1. najlepsza opcja to bagażnik dachowy - jeśli jakiś dłuższy wyjazd i potrzebujemy więcej bagaży. polecam Interpacka dł. 180 cm (wąski a długi - specjalnie pod narty, ale ostatnio do Chorwacji też go dopakowaliśmy potrzebnym sprzętem). Do tego niedrogi.
2. Jeśli jedziemy tylko na kilka godzin to pakujemy narty do tyłu - jedna część kanapy złożona. nart mamy 4 komplety - najdłuższy ma 170 cm, potem 165 cm, 120 i 100 cm.
Do tego buty, kaski itp. Wszystko spokojnie się mieści pod delikatnym kątem. Na końce nart zakładam pokrowiec w postaci ręcznika, żeby nie porysowały mi tylnej części siedzenia pasażera.
NIe mam negatywnych wspomnień z takim podróżowaniem
Witam,
Jaki uchwyt/ bagażnik na narty możecie polecić?
Dacia Sandero 1.4 2008r
A może akcesoryjny np.7711940000 ? Teraz chyba za 50% ceny z vouchera (ja rok temu dostałam gratis).
Swoją drogą czy ktoś może praktykował wożenie nart na bagażniku rowerowym (wieszak) mocowanym na haku . Narty są teraz krótkie to by nie wystawały na boki, a dużo łatwiej byłoby je zdejmować niż z dachu (kufra).
Mnie w robocie wszyscy polecali bagażnik dachowy, więc kupiłem taki co by narty weszły. Przekonam się zimą, do tej pory woziłem w środku, da się, ale straszna lipa, nie polecam.
Ten wydaje się naprawdę fajny. Może ktoś jest w posiadaniu i mógłby się wypowiedzieć jak się sprawdza?
Stosunek ceny do możliwości wykorzystania dość nieekonomiczny ale każdy kupuje co tam chce. Box może trudniejszy do załadunku ale jednak bardziej uniwersalny w zastosowaniach.
Ten wydaje się naprawdę fajny. Może ktoś jest w posiadaniu i mógłby się wypowiedzieć jak się sprawdza?
Black Dusty napisał/a:
Stosunek ceny do możliwości wykorzystania dość nieekonomiczny....
A może takie rozwiązanie ? Wielokrotnie tańsze bo wykorzystuje bagażnik (wieszak) rowerowy. Pytanie tylko czy to zgodne z przepisami? Z nartami troszkę dłuższymi - tu przymierzyłam najdłuższe jakie miałam pod ręką (170cm) należy uważać by nie wyjść za obrys samochodu. Te za obrys lusterek co prawda nie wychodzą, ale to trzeba sprawdzić czy jest zgodnie z przepisami! Moje są o 20 cm krótsze to spokojnie chowają się za karoserię. Niestety napis na zamku Thule wchodzi w widok tablicy rejestracyjnej to trzeba będzie podłączyć dodatkową tablicę z nr rejestracyjnym montowaną na panelu z lampami. W/w rozwiązanie będzie chyba z 5 - 10 razy tańsze od "profesjonalnego" :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum