Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 787 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-15, 21:51
gawel napisał/a:
mojo napisał/a:
gawel napisał/a:
aż sprawdziłem ja mam P LPG
Robiłeś 1-szy przegląd?
jeszcze nie
To jak będziesz robił to zarządają tego zaświadczenia. Diler powinien Ci dać, może to tak wygląda jak u mnie że nie dosłali. Załatw to sobie przed przeglądem bo go nie zrobią nawet po znajomości bo pewne formalności muszą być :)
Ostatnio zmieniony przez mojo 2019-09-15, 21:52, w całości zmieniany 1 raz
To jak będziesz robił to zarządają tego zaświadczenia. Diler powinien Ci dać, może to tak wygląda jak u mnie że nie dosłali. Załatw to sobie przed przeglądem bo go nie zrobią nawet po znajomości bo pewne formalności muszą być :)
ale chodzi o kwity od butli?
_________________ Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 787 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-15, 21:57
gawel napisał/a:
mojo napisał/a:
gawel napisał/a:
mojo napisał/a:
gawel napisał/a:
aż sprawdziłem ja mam P LPG
Robiłeś 1-szy przegląd?
jeszcze nie
To jak będziesz robił to zarządają tego zaświadczenia. Diler powinien Ci dać, może to tak wygląda jak u mnie że nie dosłali. Załatw to sobie przed przeglądem bo go nie zrobią nawet po znajomości bo pewne formalności muszą być :)
ale chodzi o kwity od butli?
Tak, musi być zaświadczenie UDT na butlę, ważne chyba 10 lat z tego co pamiętam ale muszą numer wpisać i wówczas to trafi do CEPIK. Mnie wysłali mailem w pdf scan i diagnosta to wpisał ale ja ich znam więc mi pod górkę nie robili natomiast jakiś inny może żadać nawet oryginału więc załatw to sobie wcześniej bo ja przez to miałem auto 1 dzień bez przeglądu tylko ja mam na stację "przez płot" więc się wpadki nie obawiałem. Muszą te numery z UDT mieć.
Ja dostałem wszystkie papiery od razu gdy szedłem załatwić rejestrację. Kwitek u mnie wyglądał tak, jakby ściągnęli zawieszkę z butli (taki wydruk termotransferowy) z jakimiś tam numerami i miałem to spięte zszywaczem do informacji gwarancyjnej zbiornika. Dobrze, że chomikuję takie rzeczy, bo nie jeden by uznał, że to nie potrzebny papierek i by wyrzucił.
Dodatkowo w WK Pani mi powiedziała, że to muszę mieć jak będę jechał na przegląd. I faktycznie jak byłem na przeglądzie to od razu zanim cokolwiek zrobił, to chciał ode mnie ten kwitek. Poszedł do komputera wbił tam te numery, a potem dopiero zaczął auto badać. Kwitek na drugi rok nie potrzebny - bo ta sama stacja, ale u innej to bym musiał go mieć.
Więc może sprawdź, czy oprócz homologacji nie dostałeś jakiś papierków, które wprost nie mówią o tym, że to do gazu było.
Druga sprawa, jak masz w homologacji wpisane LPG to znaczy, że WK się pomylił, ale przy odbiorze masz obowiązek sprawdzania, czy dane zawarte w dokumentach są prawidłowe i podpisujesz to.
Tak więc jak już koledzy wyżej radzili. Sprawdź co jest w homologacji, jeśli wszystko OK, to idź do wydziału komunikacji z homologacją i wyjaśniaj to. Później dopiero możesz się martwić o przegląd, w najgorszym wypadku czeka Cię wymiana butli? i wtedy przegląd z nową butlą powinien być ok.
Jeśli kogoś interesuje rozwiązanie mojego problemu to ASO Tandem Kielce kazało w pierwszej kolejności zwrócić sié do poprzedniego właściciela, w drugiej do Renault Polska. Poprzedni wlasciciel- leasingodawca oczywiscie odniosl sie do tego w stylu 'goń sie pan, nie mamy pańskiego płaszcza I co nam pan zrobisz?' W Renault Polska za to pełna kulturka- oczywiście wydamy Panu te dokumenty. Legalizacja UDT butli bezpłatna, czas oczekiwania 8 tygodni, świadectwo homologacji pojazdu gdzie wpisana jest instalacja LPG kosztuje 400zl netto/ 492zl brutto I czas oczekiwania do 2 tygodni.
Objawy: nie przełączanie na gaz po przebiegu 72000km.
Aso stwierdziło brudną iglicę , wymienili ponoć na nowszy model w ramach gwarancji bo dostali z centrali przykaz ,że nie mają tego czyścić. Póki co działa.
Objawy: nie przełączanie na gaz po przebiegu 72000km.
Aso stwierdziło brudną iglicę , wymienili ponoć na nowszy model w ramach gwarancji bo dostali z centrali przykaz ,że nie mają tego czyścić. Póki co działa.
Też mi wymienili, podziałał rok i od tygodnia znowu to samo. Serwis umówiony na przyszły tydzień:/ Ciekawe co będzie jak nie będzie gwarancji:/
Ja mam moją strzałę od 3 miesięcy i przejechałem 12 tys. km. I mam taki objaw przy przejściu z benzyny na gaz takie lekkie szarpnięcie. Fakt że ta zmiana jest bardzo szybka mam wrażenie że to przez ochłodzenie ciekawe co będzie w zimie choć mam garaż.
_________________ Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Objawy: nie przełączanie na gaz po przebiegu 72000km.
Aso stwierdziło brudną iglicę , wymienili ponoć na nowszy model w ramach gwarancji bo dostali z centrali przykaz ,że nie mają tego czyścić. Póki co działa.
Też mi wymienili, podziałał rok i od tygodnia znowu to samo. Serwis umówiony na przyszły tydzień:/ Ciekawe co będzie jak nie będzie gwarancji:/
Iglice na inne zaczęli wymieniać w okolicach maja 2019.
Wcześniej czyścili/wymieniali ale na to samo.
Objawy: nie przełączanie na gaz po przebiegu 72000km.
Aso stwierdziło brudną iglicę , wymienili ponoć na nowszy model w ramach gwarancji bo dostali z centrali przykaz ,że nie mają tego czyścić. Póki co działa.
Też mi wymienili, podziałał rok i od tygodnia znowu to samo. Serwis umówiony na przyszły tydzień:/ Ciekawe co będzie jak nie będzie gwarancji:/
Iglice na inne zaczęli wymieniać w okolicach maja 2019.
Wcześniej czyścili/wymieniali ale na to samo.
mam nadzieję że też mi wymienią, raczej w Bydgoszczy jest jeden z bardziej lubianych serwisów Dacii
Ostatnio zmieniony przez enviv 2019-10-31, 10:25, w całości zmieniany 1 raz
Zapytałem bo mam auto od czerwca tego roku i byłem z tym problemem przy 10 tyś. km.
w Zgierzu w Jaszpolu.
Kolega taksówkarz, który ma Lodgy od maja tego roku również był. Najpierw po około 8 tyś. a w tym tygodniu po kolejnych 2 tyś. I o dziwo okazało się, że za pierwszym razem było czyszczenie a za drugim już wymiana.
Wszystko zwalają na jakość gazu. Na pytanie kolegi, czemu BRC nie ma takich problemów padła odpowiedz: BRC ma patent . Jest wesoło.
Zobaczymy ile teraz wytrzyma ta nowa.
Dopóki człowiek ma gwarancje i easy service można jeździć na wymiany, a przy okazji pośmiać się z opowieści serwisantów.
Witam. Mam przejechane 51.000 km i średnio co 10.000 odwiedzam nieco zdenerwowany najbliższe ASO, które już wie, że znam ich teksty o jakości gazu i chyba mają mnie dosyć (a Easy Service do 100.000 km, więc jeszcze się pomęczymy, bo nie popuszczę). Czyszczą (albo udają, że to robią, bo różnie bywa).
Po pierwszej reklamacji do centrali w Wawie wymienili mi elektrozawór (przy 30.000 k, ale to było w lutym, więc pewnie jeszcze ta stara wersja z gorszą iglicą), teraz złożyłem kolejną - i znowu na dniach mają mi wymienić na lepszy model.
Zobaczymy, co to da.
Ja mam moją strzałę od 3 miesięcy i przejechałem 12 tys. km. I mam taki objaw przy przejściu z benzyny na gaz takie lekkie szarpnięcie. Fakt że ta zmiana jest bardzo szybka mam wrażenie że to przez ochłodzenie ciekawe co będzie w zimie choć mam garaż.
U mnie przełącza niezauważalnie. Zero szarpnięć.
Przejechałem dopiero 6 tys
Mi w maju przy przebiegu 20tys wymieniali iglicę na inną - byłem jednym z pierwszych klientów obsłużonych wg. nowej procedury i nowych części.
Do dzisiaj, przebieg 33tys jest spokój. Może dwa razy przez ten czas instalacja złapała błąd i się nie przełączyła.
Ale, żeby nie było zbyt dobrze, żebym nie zapomniał jak serwis wygląda, to padła klima
Ja mam moją strzałę od 3 miesięcy i przejechałem 12 tys. km. I mam taki objaw przy przejściu z benzyny na gaz takie lekkie szarpnięcie. Fakt że ta zmiana jest bardzo szybka mam wrażenie że to przez ochłodzenie ciekawe co będzie w zimie choć mam garaż.
U mnie przełącza niezauważalnie. Zero szarpnięć.
Przejechałem dopiero 6 tys
A jak tam zużycie? ja mam średnie 6,8/100
_________________ Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Mi w maju przy przebiegu 20tys wymieniali iglicę na inną - byłem jednym z pierwszych klientów obsłużonych wg. nowej procedury i nowych części.
Do dzisiaj, przebieg 33tys jest spokój. Może dwa razy przez ten czas instalacja złapała błąd i się nie przełączyła.
Ale, żeby nie było zbyt dobrze, żebym nie zapomniał jak serwis wygląda, to padła klima
I to są powody dla których nie kupiłem Dustera
_________________ Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Mi w maju przy przebiegu 20tys wymieniali iglicę na inną - byłem jednym z pierwszych klientów obsłużonych wg. nowej procedury i nowych części.
Do dzisiaj, przebieg 33tys jest spokój. Może dwa razy przez ten czas instalacja złapała błąd i się nie przełączyła.
Ale, żeby nie było zbyt dobrze, żebym nie zapomniał jak serwis wygląda, to padła klima
Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway III JOGGER EXTREME
Silnik: 1.0TCE LPG 1.0TCE LPG
Rocznik: 2021 2022 Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lut 2019 Posty: 47 Skąd: ok Oławy
Wysłany: 2019-11-04, 18:22
Pod koniec maja mi również wymieniono iglicę na nową .
Jest zdecydowanie lepiej.
Pojawia się czasami nie przełączenie ,ale to już nie jest taki problem .
Wcześniej potrafiłem czyścić sobie sam nawet 2 razy w miesiącu.
Mi w maju przy przebiegu 20tys wymieniali iglicę na inną - byłem jednym z pierwszych klientów obsłużonych wg. nowej procedury i nowych części.
Do dzisiaj, przebieg 33tys jest spokój. Może dwa razy przez ten czas instalacja złapała błąd i się nie przełączyła.
Ale, żeby nie było zbyt dobrze, żebym nie zapomniał jak serwis wygląda, to padła klima
I to są powody dla których nie kupiłem Dustera
Myslisz ze w Sandero masz inna klime? :)
Chodziło mi o silnik wraz z LPG co do klimy to działa ok
_________________ Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Ja mam moją strzałę od 3 miesięcy i przejechałem 12 tys. km. I mam taki objaw przy przejściu z benzyny na gaz takie lekkie szarpnięcie. Fakt że ta zmiana jest bardzo szybka mam wrażenie że to przez ochłodzenie ciekawe co będzie w zimie choć mam garaż.
U mnie przełącza niezauważalnie. Zero szarpnięć.
Przejechałem dopiero 6 tys
A jak tam zużycie? ja mam średnie 6,8/100
W trasie do 120km/h 7,3L, teraz w mieście przy obecnych temperaturach 10L.
Witam. Widzę że nie przełączanie się instalacji na gaz to norma. Mam auto od 24 kwietnia 2019 i kiedyś jak się przelaczalo auto na gaz to nie wiedziałem kiedy A teraz od jakiegoś czasu są szarpniecia. No i od wczoraj nie przełącza się na gaz tylko sobie piszczy i kontrolka od gazu mruga . Muszę wyłączyć auto ale też zamknąć normalnie centralnym i znowu odpalić i wtedy się przełącza. Ciekawe co się stało. Przebieg 12 tyś. A byłem taki zadowolony z auta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum