Witam,
Co może być problemem w ściąganiu auta na prawo? Jak równo ustawi się kierownicę to podczas jazdy od 70 km/h ściąga go w prawo. Aby jechał prosto trzeba lekko kierownicę przekręcać w lewo i trzymać. Samochód ma przejechane 1500 km. Ciśnienie w kołach ok. Co może być przyczyną tego problemu
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-03-21, 22:19
Źle ustawiona zbieżność w fabryce. Jedź do ASO i powiedź że Cię ściąga niech poprawią i tyle. 4 lata temu miałem identycznie w aucie teściowej, od samego początku było czuć, że auto ściąga, pojechałem z tym właśnie do ASO i okazało,się ze zbieżność była całkowicie rozjechana.
W Lodgy miałem to samo, w sensie źle ustawionej geometrii. 4 wizyty w 3 różnych ASO, chamskie walenie po dziurach pracowników, które uwieczniło się na wideorejestratorze i straciłem cierpliwość. Pojechałem za 100 do Norauto i ustawili poprawnie.
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-03-22, 10:50
Osobiście nie polecam Norauto, słabo ustawiają zbieżność przynajmniej te w Warszawie. Jak coś mam 2 punkty w których ustawiam zbieżność, mogę podac.
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-03-22, 16:36
buladag napisał/a:
dudu$ napisał/a:
Osobiście nie polecam Norauto, słabo ustawiają zbieżność przynajmniej te w Warszawie. Jak coś mam 2 punkty w których ustawiam zbieżność, mogę podac.
ASO próbowało 4 razy bez powodzenia tak jak napisałem.
W Norauto poszło za pierwszym razem.
Jak byłem byłym autem teściowej ( sandero II), samochód miał z 2 lata i przebieg coś ponad 10 tyś km. W ASO gdy zgłosiłem ten problem stwierdzili, ze sprawdzą zbieżność. Jeżeli będzie do ustawienia to zrobią to odpłatnie za 200zł ponieważ auto ma już 10 tys km i nie mogą tego zaliczyć jako naprawa gwarancyjna, ale gdyby na liczniku było poniżej 10 tys km zrobili by to za Free. Na szczęście podczas odbioru auta zagadałem przedstawiciela i zapomniał o tym, że miałem zapłacić za ustawienie zbieżności wiec dostałem ta usługę można powiedzieć za darmo :)
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-03-22, 18:14
toka93 napisał/a:
W sumie dziwi mnie, że w ogóle zbieżność jest robiona w ramach gwarancji. Większa dziura i można sobie poprzestawiać zbieżność.
W sumie masz rację. Według mnie Dacie maja jakieś takie delikatne zawieszenie. Każda z moich dacii które miałem a teraz mam 3 sztukę miały rozjechaną nawet geometrię, nie dużo ale zawsze na prawym kole był zły kąt pochylenia koła.
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 48 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1705 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-03-22, 19:19
Kąta pochylenia i tak nie ustawisz. Znaczy się przestawiając śruby może, ale nie ma regulacji.
Zdarzało się już że wracały do nas auta po 50km od ustawienia, że znowu to samo. I serio wystarczy dziura i znowu to samo.
Najlepiej pojedź do niezależnego warsztatu i niech Ci sprawdza geometrię z wydrukiem za 50zl i wtedy uderzaj do ASO. Bo znając życie to w ASO Ci powiedzą że sprawdzali i że wszystko jest w normie..
Niestety zakupiłem ponoć sprawne auto. Pojadę do ASO z tym problemem i jeżeli będą robili problemy to kij ma zawsze dwa końce. W niektórych sprawach jestem bardzo dociekliwi\y i może być tak, że trafi ASO jak kosa na kamień ze swoim olewaniem klientów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum