Witam mam dacie Logan 1.4 2005 r i dziś zauważyłem że styłu nie mam żadnych stopów bezpieczniki wymieniłem czy wiecie co może być przyczyną i jak zaradzić dziwne gdyby wszystkie na raz się przepaliły
(Po sprawdzeniu żarówek i przy braku problemów z innymi światłami - bo w przeciwnym przypadku podejrzana może być jeszcze masa, wtyczki, złączki okablowania lub ono samo).
Mmm... Prościej... Nad pedałem hamulca jest wyłącznik. . Do niego przychodzi wtyczka, jeżeli są tylko dwa kabelki to nie ma problemu, bierzesz kawałek druta (może być spinacz biurowy) i zwierasz oba kabelki we wtyczce. Jeżeli jest cztery kabelki (nie wiem jaki czujnik jest w Twoim aucie) to sprawa się komplikuje, bo musisz znaleźć "zasilanie świateł i plusa. Ale to najlepiej jakbyś miał kogoś znajomego, kto bardziej " ogarnia temat".
Kolega laisar był szybszy. W podlinkowanym temacie masz w miarę prosto wszystko opisane .
_________________ Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Okazało się że światło jest ale trzeba bardzo mocno pedał wcisnąć...
OkiMG napisał/a:
Włącznik wymieniłem na nowy problem nie ustal jest tak samo jak wcześniej
Jeżeli światła świecą normalnie a tylko do ich uruchomienia potrzebny jest duży nacisk na pedał to raczej nie jest problem z kablami/stykiem. Nie ma tam czasem regulacji punktu zadziałania?
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=532 post od 9 do 13
_________________ Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Ostatnio zmieniony przez Hiszpan_JS 2020-02-29, 14:12, w całości zmieniany 1 raz
Może czujnik przy pedale zaliczył kopa i się przesunął. Nie wiem na czym jest mocowany, ale jeżeli to tylko blacha lub coś w tym stylu, to może da się go pogiąć tak, aby działał wyżej. Sprawdził bym też czy na samym mocowaniu nie ma możliwości przesuwania. Jeżeli jest przykręcony, to może wystarczy poluzować śrubki i spróbować znaleźć bardziej optymalne ułożenie, a potem dokręcić.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lajkonik 2020-03-02, 07:25, w całości zmieniany 1 raz
Wyłącznik reguluje się na zasadzie góra - dół.
Poluzować nakrętkę górną, odkręcić lekko dół nakrętki i dokręcić górną nakrętkę.
Wyłącznik powinien pójść lekko w górę i wtedy powinien zadziałać wcześniej po naciśnięciu pedału.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ale czujnik jest mocowany na złącze bagnetowe, a nie na nakrętkach. Można to jakoś ustawić na tym bolcu (gdzieś o tym czytałem), ale pojęcia nie mam jak.
_________________ Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Ostatnio zmieniony przez Hiszpan_JS 2020-03-02, 09:30, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum