Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Rosyjski test łosia Renault Logan i Sandero
Autor Wiadomość
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-26, 23:26   Rosyjski test łosia Renault Logan i Sandero

Ciężko mi zrozumieć co gadają, ale mam wrażenie, że oskarżają Niemców o manipulowanie testem łosia poprzez obniżanie ciśnienia w oponach.

Test łosia w ich wykonaniu wygląda całkiem inaczej niż niemiecki. Fajnie by było, gdyby ktoś znający rosyjski podsumował krótko wnioski z tego filmu.

Перевернуть Stepway на переставке. Лифт Logan и Sandero

Nu Sasza, dawaj!
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-27, 09:01   

Posłuchałem (fragmenty) po raz drugi (bo niedawno oglądałem) by sobie przypomnieć
Tłumaczenie "na żywca", bez brudnopisu i korekt ale mam nadzieję, że sens można zrozumieć.

a) podkreślono , że stepway to nei tuning sandero ale nieco inna budowa ("vitki" inne - prrawdopoodbnie chodzi o sprężyny zawieszenia patrząc na film)
b) omówiony był wpływ ciśnienia, oraz, pośrednio, stanu opony, na wyniki testu
c) test był bna sandero stepway i loganie (bez ESP) na betonie a nie na asfalcie (powinno być gorzej niz u Niemców)
d)Saszka mowi, że robili takie testy na maserati i on nie widzi róznicy, prościej kierowac nawet loganem
"Ja jedu normalno" ( w kontekście logana jako kotrast do maserati i optimy)
Pokazany test optimą z komentarzem - "nie wydaje sie by była(optimą" lżej"

Na loganie manewry powatrzają kilka razy i "bor'ba tol'ko na wychodie a nie kak w Ispanii na wchodie" czyli początek testu bez problemów i jest tylko problem z powrotem na pierwotny tor jazdy - a w teście w Hiszpanii robionym przez NIemców problem był pokazwyany na wejściu
I wytłumaczenie Saszki dlaczego trudno wyjść:
"ręce wyłamuje . A dlaczego? koło się widocznie załamuje"
I komentarz - jeśli się przy manewrze tak podłamie (zegnie) opona, że zaczniemy dotykać felga ziemi - wyrok nieuchronnny (po raz kolejny bardzo mocny nacisk na istotnośc ciśnienia w kołach )
I ostrzeżenie dla tych, co chcą jeździć na zminejszonym ciśnieniu - na drodze bardziej miękko, ale zechcecie zrobić jakis manewr - może być "OJ".

Żeby zarzuty obalić, że zawodowiec to robi a w teście byli dziennikarze robią jeszcze raz testy .
Za kierownicą żurnalist.
Przełączył jedynei na automat skrzynię biegów (widocznie renault sandero w Rosji może miec automat).
Robi spokojnie test podsumowując "ESPiszeczka" nieco pomogła.

Siadamy do logana bez ESPiszeczki.

No i jak tak? Dwa testy a inne rezultaty? No u nas rosyjskie sandero a tam europejskie (były). (i drwiącym nieco tonem:) No nie tak prosto. (Wystarczyło by zatem tylko ) powiesić cczarodziejski romb i samochód zachowuje się jak prawdziwe renault (krótko mówiąc komentator nie ma złudzeń, że reanault sandero miałby mieć inna zupełnie budowę niż dacia i uważa, że różnica głowna w rombie na masce pomiędzy sandero w teście europejskim i rosyjskim)

No i rozważanie -czy kłamcy czy asy (europejscy testerzy"
Izurnalist mówi, że on by się nie odważył tak zrobić (kontekst - by uzyskac taki efekt jak europejscy testerzy". Sprawa w tym, by przy takim manewrze samochodem "nieobchodimo = obowiazkowo, nie do pominięcia, należy uznać za istotne, nie wolno tego obejść" ciut ciut podtrzymać kierownicę - literalnie na mgnienie (oka)a powrót zrobić bardziej nagły i o większy kąt



No i z ciekawych rzeczy - wszystko zależy od żurnalisty lub blogera. Jest dużo niuansów, kórymi mozna wpłynąc na wyniki testów i ocen.
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-06-27, 09:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-27, 10:47   

Dzięki za tak obszerne tłumaczenie!
 
buladag 


Marka: Dacia
Model: Lodgy SL Techroad
Silnik: 1.6
Wersja: Techroad 7 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Maj 2019
Posty: 622
Skąd: -:-
Wysłany: 2019-06-28, 11:16   

Jest gdzieś test łosia w wykonaniu Dacii Lodgy?
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1700
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-28, 13:40   

Autobusów nie sprawdzają xD
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-28, 15:14   

toka93 napisał/a:
Autobusów nie sprawdzają xD


A jednak sprawdzają
Ostatnio zmieniony przez SWilk 2019-06-28, 15:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 630
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-06-29, 13:31   

Zadziwiające jest że auto z ESP tak tańczy. Zadziwiające jest to, że przy 72km/h felga dotyka asfaltu.
Pamiętacie pierwszego Logana? Pokazywali jak przewracał się przy każdym manewrze? Kilka osób z Niemiec zrobiło test na swoich prywatnych Loganach. Auto się nawet nie przychyliło zbytnio.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-29, 14:23   

telecaster1951 napisał/a:
Pamiętacie pierwszego Logana? Pokazywali jak przewracał się przy każdym manewrze?

Nie, nie pokazywali, ale to za to pokazuje, jak powstają mity...

Tak naprawdę to ADAC niby "zrobił" test i pokazał fotki logana w przechyle i po dachowaniu. Okazało się, że udało im się tego dokonać po kilkunastu próbach, zniszczeniu w ich trakcie opon i po podmianie jednego z kół na zapas z inną felgą...

https://www.faz.net/aktue...lt-1252802.html

http://www.daciaklub.pl/f...1713809#1713809
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 630
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-06-29, 17:33   

laisar napisał/a:

Nie, nie pokazywali, ale to za to pokazuje, jak powstają mity...
Właśnie mi o te fotki chodzi. Pokazywali je i masa ale to masa artykułów krzyczała jak to Logany się na zakrętach przewracają.
Ostatnio zmieniony przez telecaster1951 2019-06-29, 17:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
luckyboy 



Marka: Peugeot
Model: 308
Silnik: 1.6 8v HDI 92 FAP
Rocznik: 2011
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 501
Skąd: Toruń
Wysłany: 2019-07-25, 20:22   

telecaster1951 napisał/a:
Zadziwiające jest że auto z ESP tak tańczy. Zadziwiające jest to, że przy 72km/h felga dotyka asfaltu.


Odpowiedź poniżej. Jedni albo drudzy oszukali, bo samochody podczas manewru mają inne kąty :mrgreen:
_________________

Ostatnio zmieniony przez luckyboy 2019-07-25, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne