Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1104 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-30, 21:47
dudu$ napisał/a:
Załuję, że w Sandero II/Logan II jako podstawowy silnik zostawili D4F a nie K7M wtedy to auto poruszało by sie przyzwoicie.
Jeździłem Clio II z D4F i moim zdaniem ten silnik w kulturze pracy, przyśpieszeniach i zużyciu paliwa jest znacznie lepszy od K7M. Co do awaryjności, to się nie wypowiem, bo jeździłem nim 3-4 tygodnie, gdy Dacia stała u lakiernika.
Wymiana po zatarciu,wysoki pisk na 5 biegu,ale dojechałem z Łodzi do Legnicy 15 stycznia 2019.
Koszt wymiany skrzyni (po regeneracji 2200 zł ) ,przy okazji sprzęgła,dwóch łożysk w kołe przednim prawym i tylnym lewym ,razem 3500 zł ,+ wymiana akumulatora Centra Futura 400zł.to wszystko po przebiegu 92 000 tys.km.
Ostatnio zmieniony przez styrc 2019-02-12, 20:50, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019 Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 787 Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-02-14, 10:33
Powolny napisał/a:
RS nie z katalogu, jak Wszystkie lecz na indywidualne zamówienie.
Jak masz samochód na INDYWIDUALNE zamówienie to co się dziwisz, że ASO na cię w czterech literach i wysyła cie na Berdyczów. Wychodzą z założenia, że skoro było cię stać zamówić indywidualny model pojazdu to indywidualnie go teraz naprawiaj. Oni naprawiają samochody seryjne. Dla indywidualnych są indywidualne stacje obsługi, których pracownicy mają indywidualne podejście do każdego przypadku i są w stanie indywidualnie naprawić każdy samochód złożony na indywidualne potrzeby indywidualnego klienta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum