_Coś_ będzie na pewno: albo dusteropodobnego - http://www.daciaklub.pl/f...1744752#1744752 - albo może 7-osobowy dokker. (Kombivany wydają się stabilniejsze, niż wymierające minivany, bo dostawczaków nie ma sensu uSUViać, a zrobienie wersji pasażerskiej to prosta sprawa).
- rok 2020 rokiem Dacii w grupie Renault: na początek lodgy II i dokker II w Genewie, wciąż na starej platformie B0, ale jesienią w Paryżu objawią się logan III i sandero III, tym razem już na CFM-B, dzięki czemu w razie potrzeby będzie można wykorzystać rozwiązania hybrydowe, przygotowane wcześniej dla renówek i nissanów.
Lodgy silniki benzynowe i LPG zostały tylko te, które są u dilerów. W cenniku pojawiła się gwiazdka przy silnikach benzynowych i z LPG.
Czy to koniec LPG? Zostaną same disle?
Lodgy silniki benzynowe i LPG zostały tylko te, które są u dilerów. W cenniku pojawiła się gwiazdka przy silnikach benzynowych i z LPG.
Czy to koniec LPG? Zostaną same disle?
W innym wątku napisałem , cytując odpowiednie strony:
(ergo (mój wniosek z wypowiedzi cytowanych w internecie): LPG nie zniknie acz nie jest priorytetem , niemniej planowane jest utrzymanie także LPG)
Co prawda po francusku, ale jedną linijke przetłumaczę 9zresza w translatorze też można:
Le renouvellement de la gamme de propulseurs sera clos en septembre prochain avec le remplacement du 1.6 SCe par le nouveau trois-cylindres 1.0 TCe de 100 ch, décliné aussi en version GPL.
Odnowa gamy silników zakończy się we wrześniu przyszłego roku z zamianą silnika 1.6 Sce przez nowy trzycylindrowy 1.0 TCe 100KM, dostępny również w wersji LPG .
Podobno standardem jest robienie przerw produkcyjnych w lecie by od września ruszać z nowymi modyfikacjami (także z powodu nowych norm). Ponieważ na daćkę czeka się ze dwa miesiące na miejsce produkcyjne, to dziś zbierane by były zamówienia na daćki produkowane w lipcu. Zapewne już produkcja jest zaplanowana do tego momentu. A nowe silniki z LPG.... pojawią się zapewne (moge w zakładach bukmacherskich postawić 3:1, że w ciągu 6..12 miesięcy będzie LPG w daćkach w modelach, w kórych był 1.6SCe). Czyli z posiadanych informacji można wysnuć wniosek, iż - jeśli ktoś chce kupić daćkę z LPG - może to zrobić, ale musi czasem być cierpliwy, bo nie jest to ciągły dostęp dla każdego modelu.
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-05-17, 10:19, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3598 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-17, 10:16
Dlatego sceptycznie podchodzę do rewelacji jakoby 1.3 Tce 100 miało być bazowym silnikiem w Dokkerze i Lodgy. Będzie pewnie 1.0 Tce który do zagazowania nadaje się tak jak wycofywany 0,9 Tce.
Sandero było zapowiadane jako 2020. Niektórzy interpretowali to jako rocznik modelowy 2020 na jesień 2019 ale chyba chodzi o model , kóry będzie pokazany w 2020.
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-05-17, 14:06, w całości zmieniany 1 raz
Od września 2019, silniki benzynowe będą musiały być zgodne z procedurami testowymi Euro 6-d Temp Evapo
Silniki z nową normą prawdopodobnie będę od produkcji maj/czerwiec więc w koniec czerwca/lipieca będą nowe cenniki
Marka: Fiat
Model: Panda
Silnik: 1.1 MPI
Rocznik: 2008
Dołączył: 17 Mar 2019 Posty: 16 Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-05-17, 22:15
No to się nowego Sandero nie doczekam chcę jeszcze w tym roku kupić. Ciekawe jakie będą silniki czy będzie coś sensownego do gazu. Do nowego twingo są oferowane silniki SCe 65 SCe 75 i TCe95 może te silniki trafią niedługo do Sandero (jeśli oczywiście są zgodne z normą obowiązującą od września). Może będą jeszcze oszczędniejsze.
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 246 Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-18, 08:23
AKE napisał/a:
No to się nowego Sandero nie doczekam chcę jeszcze w tym roku kupić. Ciekawe jakie będą silniki czy będzie coś sensownego do gazu. Do nowego twingo są oferowane silniki SCe 65 SCe 75 i TCe95 może te silniki trafią niedługo do Sandero (jeśli oczywiście są zgodne z normą obowiązującą od września). Może będą jeszcze oszczędniejsze.
Marka: Renault
Model: Megane 2 ph2
Silnik: 1.6 Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 251 Skąd: ETM
Wysłany: 2019-05-18, 14:16
Wygląda na to, że trzeba będzie poczekać na wrzesień i wtedy będziemy wiedzieć jakie silniki będą dostępne i w jakich terminach. Dieselgate spowodował znaczące zaostrzenie wymagań prawnych i wszystkie auta musiały/muszą przejść przez nowe procedury mimo, iż kilka miesięcy temu spełniały nawet wymagania normy euro 6d temp lub nawet normy euro 6d. Modele aut z homologacją spełniającą najnowsze procedury producenci zaczynają sukcesywnie wprowadzać od marca 2019 ale nadal większość modeli można sprzedawać do września. Ja zaglądam na strony adac i tam co ciekawe reno na obecną chwilę nie posiada homologacji na nowe przyszłe normy - modele są w badaniach lub producent na obecną chwilę nie chce ujawnić gamy modelowej po wrześniu. I dlatego też nie wiadomo które modele będą dostępne i w jakiej gamie silnikowej. Takie PSA ujawnia na obecną ze 6 pojedyńczych modeli aut w konkretnej wersji; najwięcej na obecną chwilę ujawnia mercedes i hyundai. Do tego zaczyna się kalkulacja z limitami emisji CO2 oraz kalkulacja emisja w koncernie w relacji do sprzedaży poszczególnych modeli.
Podsumowując sieczka totalna - trzeba poczekać na wrzesień, pewno też będą rabaty na "ubiegłoroczny" model "jedynie zarejestrowany" przez dealera .
Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022 Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 912 Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-06-20, 15:25
francuskie.pl - clickbaitowy tytuł z wymyślonymi autami i jeszcze się do tego tym szczycą (widziałem jakiś komentarz w którym argumentowali że takie wrzutki są wartościowe )
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 48 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1705 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-20, 19:35
Kiedyś portal był naprawdę rzeczowy i można się było dużo dowiedzieć, ale teraz nie różni się niczym od onetu. W dodatku artykułu pisane przez redaktor Małgoś są czasami tragicznie zredagowane. W tytule pytanie, a w dalszym artykule nie ma odpowiedzi lub co gorsza padają dalsze pytania.
No dobra, zgodzę się, że ten render może nie mieć nic wspólnego z rzeczywistym modelem.
A dla ciekawostki opinia projektanta Jaguara o Dusterze, Tadeusza Jelca
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum