy tego vag ale nigdy nie próbowałem
 
smoczatko 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Espace 3
Silnik: 2.0 16V 140 km
Rocznik: 2001
Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 6
Skąd: google
Wysłany: 2018-07-10, 19:07   

polon18 napisał/a:
Mam w domy tego vag ale nigdy nie próbowałem


A jakim kablem skanujesz auto ?
 
anples 


Marka: dacia
Model: reno
Silnik: 2.3 dci
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 102
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2018-07-10, 22:27   

smoczatko napisał/a:
czy DDT4all działa z interfejsem vag-k-can Commander

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=15189
 
tomsson 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-13, 21:29   

Hej Panowie i Panie

Od tygodnia jestem posiadaczem Dacii Sandero 2008 1.4 benzyna i już od samego początku po wymianie szczęk z tyłu pali mi się kontrolka ABS. W związku z tym chce zdiagnozować co Dacie boli i chcę się połączyć przez DDT2000. Mam do dyspozycji VAG KKL i zainstalowałem DDT2000 wersja 2.9.0.8. Zainstalowane wszystko pięknie, odpalam program przez default.htm w IE. Klikam na Vehicles wybieram dacie sandero, a następnie na lornetke z napiesem ALL. Blokujsię na odczycie CAN (tak jak widać na zdjęciu poniżej). Po włączeniu ponownie i kliknięciu tylko na ABS i lornetke "select" nic się nie dzieje. Co robię źle? Z góry dziękuję za pomoc.

c964a217-aed9-4e5e-aaa4-769f8ecc4740.jpg
Plik ściągnięto 302 raz(y) 175,9 KB

 
tosiek 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 K7J 714 LPG
Rocznik: 2010
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 431
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-11-13, 22:21   

tomsson, nie wybieraj opcji all tylko wybierz sobie sam ABS. Kabelek nie obsługuje CAN w końcu to K i L :)
 
tomsson 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-13, 23:21   

Rzecz właśnie w tym, że jak wybiore ABS z menu po lewej i klikne na lornetke "select" to nic się nie dzieje. Nic nie wczytuje się do tabelki po prawej.
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-11-14, 10:24   

tomsson, przede wszystkim sprawdź poprawność złącza czujników ABS przy tylnym wahaczu na kostce.
Miałem taki przypadek, że kamień mi uszkodził kabelek (miałem urwany) od czujnika ABS i stąd kontrolka zaświeciła je.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
tomsson 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-14, 21:42   

Wymieniałem szczęki z tyłu. Przed wymianą ABS nie świecił. Pewnie zabrudziłem czujnik. Wyczyściłem go co prawda po tym jak sie zaświeciło, ale pewnie błąd się zapisał. Tak więc kable na 99% są dobre, bo nic nie ruszałem z nimi :). Nietety nie mogę się nadal połączyć. Jest jakiś rodzaj instrukcji jak połączyć się poprawnie komputere?
 
anples 


Marka: dacia
Model: reno
Silnik: 2.3 dci
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 102
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2018-11-14, 23:59   

tomsson napisał/a:
nic się nie dzieje
A masz w ogóle przewody na pinach 7 , 15 ( K-linia) w gnieździe diagnostycznym :?:
 
tomsson 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-19, 17:49   

Masz na myśli w aucie czy przewodzie? Jeśli przewód to poniżej zdjęcia, w sumie to nie widać czy przewód ma czy nie. Jeśli chodzi o auto, to zaraz zejdę sprawdzić.

1.PNG
Plik ściągnięto 15588 raz(y) 102,37 KB

 
tosiek 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 K7J 714 LPG
Rocznik: 2010
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 431
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-11-19, 20:34   

tomsson, po screenie widać, że masz za nowy system :) DDT działa tylko z windows xp i czasami 732bit z tego co pamiętam.
 
tomsson 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-19, 21:17   

Poważnie? Emulatorem windowsa XP tego jakoś nie obejdę?
Co do pinów to są w aucie.
Przed chwilą byłem znowu się połączyć i pojawiły mi się rzeczy jak poniżej. Pozostaje mi zatem wyczarować komputer z XP.

fd920e7e-41da-48e7-b74a-2a775721acfe.jpg
Plik ściągnięto 135 raz(y) 156,04 KB

Ostatnio zmieniony przez tomsson 2018-11-19, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-20, 08:39   

tosiek napisał/a:
tomsson, po screenie widać, że masz za nowy system :) DDT działa tylko z windows xp i czasami 732bit z tego co pamiętam.

Serio? To jakim cudem ja działałem z DDT4all na Win10 64bit? :shock:
No chyba, że 4all działa a 2000 nie?
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-11-20, 08:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
tosiek 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 K7J 714 LPG
Rocznik: 2010
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 431
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-11-22, 16:37   

Dymek, to jest temat o ddt2000.

ddt4all to otwartoźrołdowy program

tomsson,

działa na wirtualnej maszynie z xp "przekierowujesz tylko kabelek" jako urządzenie usb na hoście instalujesz odpowiednie sterowniki (guest additions dla virtualboxa) na guest też.
 
anples 


Marka: dacia
Model: reno
Silnik: 2.3 dci
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 102
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2018-11-23, 09:08   

tomsson napisał/a:
Pozostaje mi zatem wyczarować komputer
Dawno się tym nie bawiłem , pamięć jest zawodna .
ale bodajże przypisywałem interfejsowi port COM 1 - 4 i coś zmieniałem w jego ustawieniach , i było to na win7 - 32 (bez wirtualnego XP) .
Bez żadnych lornetek tylko wskazywałem konkretny moduł (auto było z 2003).
 
tomsson 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-26, 21:05   

tosiek napisał/a:

tomsson,

działa na wirtualnej maszynie z xp "przekierowujesz tylko kabelek" jako urządzenie usb na hoście instalujesz odpowiednie sterowniki (guest additions dla virtualboxa) na guest też.


Cześć

Jest pewien postęp w temacie, postawiłem wirtualny system na Virtual Boxie, ale niestety DDT2000 v. 2.9.0.8 nie działał. Już miałem polewać benzyną samochód i go podpalić, ale spróbowalem jeszcze z DDT2000 2.6.0.0 no i sukces, udało się połączyć odczytać błędy, nawet jakieś skasowałem. Niestety nie jest kolorowo, bo nie mogę połączyć się z modułem ABS - nic mi nie znajduje. Załączam screen gdzie widać wszystko z czym uzyskałem połączenie. Czy ktoś jest mnie w stanie naprowadzić co jest problemem? Może w bazie danych nie ma mojego modułu? Może polecacie jakąś inną wersje DDT2000? Próbowałem łączyć się poprzez wybranie Dacii Sandero z listy pojazdów, próbowałem również skanowanie całej bazy danych (All project). W drugim aucie (VW polo) bez problemu łącze się ze wszystkimi modułami i nie mam problemów (oczywiście nie poprzez DDT2000).

Z góry dziękuję za pomoc.

polaczony.jpg
Plik ściągnięto 227 raz(y) 227,41 KB

 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-26, 23:03   

niiestety nie moge powiekszyc fotki.
dobrze , ze wgrales ddt2000 w wersji 2.6 , w 2.9 nie bedzie dzialac.
najlepiej jakbys wogole 2.3 mial.
kolejna sprawa to polaczysz sie na pewno. ja mam tez KKL i pieknie sie lacze - ty tez jeszcze nie masz CANA , jak chcesz to mozesz na piechote klikac wszystkie moduly ABS z listy i probowac sie polaczyc - w koncu trafisz na ten wlasciwy , nie boj sie nic sie nie stanie jak sie nie polaczysz.
na przyszlosc wgraj fotki na serwer zewnetrzny .
 
tomsson 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-26, 23:08   

Poniżej link do zdjęcia. Mam rozumieć, że wybierając model auta na liście nie pojawia się ten moduł ABS do wyboru, który powinien się pojawić? Klikając na lornetkę "all" teoretycznie skanuje wszyskie moduły, czy się mylę?

https://images89.fotosik.pl/81/92f87825ef313d2c.jpg
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-26, 23:57   

tak, mozesz przez ALL
ale jesli dlugo by trwalo, to rozwin sobie drzewko po lewej z "ABS" i wybieraj wszystkie po kolei z wylaczeniem tych z zielonym rombem - te sa od CANa wiec u CIebie na bank nie pojda bo i takiego polaczenia nie masz jeszcze z ABSem. Z tego co pamietam u mnie byly * laczyly sie* z A BSem z rombem w kolorze zoltym/pomaranczowym
 
tosiek 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 K7J 714 LPG
Rocznik: 2010
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 431
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-11-27, 00:09   

tomsson, po tych szczękach nie cieknie ci płyn z cylinderków? U mnie ciekło a jeden był zapieczony i wymieniłem oba. Sprawdź zbiorniczek.

Modułu ABS automatycznie Ci nie znajdzie. Musisz ręcznie. Tutaj masz bazę 08.2017:
chttps://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=23842
ale o wiele starsze powinny wystarczyć :) Jak się połączysz to daj znać co wybrałeś z listy.


Jeśli żaden z listy nie zadziała to musiałbyś połączyć się jakimś innym interfejsem i zobaczyć czy w ogóle ABS widzi.
Ostatnio zmieniony przez tosiek 2018-11-27, 00:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-01-05, 21:32   

Baza danych 2017 i ddt2000 v3.0.0.3 działa na win10
https://translate.google....24/&prev=search

Baza danych: https://mega.nz/#!epRyUQgD!VGsnopSP7xwHXDXYcAC4gFS7jF5SjqG6gffTF0UUkp8
Program: https://mega.nz/#!2thB3Q5J!dc5EzF5Dzrf3lsv5BQMMH6laH1ZnuN3u98DmoWzJ1SQ
Działa z tym DDTregisterInfo v1008.zip
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2019-01-05, 21:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marcin_R 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2005
Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 84
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-06-19, 16:44   

Olać już te wycieraczki ! Udało mi się wreszcie po bardzo długim czasie zgasić check engine !!!!! zawsze kasowałem błędy klikając na [erase failure] ale chceck dalej świecił . Dzisiaj dopiero po długiej zabawie i tłumaczeniu tekstów doszedłem do tego aby skasować błąd z tych ramek . Nie wiem czy to nie są przypadkiem słynne zamrożone ramki z zapamietanymi błędami . No wiec udało się i chceck nie świeci .... ciekawe na jak długo . To zielone kółko na górze chyba służy do zapisu zmian w sterowniku . Są gdzieś jakieś normalne instrukcje do DDT na necie ?

b4.png
Plik ściągnięto 194 raz(y) 64,9 KB

 
Lordi 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,6 MPi
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 131
Skąd: Łódz
Wysłany: 2019-06-19, 20:05   

Radze ostrożnie obchodzić się z programem DDT 2000 i bezmyślnie nie wciskać co popadnie.Sam doświadzczyłem na sobie w komputerze UCH-BCM przeglądałem zawartość variable request i nie śwadomie klikałem na parametry aby zobaczyć ich stan .I pot na czole od razu Czerwona kontrolka od immo paliła się cały czas nawet gdy był samochód odpalony pilot nie działał w sensie otwieranie i zamykanie i raz nie mogłem odpalić samochodu.Kosztowało mnie to 4 godziny powolnego i żmudnego szukania co namieszałem .
Plusy wiem sporo o funkcjach w komputerze zaprogramowałem dodatkowy klucz do Dacii.
tak że OSTRZEGAM jeszcze raz chwila zastanowienia się co się wciska.A wycieraczek raczej nie przeprogramujesz możesz wyłączyć światełko z tyłu i kokpicie lub zmienić czas jego świecenia np na krótszy niż 30 s.
Ostatnio zmieniony przez Lordi 2019-06-19, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne