Są chwile, gdy chcę gdzieś podjechać w całkowitej ciemności, a nie mogę...
Tego typu rzeczy to nie są tylko i wyłącznie tematy twojego chcenia lub nie. Jazda nieoświetlonym pojazdem powoduje że jesteś niewidoczny dla innych i możesz ich przez to narazić na niebezpieczeństwo. Różni się więc ta sytuacja nieco od jazdy bez zapiętych pasów bo tu na niebezpieczeństwo narażasz z zasady tylko siebie.
a kto tu mówił o jeździe po drogach publicznych? Są chwilę gdy chciałbym STAĆ na włączonym silniku w całkowitej ciemności dla odrobiny "prywatności"..
Zresztą nie wchodźmy w dyskusję prawną albo "po co to komu".
Po prostu chodzi mi o to, że w Dusterze I miałem większą kontrolę nad samochodem - co chcę mieć włączone, a czego nie chcę.. i tyle..
Zaczynamy żyć w czasach, gdy maszyna wie lepiej, czego potrzebuje kierowca :(
p.s.
generalnie czas zakończyć ten mój wątek, bo spamujemy koledze w jego temacie ;)
Wiem już, że są sposoby na wyłączenie niektórych bzdurnych systemów i to mi wystarczy..
Teraz czerwony jest dostępny w wersjach Essenstial, Comfort, Prestige, w SL Celebration nie ma czerwonego zamiast tego jest Niebieski Iron z palety kolorów Renault Kadjar
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Dacia zamówiona pod koniec lutego, do odbioru pod koniec czerwca. Na placu stało około 100 Dusterków, ale ani jeden nie miał "skóry". Model 1,0 4x2 dla zony :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum