Posłuchałem (fragmenty) po raz drugi (bo niedawno oglądałem) by sobie przypomnieć
Tłumaczenie "na żywca", bez brudnopisu i korekt ale mam nadzieję, że sens można zrozumieć.
a) podkreślono , że stepway to nei tuning sandero ale nieco inna budowa ("vitki" inne - prrawdopoodbnie chodzi o sprężyny zawieszenia patrząc na film)
b) omówiony był wpływ ciśnienia, oraz, pośrednio, stanu opony, na wyniki testu
c) test był bna sandero stepway i loganie (bez ESP) na betonie a nie na asfalcie (powinno być gorzej niz u Niemców)
d)Saszka mowi, że robili takie testy na maserati i on nie widzi róznicy, prościej kierowac nawet loganem
"Ja jedu normalno" ( w kontekście logana jako kotrast do maserati i optimy)
Pokazany test optimą z komentarzem - "nie wydaje sie by była(optimą" lżej"
Na loganie manewry powatrzają kilka razy i "bor'ba tol'ko na wychodie a nie kak w Ispanii na wchodie" czyli początek testu bez problemów i jest tylko problem z powrotem na pierwotny tor jazdy - a w teście w Hiszpanii robionym przez NIemców problem był pokazwyany na wejściu
I wytłumaczenie Saszki dlaczego trudno wyjść:
"ręce wyłamuje . A dlaczego? koło się widocznie załamuje"
I komentarz - jeśli się przy manewrze tak podłamie (zegnie) opona, że zaczniemy dotykać felga ziemi - wyrok nieuchronnny (po raz kolejny bardzo mocny nacisk na istotnośc ciśnienia w kołach )
I ostrzeżenie dla tych, co chcą jeździć na zminejszonym ciśnieniu - na drodze bardziej miękko, ale zechcecie zrobić jakis manewr - może być "OJ".
Żeby zarzuty obalić, że zawodowiec to robi a w teście byli dziennikarze robią jeszcze raz testy .
Za kierownicą żurnalist.
Przełączył jedynei na automat skrzynię biegów (widocznie renault sandero w Rosji może miec automat).
Robi spokojnie test podsumowując "ESPiszeczka" nieco pomogła.
Siadamy do logana bez ESPiszeczki.
No i jak tak? Dwa testy a inne rezultaty? No u nas rosyjskie sandero a tam europejskie (były). (i drwiącym nieco tonem:) No nie tak prosto. (Wystarczyło by zatem tylko ) powiesić cczarodziejski romb i samochód zachowuje się jak prawdziwe renault (krótko mówiąc komentator nie ma złudzeń, że reanault sandero miałby mieć inna zupełnie budowę niż dacia i uważa, że różnica głowna w rombie na masce pomiędzy sandero w teście europejskim i rosyjskim)
No i rozważanie -czy kłamcy czy asy (europejscy testerzy"
Izurnalist mówi, że on by się nie odważył tak zrobić (kontekst - by uzyskac taki efekt jak europejscy testerzy". Sprawa w tym, by przy takim manewrze samochodem "nieobchodimo = obowiazkowo, nie do pominięcia, należy uznać za istotne, nie wolno tego obejść" ciut ciut podtrzymać kierownicę - literalnie na mgnienie (oka)a powrót zrobić bardziej nagły i o większy kąt
No i z ciekawych rzeczy - wszystko zależy od żurnalisty lub blogera. Jest dużo niuansów, kórymi mozna wpłynąc na wyniki testów i ocen.
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-06-27, 09:07, w całości zmieniany 3 razy
Zadziwiające jest że auto z ESP tak tańczy. Zadziwiające jest to, że przy 72km/h felga dotyka asfaltu.
Pamiętacie pierwszego Logana? Pokazywali jak przewracał się przy każdym manewrze? Kilka osób z Niemiec zrobiło test na swoich prywatnych Loganach. Auto się nawet nie przychyliło zbytnio.
Pamiętacie pierwszego Logana? Pokazywali jak przewracał się przy każdym manewrze?
Nie, nie pokazywali, ale to za to pokazuje, jak powstają mity...
Tak naprawdę to ADAC niby "zrobił" test i pokazał fotki logana w przechyle i po dachowaniu. Okazało się, że udało im się tego dokonać po kilkunastu próbach, zniszczeniu w ich trakcie opon i po podmianie jednego z kół na zapas z inną felgą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum