Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2019-03-07, 17:31
Dacia Ambasador / Dla Przyjaciół - Dacia
Autor Wiadomość
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 449
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2019-07-03, 23:28   

Zapewne jest tak jak z poprzednią edycją Voucherów, więc w tym salonie co był zamówiony samochód.
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 318 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 16041
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-03, 23:50   

https://www.dacia.pl/moje...n-promocji.html

- dowolny salon.
 
zyga03 


Marka: Dacia 2x
Model: DUSTER 4x4 110 kM i Stepway
Silnik: 1,5 dCi Dpf i !,5 dCi
Rocznik: 2011 i 2010
Wersja: Stepway
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 267
Skąd: Warszawa,Łomianki
Wysłany: 2019-07-12, 20:20   kiedy potrzebny voucher

czy voucher trzeba mieć podczas podpisywania umowy kupna czy można go załatwić póżniej przed odbiorem z salonu auta?
 
pikodat 


Marka: Renault / Dacia
Model: scenic /sandero techroad
Silnik: 2.0 / 0.9 (2xLPG)
Rocznik: 2002/2019
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 516
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-07-12, 23:42   Re: kiedy potrzebny voucher

zyga03 napisał/a:
czy voucher trzeba mieć podczas podpisywania umowy kupna czy można go załatwić póżniej przed odbiorem z salonu auta?

Wg regulaminu przed zamawianiu
 
gawel 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway Laureate LPG
Silnik: 0,9 LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway Laureate
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 211
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-08-12, 19:00   

Ja dostałem voucher ale niestety w Płocku stwierdzono że nic im na ten temat nie wiadomo i nie wiedzą gdzie się dowiedzieć i ogólnie sa na NIE. Czy ktoś mógłby napisać co konkretnie za ile i o ile ta niej udało się pozyskać dzięki voucherowi no i czy jest zadowolony??
_________________

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 318 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 16041
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-12, 19:30   

https://www.dacia.pl/moje...n-promocji.html

https://www.renault.pl/co..._przyjaciol.pdf
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-08-17, 23:12   

Ile trzeba czekać na voucher zwrotny? Voucher zrealizowany był 10 dni temu, auto odebrane, a zwrotnego dalej nie widać.
 
ptakooo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 Sce 4WD
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-08-29, 00:32   

Poznań / Leszno / Warszawa - tu oddam bez zawachania. Liczę po cichu, że uda się mi też otrzymać voucher zwrotny... choć ostatnio zaczynam wierzyć w teorie spiskowe, że niektóre ASO wymigują się od tego i wolą dać swój rabat niż realizować vouchery i tracić na tym 2-krotnie...
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 576
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-08-29, 09:06   

ptakooo napisał/a:
Poznań / Leszno / Warszawa - tu oddam bez zawachania. Liczę po cichu, że uda się mi też otrzymać voucher zwrotny... choć ostatnio zaczynam wierzyć w teorie spiskowe, że niektóre ASO wymigują się od tego i wolą dać swój rabat niż realizować vouchery i tracić na tym 2-krotnie...


Nie ma co polemizować z ASO, bo on z reguły mają swoje interpretacje regulaminu, tylko trzeba dzwonić do centrali RP. W moim przypadku po interwencji telefonicznej w centrali na drugi dzień na mailu pojawił się voucher a w kilka dni następny (za dwa samochody). Dodatkowo dowiedziałem się, że vouchery dla osób polecających (te na 50% zniżki na akcesoria) obejmują także 50% zniżki na robociznę, jeśli taka wchodzi w grę przy zakupie akcesorium.
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
kacper86866 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 sce 115km LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 101
Skąd: Ezg
Wysłany: 2019-08-29, 19:00   

To może opiszę swoją sytuację. Borykam się już z voucherem miesiąc. Kilka telefonów do serwisu. Dwie wizyty w ASO i cisza. Jutro tam będę więc znów zadam już niegrzenie pytanie, a jeśli to nie pomoże to kontakt z RP.
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 576
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-08-30, 09:08   

kacper86866 napisał/a:
.....a jeśli to nie pomoże to kontakt z RP.

Ja zrobiłbym to dużo wcześniej. Widać, że nie są skorzy do współpracy, a generalnie przy tych cenach akcesoriów to i tak wychodzą na swoje, zwłaszcza, że (z tego co kiedyś zasłyszałem) brakująca różnicę w cenie dopłaca im centrala.
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-08-30, 12:09   

I vouchera zwrotnego nie dostałem. Fajny ten program. Taki nie za bardzo działający...
 
AndrewMD 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 LPG
Wersja: Essential
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 33
Skąd: Zamość
Wysłany: 2019-08-30, 12:39   

A pisałeś do Renault?
 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 167
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2019-08-30, 13:07   

Ja "poleciłem przyjaciela" w czerwcu, kupon zwrotny dostałem parę dni temu.
Jednak dealerzy robią wszystko, żeby uniknąć realizacji. Wbrew temu, co twierdzi infolinia i co jest zapisane w regulaminie według mojego dealera (Keller Gliwice) kupon mogę zrealizować wyłącznie tam, gdzie zakupiony został samochód osoby polecanej.

Ściślej biorąc, w nowym regulaminie nie ma takiego zapisu, że kupon realizowany jest tylko w tym samym salonie, ale dealer twierdzi, że "w starym regulaminie był i nie mają żadnej informacji z centrali, że to się zmieniło". Cyrk na kółkach, który bardzo źle świadczy o profesjonalizmie Renault i jego dealerów.
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 576
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-08-30, 18:03   

Ja swój pierwszy voucher otrzymałem jeden dzień po interwencji w centrali RP (w 3 dni po realizacji vouchera przez osobę, której go podarowałem). Drugi voucher (za drugi samochód) przyszedł dwa dni później (również kilka dni po wykorzystaniu vouchera przez kupującego samochód). Generalnie z tego co widzę to obsługa programu w ASO nie za bardzo jest chętna do pomocy jeśli chodzi o realizację voucherów, a niekiedy nawet nie znając regulaminu wymyślają na poczekaniu jakieś obostrzenia, aby vouchera nie realizować. Przekazane przeze mnie vouchery były realizowane w dwóch ASO znajdujących się w rożnych częściach kraju i nikt nie wymagał aby było to ASO w którym ja kupowałem samochód. Tym sposobem mam dwa vouchery, które zamierzam zrealizować w najbliższym dla mnie ASO i nie wydaje mi się abym miał z tego tytułu problemy gdyż w regulaminie brak jest zapisów określających konkretnie serwis w którym mam zrealizować voucher.

Dodatkowo mogę Wam podpowiedzieć, bo może nie wszyscy wiedzą. Voucher zwrotny (tj. ten który dostaje osoba polecająca, dający 50% zniżki na akcesoria) obejmuje także 50 procentowy rabat na robociznę, jeśli takowa wchodzi w grę podczas zakupu danego akcesorium. Informację ta otrzymałem od konsultanta infolinii Renault Polska.
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-08-30, 20:14   

BLACHA_997 napisał/a:
obejmuje także 50 procentowy rabat na robociznę, jeśli takowa wchodzi w grę podczas zakupu danego akcesorium. Informację ta otrzymałem od konsultanta infolinii Renault Polska.
Jest to w regulaminie.
Dzięki za wskazówki. Napiszę do RP, zobaczymy co odpiszą.
 
gawelek56 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.6 pb
Rocznik: 2019
Wersja: Essential
Dołączył: 01 Wrz 2019
Posty: 2
Skąd: ZST
Wysłany: 2019-09-01, 10:31   

Gdzie jest o tym informacja w regulaminie bo nie mogę znaleść o tym żadnego info?
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Wiek: 57
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 672
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2019-09-01, 11:37   

BLACHA_997 napisał/a:
Przekazane przeze mnie vouchery były realizowane w dwóch ASO znajdujących się w rożnych częściach kraju i nikt nie wymagał aby było to ASO w którym ja kupowałem samochód.


Przecież nigdy nie było takiego warunku, aby vouchery które ty przekazujesz, były realizowane koniecznie w tych salonach, gdzie ty sam wybierałeś auto. Warunek taki dotyczył i chyba dalej dotyczy, tylko voucherów zwrotnych, które otrzymujesz z tytułu polecenia, czyli przekazania swoich przez ciebie. Niestety, tu był podstawowy warunek, że obdarowujący czyli ty, musiał koniecznie odbierać akcesoria tylko i wyłącznie w tych salonach, gdzie były realizowane te vouchery, które otrzymali znajomi od ciebie. Dobrze chociaż, że wiele salonów nie robiło przeszkód z wysyłką akcesoriów w paczkach , bo inaczej nie zawsze było by to opłacalne. Jakby przyszło jechać po akcesoria do ASO oddalonego o kilkaset kilometrów od twojego miejsca zamieszkania to koszty paliwa mogły przekroczyć wartość vouchera :-D .
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-09-01, 14:02   

gawelek56 napisał/a:
Gdzie jest o tym informacja w regulaminie bo nie mogę znaleść o tym żadnego info?
Teraz nie ma, ale wcześniej był zapis że rabat jest na "zakup akcesoriów wraz z montażem".
 
gawelek56 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.6 pb
Rocznik: 2019
Wersja: Essential
Dołączył: 01 Wrz 2019
Posty: 2
Skąd: ZST
Wysłany: 2019-09-01, 14:43   

No to jeżeli zapis w regulaminie zniknął to chyba został tylko rabat na zakup akcesoriow.
 
kacper86866 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 sce 115km LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 101
Skąd: Ezg
Wysłany: 2019-09-01, 22:09   

BLACHA_997 napisał/a:
kacper86866 napisał/a:
.....a jeśli to nie pomoże to kontakt z RP.

Ja zrobiłbym to dużo wcześniej. Widać, że nie są skorzy do współpracy, a generalnie przy tych cenach akcesoriów to i tak wychodzą na swoje, zwłaszcza, że (z tego co kiedyś zasłyszałem) brakująca różnicę w cenie dopłaca im centrala.


Dziś poszedł mail do RP.
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-09-01, 22:29   

Ja też wysłałem mejla. Zobaczymy co odpiszą, bo nie ukrywam że podoba mi się wideorejestrator.
 
kacper86866 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 sce 115km LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 101
Skąd: Ezg
Wysłany: 2019-09-04, 20:55   

BLACHA_997 napisał/a:
kacper86866 napisał/a:
.....a jeśli to nie pomoże to kontakt z RP.

Ja zrobiłbym to dużo wcześniej. Widać, że nie są skorzy do współpracy, a generalnie przy tych cenach akcesoriów to i tak wychodzą na swoje, zwłaszcza, że (z tego co kiedyś zasłyszałem) brakująca różnicę w cenie dopłaca im centrala.


Interwencja w RP- akcesoria wydane.
 
kacper86866 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 sce 115km LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 101
Skąd: Ezg
Wysłany: 2019-09-04, 21:05   

Dodam jeszcze jedno zdanie- Drodzy Użytkownicy samochodów marki Dacia, jeśli macie jakiekolwiek problemy z salonami piszcie do Renault Polska, to naprawdę pomaga.
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 251
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-09-05, 12:29   

No to i ja dodam swoje trzy grosze.


Parę miesięcy temu przesłałem swój kupon koledze. Dziś - tuż przed odbiorem pojazdu - okazuje się, że nie może on z niego skorzystać, bo "Voucher został wykorzystany".

Oczywiście nic takiego nie miało miejsca w tej edycji. Po kilku telefonach do aso okazuje się, że system blokuje mój voucher, bo w zeszłym roku też komuś przekazałem voucher i wykorzystałem zwrotny.

Na pytanie, który punkt regulaminu o tym mówi dowiedziałem się, że Pan Sprzedawca tego regulaminu nie pisał i za niego nie odpowiada.


No i teraz ja dzięki cudownemu RP najadłem się wstydu, a osoba, której poleciłem samochód może być 800zł w plecy, bo musi zapłacić za akcesoria, które zamówiła sądząc, że pokryje ich cenę z vouchera. Do tego samochód opóźniony o parę tygodni... Nie ma co, poleciłem solidną firmę...


Edit:
Przy całej awanturze ASO zmieniło trochę narrację i nieoficjalnie mówi o wykorzystanym kuponie a oficjalne stanowisko jest takie, że kupon został dostarczony kilka dni po zamówieniu, a nie w momencie zamówienia, więc i tak jest nieważny.
Ostatnio zmieniony przez SWilk 2019-09-05, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne