Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: laisar
2019-02-24, 01:33
Powolny_Dacia SR DUSTER
Autor Wiadomość
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 17:01   

Cytat:
"Dymek"]

Cytat:
"Powolny"]kto i na jakiej podstawie odnotowuje wizyty w ASO?
Nie ma śladu, w systemie, że SR był w ASO i sprawdzono układ kierowniczy.

Chyba zagadka się rozwiązała.
Wstawiłem SR-a, a w dokumentach otrzymałem Dacia Dokker VU.
Ktoś wie, co to za auto?
Z wyglądu, jak SR.
Cytat:
Jeśli oficjalnie przyjęto Ci samochód na serwis, to dostałeś choćby wydruk zlecenia.

Dostałem 2 kartki na wstawienie i 2 na odbiór.
Cytat:
Przy odbiorze dostajesz wydruk gdzie wpisują co robili

Tylko to, co przewiduje przegląd Daci.
Ani słowa, o zgłoszonych uwagach, które odnotowano na karcie zgłoszenia.
To, co napisane, to...
Cytat:
/ co stwierdzili. A ponieważ wydruki robi się z systemu, to i wpis wizyty był najpierw w systemie.

Nic na temat realizacji uwag.
Przekazano ustnie - zgodziłem się na info. przez tel. bo wiedziałem, że jak będę odbierał, to będzie kolejna zmiana.
Cytat:
Korzystasz z Decar, nie dają wydruków?

Dają, tylko...chyba to, co...a nie mnie.
Cytat:
Zmień ASO.

Spoko, ja jestem cierpliwy - wiecie sami.
Cytat:
Gdzieś pisałeś, że przyjęli Cię ekspresowo, od ręki? Może dlatego było to bez rejestracji...

W m. Ostrołęka - dokumenty wydane z roboty.
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 17:02   

BLACHA_997 napisał/a:
Ponadto dodatkowo każda wizyta widoczna jest w MyDacia.

Chyba to mnie nie dotyczy - jakaś instrukcja do spr.?
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 17:16   

No i...ocenicie sami.
Z otrzymanych info, wynika, że to co zrobiono, nie ma wpływu na trzymanie aku.
Po drugie - Nałożono dwa nowe softy:
1) wyświetlacz;
2) wtryski.
I co?
Jak pisałem, dotychczas, SR ruszał sam z piskiem opon.
A z ASO, na oko ubyło 1/2 mocy - ledwo co ruszyłem.
Może to tylko nagrzany silnik - bo świeżo po testach - zobaczymy.
Zapytałem się, po co nakładka na wtryski, skoro silnik sam wyśmienicie sobie radził, bez mojej interwencji.
Odp., na testach wyskakiwały kontroli, mocy nie miał... oczy wytrzeszczyłem - nigdy nic mi nie wyskakiwało.
Pytam, a jak to się ma do ładowania?
Odp. - nijak.
A co poprawi wyświetlacz?
Nic - jest nowszy soft.
Doładowanie na hamowaniu - znikło - jak podskakiwał prąd, to teraz maleje - może jutro na stałej trasie coś więcej wyjdzie.
Ulewny deszcz od rana, zatem mało zachęcająca pogoda na testy.
Przyznam, że trochę ręce mi opadły, bo prosiłem, żeby nic nie regulować, a potencjalnie tylko połączenia spr.
Zadziwia średnie spalanie, po testach - wydaje się, że podregulowane pod Wasze modele.
Wzrost o 100 %.

zdawałem przy 6,7 a odebrałem po 15 km....JPG
Plik ściągnięto 9 raz(y) 31,88 KB

V po OK wyjazd z ASO.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 44,41 KB

V po ok 1 km_gdzieś wcieło po drodze startowe.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 43,58 KB

V na trasie nr 1 miernik.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 29,98 KB

V na trasie nr 2 miernik.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 30 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 17:28   

Odebrałem - ale ... nic nie zrobiono, o co prosiłem, czyli zasadniczo, żeby nic nie regulować, bo to wszystko, co zgłaszam, to powiązane jest wyłącznie z wilgocią.

Żadnej odp. na pytanie, co z nietrzymaniem akumulatora i ładowaniem?
Milczenie.
Wykonano: dwie nakładki=aktualizacje na softy wyświetlacza i wtrysku, jak poinformowano, są nowsze, ale nie mają nic wspólnego z wybrykami V, w SR-rze.
Kierownica?
Jak nie zapłacę, to nic nie zrobią.
Wnioski?
Testy pokażą - pada, zatem czas i pogoda wszystkie roboty zweryfikuje.
Pochwale się.
Zastanawia, dlaczego w dokumentach jest Dokker VU, zamiast Duster - małe literki, zatem nie dopatrzyłem w serwisie.
Dopiero teraz mogę poczytać dokładnie, ale to...nieco odbiega od...
Zatem system serwisowy musi być błędnie prowadzony i każdy serwis widzi co innego lub nic nie widzi.
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 17:32   

Marek1603 napisał/a:
A jaki związek ma powyższy post z ładowaniem akumulatora?


Podstawowy - bo od dnia pobytu zarzuca mi się, że cytuję wybiorczo - zatem, żeby była precyzyjna info.
Ja natomiast literalnie stosuje się do tego, co sam zaleciłeś:
http://www.daciaklub.pl/f...hlight=#1756649
Teraz powątpiewam, czy to ktoś literalnie rozumie ten=te zapisy na forum?
Mam pamięć - jak coś raz przeczytam - to kropka po ... realizuję.
Zatem jakaś pochwała?
Pozdro.
Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-02-21, 17:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 18:04   

Założyłem konto, pierwsze hasło nie działa.
Wygenerowałem drugie - też nie działa.
To jakaś ściema czy jakieś problemy techniczne z My Dacia?
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 19:43   

Przyznam, że jak czytam forum, to już naprawdę nie mam pojęcia, co ja w zasadzie kupiłem?
Czy ktoś wie, co oznaczają:
1) Nr fabryczny: A040562
2) Typ techniczny: HMM1
To mam wpisane w dokumentach ASO, ale nie odnajduję w dokumentach po sprzedażowych.
Może faktycznie na taśmie, części się pomieszały, a że pasowały, to zmontowano SR-a.

Do ASO podjechałem SR a naprawiano....JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 35,04 KB

SR ....JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 41,82 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-21, 20:02   

Cytat:
"maro_1955"
tylko wymiana oleju ponad max

Upsss, jutro sprawdzę.
Dałem 2 x 4 l.
Jednej nie ma.
Pisano, że z 4 l zostanie coś, zatem, jak nie zostało, to wlano.
Odnotowano, że 15 % zużycia klocków - przy 6 353 km.
Czy to dużo czy mało w Dacii?
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-22, 18:32   

już po testach.
Ale przypomnijmy, jakie problemy zgłosiłem ustnie - ale napisali po swojemu w systemie:
1) akumulator nie trzyma _ SR Duster nie daje rady zapalić=kręcić;
2) Volty na hamowaniu silnikiem podchodzą do 19,50 V;
3) kierownica skręcona w prawo, a jak prąd zanika do 0_ sztywnieje. Prostowanie powoduje - w obu przypadkach - zjazd w przeciwną stronę - lewą o ok. 45 st.
Co zrobiono - informacja ustna, nic na piśmie, za wyjątkiem usługi płatnej - przegląd sezonowy:
ad. 1) nałożono nakładki oprogramowania na wyświetlacz oraz wtryski - na pytanie, co to zmieni? Odp. nic.
ad. 2) Podczas przyjmowania poinformowano, że do 20 V to norma;
ad. 3) usługa płatna - gwarancja nie obejmuje układu kierowania - nie zgodziłem się z tym, zatem odmówiony naprawy.
Efekty?
ad. 1) już podczas powrotu z ASO do domu, V zaczęły spadać do ok. 12.
Silnik, po ruszeniu z pod ASO pokazał, że stracił połowę mocy - zawsze, jak rakieta - przy tym średnie spalanie, wzrosło o 1 l, w stosunku do całej zimy i na tej samej trasie - z 6,6 na 7,6 l/100 km.
Dzisiaj, to ob-trąbiono mnie kilkakrotnie, ja mu w gaz, a on nic, dosłownie nic - tylko ok 30 km/h.
Z rana, 2 razy na skrzyżowaniu, na światłach, podczas ruszenia zgasł. Sam nie odpalał, jak do tej pory.
Kluczyk i V na ok 10 V i nic. Trąbienie i po ok 4 min. bezruchu V podskakiwały do ok. 11. 40 i ruszał, ale kolejne skrzyżowanie i to samo. Dobrze, że już więcej takich nie było - pierwsze takie zdarzenie w życiu SR-a.
Wyświetlacz - kiedy V na hamowaniu podskoczyły powyżej 19 V zablokował się i dodatkowo włączyły się światła nocne na auto i nijak nie można było przełączyć w inny tryb.
Powróciło do normy, po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu - dokładnie tak się działo z komputerem, kiedy się zawieszał - ASO Ostrołęka poradziło sobie - obecna nakłada przywróciła problem. Słońce, jak w lipcu.
Obroty - zawsze stały na postoju, jak wryte - obecnie nieznacznie, ale cały czas falują i silnik, jakby gubił zapłony.
Po podskoczeniu do 19 V, obroty w trasie zawiesiły się na 1500 i V ok 30 km, bez żadnej kontrolki ostrzegawczej.
Zjechałem na pobocze - samochód nie reagował na pedał gazu - postałem ok. 5 min i ruszyłem - telepało, ale już było blisko domu. - pierwszy taki odlot, w życiu SR Duster.
Zatem, poproszę o przywrócenie ustawień fabrycznych.
Umówiłem wizytę na poniedziałek - g. 14 - otrzymałem potwierdzenie sms_em.
Może faktycznie, skoro, w papierach był Dokker, to nakładki poszły na ten model.

Reasumując, prosiłem, żeby nic nie regulować, bo z cała pewnością problem jest w akumulatorze i podwyższonej wilgotności _ wczoraj cały dzień deszcz a zapewne myjka ASO dopełniła dziwacznych zachowań, podczas dnia dzisiejszego.
Jak oddawałem, to zaledwie na hamowaniu podbijało do 15,5 V a dziś, po remoncie eksperymentalnym, powyżej 19 V i zanik prądu do 0 kilkakrotny.
Chciałem okazać co i jak, ale...poradzimy sobie z elektrykiem...dodałem, że nie dacie rady...
ad. 3) nie wiem co napisać - na oko widać, że kierownica się wyprostowała - wręcz bez uwag - ale jak było ładowanie na hamowaniu, czyli aku nabierał mocy.
Po ok 1 km, jak V spadały poniżej 12, skręt w prawo powracał.
Zatem, mechanicznie coś z całą pewnością zrobiono - ale pod kątem elektrycznym nic - bez zmian - prądu 0 i sam. nie ma sterowności.[/youtube]

Pulpit powrócił do normy_zablokował się, jak V podskakiwały do 19 i zanikał kilka razy prąd do 0.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 30,05 KB

V na hamowaniu silnikiem .jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 44,65 KB

Przed ruszeniem_wczoraj deszcz i myjnia w ASO zablokowała wszystkie wejścia_przez bagażnik....JPG
Plik ściągnięto 3 raz(y) 45,26 KB

obroty na postoju i włączone światła nocne_nic nie dało się wyłączyć_blokada wyświetlacza_po zgaszeniu wróciło do normy.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 29,7 KB

V w trasie.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 36,55 KB

Za to zapłaciłem i zepsucie pozostałości....jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 28,67 KB

V na hamowaniu silnikiem na wertepach.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 41,6 KB

V na 2 biegu po wertepach.jpg
Plik ściągnięto 3 raz(y) 41,5 KB

obroty na postoju i włączone światła nocne_nic nie dało się wyłączyć_blokada wyświetlacza_po zgaszeniu wróciło do normy.jpg
Plik ściągnięto 1 raz(y) 29,7 KB

dzień a światła włączone a wyświetlacz zablokowany_zgaszenie odblokowało.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 27,59 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-22, 18:49   

Nie wiem co napisać, ręce opadają... SR taki był...super...a teraz mrówka, w ciąży, go prześcignie.
Szerzej w:
http://www.daciaklub.pl/f...1778883#1778883
Jak, wiecie, mnie zdenerwować, to sztuka, ale dzień dzisiejszy przejdzie do historii...techniki i napraw gwarancyjnych ASO.

V na test kompa OK_V gdzieś wcieło po wizycje w ASO.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 25,48 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-22, 19:17   

Foto zgłoszonych uwag.
W celu ułatwienia analizy, załączniki:
Ładowanie
http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=17169
Kierownica
http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=17151

Uwagi odnotowane przez ASO...tylko zabrakło dopisku, że klient prosi o niedokonywanie żadnych regulacji, bo SR jest OK, jeżeli 20 V to norma.JPG
Plik ściągnięto 6 raz(y) 48,27 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-22, 19:27   

Cytat:
"eplus"
Nie zapominaj o obecności na forum TWR (tajnych współpracowników koncernu)
Teorie spiskowe ożywiają naszą szarą codzienność

Od wczoraj próbuję zalogować się:
https://www.dacia.pl/logowanie-rejestracja.html
3 czy 4 razy prosiłem o nowe hasło, za każdym razem "nie można"
Komunikat:
Cytat:
ups! Wystąpił błąd. Proszę spróbować ponownie

Pod fiszkę czat, podałem pełne dane - zobaczymy czy się odezwą.
Cytat:
Może już ktoś mnie uprzedził i zablokował dostęp, żebym nie sprawdził dotychczasowych wizyt w ASO?


Odp. - kolejna - data pod 2017 - może to nie ta strona?
Może jest nowsza?
Cytat:
Potwierdzenie Twojego nowego hasła
Dzień dobry ...
Za pomocą swojego nowego hasła możesz ponownie zalogować się na swoim koncie MY Dacia. Uwaga! Twoje hasło jest poufne. Należy je starannie przechowywać, aby zawsze było pod ręką, gdy chcesz się zalogować na swoim koncie.
Co jeśli to nie Ty prosiłeś(aś) o zmianę hasła? Prosimy o powiadomienie nas za pośrednictwem poniższego formularza: Dacia Contact Us Webform.

Niezwłocznie podejmiemy wszelkie kroki, aby zagwarantować bezpieczeństwo Twojego konta.
Dziękujemy za zaufanie i do zobaczenia wkrótce na MY Dacia
Zespół MY Dacia
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-22, 19:59   

rysiek223 napisał/a:
Ja tak miałem swojego czasu nie mogłem się zalogować podawało mi że błedne hasło, działo się tak na przegladarce firefox, spróbowałem logowanie poprzez chrome i weszło od razu. Spróbuj moze też u Ciebie zadziała.

Ok dzięki
Spróbowałem przez systemową M Edge
niestety kolejna zmiana i:
Cytat:
Potwierdzenie Twojego nowego hasła

Napisałem zapytanie i wstępnie problem naświetliłem.
Pełne dane wpisałem, jak uprzedzono - zobaczymy.
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 07:36   

Parę osób już się zainteresowało dziwnymi przypadkami SR-a.
Niedowierzanie, że aż tak wiele emocji wzbudziło na forum średnie spalanie, przez okres niespełna 1 roku użytkowania.
http://www.daciaklub.pl/f...r=asc&start=125
Zdziwienie wywołuje fakt, blokowania dostępu do informacji o przypadłościach:
Problemy układu kierowniczego SR-a opisuję przy okazji, a dziś, jak widać, gwarancja tego układu nie obejmuje - ASO nie wyjaśnia powodu - po prostu płatne.
http://www.daciaklub.pl/f...7ea0bca#1776880
Szukam tematu, w którym opisałem usterki, od zakupu i podobne, ale dziale poświęconym SR-owi usunięto, zacierając dowody.
Czytam komunikat:
Cytat:
Taki post lub temat nie istnieje, być może został przed chwilą usunięty, wróć i spróbuj ponownie

Prosiłem wielokrotnie, żeby nie usuwać tematów, do zakończenia śledztw - łącznie już dwa objęły SR-a.
Podawałem namiary, że to nie wymysły, mimo tego, trwa próba utrudniania gromadzenia dowodów.
Poszukam jeszcze wpisów, dot. SR_a, gdzie opisywałem przypadki, dziwne przypadki SR-a.
Jak na oko, to wręcz nieprawdopodobne, żeby tyle plag dotknęło nowy samochód - chyba nikomu, ja nie znam nikogo, kto wstawił by bezusterkowe auto, a wyjechał rozchwianym technicznie, jak ja obecnie.
Tel. do ASO, to tylko info., że jak coś się stanie, to tel. do pomocy a... i hol do nas.
Ustalenie naprawy, to info. podjedzie...zrobimy...ale dopytuję na jaką godzinę?
Jak będzie, to...ale wreszcie udało się ustalić godz. na której będzie zmiana, która tak "urządziła" SR-a.
Pamiętacie co napisałem, w zakresie obsługi, "proszę się nie martwić, zajmiemy się z elektrykiem".
Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-02-23, 07:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 08:06   

Temat odświeżam, z uwagi na aktualizację softu w ASO Decar Warszawa.
Obecnie, co dotąd nie występowało, to:
1) światła na pozycji auto - dzień, słoneczna pogoda - palą się światła nocne, nie ma możliwości przejścia na inne. Zatrzymanie SR-a i chwilowy postój, zgaszenie silnika - ponowne uruchomienie - problem znikł - na ten czas. Pojawiło się, kiedy V na hamowaniu silnikiem zaczęły rosnąć, aż powyżej 19 V.
ASO poinformowało, podczas przyjęcia na warsztat - że 20 V, to norma.
2) zablokowane obroty silnika na poziomie 1500 w czasie jazdy i spadek szybkości do ok. 30 km/h. Zjazd na pobocze - postój na uruchomionym silniku - strach gasić, bo wentylator szaleje, mało z komory silnika nie wyskoczy - pierwszy raz od zakupu go usłyszałem - chyba nigdy dotychczas się nie włączał;
3) klakson - nie wiem, ale coś tylko po lewej stronie, jakby pod deską coś skrzypiało - nie pamiętam, jak było poprzednio - nie używałem, ale ten dzwięk, nie przypomina żadnego znanego z innych aut. Czy ktoś go usłyszy poza kierowcą?
4) oczywiście V na hamowaniu silnikiem, wskakiwały krokowo, osiągając kolejne progi 15 aż do 19 V. Odczyty robię na kilku miernikach. Nie widać rozbieżności. Błąd przyjmuję 0,10 V.
5) samochód podczas ruszania gaśnie - 2 x - nie odpala automatycznie, jak przy S&S, a trzeba kluczykiem ale prądu nie ma - ok. 10 V. Odczekanie kilka minut i podskakuje do ok. 11 V i odpał z kluczyka;
6) obroty podczas odpalania - lekko falują, silnik pracuje, jakby zapłony gubił - nierówno.
7) moc - spadek ok. 1/2. Podczas ruszania, dotychczas, ruszał jak rakieta bez dotykania gazu - znikło, jak się nie da gazu, gaśnie.
Podobnie na trasie - dochodzi do 30 km na tej samej trasie, co zawsze, i pedał, jakby nie reagował, wiskasz i nic, kilkakrotne naciski podbijają obroty i się rozpędza - trąbienie innych.
8) średnie spalanie - ta sama trasa - co zawsze - 2 x pomiary po wyzerowaniu licznika - 7,7 a było 6,6 l/100.
Zatem spadek mocy, ale gdzie paliwo ucieka?
Dziura w baku?
9) próba połączenia się z MY DACIA - od kilku dni - logowanie, pisanie - głucha cisza;
10) oczywiście, co najważniejsze, czy system informatyczny zapisujący zgłaszane usterki jest wiarygodny?
Otrzymane dokumenty - 4 szt. - z ASO, wskazują, że nr rejestracyjny, VIN zgadza się, natomiast Typ już inny, chociaż marka ta sama. Może pomyłka, ale coś za dużo, jak na jedną wizytę w ASO.
Nie mogę odszukać w moich dokumentach odnotowanego Nr fabryczny i typ technologiczny.
Czy ktoś wie, gdzie tego szukać, żeby to spr., czy odpowiada SR-owi?
Wizyta w ASO:
http://www.daciaklub.pl/f...9acc781#1778914
Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-02-23, 08:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 08:13   

Upsss, odnalazłem temat dot. zauważonych uwag-potencjalnych usterek SR-a:
Przepraszam adminów, jak niesłusznie posądziłem o ich skasowanie.
http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=16458
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 11:44   

Przy okazji inspekcji po wykonaniu przeglądu okresowego, kilka fotek wszechobecnej rdzy od spodu SR-a.
ASO odnotowało 15% zużycie klocków, ale o rdzy ani słowa.
Ciekawe, jak oceniana jest blacharka?
Rysy, dziura na wylot i nic nie opisano.
Jak rdza wyskoczy, to jak pojadę na reklamację, to zapewne się odnajdzie, żeby na drzewo...

rdza przód.JPG
Plik ściągnięto 22 raz(y) 68,95 KB

to już nie nalot rdzy, a zaawansowane wrzery, jak po kilku latach, a dopiero niespełna rok życia SR-a.JPG
Plik ściągnięto 22 raz(y) 51,84 KB

tylko patrzeć, kiedy wieszak puści.JPG
Plik ściągnięto 14 raz(y) 47,08 KB

rdza wszędzie, jak na kilkunastuletnim aucie.JPG
Plik ściągnięto 20 raz(y) 57,26 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 11:52   

Cytat:
"maugu"]
Powolny napisał/a:
... Pojawiło się, kiedy V na hamowaniu silnikiem zaczęły rosnąć, aż powyżej 19 V.
ASO poinformowało, podczas przyjęcia na warsztat - że 20 V, to norma.
....

Już nie mogę tego czytać. Kolego przy napięciu 19-20V Twój prąd ładowania wynosiłby powyżej 100A. Masz albo mega wieki alternator (bo to przecież model SR), albo dodatkową oporność w układzie ładowania - sprawdź klemy, możliwe też uszkodzenie wew. aku. Niestety prawa Ohma nie da się oszukać (a może na szczęście) i przy oporność wew aku wynoszącej miliohmy nie ma możliwości by w sprawnej instalacji pojawiło się napięcie 19V .


Jak pisałem, pracownik ASO - na stanowisku - z pełną stanowczością powiedział, że do 20 V to norma i że alternator jest przygotowany na to.
Dodatkowo zapytał, jaki mam akumulator - L1 czy L2?
Chciałem, żeby mi odbierający auto pokazał to na aku., ale nie był w stanie, to niby skąd ja mam to wiedzieć?
Zatem, pokorne ciele...nie ma co błyszczeć...
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 11:55   

Obywatel MK napisał/a:
Bo tego się nie czyta, to jest jawny trolling i oczywiste kłamstwa spowodowane zaburzeniami psychicznymi tego osobnika. Tu wymagane jest leczenie farmakologiczne niestety. :-/

No to trzeba nieco poważniejszych danych podać:
Co do dzisiejszych odczytów - dodam, ale się nie zdziwicie, bo po staremu, po prostu prąd wyparował, i nie pomogły żadne nakładki na softy.

tabliczka na słupku z danymi.JPG
Plik ściągnięto 2 raz(y) 31,45 KB

wycią ze świadectwa zgodnośći SR-a_nie ma danych, które są na dokumentach ASO.JPG
Plik ściągnięto 17 raz(y) 36,14 KB

dane na dokumentach ASO wydanych na SR-a_czy one sa zgodne i co oznaczają, nie widzę odniesienia w świadectwie zgodności.JPG
Plik ściągnięto 12 raz(y) 22,15 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 12:06   

Kolega pisał, że przelano mu olej.
Dokonałem inspekcji i...
1) wysokość OK;
2) olej śmierdzi przepaleniem - po ok. 22 km;
3) klarowność?
4) filtr oleju wymieniony - nie widać żadnych śladów na korpusie silnika - perfekt;
5) na korku spustu oleju - nie widać śladów odkręcania;
6) na śrubach mocowania osłony silnika - nie widać żadnych śladów odkręcania - bez zdjęcia osłony, wydaje się to niemożliwe, chyba, że jakaś nowa technika.
Na najbliższej wizycie poproszę kierownika ASO o dokonanie, w mojej obecności oględzin i dokumentowanie
Jak się mylę, publicznie przeproszę - technika mknie do przodu - kto pyta nie błądzi.
Nic nie sugeruję, ale jestem ciekawy, jak ten olej wymieniono?
Ktoś zapyta, a co z filtrem kabiny?
Poczekajcie...opiszę.

nr fabryczny odnalazł się_jest SR-a...ulga....JPG
Plik ściągnięto 3 raz(y) 24,19 KB

czy rdzy ASO nie powinno odnotować.JPG
Plik ściągnięto 6 raz(y) 57,26 KB

wziernik do korka spustu oleju - nie widać śladów przedostania się przez to oczko.JPG
Plik ściągnięto 8 raz(y) 49,83 KB

wydaje się, że korek spustu oleju nie nosi śladów odkręcania i wymiany uszczelki.JPG
Plik ściągnięto 8 raz(y) 32,61 KB

olej wydaje się przepalony i śmierdzi, jak przed wymianą_ tego nie da się nie wywąchać_klarowność po ok 22 km.....JPG
Plik ściągnięto 3 raz(y) 20,98 KB

jedna ze śrób mocujących osłonę silnika - ani śladu odkręcania na żadnej.JPG
Plik ściągnięto 4 raz(y) 50,41 KB

filtr oleju wymieniony, nie widać śladów spływu oleju_stare ślady brudu w około.JPG
Plik ściągnięto 6 raz(y) 43,88 KB

Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-02-23, 12:28, w całości zmieniany 3 razy  
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 12:19   

Marek1603 napisał/a:
Układ wydechowy to u każdego tak wygląda po pierwszej zimie więc nie ma co bić piany.
To samo dotyczy półosi i "piasty" Jest to jakiś stop żeliwa (o ile się nie mylę) więc pokryje się ruda i tak już będzie.

Pokazałem zdjęcia latem, rdza była mniejsza_jak nie skasowałeś, to są na forum.
Co znaczy rdza i skąd się bierze, to przez 5 lat do głowy mi wbijano.

ta śruba nieco wyraźniejsza....JPG
Plik ściągnięto 12 raz(y) 49,19 KB

to jedna ze śrub nie układu wydechowego.JPG
Plik ściągnięto 10 raz(y) 28,76 KB

Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-02-23, 12:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 12:39   

maro_1955 napisał/a:
:roll:
maugu napisał/a:
A może po prostu jesteśmy grupą testową dla badań socjologicznych wykonywanych do jakiegoś licencjatu z socjologii – może np. coś z takiego tematu
https://www.focus.pl/arty...lobalne-badania
Jeżeli tak to sadzę, że to poziom licencjatu bo metodologia i przygotowanie ogólne testu świadczyłoby niewątpliwie o podstawowych brakach w edukacji ogólnej. Natomiast narracja całej postaci (od osobowości milionera do osoby nieporadnej z masą coraz to nowych problemów) i ilość poświęconego czasu mogłaby nawet sugerować dość rozległy cel takiego projektu badawczego. Tak czy owak nie biorę już dalej udziału w tym „eksperymencie”.

:roll: :lol:
Dobra diagnoza i dobrana terapia.

Można i tak, tylko problem w tym, że trwa śledztwo..., zatem proponuję...
A czy dane SR-a są jeszcze nie wystarczające?
Przecież, jeżeli coś konfabuluje, że właściciel DACAR ... nie odpuści, ja tak bym zrobił...
http://www.renault.decar.pl/
przecież, Renault, za wybryki SR-a ani złotówki nie zwróci, a pensję płaci pracownikom i wyższemu personelowi.
Zatem, najbardziej pokrzywdzony, jak na obecną chwilę jest ASO - właściciel.
Renault, dopóki mu dowodów nie przedstawią, ręce rozłoży.
Dlatego moje foto i filmy może pomogą odzyskać dotąd zainwestowaną kasę, w szukanie wiatru w polu.
Jak większość wie, to niestety usterki się pokazują, a w serwisie nic nie odnajdują - i to jest problem - zaraz fotki z odczytu V i A.
Ostatnio zmieniony przez Powolny 2019-02-23, 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 13:00   

Cytat:
"paul7"]Byłeś przy przeglądzie, nikt ci nic nie podmienił,, coś robili, pewnie mówili co, zgadzałeś się z tym więc jak coś nie tak to reklamuj.

No tak, jest moja wina, bo dokładnie nie przeczytałem, co mi dano.
Pozostała ustna info.
Powołam się na nią.
Domyślam się, że właściciel firmy DECAR przyjrzy się sprawie - ja bym nie odpuścił - to się robi kabaret, a dobra firma...prestiż i wiarygodność...to za poważna sprawa...
Na miejscu właściciela DECAR zabrał bym SR-a, zapakował i odesłała do Renault.
Teraz, jak nie da się przywrócić ustawień fabrycznych, to już nikt chyba nie dojdzie, co się dzieje i jaka jest przyczyna.
Komp i oprogramowanie było idealne, tylko przewody zasilające oraz połączenia i akumulator.
Połączyć to z mocnym słońcem czy dużą wilgotnością i problem.
Stąd problemy pojawiają się i znikają.
Jak pisałem, wjazd do ASO bez najmniejszych uwag - ładna pogoda przez kilka dni.
Też pisałem, że pada i zapewne na drugi dzień, będzie po staremu - czyżbym jasnowidzem...
Po prostu doszedłem przyczyn, które wiem dokładnie kiedy się ujawnią.

A na otwarcie na przewodzie (-).JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 46,9 KB

V na otwarcie.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 36,62 KB

tyle udało mi się osiągnąć wczoraj.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 30,81 KB

V na OK _rzeczywiste_zatem 2 x odpał i finisz_popych, jak wczoraj.JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 34,52 KB

V na drugie OK_zmiana miernika_trzeciego razu już nie prubuję, bo nie ruszę po obiedzie z miejsca... zatem po co nakładki sofu, skoro aku nie trzyma....JPG
Plik ściągnięto 0 raz(y) 30,98 KB

 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 13:31   

Ktoś wspomniał i bach.
Godz. 12 i sms:
Cytat:
Dziękujemy...Jeśli mają ...uwagi...szerokiej drogi...

Nooo przyda się, zaraz ruszam, jak SR odpali_wieczorem zapewne relacja - trzymajcie kciuki...
 
Powolny 


Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 1365
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-23, 13:44   

Proszę o wpisy właścicieli, którzy są już po przeglądzie rocznym Dustera z 2018 r.
Interesuje mnie technika wymiany oleju.
Może ktoś z serwisu z Polski opisze, czy to jest możliwe, bez odkręcenia korka spustowego?
Jak wymienić filtr oleju, bez śladów na korpusie silnika?
Kiedyś, ale to w PRL_u podnosiło się przód i ...pozostało dolać i OK.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne