Forum śledzę już m/w od roku, przyszedł czas się przywitać :).
Zamówiony w listopadzie Duster w skromnej wersji Essential z silnikiem 1.6 sce 4x2, odbiór gdzieś w połowie lutego. Trochę męczyłem się czy nie brać Comforta, jednak zmuszony byłem do pewnych kompromisów. Ostatnie posty o awariach tego silnika nieco mnie niepokoją, pocieszam się jednak, że soft zawsze można poprawić a sam silnik to sprawdzona konstrukcja.
Oczywiście, że soft to pikuś. Muszą tylko posiedzieć i jak już znajdą rozwiązanie do uzyskać homologacje na tą nakładkę i zaprosić klientów lub przy pierwszej wizycie sami wgrają.
Tak było swego czasu z klimą jak zmienili rodzaj sprężarek (zmienna wydajność na stałą) ze sterowaniem temperaturowym. Przy dłuższej jeździe autostradą i klimą zamarzał parownik.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2019-01-20, 13:29
witam - uspokoję cie, ten silnik jeździ od circa 25 lat w autach nissana i sprawuje się doskonale,to bardzo trwała, niezawodna i solidna konstrukcja starej daty.Ewentualne drobne problemy (falowanie, skoki obrotów, sporadyczne kłopoty z rozruchem), to efekt majstrowania Francuzów przy mapie wtrysku celem poprawy czegoś, co tajemniczo określa się jako "eco". Nie każdego to dotyka, ale w razie problemów aso wgrywa (pewnie po cichu) starszą wersję mapy i na tym kłopot się kończy
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2019-01-20, 13:29, w całości zmieniany 1 raz
ten silnik jeździ od circa 25 lat w autach nissana
Wg tej strony https://www.engine-specs....hr16de-h4m.html
dopiero od 14 lat choć to też długo i powstał już w kooperacji Reanult - Nissan. Czyli Francuzi grzebali już przy nim od samego początku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum