Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2019-03-21, 19:24
Auto nie odpala po zadziałaniu Start&Stop
Autor Wiadomość
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-22, 08:33   

Pedros napisał/a:
Belphegor napisał/a:
Może było grzebane urządzeniem zewnętrznym (nie kompem serwisowym), żeby wyłączyć to na stałe i ktoś coś spieprzył?


To była pierwsza myśl która mi przyszła do głowy. Dziwne jednak że serwis nic nie wykrył.


Generalnie serwis do bani. Wszystko trzeba było samemu podpowiadać chłopak który robił diagnozę jakiś niekumaty ciągle przychodził do innego gościa i się pytał co i jak. Zasugeriwalem zmianę akumulatora pokiwał głowa po czym wynosił że 3 różne sztuki ale nie wiem na ile dobrze to robił bo już Pani z serwisu chciała mi wkleić akumulator nowy za 300 zł. Tak pomyślałem nowy akumulator do auta z systemem start stop za tylko 300 zeta? Przecież taki kosztuje z 500 minimum. Krótko mówiąc straciłem 2 godziny wiem tylko że kupię nowy akumulator sam sprawdzę na nim jak to dziala bo w serwisie w którym byłem tego mi nie zrobią raczej hehe
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3626
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2019-02-22, 08:44   

sirlucas napisał/a:
Powiedz mi odpalasz auto i przycisk S&S pomiędzy fotelami po uruchomieniu świeci się dioda na czerwono czy nie? U mnie z marszu świeci i nie da się nic z tym zrobić.

No to jeszcze raz. Zawsze po włączeniu stacyjki system S&S jest domyślnie włączony i czerwona dioda na klawiszu się nie świeci. Nie ma znaczenia czy silnik jest uruchomiony czy jeszcze nie- wystarczy włączona stacyjka.
W takim stanie podczas jazdy- po zatrzymaniu, układ sobie działa i wyłącza i włącza silnik, gdy uzna to za stosowne. W każdej chwili można naciskając ten przycisk system wyłączać (dioda na klawiszu się zapala) lub włączać (dioda gaśnie). Zapalona dioda oznacza właśnie ręczne wyłączenie systemu klawiszem i wtedy silnik się sam nie wyłącza oraz nie wyświetlają się nigdy symbole A na ekranie komputerka.
Symbole A pojawiają się tylko gdy układ jest włączony i działa- dioda na klawiszu wygaszona.
Wtedy gdy system S&S wyłączy silnik pokazuje się ikonka A a jeśli pomimo zatrzymania system nie wyłączył silnika (bo uznał, że nie może) pokazuje się ikonka przekreślonego A. Aby silnik włączył się ponownie wystarczy (choćby chwilowe) wciśnięcie pedału sprzęgła- silnik już się nie wyłączy i będzie pracował aż do następnego zatrzymania samochodu.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-02-22, 08:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-22, 09:01   

Dymek napisał/a:
sirlucas napisał/a:
Powiedz mi odpalasz auto i przycisk S&S pomiędzy fotelami po uruchomieniu świeci się dioda na czerwono czy nie? U mnie z marszu świeci i nie da się nic z tym zrobić.

No to jeszcze raz. Zawsze po włączeniu stacyjki system S&S jest domyślnie włączony i czerwona dioda na klawiszu się nie świeci. Nie ma znaczenia czy silnik jest uruchomiony czy jeszcze nie- wystarczy włączona stacyjka.
W takim stanie podczas jazdy- po zatrzymaniu, układ sobie działa i wyłącza i włącza silnik, gdy uzna to za stosowne. W każdej chwili można naciskając ten przycisk system wyłączać (dioda na klawiszu się zapala) lub włączać (dioda gaśnie). Zapalona dioda oznacza właśnie ręczne wyłączenie systemu klawiszem i wtedy silnik się sam nie wyłącza oraz nie wyświetlają się nigdy symbole A na ekranie komputerka.
Symbole A pojawiają się tylko gdy układ jest włączony i działa- dioda na klawiszu wygaszona.
Wtedy gdy system S&S wyłączy silnik pokazuje się ikonka A a jeśli pomimo zatrzymania system nie wyłączył silnika (bo uznał, że nie może) pokazuje się ikonka przekreślonego A. Aby silnik włączył się ponownie wystarczy (choćby chwilowe) wciśnięcie pedału sprzęgła- silnik już się nie wyłączy i będzie pracował aż do następnego zatrzymania samochodu.


Ja mam z góry zapalona dioda na przycisku po włączeniu silnika
Czyli system wyłączony A nie powinien. Powinna dioda się nie świecić. Jak pisałem wczoraj byłem w ASO dacia renault nie wspomnę gdzie ...ale ludzie tam pojęcia nie mieli o niczym. Z tego co pamiętam i widziałem wkladali mocniejsze akumulatory za 300 zeta ale chyba pojęcia nie mieli o tym że to musi być jednostka FB do systemu start stop i co jeszcze z tego co wiem po instalacji takiego akumulatora należy wgrać to do systemu komputera auta i zaprogramować go. Umówiłem się już gdzie indziej gdzie z góry mi powiedzieli że mam za słaby akumulator i może on powodować takie zawirowania i kosztuje on 600 zł A nie zwykły za 300
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3626
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2019-02-22, 09:13   

Nie daj się naciągnąć. Fabrycznie montowany jest akumulator typu EFB a dokładne zamienniki o tych parametrach chodzą po ok. 100 euro, co oznacza, że spokojnie w 400zł powinieneś się zmieścić.
Podejrzewam, że ASO może mieć je nawet taniej. Numer części fabrycznego akumulatora to 244108276R - po tym znajdziesz zamiennik. Choćby Centra EXIDE EL600, nawet za 350zł...
Koniecznie trzeba zajrzeć do konfiguracji kompa samochodu- co tam jest wpisane i czy ktoś czegoś nie przestawił w konfiguracji systemu S&S. Spokojnie można to zrobić samemu, ale potrzebny interfejs za kilkadziesiąt zł- opisy są w stosownym dziale forum:TUTAJ
Ja u siebie widziałem na 100% wpisane w system parametry akumulatora, kilkoma kliknięciami można tam też na stałe wyłączyć S&S i wtedy prawdopodobnie tak jak u Ciebie dioda będzie się świecić. Może u ciebie ktoś to zrobił? Ale wtedy silnik nie powinien sam gasnąć...
Mój akumulator oryginalny:

Akumulator_Sandero_2017.jpg
Plik ściągnięto 71 raz(y) 181,37 KB

Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-02-22, 09:50, w całości zmieniany 4 razy  
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-02-22, 10:28   

Czy po wymianie, odłączeniu akumulatora w aucie z systemem S&S trzeba jeszcze podłączyć się do kompa i coś w nim grzebać?
_________________
Browar domowy Mariampol
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3626
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2019-02-22, 11:05   

Obywatel MK napisał/a:
Czy po wymianie, odłączeniu akumulatora w aucie z systemem S&S trzeba jeszcze podłączyć się do kompa i coś w nim grzebać?

Nie trzeba. Odłączenie akumulatora nie daje żadnych widocznych efektów, nie zmienia nic w konfiguracji. Przynajmniej nie w Sandero.
Natomiast wstawiając np. akumulator o innej pojemności należałoby chyba zapisać inną pojemność w kompie- chyba do czegoś ta informacja tam jest potrzebna, może np. dla mitycznego układu zarządzania energią.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-02-22, 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-22, 11:23   

Dymek napisał/a:
Nie daj się naciągnąć. Fabrycznie montowany jest akumulator typu EFB a dokładne zamienniki o tych parametrach chodzą po ok. 100 euro, co oznacza, że spokojnie w 400zł powinieneś się zmieścić.
Podejrzewam, że ASO może mieć je nawet taniej. Numer części fabrycznego akumulatora to 244108276R - po tym znajdziesz zamiennik. Choćby Centra EXIDE EL600, nawet za 350zł...
Koniecznie trzeba zajrzeć do konfiguracji kompa samochodu- co tam jest wpisane i czy ktoś czegoś nie przestawił w konfiguracji systemu S&S. Spokojnie można to zrobić samemu, ale potrzebny interfejs za kilkadziesiąt zł- opisy są w stosownym dziale forum:TUTAJ
Ja u siebie widziałem na 100% wpisane w system parametry akumulatora, kilkoma kliknięciami można tam też na stałe wyłączyć S&S i wtedy prawdopodobnie tak jak u Ciebie dioda będzie się świecić. Może u ciebie ktoś to zrobił? Ale wtedy silnik nie powinien sam gasnąć...
Mój akumulator oryginalny:


Ja nie mam właśnie u siebie akumulatora z EFB do systemu start stop tylko zwykły. dlatego i tak jak mi powiedzieli w innym ASO zacznę od wymiany na nowy i jednak jest tu racja że trzeba jego parametry wgrać w system komputera bo może przez to fiksowc faktycznie system s&s
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-22, 11:29   

Dymek napisał/a:
Obywatel MK napisał/a:
Czy po wymianie, odłączeniu akumulatora w aucie z systemem S&S trzeba jeszcze podłączyć się do kompa i coś w nim grzebać?

Nie trzeba. Odłączenie akumulatora nie daje żadnych widocznych efektów, nie zmienia nic w konfiguracji. Przynajmniej nie w Sandero.
Natomiast wstawiając np. akumulator o innej pojemności należałoby chyba zapisać inną pojemność w kompie- chyba do czegoś ta informacja tam jest potrzebna, może np. dla mitycznego układu zarządzania energią.


A ja mam taki szajs

12V 47AH LBI EN TEST 420 A
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-02-22, 11:41   

Widocznie ktoś Ci podmienił Aku przed sprzedażą, a oryginał opchnął na allegro.
_________________
Browar domowy Mariampol
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-22, 12:15   

Obywatel MK napisał/a:
Widocznie ktoś Ci podmienił Aku przed sprzedażą, a oryginał opchnął na allegro.


I jak myślisz kolego czy powód wadliwego zbyt słabego akumulatora wpływa na takie wariacje w systemie s&s . Komputer go wykrywa niby jest ok błędów brak A i tak praktycznie go nie ma
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-02-22, 12:33   

Trudno powiedzieć, może były montowane różne pojemności, a może nie.
_________________
Browar domowy Mariampol
Ostatnio zmieniony przez Obywatel MK 2019-02-22, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-22, 13:45   

Obywatel MK napisał/a:
Trudno powiedzieć, może były montowane różne pojemności, a może nie.


Raczej u mnie akumulator lewizna bo nie jet odpowiedni do systemu s&s ale okaże się co i jak po wymianie. Wczoraj prawdopodobnie podpinali mi zwykle o większej mocy i tak lipa A dowiadywalem di3 ze nowy akumulator trzeba programować w pamięci komputera
 
Nemrod 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0,9 Tce
Rocznik: 2016
Wersja: Stepway Laureate
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 2
Skąd: Krzywiń
Wysłany: 2019-02-24, 12:57   

Witaj
Mam tez sandero satepway, którym mało jeżdżę. Miałem taki przypadek podobny jak ty, lampka się cały czas świeciła (na klawiszu) ale silnik się nie wyłączał! Lampki nie mogłem zgasić. Po przejechaniu dłuższej trasy lampka zgasła i problem zniknął. Z pewnością problemem był niedoładowany akumulator. Teraz też zdarza mi się że s&s nie działa ale zawsze zapala się lampka A przekreślone.
Pozdrawiam
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-25, 08:33   

Nemrod napisał/a:
Witaj
Mam tez sandero satepway, którym mało jeżdżę. Miałem taki przypadek podobny jak ty, lampka się cały czas świeciła (na klawiszu) ale silnik się nie wyłączał! Lampki nie mogłem zgasić. Po przejechaniu dłuższej trasy lampka zgasła i problem zniknął. Z pewnością problemem był niedoładowany akumulator. Teraz też zdarza mi się że s&s nie działa ale zawsze zapala się lampka A przekreślone.
Pozdrawiam


Witaj kolego. Dzięki za info. No ja mam podobny problem. Idę ponownie na diagnostykę i wymianę akumulatora w czwartek. U mnie przycisk z dioda świeci się na czerwono cały czas po zapaleniu silnika. Zapalona dioda sygnalizuje wyłączenie systemu S&S. W ogóle nie moge nic z tym zrobić A dodatkowo na wyświetlaczu komputera powinna się palić literka zielona A lub A przekreslone A mi się nie pali. Po dłuższej jeździe jak samochód ma naładowany akumulator- teoretycznie naładowany bo jego parametry to 3/4 tego co mieć powinien auto traci jakby obroty jakby próbowalo zasnąć silnik się broni przed tym i raz na 20 prob padnie czyli system start stop co wyłączył ale przy próbie ruszenia auto umiera i trzeba przekręcić kluczyk i co odpalić od nowa. Zaznaczam iż jeżeli auto już mi zgasnie to dioda nadal pali na czerwono A na komputerku nie pali mi się ani A ani A przekreślone
 
Idar 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 23 Lip 2018
Posty: 35
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 2019-02-26, 11:32   

Może nie do końca na temat, ale jeśli chodzi o akumulator to faktycznie, przynajmniej mój, po 3,5k km. głównie jady po mieście i 6 miesiącach użytkowania doładowywał się (ładowarka CTEK 3,8A) prawie 5h.
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-02-28, 21:08   

Dzisiaj byłem w ASO z ciągłym problemem systemu start stop. Przy okazji wymieniono mi akumulator na taki jaki być powinien sprawdzili wszystko błędów brak A system nadal nie działa A raczej czerwona dioda cały czas się pali nie da się nic zrobić. Koledzy pogrzebali troszkę i doszli iż powodem złego działania systemu start stop jest.... nieorygunalny moduł sterownik poduszek powietrznych włożony od zwykłej Dacii Sandero bez systemu start stop. Dlatego według nich tak się dzieje. Nie wiem nie znam sie wiem że auto było po kolizji . Proszę o pomoc i podpowiedz czy faktycznie zmieniony moduł sterownik od airbag z auta bez systemu start stop może mieć taki wpływ???Pomocy
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3626
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2019-03-01, 08:40   

sirlucas napisał/a:
Pomocy...

Ja przepraszam, ale... uważasz, że skąd mamy wiedzieć takie rzeczy? Myślisz, że zamieniamy sobie moduły na niewłaściwe i patrzymy co będzie?
Nie bardzo też rozumiem działanie Twojego ASO... Przyjeżdżasz z problemem a oni go nie rozwiązują, tylko gdybają? W takich wypadkach ASO jest w stanie nawet "pożyczyć" sobie podejrzany moduł z innego samochodu i podłączyć na próbę. Bo w inny sposób tej teorii się raczej nie sprawdzi. I wtedy masz na 100%- naprawimy, ale moduł kosztuje xxxPLN.
 
Black Dusty 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6Sce4x4
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 832
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-03-01, 10:02   

sirlucas napisał/a:
nieorygunalny moduł sterownik poduszek powietrznych włożony od zwykłej Dacii Sandero bez systemu start stop

Tak na marginesie masz pewność że ten nieoryginalny moduł zadziała w razie potrzeby prawidłowo bo poduszki w samochodzie to chyba dość ważny element i mogą albo nie pomóc albo wręcz zaszkodzić.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-03-01, 10:13   

Za działanie systemu Start&Stop odpowiada około 20 czujników. M.in. czujnik temperatury turbiny (jeśli jest turbo), temperatury oleju, temperatury silnika, temperatury wnętrza (przy klimatyzacji automatycznej) i inne. Ale o czujniku poduszki nie słyszałem. Jaki to ma związek z działaniem systemu?

Chyba, że chodzi o to, by nie jeździć z czymś takim i system wymusza gaszenie silnika bez możliwości jego automatycznego odpalenia, tylko ręcznie. Jeśli tak jest, to pierwszy przypadek, o jakim słyszałem.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2019-03-02, 13:19   

A może masz uszkodzony sam przycisk od systemu start stop? Czerwona dioda na przycisku zapala się jak wyłączę system start stop.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-03-02, 13:54   

A Ty, Krzysiek, trzymaj przycisk wciśnięty i załącz stacyjkę, sprawdź czy będą takie objawy, jak u Lucasa.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2019-03-02, 15:13   

eplus napisał/a:
A Ty, Krzysiek, trzymaj przycisk wciśnięty i załącz stacyjkę, sprawdź czy będą takie objawy, jak u Lucasa.

A czy u Ciebie przycisk od start stop świeci się cały czas?
Moim zdaniem bardziej prawdopodobne jest jakieś zwarcie w przycisku, niż niewłaściwy moduł poduszek..
Ostatnio zmieniony przez keisyzrk 2019-03-02, 15:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-03-02, 16:03   

Na szczęście ja go nie mam, dlatego napisałem do ciebie.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
sirlucas 


Marka: Dacia
Model: Sandero stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 28
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2019-03-02, 17:09   

No u mnie przycisk dioda pali się non stop na czerwono nie da się nic zrobić przycisk i kostka tam pod nim wszystko ok. Najgorsze bo taj czy siak na wyświetlaczu komputera powinna być literka A lub A przekreslone A u mnie nie ma nic. Auto podniete pod komputer nie wykazuje błędów system start stop aktywny- dziwne mimo iż przycisk świeci A jak świeci to system nieaktywny. Rozebrali tak wszystkie plastiki przy dźwigni zmiany biegów i hamulcu ręcznym. We wtorek kolejna wizyta.
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 630
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-03-03, 14:03   

sirlucas napisał/a:
Najgorsze bo taj czy siak na wyświetlaczu komputera powinna być literka A lub A przekreslone A u mnie nie ma nic.
Ikonka na ekranie pojawia się tylko przy włączonym systemie S&S.
sirlucas napisał/a:
...ale ludzie tam pojęcia nie mieli o niczym.
Pewnie że nie mają, bo za takie usterki biorą się uczniowie z samochodówki na praktykach.
sirlucas napisał/a:
nieorygunalny moduł sterownik poduszek powietrznych
Co oznacza że masz auto po poważnym dzwonie skoro wywaliło poduchy. A skoro tak, to może tam się dziać wszystko.
Samo świecenie przycisku oznacza że system działa nieprawidłowo i zasadniczo się to potwierdza.
Czy na pewno system S&S gasi auto? Silnik gaśnie przy puszczeniu sprzęgła czy po zatrzymaniu z wciśniętym sprzęgłem?
Nie sądzę aby auto gasło przez start & stop. Dla mnie to jest inna usterka, a świecąca się dioda przełącznika jest objawem.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne