tommylee1, dzięki za zdjęcie. Wygląda jakby wlew u Ciebie był tak samo zamontowany jak u mnie. No może jest minimalnie niżej, ale to nie powinno stanowić różnicy. Może po prostu natrafiłem na nietypowy pistolet (stacja Orlen, na której zawsze tankuję). Puki co jedzie do mnie przedłużka a ja spróbuję jeszcze kiedyś pokombinować bez niej.
Przesyłam zdjęcie z tankowania. Jak widać, miejsca jest dużo.
D6286242-FDBC-47F6-A75A-E5C310A40329.jpeg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 121,07 KB
F2180BB9-A48C-4FC4-B0FF-4C1BB9EB2271.jpeg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 83,16 KB
Ostatnio zmieniony przez tommylee1 2019-08-19, 15:03, w całości zmieniany 2 razy
Nie ma żadnych ograniczeń możesz jechać ile chcesz i jak długo chcesz. U gawla po prostu skończył się gaz. Jadąc 150 jest duże zapotrzebowanie na lpg dlatego przy prawie pustej butli gaz się wyłączył. Po zwolnieniu do 120 ciśnienie w butli się ustabilizowało, co pozwoliło przejechać jeszcze ok 2 km. Gdyby jechał 90 przejechałby 3-4 km.
No dokładnie, przy pełniej butli 170/h spoko leci się jak na bardzo szybkiej miotle , natomiast instalacja nie ma żadnych dotrysków bo to już inna pólka cenowa taka instalka do silników z bezpośrednim wtryskiem nie kosztuje 2500 zł , prędzej 5200
Ostatnio zmieniony przez gawel 2019-08-19, 16:50, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCe + LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 40 Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2019-08-19, 16:45
Dzięki za zdjęcie. U mnie to chyba było przez inny pistolet. Postaram się zrobić zdjęcie przy następnym tankowaniu, ale wrzucę na forum pewnie dopiero za 2-3 tygodnie jak wrócę z urlopu (teraz jeżdżę jeszcze przez pierwszy 1000 km na benzynie, więc LPG nie tankuję). Z tego co pamiętam próbowałem bez przejściówki nalewać takim cudem:
I problem polegał na tym, że ta górna część dźwigni widocznej na zdjęciu przy nacisku na rączkę zamykając się haczyła o wnętrze wnęki.
Ostatnio zmieniony przez ASH_85PL 2019-08-19, 16:46, w całości zmieniany 1 raz
To chyba problem się rozwiązał. Po prostu pistolet był za płytki.
Przypominam sobie podobną sytuację, właśnie z takim niebieskim, gumowym pistoletem.
Skręciłem go wtedy tak, żeby ten górny element mógł swobodnie wejść i nie porysować lakieru.
Nie ma żadnych ograniczeń możesz jechać ile chcesz i jak długo chcesz. U gawla po prostu skończył się gaz. Jadąc 150 jest duże zapotrzebowanie na lpg dlatego przy prawie pustej butli gaz się wyłączył. Po zwolnieniu do 120 ciśnienie w butli się ustabilizowało, co pozwoliło przejechać jeszcze ok 2 km. Gdyby jechał 90 przejechałby 3-4 km.
No dokładnie, przy pełniej butli 170/h spoko leci się jak na bardzo szybkiej miotle , natomiast instalacja nie ma żadnych dotrysków bo to już inna pólka cenowa taka instalka do silników z bezpośrednim wtryskiem nie kosztuje 2500 zł , prędzej 5200
Hej. Ma pytanie, po jakim czasie od uruchomienia silnika. Przełącza się wam na gaz? Temperatura ok 20C na zewnątrz.
U mnie po około 500m.
Jak się auto sprawuje na gazie?
Mam taki sam zestaw a nawet kolor.
Powiem tak : Bosko z początku miałem obawy ale turbo&LPG to jest to rewela jak dla mnie pierwszy 1000 jechałem na benzynie ale już teraz mam 3200 na LPG super na prawdę. I pomyśleć że mam moja daczę dopiero 1 miesiąc
Hej. Ma pytanie, po jakim czasie od uruchomienia silnika. Przełącza się wam na gaz? Temperatura ok 20C na zewnątrz.
U mnie po około 500m.
Jak się auto sprawuje na gazie?
Mam taki sam zestaw a nawet kolor.
Powiem tak : Bosko z początku miałem obawy ale turbo&LPG to jest to rewela jak dla mnie pierwszy 1000 jechałem na benzynie ale już teraz mam 3200 na LPG super na prawdę. I pomyśleć że mam moja daczę dopiero 1 miesiąc
Powiem tak : Bosko z początku miałem obawy ale turbo&LPG to jest to rewela jak dla mnie pierwszy 1000 jechałem na benzynie ale już teraz mam 3200 na LPG super na prawdę. I pomyśleć że mam moja daczę dopiero 1 miesiąc
Przy 9000 przełączanie na gaz przestało praktycznie funkcjonować każdego ranka. Co ciekawe, takie przynajmniej jest moje wrażenie - kiedy auto stało na ulicy, następnego dnia był problem. Kiedy w garażu, przełączał się bez problemu .
Tydzień temu, na serwisie wymienili elektrozawór.
Hej. Ma pytanie, po jakim czasie od uruchomienia silnika. Przełącza się wam na gaz? Temperatura ok 20C na zewnątrz.
około 40 sekund nie zdążę zamknąć garażu i bramy i jestem na gazie
Z autami na gaz mam do czynienia ponad 20lat. Pomijając wersję silników z jednopunktowym wtryskiem, i archaicznych instalacji. Które przelaczaly gaz po przekroczeniu ok 3000 obrotów. Co skutkowało wymianą membrany w parownikh raz na parę lat. To jeśli chodzi o wtrysk gazu, to już wtryski chyba nie są takie odporne. I jak zakładałem instalacje to można było ustawić moment przełączania na gaz, chodzi o temperaturę cieczy. Zasada była taka im wyższa temp. tym dłużej będą działać wtryski. Bo ja mam wrażenie że w Dusterze za szybko przełącza. Zresztą słychać to po wtryskach które z początku głośno "cykaja". W megane mam tak samo jak wymusze zasilanie gazem szybciej niż mam ustawione w komputerze, czyli ok 40s. jak w Daci. Normalnie przerzuca przy ok 40C i jest ok. Zresztą "gazownik" wspominał zemozna ustawić niższą temp. tyle że wtryski szybciej padną. Chyba coś w tym jest bo mija 10 latek 150tys i chula jak ta lala 😁
Ostatnio zmieniony przez Rycha 2019-08-21, 22:31, w całości zmieniany 1 raz
Hej. Ma pytanie, po jakim czasie od uruchomienia silnika. Przełącza się wam na gaz? Temperatura ok 20C na zewnątrz.
około 40 sekund nie zdążę zamknąć garażu i bramy i jestem na gazie
Z autami na gaz mam do czynienia ponad 20lat. Pomijając wersję silników z jednopunktowym wtryskiem, i archaicznych instalacji. Które przelaczaly gaz po przekroczeniu ok 3000 obrotów. Co skutkowało wymianą membrany w parownikh raz na parę lat. To jeśli chodzi o wtrysk gazu, to już wtryski chyba nie są takie odporne. I jak zakładałem instalacje to można było ustawić moment przełączania na gaz, chodzi o temperaturę cieczy. Zasada była taka im wyższa temp. tym dłużej będą działać wtryski. Bo ja mam wrażenie że w Dusterze za szybko przełącza. Zresztą słychać to po wtryskach które z początku głośno "cykaja". W megane mam tak samo jak wymusze zasilanie gazem szybciej niż mam ustawione w komputerze, czyli ok 40s. jak w Daci. Normalnie przerzuca przy ok 40C i jest ok. Zresztą "gazownik" wspominał zemozna ustawić niższą temp. tyle że wtryski szybciej padną. Chyba coś w tym jest bo mija 10 latek 150tys i chula jak ta lala 😁
Też mam wrażenie, że za szybko się przełącza. Wyjadę z garażu, zamknę drzwi i już słyszę jakbym diesla miał.
Czy tą temperaturę można podnieść. Tzn czy na serwisie mają taką wiedzę? Jak uważacie?
Ostatnio zmieniony przez tommylee1 2019-08-22, 06:14, w całości zmieniany 1 raz
Zgierz. Podobno najlepszy z całej łódzkiej trójki.
Skoro tak, to o zgrozo jaka musi być obsługa w pozostałych.
Też tak słyszałem o Zgierzu.
Choć na razie miałem tylko styczność z Brukową. Reklamacja opony- oczywiście nie przyjęta. Sprawa w Renault Polska. Dodatkowo niewiedza odnośnie vouchera, albo specjalna niewiedza.
Nie wymieniałem. Czekam do 15k km. Poza tym na pewno nie zrobię tego w ASO.
Zastanawiam się jeszcze co wlać. Co ciekawe na mojej karcie przeglądów nie ma żadnej adnotacji o RN17. W ogóle nie ma słowa o płynach.
Dlatego pewnie wybiorę olej ze strony elfa do danego silnika.
Chciałbym wymienić przy okazji filtry gazu. Czy ktoś wie gdzie można kupić zestaw filtrów do instalacji fabrycznej Duster 1,6 sce?
Nie wymieniałem. Czekam do 15k km. Poza tym na pewno nie zrobię tego w ASO.
Zastanawiam się jeszcze co wlać. Co ciekawe na mojej karcie przeglądów nie ma żadnej adnotacji o RN17. W ogóle nie ma słowa o płynach.
Dlatego pewnie wybiorę olej ze strony elfa do danego silnika.
Chciałbym wymienić przy okazji filtry gazu. Czy ktoś wie gdzie można kupić zestaw filtrów do instalacji fabrycznej Duster 1,6 sce?
Ja mam w karcie przeglądów podany olej i płyny. Właśnie elf 5w 30 RN 17 norma. Filtry gazu kupisz na alledrogo. Landi renzo med omegas bm12 taki elektrozawór i do niego szukaj filtra + filtr fazy lotnej na średnicę 16mm też landi renzo.
Nie wymieniałem. Czekam do 15k km. Poza tym na pewno nie zrobię tego w ASO.
Zastanawiam się jeszcze co wlać. Co ciekawe na mojej karcie przeglądów nie ma żadnej adnotacji o RN17. W ogóle nie ma słowa o płynach.
Dlatego pewnie wybiorę olej ze strony elfa do danego silnika.
Chciałbym wymienić przy okazji filtry gazu. Czy ktoś wie gdzie można kupić zestaw filtrów do instalacji fabrycznej Duster 1,6 sce?
Ja mam w karcie przeglądów podany olej i płyny. Właśnie elf 5w 30 RN 17 norma. Filtry gazu kupisz na alledrogo. Landi renzo med omegas bm12 taki elektrozawór i do niego szukaj filtra + filtr fazy lotnej na średnicę 16mm też landi renzo.
Jestem laikiem jeżeli chodzi o kwestie techniczne instalacji LPG, dlatego proszę o wyrozumiałość, jeżeli piszę głupoty.
Czy dobrze rozumiem, że jeżeli wymienili mi elektrozawór, to wraz z nim został wymieniony filtr fazy ciekłej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum