witam
czy któryś z szanownych kolegów zastosował do waszych aut wkłady "propylenowe" /może mylę się w nazwie / które montuje się np. na drążku stabilizującym lub do mocowania przekładni kierowniczej , czasem robią to w tuningach aut do ofroudu , aby układ kierowniczy był sztywniejszy .
myślę że wielu użytkowników dokerów zauważyło że przy wyższych prędkościach auto ma " gumowe" zawieszenie "
właśnie mam zamiar coś takiego sobie zafundować , by poprawić właściwości jezdne, jeśli tylko jest to w przypadku dokera możliwe
może ktoś z Was próbował takiej zamiany proszę o ewentualny opis efektów i linków do strony gdzie można nabyć rzeczone tuleje
pozdrawiam
Marka: Dacia
Model: D
Silnik: 1.6SCE Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Gru 2018 Posty: 103 Skąd: skąd
Wysłany: 2019-12-01, 08:13
Dokker przy wyższych prędkościach to raczej jest podatny na wiatr, jak się jedzie >120km/h na autostradzie, jest boczny wiatr i mija się np. ekrany dźwiękowe to lata po pasie jak bielizna na kobiecie pracującej.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3597 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-01, 08:45
Poliuretan w tak wysokim samochodzie (wyższy od Lodgy) to bardzo słaby pomysł. A dlaczego to powinien umieć uzasadnić nawet absolwent szkoły podstawowej po dwóch obecnie latach fizyki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum