Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Ceny i zakres przeglądów
Autor Wiadomość
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-03, 17:44   

Nie podpuszczajcie ludzi że robiąc poza ASO na gwarancji nie będzie później problemów bo wystarczy w google wrzucić że to nie prawda w praktyce. Pokażcie mi choć jeden przykład że ktoś nie robił przeglądów w ASO a później mu w ramach gwarancji zrobili naprawy.
Oczywiście teoretycznie można się sądzić powołując na wspomniane dyrektywy tylko to gra nie warta świeczki i wynik może rozczarować i to mocno.

Ja jedyne co to kupuje własny olej i to bardziej dlatego że nie chce aby ASO mi wlewało co ma pod ręką i żądam wpisania jaki to olej i że spełnia normę i trzymam w garażu puste bańki na których w razie czego jest seria a za filtry i robociznę przepłacam. Gratuluję pomysłu na "kopanie się z koniem".
Ostatnio zmieniony przez mojo 2019-11-03, 17:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
gawel 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway Laureate LPG
Silnik: 0,9 LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway Laureate
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 356
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-11-03, 18:02   

Ja nie robiłem przeglądów w ASO i miałem na gwarancji wymienione pasy bezpieczeństwa i chłodnicę i co z tego?
_________________
Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-03, 18:30   

gawel napisał/a:
Ja nie robiłem przeglądów w ASO i miałem na gwarancji wymienione pasy bezpieczeństwa i chłodnicę i co z tego?


Auto z 2019 czyli jak rozumiem przekroczyłeś chyba 30 tys km wg Dacii i co masz wbite w książkę gwarancyjna przegląd zakładu nieautoryzowanego?
 
gawel 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway Laureate LPG
Silnik: 0,9 LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway Laureate
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 356
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-11-03, 18:31   

mojo napisał/a:
gawel napisał/a:
Ja nie robiłem przeglądów w ASO i miałem na gwarancji wymienione pasy bezpieczeństwa i chłodnicę i co z tego?


Auto z 2019 czyli jak rozumiem przekroczyłeś chyba 30 tys km wg Dacii i co masz wbite w książkę gwarancyjna przegląd zakładu nieautoryzowanego?

To mój n-ty samochód i 1 dacia. Pisałem o poprzednim samochodzie.
PS. Wbite to masz komunały i bzdury do głowy niestety.
_________________
Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Ostatnio zmieniony przez gawel 2019-11-03, 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-03, 18:34   

gawel napisał/a:
mojo napisał/a:
gawel napisał/a:
Ja nie robiłem przeglądów w ASO i miałem na gwarancji wymienione pasy bezpieczeństwa i chłodnicę i co z tego?


Auto z 2019 czyli jak rozumiem przekroczyłeś chyba 30 tys km wg Dacii i co masz wbite w książkę gwarancyjna przegląd zakładu nieautoryzowanego?

To mój n-ty samochód i 1 dacia. Pisałem o poprzednim samochodzie.
PS. Wbite to masz komunały i bzdury do głowy niestety.


To podaj konkretny przykład, jaka marka, przy jakim przebiegu przegląd i jakie później naprawy.
 
plocki 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 0.9 Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Stepway
Dołączył: 12 Sty 2018
Posty: 62
Skąd: Płock
Wysłany: 2019-11-04, 22:04   

Moja Daćka dochodzi do 40.000 km
Będzie to mój pierwszy przegląd ?

Jaki mniej więcej jest jego koszt i co należy przy nim wymienić ?
Drugie pytanie, ciągle na "tarczy zegarów" odlicza mi km do planowanego serwisu. Przy odpalaniu auta od razu wyskakuje ta informacja - czy ona sama zginie, gdy liczba km zejdzie do "0" czy w serwisie to muszą wyłączyć :P
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-11-04, 22:37   

plocki napisał/a:
Moja Daćka dochodzi do 40.000 km
Będzie to mój pierwszy przegląd ?


Powinieneś mieć pierwszy serwis po 20.000 km lub po roku.

plocki napisał/a:
Drugie pytanie, ciągle na "tarczy zegarów" odlicza mi km do planowanego serwisu. Przy odpalaniu auta od razu wyskakuje ta informacja - czy ona sama zginie, gdy liczba km zejdzie do "0" czy w serwisie to muszą wyłączyć :P


Jak zejdzie do 0 to pojawi Ci się klucz i napis Serwis, czy jakoś tak (nie wiem jak dokładnie jest w Sandero 2014). Samo się nie usunie. Powinni to zrobić przy okazji przeglądu.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-05, 17:37   

gawel napisał/a:
PS. Wbite to masz komunały i bzdury do głowy niestety.


No i co cisza.
Na tym forum jest historia kolegi, któremu ASO jego filtr oleju zamontowało i miał później problemy bo filtr wywaliło z uwagi na zupełnie inną usterkę i RP nie chciało tego uznać jako naprawę gwarancyjną . W necie jest historia Dacii w której olej własny klienta ASO wlało i jak padł silnik to nie uznano bo brak było paragonu a Ty proponujesz całe przeglądy poza ASO i uważasz że RP uzna że dalej jest gwarancja.
Podaj konkrety tzn że masz wpisany w książkę przy danym przebiegu serwis poza ASO a później ASO uznaje naprawy gwarancyjne albo .... nie pier#$ głupot i ludzi nie podpuszczaj na problemy a z własnym autem rób co chcesz.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-11-05, 19:54   

gawel napisał/a:
Zastanawiam się nad zrobieniem przeglądu LPG w serwisie Landi renzo czy nie wyszłoby korzystnie. martwi mnie brak gaziaży w aso reno. Nie wiem jak u Was ale ja mam pierwszy przegląd normalny i LPG po roku lub 30 tys km :shock:

Podzwoń/popisz do ASO w promienu 50 km. W niektórych ASO są gaziarze.
Ja (Lublin) znalazłem ASO (Zamość) gdzie mają trzech gazowników, bo dopóki można było, sami wstawiali instalację gazową.
_________________
Spritmonitor.de
 
plocki 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 0.9 Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Stepway
Dołączył: 12 Sty 2018
Posty: 62
Skąd: Płock
Wysłany: 2019-11-05, 20:13   

Kupiłem auto przy stanie licznika 27.000 - sprowadzony, więc nie wiem czy jakikolwiek przegląd był robiony przy 20.000 tyś :-|

Co należy wymienić przy 40.000 ?
Ostatnio zmieniony przez plocki 2019-11-05, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 667
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2019-11-06, 07:42   

plocki, zaloguj się na MyDacia.pl, podaj dane swojego samochodu i tam będziesz miał dostępne dane do przeglądów swojego egzemplarza.
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-11-06, 09:32   

plocki napisał/a:
Moja Daćka dochodzi do 40.000 km
Będzie to mój pierwszy przegląd ?

Jaki mniej więcej jest jego koszt i co należy przy nim wymienić ?
Drugie pytanie, ciągle na "tarczy zegarów" odlicza mi km do planowanego serwisu. Przy odpalaniu auta od razu wyskakuje ta informacja - czy ona sama zginie, gdy liczba km zejdzie do "0" czy w serwisie to muszą wyłączyć :P


Jeśli to rocznik 2014 czyli auto 5 letnie to wg harmonogramu powinienieś zrobić de facto wiele, np. zmiana płynu hamulcowego, wymiana świec, oczywiście olej i filtr oleju

Co do odliczania - wg instrukcji pozwoli Ci jechać bodajże 1000 km po planowanym przegladzie. Odliczanie jest kasowane w serwisie.
_________________
Spritmonitor.de
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-11-06, 09:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
Pazuzu 


Marka: Volvo/Dacia
Model: V50/Duster
Silnik: 2.0D/ 1.3 Tce 150
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 18 Paź 2019
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-11-19, 18:56   

Czy możliwe jest że wg producenta olej wymienia się co 30 tys km lub co 2 lata? Przebieg zrozumiem, ale 2 lata? Chodzi o 1.3 150km. Tak wynika z rozpiski którą otrzymałem od przedstawiciela. Przy wymianie co 2 lata, pakiet easy Service traci na sensowności.
 
JS 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe + LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 151
Skąd: CRY
Wysłany: 2019-11-19, 19:26   

Rzeczywiście, przy takiej polityce serwisowej (a raczej zdzierczo-biznesowej) pakiet Easy Service mija się z celem, bo przecież nawet średnio kumający użytkownik pojedzie dla dobra auta do ASO co 15.000 km, zakupując (lub nie) swoje materiały serwisowe i płacąc tylko za robociznę, co i tak nie jest mało.
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 630
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-11-19, 20:13   

Niestety nowy harmonogram przewiduje przeglądy co 2 lata. Easy Service nie ma już sensu. Ewentualnie Formuła Non-stop.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-11-19, 22:20   

telecaster1951 napisał/a:
Niestety nowy harmonogram przewiduje przeglądy co 2 lata. Easy Service nie ma już sensu. Ewentualnie Formuła Non-stop.


Jeśli już ktoś kupi NONSTOP to wtedy dopłata do EASYSERVICE ma sens.
Nie ma sensu tylko wtedy, gdy ktoś traktuje EASYSERVICE jako tylko opłacenie przeglądów. Choć.. ja zapłaciłem 2300 za 5 lat. Ciekawe ile z tego zwróci mi się w 5 serwisowych wizytach. W tym też filrty LPG bodajże po 3 latach.

Ale z tego co wiem, to nie da sie kupić samych przeglądów BEZ gwarancji. A róznica między samą gwarancją (NON STOP) a EASY SERVICE jest już na pewno mniejsza niż koszt nawet tych ograniczonych przeglądów.

Króko mówiąc - nie ma sensu samo NON STOP. Albo nic - albo EASY SERVICE.
Jeśli nic - to sprawa jasna. Jak nie będzie awarii w przedłużónej gwarancji - to zaoszczędzi kilka setek. Jeśli jednak ktoś chce NON STOP to neich za koszt przegladów weźmie róznicę w cenie NON STOPA i EASY SERVICE.

PS. W moich planach maksimum mam wymianę autka za 3 ,5 roku (na model sandero 2020 po liftingu -zazwyczaj auta co 3 lata mają lifting). I autko z jeszcze półroczną gwarancją producenta i obsługą tylko w ASO może okazać się bardziej płynne na rynku.

Jak plan maksimum nie wypali, to będę miał auto z 5 latami obsługi w ASO.... Za 2300-koszty jakie bym poniósł i tak .
_________________
Spritmonitor.de
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-11-19, 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
tommylee1 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Silnik: 1,6
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 206
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-11-19, 23:35   

telecaster1951 napisał/a:
Niestety nowy harmonogram przewiduje przeglądy co 2 lata. Easy Service nie ma już sensu. Ewentualnie Formuła Non-stop.


Przegląd samochodu mamy co rok a nie co dwa lata. Już nie wspomnę o kilometrażu.
Co dwa lata bądź 30k km teraz wymieniają olej.

Kupując easy service masz przynajmniej 5 wizyt w ciągu 5 lat. Jeżeli każda z nich będzie kosztować średnio mniej 460 zł, to można powiedzieć, że easy service nie ma sensu.

A wydaje mi się, że jeżeli ktoś robić więcej niż 17k km rocznie, to będzie częściej niż dwa razy w ciągu 2 lat na obowiązkowym serwisie: po roku pojedzie się na przegląd roczny A (załóżmy, że na liczku będzie 18k km ), po przejechaniu kolejnych 12k km trzeba jechać na przegląd (wymiana oleju) mając na liczniku 30k km. To nastąpi załóżmy po około 8 kolejnych miesiącach. I teraz jest pytanie, czy po następnych 4 miesiącach, w drugą rocznice zakupu, też przyjedziemy na serwis?

Może Ktoś z Was już to przeszedł albo zna odpowiedz?
Ostatnio zmieniony przez tommylee1 2019-11-19, 23:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
Pazuzu 


Marka: Volvo/Dacia
Model: V50/Duster
Silnik: 2.0D/ 1.3 Tce 150
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 18 Paź 2019
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-11-20, 10:17   

Przeglądy są owszem co rok/30 tys km, ale ja problem upatruję w wymianie oleju co 2 lata/30 tys km. Robię rocznie koło 12 tys km. I nikt mi nie wmówi że wymiana oleju co 2 lata jest dobra. Pakiet Easy Service obejmuje tylko planowane wymiany, czyli chcąc wymienić olej co rok (tak jak to się powinno robić moim zdaniem) muszę zapłacić za ta usługę co drugi rok.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-11-20, 10:21   

Pazuzu napisał/a:
Przeglądy są owszem co rok/30 tys km, ale ja problem upatruję w wymianie oleju co 2 lata/30 tys km. Robię rocznie koło 12 tys km. I nikt mi nie wmówi że wymiana oleju co 2 lata jest dobra. Pakiet Easy Service obejmuje tylko planowane wymiany, czyli chcąc wymienić olej co rok (tak jak to się powinno robić moim zdaniem) muszę zapłacić za ta usługę co drugi rok.


Masz 100% racji co do bezsensowności (z punktu widzenia klienta) wydłużenia tgo okresu. Jak zamawiałem była wymiana co roku - jak odbierałem - co dwa lata.


Ale o ile wpływa to na ocenę opłacalności easy service (opłacalność spadła) to nadal easy service jest dobre acz już nie: rewelacyjnie dobre.

W starym systemie miałes w cyklu 5 letnim 5 wymian oleju.
Teraz masz dwie wymiany oleju.
3 wymiany oleju to 3*342 zł (liczę wymianę oleju po cenie wymiany w ASO)

I o tyle wzrasta koszt serwisowania auta przy założeniu, że chcesz mieć olej wymieniony co roku.

Ale nadal w easy serivce masz 2 wymiany oleju. Nadal masz wymianę świec, płynu hamulcowego , filtórw kabinowych, filtru paliwa etc. Lekko licząc masz , licząc po cenach Zenka z garażu , usługi warte 1200-1800 zł . Płacisz 2300.

Czyli niby jesteś 500 zeta w plecy.

Ale za te 500 zeta masz przedłużoną gwarancję i 5 lat assistance producenta.
I jeśli assistance producenta ocenisz na 50 zeta na rok a każdy rok gwarancji ocenisz, że jest wart 125 zeta - to wychodzisz na zero.

Ja assistance wyceniam na nieco wyżej niż 50 zeta i rok gwarancji też na nieco więcej niż 125 - więc wg moich szacunków jestem na easy service do przodu o 7* nieco więcej.

Dodatkowo mam w pakiecie świadomość, że za 5 lat będe miał auto z bardzo dobrą historią serwisową.

A że jestem do przodu mniej o 450-1200 (koszt 3 wymian oleju - wg cen Zenka z garażu i wg cen ASO) niż wg starego systemu... Mniej do przodu nie musi oznaczać , że do tyłu.
Acz szkoda, że nie załapałem się na stary system. Moje do przodu było zdecydowanie większe.

Krótko mówiąc - to , że za 3 wymiany zapłacisz sam nie znaczy, że 2 nie masz w pakiecie. I trochę innych wymian też.
_________________
Spritmonitor.de
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-11-20, 10:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
proletariat 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,6
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 18
Skąd: Łódź - Warszawa
Wysłany: 2020-02-07, 16:13   

Jak zrobisz w renomowanym serwisie Landi Renzo nie będziesz miał problemów z gwarancją. Robiłem tak wiele razy w Łodzi.

Dzisiaj po gwarancji robię naprawy tylko i wyłącznie poza ASO ale w dobrych zakładach.
 
Trojan1000 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 44
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-09, 21:55   Przegląd po 80tyś regulacja zaworów, filtry itp Logan 1.2 16

W mojej Dacii Logan MCV II 1.2 16V D4F z 2016 roku zbliża się 80tyś km na liczniku. Zgodnie z fabryczną rozpiską zbliża się regulacja zaworów, wymiana płynu hamulcowego i oczyszczenie bębnów hamulcowych z kurzu. Niestety nie znalazłem w necie uszczelki pod pokrywę zaworów OE Renault, dlatego zamówiłem Victor Reinz. Czy przy tej regulacji wymienia się jeszcze jakieś uszczelki? Kto z was samemu regulował zawory? Jakie filtry oleju, powietrza, przeciw pyłkowe montujecie? Komplet Filtronów to około 50zł a OE Renault są za ponad 100zł. Czy oprócz ceny są jakieś różnice w jakości? Proszę o nie pisanie "jedź do mechanika, ASO" itp bo takie porady już dostałem na FB
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1702
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-02-09, 22:05   

Ogólnie wielkiej różnicy jakościowej nie ma pomiędzy Filtronem a OEM.
Jak dobrze pamiętam zestaw filtrów OEM mam za jakąś 100zl. Z olejem około 200zl.
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1814
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-02-09, 22:13   

Zaworów sam nie regulowałem i raczej sam nie będę ale coś tam mogę napisać. Na pewno będziesz potrzebował uszczelki dekla zaworowego, może być Erlinga lub tak jak piszesz Victor Reinz ( bardzo dobre firmy). Do tego na pewno musisz zaopatrzyć się w uszczelkę w płynie np firmy DIRCO oraz uszczelki kolektora ssącego. Co do filtrów to według mnie nie ma różnicy jakie zastosujesz. Jeżeli będziesz wymieniał je co 10 tyś km każde będą dobre. Ja zazwyczaj stosuję Filtrona jeżeli chodzi o filtr przeciwpyłkowy, Boscha - filtr powietrza, i Manhle / Kneht filtr Oleju. Olej to temat rzeka, zalej jaki kol wiek 5w40 spełniający normę Renault RN710, po kosztach może to być taki jaki zalewają w ASO czyli ELF SXR 5w40, swego czasu do tego motoru lałem SHELLa ULTRA 5w40 oraz VALVOLINE MAX LIFE 5w40. Przy kolejnej wymianie zaleję do siebie Valvoline. Płyn hamulcowy musi być bodajże jakiś specjalny do ABSu czy czegoś tam dokładnie nie pamiętam, ale swego czasu do poprzedniej MCV II wlałem płyn hamulcowy DOT 5 i nie miałem problemów. Wyczyszczenie bębnów to drobnostka, zajmie Ci to z 15 minut na dwa koła. Zaopatrz się w nasadkę Nr 36 , śrubokręt płaski, młoteczek i np smar miedziany aby popsikać miejsca styku szczęk z tarczą kotwiczą - wyeliminujesz w ten sposób uciążliwe piski po odpuszczaniu pedału hamulca, występuje to prawie w każdej Dacii,
Ostatnio zmieniony przez dudu$ 2020-02-09, 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-09, 22:14   

Trojan1000 napisał/a:
Proszę o nie pisanie "jedź do mechanika, ASO"

A może być "przeczytaj na forum"? (;

W końcu właśnie po to wszyscy tu opisujemy swoje doświadczenia, żeby można było z nich później skorzystać...

Regulacja zaworów - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=696

Przeglądy, części - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1264

Filtry przeciwpyłkowe - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=594


http://www.daciaklub.pl/forum/viewforum.php?f=14
+
http://www.daciaklub.pl/forum/search.php
 
Trojan1000 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 44
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-13, 08:58   

dudu$ napisał/a:
Do tego na pewno musisz zaopatrzyć się w uszczelkę w płynie np firmy DIRCO


Ten preparat to do sparowania uszczelek, czy są jakieś miejsca gdzie nie ma żadnej uszczelki?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne