Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
ZAMOŚĆ - Euro-Car sp. z o.o.
Autor Wiadomość
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-08-24, 07:50   ZAMOŚĆ - Euro-Car sp. z o.o.

Euro-Car sp. z o.o.

http://euro-car.com.pl/dacia-zamosc/

Al. Jana Pawła II 2
22-400 Zamość

tel: 84 638 99 66

godziny otwarcia

Serwis
- pon-pt: 9:00-17:00
Sprzedaż samochodów
- pon-pt: 9:00-18:00
- sobota: 9:00-15:00


Dodaję, bo chyba brakowało w dziale ASO, proszę o opinie.
Ostatnio zmieniony przez SWilk 2017-08-24, 07:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-04, 14:08   

Początek mojej przygody z dacią - czyli zamówienie auta. Udało się dostać jazdę próbną o ponadstatnardowej długości - łatwiej podjęło się decyzję. Teraz czekam na auto do czerwca (lub lipca w najgorszym wypadku) i wtedy zobaczymy, czy moja opinia zostanie na wysokim poziomie.
W każdym razie byłem w 3 salonach i kupuję w tym.
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2019-03-04, 14:32   

Serwisowalem u nich auto..obsługa spoko, ale wiedza średnia. połamane uchwyty od osłony silnika, brakujące śrubki do osłony. Miałem delikatny wyciek spod osłony rozrządu to chyba za trzecim podejściem zmienili mi uszczelnienie, a tak to dokrecali i myli silnik w miejscu sączenia...auto ściągało mi w prawą stronę (winnym okazały się opony) oni usterki nie stwierdzili...przy wymianie oleju za każdym razem ok 100-150ml ponad stan.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-04, 14:59   

Patrząc na Twoje miasta to w kilku salonach już się pojawiałeś. W porównaniu z lubelskimi salonami - jak oceniasz Zamosć?
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2019-03-04, 15:16   

Byłem jeszcze u nazaruka w Lublinie to odniosłem wrażenie że tam chcą jak najwięcej kasy z Ciebie wydusić, a jak z wiedzą to nie wiem bo większość czasu auto było serwisowane w Zamościu...ogólnie to chyba większość ASO jest "bez szału"..
Ostatnio zmieniony przez keisyzrk 2019-03-04, 15:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
cowcar 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 192
Skąd: LKS
Wysłany: 2019-03-04, 22:37   

Nie mam odniesienia do żadnego innego dealera.
Lodgy to pierwsze moje/nasze nowe auto i kontakt z dealerem.
9 luty pierwsza wizyta, jazda próbna itp. potem konfiguracje, kalkulacje, oferta finansowania itp.
Dzisiaj odebraliśmy Lodówkę.

Pierwsze aso dopiero za rok także wstrzymam się z oceną.
Ale obsługa sprzedażowa bardzo pozytywna.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-30, 20:04   

Koniec końców auto zamówione i odebrane. Obsługa na naprawdę wysokim poziomie.
Sprzedawca prze te 4 miesiące cierpliwie odpoiwadał na moje pytania.
Wskazówka dla kolejnych klientów - raczej należy umawiać się na to, byście mieli wydanie samochodu pierwsze w ciągu dnia a nie później. Ale to chyba dotyczyć może każdego salonu - wystarczy, że poprzedni klient będzie mieć więcej pytań i musicie poczekać , czyli nie ejst to zastrzeżenie do Zamościa.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-03-04, 20:53   

No i zdarzyła się okoliczność, że trzeba było gdzieś auto oddać do czegoś na kształt reperacji.
Wizyta umówiona telefonicznie. Przyjazd nieco przed czasem. Stanowisko czeka. Można napić się kawy. A że cały czas w salonie nie będę czekać spacer 300 m do maka na jakiegoś burgera. Ledwie zaczłąem jeść - SMS, że auto gotowe. Od przyjazdu do wyjazdu godzina 20 minut (z czego z 15-20 wynikało z faktu, że nie rzuciłem hamburgera tylko spokojnie zjadłem).
Co prawda usterka w miarę typowa i doskonale znana w moim silniku (problemy z przełączaniem na gaz - zdarzyło się kilka razy , żę nie przełączyło) - ale obsługa na takim poziomie, że nie bardzo wiem co można byłoby zmienić.
No chyba, żeby dla czekających na auto dać hamaki, by sobie podrzemali czekając na koniec naprawy.

Najważniejsze- w odróżnieniu od opisywanych czasem wydziwiań w salonach typu "pewnie gaz z kiepskich stacji" - tu ZERO jakichkolwiek wypowiedzi personelu , które można byłoby ocenić negatywnie - czy to od strony merytoryki - czy to ze strony podejścia do klienta.
_________________
Spritmonitor.de
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne