Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-10-11, 01:32
Kontrakty serwisowe Moje przeglądy / Easy Service
Autor Wiadomość
EBmazur 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,0 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 584
Skąd: Mazury
Wysłany: 2019-10-07, 10:22   

Kod:
nie praktykuje się i nie ma takiej potrzeby a wszystkie informacje są w naszym systemie.

Systemy czasem padają lub pokazują ewidentne błędy
Cytat:
Ludzie nawet kodu do radia nie dostają.

"Rozstrzelać " takiego sprzedawcę . Pracownik salonu wszystko ładnie wytłumaczył , odpowiadał na pytania zanim je zadałem . Przy odbiorze poinstruował o podstawowej obsłudze auta i poprosił o ewentualne pytania lub uwagi . O założeniu tablic i kawie nie wspomnę ( mam świadomość , że tak naprawdę za nią też zapłaciłem )
 
DokkerKRK 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.2 115km
Wersja: Stepway Outdoor
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 67
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-10-07, 17:49   

Więc tak - wysłałem mailem VIN, dostałem to co piszecie.

W 1 roku oprócz oleju, filtra oleju i kabinowego, nie powinien być jeszcze wymieniony filtr powietrza?
to samo w 2 i 3 roku?
W 4 roku lub 60.000km - to co wyżej + świece czy nie?

Tak ta tabelka jest rozpisana, że u góry pisze 'przegląd tylko Europa" - nie wiem czy te kropli z boku to dotyczą tego i co to wg. znaczy? czy już tych pozycji poniżej...

Easy service jest na 3 czy 4 lata? Gwarancja przedłużona jest z 3 na 4, a easy service również?
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-08, 09:11   

DokkerKRK napisał/a:
Więc tak - wysłałem mailem VIN, dostałem to co piszecie.

W 1 roku oprócz oleju, filtra oleju i kabinowego, nie powinien być jeszcze wymieniony filtr powietrza?
to samo w 2 i 3 roku?
W 4 roku lub 60.000km - to co wyżej + świece czy nie?

Jak dostałeś rozpiskę, to w czym masz jeszcze problem? Wszystko masz napisane...
Co rok wymieniają tylko olej, filtr oleju i filtr kabiny. Filtr powietrza co 4 lata lub co 60 tys km, świece też. Płyn hamulcowy też co 4 lata, ale lub 120 tys km. Płyn chłodzący co 5 lat/ 120 tys km. I tak dalej...
Cytat:
Tak ta tabelka jest rozpisana, że u góry pisze 'przegląd tylko Europa" - nie wiem czy te kropli z boku to dotyczą tego i co to wg. znaczy? czy już tych pozycji poniżej...

Czynności wchodzące w skład corocznego przeglądu Tylko Europa to wszystkie czynności kontrolne spisane niżej na rozpisce (u mnie jest wymienione 17 punktów).
Cytat:
Easy service jest na 3 czy 4 lata? Gwarancja przedłużona jest z 3 na 4, a easy service również?

A skąd mamy wiedzieć jaką masz opcję? Easy Service miał różne opcje lat i przebiegów. Jednak sądząc po cenie promocyjnej 99zł z 2017r, to masz dokładnie taki sam pakiet jak u mnie- czyli 4 lata lub 60 tys km. Inaczej mówiąc masz przedłużenie gwarancji do 4 lat i czynności obsługowe w cenie.
Zaloguj się na stronie MyDacia- będziesz wszystko tam widział.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-10-08, 09:27, w całości zmieniany 3 razy  
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-10-08, 10:59   

Dymek napisał/a:
- czy dostanę cokolwiek na piśmie, co potwierdzałoby, że mam pakiet EasyService- usłyszałem, że nie praktykuje się i nie ma takiej potrzeby a wszystkie informacje są w naszym systemie.


O jakiz inny standard niz tam, gdzie ja kupowałem! Na easy service oddzielna faktura, oddzielna płatność kartą, faktura spięta z potwierdzeniem z terminala zszywką, na fakturze dane właścicela pojazdu i numer VIN, jednoznacznie opisany towar (easy service 60/80) ( m-ce/tysie km).
_________________
Spritmonitor.de
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-08, 11:36   

pikodat napisał/a:
O jakiz inny standard niz tam, gdzie ja kupowałem! Na easy service oddzielna faktura, oddzielna płatność kartą, faktura spięta z potwierdzeniem z terminala zszywką, na fakturze dane właścicela pojazdu i numer VIN, jednoznacznie opisany towar (easy service 60/80) ( m-ce/tysie km).

Troszkę inna sytuacja, ba ja ten EasyService dostałem jako "gratis" razem z dywanikami itp- nie było więc opłat i nie było osobnej faktury ;-)
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-10-08, 11:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-10-09, 11:41   

Dymek napisał/a:
pikodat napisał/a:
O jakiz inny standard niz tam, gdzie ja kupowałem! Na easy service oddzielna faktura, oddzielna płatność kartą, faktura spięta z potwierdzeniem z terminala zszywką, na fakturze dane właścicela pojazdu i numer VIN, jednoznacznie opisany towar (easy service 60/80) ( m-ce/tysie km).

Troszkę inna sytuacja, ba ja ten EasyService dostałem jako "gratis" razem z dywanikami itp- nie było więc opłat i nie było osobnej faktury ;-)


No właśnie... Wiele zależy od tego, jak jest kupowany Easy Service. Ja kupowałem auto w kredycie 50/50 i wtedy Easy Service był tańszy (stąd kredyt :mrgreen: ), więc i był wliczony w cenę auta. Stąd brak faktury. Ale na życzenie zawsze można było dostać potwierdzenie zawarcia takiego pakietu od pracowników zajmujących się finansowaniem.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
bbb131 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5DCI 90
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 12
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-10-20, 08:50   

Mam pytanie , czy po przeglądzie w ramach pakietu Easy Service dostajecie jakieś potwierdzenie, fakturę ?
Co było wymienione i ewentualnie jaki olej zalany?, bo u mnie nie ma śladu po przeglądzie w My Dacia.
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2019-10-20, 13:02   

Ja dostałem po pierwszym przeglądzie rocznym papier z wyszczególnieniem zakresu prac przewidzianych i wykonanych tzn. oprócz wymiany oleju, filtrów są jeszcze jakieś sprawdzania i ewentualne regulacje i tam właśnie jest to odfajkowane ( ale czy wykonane? tego nie wiem, bo nie wpuszczają na halę :) ) Na tym wypisie nie ma zawartych cen za części i ogółem za przegląd. Przed przeglądem zapytałem na serwisie z ciekawości o olej, a konkretnie, czy będzie zalewany olej Elf czy Motrio, to potwierdzili, że do Dustera, jest zalewany olej ELF.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-20, 21:58   

Papier z potwierdzeniem przeglądu.
Wpis do książki obsługi w przewidzianym miejscu.
Naklejka w komorze silnika z przebiegiem, datą, rodzajem i marką oleju (Motrio).
Wpis w systemie MyDacia (przegląd robiony w grudniu a wpis pojawił się teraz- w październiku).
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-10-20, 22:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
matti123wp 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 77
Skąd: 64-010
Wysłany: 2019-10-28, 12:39   

Pytanie dodatkowe. easy service aktywne do 23.11.2021

listopad 2019

Wymienić filtr oleju

Wymienić filtr kabiny

Wymienić olej silnikowy

Przegląd Tylko Europa

marzec 2020

Wymienić filtr gazu (faza gazowa), wraz z kontrol± szczelno¶ci układu LPG

listopad 2020

Wymienić filtr oleju

Wymienić filtr kabiny

Wymienić olej silnikowy

Przegląd Tylko Europa

marzec 2021

Wymienić filtr powietrza

Wymienić ¶wiece zapłonowe

Czy wymiana świec tez mi się w gratisie będzie należała? wcześniej tego nie było w moich serwisach
 
brzuch0 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 w benzynie
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 214
Skąd: Tychy
Wysłany: 2019-11-03, 21:47   

A na dolewki olej sam muszę sobie kupić ?
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-11-04, 15:10   

brzuch0 napisał/a:
A na dolewki olej sam muszę sobie kupić ?


Jeśli poniżej dopuszczalnego przez producenta poziomu to zużycie uzupełniane przez dolewki...- na pewno tak.
Jeśli większe - to zapewne należy sie naprawa i być może jest szansa na dolewkę w ramach naprawy. Ale czy to się dałoby wyegzekwować.... Ale próbowac można by było.
_________________
Spritmonitor.de
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-11-04, 15:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
Pazuzu 


Marka: Volvo/Dacia
Model: V50/Duster
Silnik: 2.0D/ 1.3 Tce 150
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 18 Paź 2019
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: 2020-01-06, 12:56   

Czy po kupnie samochodu z pakietem Easy Service dostaję jakiś osobny dokument zakupu/jakieś potwierdzenie które muszę okazywać przy przeglądach? Z tego co zrozumiałem w salonie to mam otrzymać pocztą jakieś dokumenty dotyczące Easy Service. Do tej pory nic nie dostałem.
Może w salonie coś pomieszali i nic nie dostanę i niczym się mam nie przejmować bo wpisali mnie gdzieś do bazy danych. Auto kupione pod koniec grudnia, wiem że jeśli teraz tego nie załatwię to potem będzie problem.
 
JS 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe + LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 151
Skąd: CRY
Wysłany: 2020-01-06, 13:27   

Dostajesz pakiet dokumentów i plastikową kartę z nr. VIN Twojego auta, datą ważności, granicznym przebiegiem i telefonem serwisowym. W ASO nawet nie chcą jej oglądać, bo w systemie swoim - i Twoim: MyDacia - wszystko jest zapisane. Oczywiście ASO ma szersze dane niż użytkownik.
 
JS 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe + LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 151
Skąd: CRY
Wysłany: 2020-01-06, 13:31   

Co do oleju, to zwykle mówią, że Elf, ale w ramach ES leją Motrio albo Bóg raczy wiedzieć co. Raz miałem naklejkę z Motrio, potem żadnej, a kiedy wymieniam olej między obowiązkowymi przeglądami, kupuję swój Elf.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-07, 09:19   

Pazuzu napisał/a:
Czy po kupnie samochodu z pakietem Easy Service dostaję jakiś osobny dokument zakupu/jakieś potwierdzenie które muszę okazywać przy przeglądach?

Niektórzy dostają coś pocztą a niektórzy nie... Ja też nic nie dostałem i nic nie jest na przeglądach potrzebne- wszystko mają w systemie. Najwięcej informacji zobaczysz też na swoim koncie w MyDacia (o ile założyłeś konto)- tam jest wszystko- czy masz pakiet, do kiedy i wszelkie terminy przeglądów. "Dla własnego samopoczucia" możesz dawać na przeglądach książkę z instrukcją obsługi i tam na ostatnich stronach są miejsca do wpisania przeglądów przez serwis. Wpisują, ale to też tylko wpis dla klienta.
Co do olejów, to potwierdzam- oficjalnie do pakietu ES wlewają olej Motrio, co nie oznacza, że jest to olej gorszy.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2020-01-07, 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
Pazuzu 


Marka: Volvo/Dacia
Model: V50/Duster
Silnik: 2.0D/ 1.3 Tce 150
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 18 Paź 2019
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: 2020-01-07, 19:52   

Dymek napisał/a:
...Najwięcej informacji zobaczysz też na swoim koncie w MyDacia (o ile założyłeś konto)- tam jest wszystko- czy masz pakiet, do kiedy i wszelkie terminy przeglądów. ...

Niestety na moim koncie są daty dla 3 letniej gwarancji i nic nie ma na temat kiedy mam przeglądy i pakietu Easy Service
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-08, 10:44   

Pazuzu napisał/a:
Niestety na moim koncie są daty dla 3 letniej gwarancji i nic nie ma na temat kiedy mam przeglądy i pakietu Easy Service

A kiedy kupiłeś Dacię? Bo ja odbierałem na początku grudnia 2017 a wpisy na MyDacia dotyczące mojego EasyService pojawiły się dopiero po kilku miesiącach, może nawet po pół roku...
Wyluzuj, zaczekaj albo potwierdź w ASO lub na infolinii. Zresztą jeśli kupowałeś pakiet to w razie czego masz na niego fakturę.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2020-01-08, 10:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
alojz1 


Marka: dacia
Model: lodgy
Silnik: 1.3 Tce
Rocznik: 2020
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Gru 2018
Posty: 32
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-01-08, 11:51   

U mnie wpis nie pojawił się od razu ale po tygodniu już był jako ZEN Easy Service czy coś takiego.
Jako ciekawostkę dodam że termin biegnie od chyba rejestracji auta a nie od odbioru i zapłaty za pakiet u mnie były to 2 tygodnie różnicy
 
alojz1 


Marka: dacia
Model: lodgy
Silnik: 1.3 Tce
Rocznik: 2020
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Gru 2018
Posty: 32
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-01-08, 11:53   

U mnie wpis nie pojawił się od razu ale po tygodniu już był jako ZEN Easy Service czy coś takiego.
Jako ciekawostkę dodam że termin biegnie od chyba rejestracji auta a nie od odbioru i zapłaty za pakiet u mnie były to 2 tygodnie różnicy
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2020-01-08, 13:52   

alojz1 napisał/a:
Jako ciekawostkę dodam że termin biegnie od chyba rejestracji auta a nie od odbioru i zapłaty za pakiet u mnie były to 2 tygodnie różnicy


Jeżeli masz faktycznie tak jak piszesz z tymi terminami easy serwice, czyli wszystko od dnia rejestracji, to coś chyba jest nie tak. Ja mam Dustera II kupionego w sierpniu 2018r , przy czym rejestracja była w dniu 9.08 2018, a odebrany dokładnie 20.08 2018r. Co do pakietów, czyli gwarancji fabrycznej 3 lata, gwarancji na lakier , pakiet asistence, to terminy ich ważności faktycznie biegną od daty rejestracji czyli 9 sierpnia, natomiast pakiet Easy Serwice ma termin od dnia odbioru auta tj. 20 sierpnia.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-08, 15:23   

jammo napisał/a:
Jeżeli masz faktycznie tak jak piszesz z tymi terminami easy serwice, czyli wszystko od dnia rejestracji, to coś chyba jest nie tak.

A to różnie bywa w różnych przypadkach. U mnie z kolei wygląda jakby ES wystartował w dniu dotarcia samochodu do dealera... :-P
 
Paweł T 


Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 sce lpg
Rocznik: 2018
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-05, 09:21   

Kupowałem samochód w marcu. Na zakup easy serwis jest trzy miesiące po zakupie samochodu. Zakupiłem po 2,5 miesiącach i od tego momentu mam liczone 5 lat gwarancji. Także nie trzeba się spieszyć i może to być gwarancja 5lat i 3 miesiące.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-02-05, 10:14   

Paweł T napisał/a:
Kupowałem samochód w marcu. Na zakup easy serwis jest trzy miesiące po zakupie samochodu. Zakupiłem po 2,5 miesiącach i od tego momentu mam liczone 5 lat gwarancji. Także nie trzeba się spieszyć i może to być gwarancja 5lat i 3 miesiące.


Masz to na piśmie?
Easy service można kupić do 12 mieięcy od zakupu (3 miesiące to okres obowiazywania ceny promocyjnej, potem drożej ) - ale przed pierwszym przeglądem. I jak czytałem warunki, to wynikało z nich , że jest to przedłużenie do 5 lat gwarancji standardowo 3 letniej a nie gwarancja 5 lat od zakupu pakietu.
_________________
Spritmonitor.de
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2020-02-05, 10:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
Killer King 



Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 297
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2020-02-05, 19:10   

Witam,
Mam pakiet "easy serwis" na 5 lat z wymianą olejów co rok albo 20k km.
Serwis będzie wypadał w sierpniu.
Czy mogę zażądać wymiany oleju np. w kwietniu gdy dystans od ostatniej wymiany będzie 12k km a nie 20k km.
Miał ktoś takie podobny przypadek ?

Nie mam zamiaru czekać z wymianą do 20k.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne