Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Skontroluj samochód
Autor Wiadomość
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 613
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-12, 13:02   

Pogadaliśmy, zatem czas na wyniki.
Oczywiści dokładam nowy miernik, który na koniec, podmieniam w kokpicie, lepiej będzie pasował.
Wnioski?
Trzeba porównać wartości V po teście kompa.
V po otwarciu, to te wirtualne, na co wskazują naukowcy, w przywołanym artykule.

V na otwarcie ND.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 138,71 KB

V na otwarcie bagażnika.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 138,3 KB

test kompa.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 110,63 KB

V na test kompa.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 112,54 KB

V na test komp na aku.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 135,92 KB

 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 94 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8620
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-12, 13:05   

Powolny, akurat może nie akademicką ale bardziej pijacka formę tłumaczenia stosujesz.
Jeżeli bym stosował akademicką, to bym mówił o energii elektrycznej i potencjałach. Chyba się musisz ze mną zgodzić, jeżeli jesteś takim fachowcem w dziedzinie.

Przez właśnie takie twoje tłumaczenie, ludziom korki w domach wybija.

A różnica między prądem, a napięciem jest ogromna i uczą tego w szkole podstawowej na fizyce więc należy takie stosować nazewnictwo ale niektórzy chyba za dużo szkoły mają dlatego robią innym wodę z mózgu.

Tak dla przypomnienia, samo napięcie ci nic nie zrobi, ale niestety występuje wraz z przepływającym prądem przez organizm w trakcie dotknięcia i to już na pewno poczujesz. Dlatego nie wolno dotykać gołych przewodów i wkładać rąk do gniazdka.

To tak jakby porównać rzekę i staw. W tym i w tym jest woda. W stawie jest, a w rzece płynie. Tak też jest z napięciem i prądem. Jest i płynie. Bardziej po chłopsku się nie da.
Ktoś nie zrozumiał to zapraszam do dyskusji. Założymy sobie temacik i dawaj. :mrgreen: ;-)
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 576
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2019-01-12, 13:15   

Od dzisiaj nowe gadżety na kokpit do Dacii Ala Powolny :mrgreen: zamiast telefonów i nawigacji w uchwytach na kokpicie, zakładamy multimetry i sprawdzamy sobie napięcie i ładowanie
akumulatorów :mrgreen: :mrgreen: ot, tak dla własnej ciekawości.
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 613
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-12, 13:25   

Cytat:
"Marek1603"]Powolny, akurat może nie akademicką ale bardziej pijacka formę tłumaczenia stosujesz.

Upsss, przepraszam, ale chyba nie doczytałeś, formę akademicką, uważam, że Ty stosujesz, którą pochwalam, ba świetnie rozumiem, dosłownie wszystko.
Ja, niestety, jak zauważasz, "pijacką" lub z magazynu "Będzie Pan zadowolony", nie wiem czy nie mylę, ale ostatnio oglądałem przypadkowo, jak zrobiono usterkę i wstawiono do warsztatów.
Przyznam, że tam dopiero jazda, u nas wersal.
Cytat:
Jeżeli bym stosował akademicką, to bym mówił o energii elektrycznej i potencjałach. Chyba się musisz ze mną zgodzić, jeżeli jesteś takim fachowcem w dziedzinie.

Ok
Ale skoro, to może napiszmy, że jest stały i zmienny.
Co, to już lepiej ty zdefiniujesz, a przy obsłudze miernika się przyda.
Cytat:
Przez właśnie takie twoje tłumaczenie, ludziom korki w domach wybija.

No to jestem pod wrażeniem.
Cytat:

A różnica między prądem, a napięciem jest ogromna i uczą tego w szkole podstawowej na fizyce więc należy takie stosować nazewnictwo ale niektórzy chyba za dużo szkoły mają dlatego robią innym wodę z mózgu.

OK, ale skoro wszyscy wszystko wiedzą i rozumieją, to chyba widzą, przy cyferkach literkę V?
Czy ktoś nie wie, co ona oznacza?
Ufam, że się domyśliłeś, chociaż tego.
Cytat:
Tak dla przypomnienia, samo napięcie ci nic nie zrobi, ale niestety występuje wraz z przepływającym prądem przez organizm w trakcie dotknięcia i to już na pewno poczujesz

Odpalałeś stare modele aut na krótko?
To była stała praktyka, a nie przypominam sobie, żeby mi jakiś pracownik do niebo powędrował z tego powodu.
Z innego, niestety kilku.
Cytat:
Bardziej po chłopsku się nie da.

Da, czyli magiczne literki V i A
Cytat:
Ktoś nie zrozumiał to zapraszam do dyskusji.

Może się zdziwisz, ale jestem pewny, że owe literki dla większości populacji, to tylko literki, no może V, to Premier Mazowiecki, ale i nazizm, nieodpowiedzialne porównanie, ale znaki tak łatwo są przywłaszczane, ale i policja państwowa I RP.
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 613
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-12, 13:28   

Cytat:
"jammo"]Od dzisiaj nowe gadżety na kokpit do Dacii Ala Powolny :mrgreen: zamiast telefonów i nawigacji w uchwytach na kokpicie, zakładamy multimetry i sprawdzamy sobie napięcie i ładowanie
akumulatorów :mrgreen: :mrgreen: ot, tak dla własnej ciekawości

Wyśmienity sposób, żeby nauczyć się optymalnie wykorzystywać pozyskiwane A, podczas ładowania hamowaniem silnika.
To, wbrew pozorom, nie takie proste i łatwe, jak pisze w instrukcji.
Ja, mimo, że już wyczułem, nadal nie zawsze mi się to udaje.
Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-01-12, 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 576
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2019-01-12, 17:25   

Powolny napisał/a:
Wyśmienity sposób, żeby nauczyć się optymalnie wykorzystywać pozyskiwane A, podczas ładowania hamowaniem silnika.
To, wbrew pozorom, nie takie proste i łatwe, jak pisze w instrukcji.
Ja, mimo, że już wyczułem, nadal nie zawsze mi się to udaje.

Ale dalej nie wiem, po co ci to wiedzieć i le odzyskasz tej energii? Przez cały czas zaprzątasz sobie głowę rzeczami mało istotnymi.
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 613
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-12, 18:18   

Cytat:
"jammo"
Ale dalej nie wiem, po co ci to wiedzieć i le odzyskasz tej energii? Przez cały czas zaprzątasz sobie głowę rzeczami mało istotnymi

Dziękuję, że dopytujesz.
Zatem odpowiem.
Plany są przygotowywane, pod zebrane doświadczenia, w ubiegłym sezonie turystycznym.
Szeroko pisałem w, tylko trzeba przebrnąć=odcedzić trolowanie:
http://www.daciaklub.pl/f...16544&start=225
Jakie plany?
Turystyczne, a zatem prąd, to podstawa.
Pisałem, że zamierzam ND uzbroić w instalację solarną.
Po drugie, latem, kilka razy ND pozbył się sam prądu, zatem poszukuję rozwiązań, które by skutecznie temu zapobiegły.
Ale, zanim cokolwiek zrobię, trzeba rozpoznać, w co tu się gra, czyli w instalacji elektrycznej ND.
Po trzecie, problemy, jakie do tej pory zgłoszono na forum, to chyba wszyscy już zauważyli, to jakby wypuszczenie zajączka, czyli ruch uprzedzający, larum pospolitych użytkowników ND.
Zatem ogłoszono problemy i po problemie.
Zatem wszystkie inne zgłoszenia, po tych "po linii", piszemy na berdyczów.
Czy nie dziwi czytelników fakt, że nikt nie docieka przyczyn?
Ja, gdyby nie szczególne zastosowanie ND, też bym się tym nie zainteresował.
Ale?
Potrzebuję zabezpieczyć skuteczne zasilanie ekspedycji.
W krzakach nie znajdę gniazdka na doładowanie, a trzeba użyć sporo urządzeń w terenie.
Jak pisałem, zamierzam poruszać się jednocześnie dwoma środkami, zasadniczym i ND.
Zatem, 1 - 2 czy 3 doby, ND musi zagwarantować skuteczne zasilanie.
A, jak popatrzymy, na obecne i letnie wyniki, to 1 czy 2 godz pracy na aku z ND, nie zagwarantuje rozruchu w dniu następnym.

Ale to może rozwiąże solar, ale dalej pozostaje niepewność, czy po roku, obecny aku, skoro nowy był niewydolny, będzie w stanie utrzymać podobny poziom.
Domyślam się, że będą problemy.
A co z usterkami?
Przecież są i się ujawniają, w różnych nieoczekiwanych sytuacjach.
Nakładki, chyba już 3, nic nie zmieniły, a pogorszyły, zatem co, liczyć, że kolejne pomogą?
Aku. ND jest nie do obrony, bo A, jak widzę, są dobre, ale aku. nie jest ich w stanie skutecznie zatrzymać.
Zużycie A, przez: radio, dmuchawę, klimę, centralny itp. są znane i mierzalne, zatem policzalny bilans, a bez tego nie ruszam nigdy w pola.
Przecież, min. kontaktu ze światem, to 1 godz. - a to ubytek konkretnych A.
Może ktoś poda przykłady poszczególnych urządzeń, tylko stacjonarnych z ND?
Sami zobaczymy, że 1 godz. to poważny uszczerbek, przy 60 Ah.
Ktoś powie?
Włożyć większy.
OK, ale jak go skutecznie naładować?
Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-01-12, 18:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
eplus 
koneser ;)



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 2905
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-01-12, 19:14   

Ten Unit ma u góry takie czerwone paluszki, a ten żółty nie. Ciekawe, do czego to służy :?: :idea: Może do "prądu" :?: :mrgreen:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Wersja: [Inna]
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 588
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2019-01-12, 19:47   

a co to jest coś takiego jak "odstęp od przeglądu" - czasem pojawia sie w menu ale nie dzie w to wejść??
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 94 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8620
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-12, 19:48   

Nie wiem już czy żartujesz czy mówisz poważnie ale są to tzw. "cęgi" do pomiaru dużych wartości prądu bez konieczności przerywania obwodu (przewodu), aby dokonać pomiaru. Działa na zasadzie przekładnika prądowego.
 
dodek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 62
Skąd: Wa-wa / Łomianki
Wysłany: 2019-01-12, 20:16   

Marku no i "zepsułeś" świetną metodę pomiarów V.
Teraz to się zacznie kombinowanie ile A bierze otwarcie drzwi lub otwarcie bagażnika a może jeszcze i klaksonu ( a czemu by nie, w końcu to też konkretny pobór prądu i nie trzeba biegać na tył samochodu).
A w dalszej kolejności: co tak naprawdę wykonuje DD2 w czasie self testu i dlaczego u różnych właścicieli są odmienne wyniki. Potem będą ustalenia dlaczego u jednych pod sufitem są LEDy a u innych żarówki. Nie daj Boże jeszcze ktoś ma podłączony autoalarm lub czujniki cofania. Trzeba będzie poprosić ADMINA o rezerwację dodatkowych zasobów sieciowych na kolejne zapisane na forum strony.
No chyba, że ktoś się w końcu zlituje i zaproponuje normalną metodykę pomiarów z użyciem znanego rezystancyjnego obciażenia, czasomierza i wykorzystania amperomierza.
Sugeruję również przypatrzeć się bliżej parametrowi "rezystancja wewnętrzna" akumulatora.
To może bardzo dużo wyjaśnić w opisywanych zjawiskach i problemach.
_________________
Kanony piękna: kobieta w tańcu, rumak w galopie , żaglowiec pod pełnymi żaglami i Duster na bezdrożach.
 
eplus 
koneser ;)



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 2905
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-01-12, 20:19   

A ktoś mi mówił, że może to działać na zasadzie hologramu. Czy jakoś tak.
I mierzyć "prąd" stały. :lol: :idea:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 94 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8620
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-12, 20:33   

Eplus, to nie było śmieszne tylko uszczypliwe. ;-) :mrgreen:
 
eplus 
koneser ;)



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 2905
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-01-12, 21:16   

Marku, przepraszam, ale tak chciałem naprowadzić naszego Mentora na możliwość pomiaru "prądu" ładowania. Też parę lat chodziłem do szkoły elektrycznej, pytanie - czy czegoś się nauczyłem :?: :lol:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
Ostatnio zmieniony przez eplus 2019-01-12, 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
wuju 



Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 250
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-12, 21:59   

Jakbyś trafił na praktykę do kolegi Powolnego to byś się nauczył więcej niż przez całą szkołę :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 613
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-14, 12:53   

Od piątku auto stało.
Dziś czas na porównanie wyników.
Kol. Marek słusznie zauważył, że jakość miernika, to podstawa, przy wykonywaniu pomiarów.
Widać, jak reagują i czy w ogóle reagują.
Tym razem, "czarny", chyba potrzebuje większych zmian w V, "śmieć" jest delikatniejszy i wychwycił różnicę w V.
Aleee, oba mogą mieć błąd, jakim jest wszechogarniająca wilgoć.
Z wnętrza wylałem ok. 0,5 szklanki wody, gdzie oba się znajdowały.
Ale czy chodzi o konkretne cyferki V?
Nie, chodzi o to, czy na oko widać, czy A ubywają z aku czy nie.
Pamiętajmy, że mamy 60 Ah na prezentowanym aku z ND.
Reasumując, posiłkując się matematyką i brakiem wiedzy, kiedy znów skorzystam z usług ND, dla zachowania resztek kondycji aku., lepiej będzie dla nas obu, jak aku odłączę, zawsze coś zaoszczędzę, np. przez tydzień a może mc.

Przypomnę wyniki z odłączonego aku.
http://www.daciaklub.pl/f...r=asc&start=100

V na test kompa.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 112,24 KB

V na koniec testu kompa wynik OK.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 137,43 KB

No to lepiej dać odpocząć i cyferki.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 127,71 KB

 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 94 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8620
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-14, 16:26   

Powiem tak.
I żółty i czarny to ten sam tylko w innej obudowie. Wiem, bo miałem okazję do nich zaglądać. :-P
Najlepszy jest ten unit gdyby nie duża różnica zakresu pomiarowego, a wartości pomiaru.

Troszkę posprzątam, jak znajdę chwilę czasu, tworząc Ci osobny temat o pomiarach i rozważaniach nt. ładowania w ND.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2019-01-14, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
eplus 
koneser ;)



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 2905
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-01-14, 16:42   

Nie jest chyba źle, Unit mierzy na zakresie 39,99V. Jeśli ma 3 3/4 cyfry, to chyba "dokładność" nie będzie gorsza, niż dla miernika 3 1/2 cyfry.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 94 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8620
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-14, 18:51   

On ma zakres 600V, a elektronicznie go tylko przeskalowuje dostosowując do pomiaru.
 
arczi_88 
jestem innym Tobą



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1753
Skąd: Lędziny

Wysłany: 2019-01-14, 18:58   

Tylko tak szczerze, jakie to ma znaczenie dla mierzenia akumulatora? Unitów używam w robocie (oczywiście do oficjalnych pomiarów instalacji mamy inne) i do sprawdzenia czy napięcie jest takie jak się spodziewam i czy w ogóle jest jest całkiem spoko. A przegadujecie się o 2 miejsce po przecinku.
_________________

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 613
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-14, 20:41   

Nooo i ruszyłem z miejsca, skoro nadarzyła się okazja poszaleć po ślizgawce.
Ale do rzeczy.
Podłączyłem aku, ale tylko wprowadziłem L (lewy kod), pomijając P.
Tak z ciekawości.
Ruszałem na nocnych, - 2 st C, bez gazu - sporo do tyłu - i droga (odcinek początkowy - kocie łby).
I co?
ładowanie na początku ok. 11,55 V, nic myślę, zaraz może komp zweryfikuje.
No i benc, 15,15 V, nooo myślę, może zatrzymać, ale dalej sam. jechał sam.
Po ok 1 km spadło do 15,05 V i po kolejnym km ustabilizowało się na 14,91-14,93 V.
Czy to spadek A w aku czy minusik malutki na zewnątrz?
Co do ślizgawki, nie udało się na ręcznym zarzucić, jak wypaść z okręgu.
Pod wzniesienie - lekko włosy w górę - bez ingerencji w gaz poszło - ale podjazd dość stabilny - twardo.
 
dodek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 62
Skąd: Wa-wa / Łomianki
Wysłany: Wczoraj 8:26   

Z ostatniej chwili !!!

Agent OMNIBUS rozpracował ściśle strzeżony projekt zespołu Reno-Daćka ukrywający się pod nazwą „ŚLIZGAWKA”. Ponieważ powyższy tekst może nie dla wszystkich jest jasny i zrozumiały zamieszczamy jego transkrypcję.

…… Po wielu dniach prób i testów udało mi się złamać tajny kod dostępu do ukrytych funkcji najnowszego modelu DD2. W celu aktywacji tych funkcji należy bezwzględnie rozpocząć całą procedurę w godzinach nocnych, przy temperaturach ujemnych i co najważniejsze przy zerowym stanie promili w organizmie. Dodatkowym utrudnieniem jest wymóg procedury aby początkowa jazda odbywała się tyłem i po kocich łbach ( ciekawe co na to miłośnicy kotów i obrońcy zwierząt ).
Pierwszym sygnałem ostrzegającym, że dalsze próby mogą być bardzo niebezpieczne są pojawiające się problemy potencjalnego kierowcy z procesem myślenia w trakcie prowadzenia auta co w konsekwencji prowadzi do drobnych kolizji drogowych czyli do tzw. bęncków .
Okazuje się, że konstruktorzy DD2 wyposażyli auto w super komputer posiadający możliwość przejęcia kontroli nad mózgiem kierującego i wprowadzenia auta w tryb jazdy całkowicie autonomicznej……..

Ostrzegamy przed samodzielnymi próbami powtórzenia tych prób gdyż nie znane są długofalowe konsekwencje ingerencji super komputera w procesy myślowe kierowców jak również zbyt duża liczba bencków może spowodować znaczną utratę wartości auta.
_________________
Kanony piękna: kobieta w tańcu, rumak w galopie , żaglowiec pod pełnymi żaglami i Duster na bezdrożach.
 
eplus 
koneser ;)



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 2905
Skąd: podkarpackie
Wysłany: Wczoraj 8:53   

Dodek, wyjaśnij jeszcze, czy muszą być kocie łby z prawdziwego granitu, czy wystarczy nowoczesna kostka Bauma?
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 613
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 15:41   

Nooo, wreszcie już wiem dokładnie, jak spr V na ładowaniu aku podczas hamowania silnikiem.
Przyznam, że możecie jeździć całe życie i ani razu Wam nie zadziała, a innym, w określonych warunkach, pyknie, tylko pytanie ile V = A i jakie wywoła skutki.
Jedno, co jest pewne, jak przekracza 16 V, następuje odłączenie "prądu" i komp się zeruje, coś na wzór zawieszania, tylko działa po dalej - wyników nie traci, bo chyba za krótki czas.
"Prąd" zanika do 0 V.
I tu, jak można się domyślać, u wielu z Was, dziwne komunikaty i zachowania ND.

V na Warszawie.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 145,5 KB

Start test kompa.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 135,5 KB

V na test kompa.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 164 KB

V na hamowaniu silnikiem.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 149,5 KB

V na hamowaniu sil.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 134,5 KB

V na ham sil.JPG
Plik ściągnięto 5 raz(y) 159,5 KB

 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 478
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: Wczoraj 16:02   

Powolny - używanie telefonu komórkowego w trakcie jazdy (kierowania pojazdem) jest wykroczeniem! Kto robi Ci te fotki? Zajmij się może prowadzeniem pojazdu i sytuacją na drodze zamiast robić sesję zdjęciową która do niczego nikomu nie jest potrzebna. Stwarzasz zagrożenie!
_________________
Czekając na DD 2 :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne