Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-12-07, 08:44
Wystarczy że jest wieczór na dworze ciemno, w aucie ciemno i już mamy problem z włożeniem kluczyka do stacyjki. Lampka sufitowa niestety nie daje rady rozświetlić idealnie wnętrza auta
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3628 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-07, 09:09
dudu$ napisał/a:
Wystarczy że jest wieczór na dworze ciemno, w aucie ciemno i już mamy problem z włożeniem kluczyka do stacyjki.
No nie żartuj... Przez pierwszy tydzień może miałem problem, później można już trafiać w ciemno. Ale jeśli już, to można przecież trafiać "po palcu" zamiast ryć kluczem plastik w promieniu 10cm...
Wystarczy że jest wieczór na dworze ciemno, w aucie ciemno i już mamy problem z włożeniem kluczyka do stacyjki. Lampka sufitowa niestety nie daje rady rozświetlić idealnie wnętrza auta
Ja codziennie wyjeżdżam o 5:00 do pracy i nie mam problemu.
Może trzeba stacyjkę włosami okleić to będzie łatwiej.
Wystarczy że jest wieczór na dworze ciemno, w aucie ciemno i już mamy problem z włożeniem kluczyka do stacyjki. Lampka sufitowa niestety nie daje rady rozświetlić idealnie wnętrza auta
Polecam zmianę żarówki na ledową, o wiele więcej światła w środku.
Mam i polecam :D
jak widzę poprzedni właściciel miał ogólne problemy z trafianiem kluczem do stacyjki
Może miał nie dobór magnezu?
Archoil AR9100 Friction Modifier to jeden z najlepszych dostępnych na rynku modyfikatorów tarcia. Jego stosowanie pomaga znacznie obniżyć opory co przekłada się na lepszą pracę silnika, niższą temperaturę oraz obniżenie zużycia paliwa. Zmniejsza tarcie o 60%-80% , obniża temperature silnika nawet o 40% (rozprasza temperaturę generowaną przez tarcie) , poprawia ochronę silnika i redukuje jego szybkość zużywania nawet o 90% , przynosi oszczędności w postaci redukcji zużycia paliwa , redukuje szkodliwe emisje CO , NOx , SO , SO2 i HC , poprawia moc silnika o 2% i moment obrotowy o 2,5% , redukuje poziom hałasu generowany przez silnik ... KLIK - Test tarcia
To nie jest Ceramizer , wystarczy przeczytać opis produktu i zobaczyć film z przeprowadzonego testu by dopiero wyciągnąć wnioski.
Ceramizer działa w miejscach, gdzie zużycie występuje poprzez tarcie na powierzchniach styku metal-metal. W wyniku tego są one zużyte, niejako „wyszczerbione”. Cząstki, które z tych miejsc są odrywane, unoszą się w oleju. Ceramizer je rzekomo wyłapuje, łączy się z nimi i pod wpływem zwiększonej temperatury w tychże miejscach je wypełnia. Nie wierzę w tą teorię więc nie stosuje.
Archoil dodany do oleju , usuwa wszelkie depozyty umożliwiając związkom nano boru tworzenie silnych wiązań na powierzchni chronionego metalu. Środek posiada ponad 3300ppm nano boru , to wielokrotnie więcej niż oferuje jakikolwiek olej (nawet klasy racing/motorsport).
Archoil stosuje już w drugim samochodzie , i oczywiście przyznam rację jeśli chodzi o dobrej jakości olej silnikowy. Teraz już nie zdążyłem z wymianą na Penrite Enviro + 5w40 ze względu na wyjazd i wydłużony okres czekania na przesyłkę. Ten właśnie olej zacząłem stosować w Scenicu 1.4 TCe , ale za kolejne 10.000 przejechanych kilometrów na pewno lekcje odrobię.
Ja znowu jestem sceptykiem jeśli chodzi o płukanki silników typu Flush , ale jeśli znajdzie się ktoś kto przedstawi mi mocne argumenty "ZA" to może dam się skusić na taki zabieg.
Lampka sufitowa niestety nie daje rady rozświetlić idealnie wnętrza auta
Też ubolewam nad tym , mam już jednak pomysł na jaśniejsze wnętrze + ambient light , który zrealizuje już wkrótce
W końcu wymieniłem świeczki na mądrzejsze żarówki Philips White Vision , różnica od razu zauważalna.
Zauważyłem również linki odpięte od lamp , myślę że to od regulacji poziomowania lamp? Żeby to zamontować trzeba wypić dwie melisy i uzbroić się w anielską cierpliwość. Udało się bez melisy
Pozbyłem się również archaicznych gumowych osłon żarówek w lampach (projektant miał fantazję przedszkolaka) Myślę oczywiście nad lepszymi gumami bez druciarstwa.
W przyszłości ten temat na pewno się pojawi.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3628 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-12, 18:30
exitcosmo napisał/a:
dudu$ napisał/a:
Lampka sufitowa niestety nie daje rady rozświetlić idealnie wnętrza auta
Też ubolewam nad tym , mam już jednak pomysł na jaśniejsze wnętrze ...
Bez przesady- trzy żarówki w przedniej lampce dają światła aż nadto...
Cytat:
Pozbyłem się również archaicznych gumowych osłon żarówek w lampach (projektant miał fantazję przedszkolaka) Myślę oczywiście nad lepszymi gumami bez druciarstwa.
Jazda bez tego to duża szansa na wodę w lampie.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-12-12, 18:31, w całości zmieniany 1 raz
Aby wyczyścić dyszę spryskiwaczy niezbędne było jej zdemontowanie ponieważ igiełka nie dała rady. W środku zalegał biały proszek , zapewne nalot po złej jakości płynie.
Nadszedł czas kiedy samochód musi spełnić wymagania właściciela. Przetestowałem Lodgy w warunkach jakich nie testowałem wcześniejszego Scenica, a może inaczej, w odmiennych niż testowałem Scenica. Powoli lista się wypełnia za i przeciw, choć te drugie mają silne argumenty w postaci ceny samochodu adekwatnej do jakości. Póki co jestem miło zaskoczony.
Wow, i auta normalnie jeżdżą i to bez łańcuchów... A w PL trochę popada i jadę 30km/h na prostej drodze, poza terenem zabudowanym...
Bo po normalnym, ubitym śniegu jedzie się lepiej niż po potencjalnej rozgotowanej kaszy, którą może zgotować "zimą" przeciętna polska droga (pomijając góry).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum