Aż jestem ciekaw porównania z General Grabber AT z poprzedniego Dustera...
Na razie już wiem, że są duuuużo bardziej ciche na asfalcie..
Właściwie to nie usłyszałem różnicy w głośności między nimi a fabrycznymi Bridgestone Dueler typowo szosowymi.
Teraz potrzebna "próba piachu i błota" :) a zimie śniegu...
Fajne oponki, sam na takie poluję tylko niech te nowe się trochę przytrą.
Ciekawe jak zachowywać się będą na śniegu lub śliskiej nawierzchni, typu mokry śnieg, oblodzenie, bo na piach i błoto wątpliwości być nie powinno.
Na ile będą odstępować w zimę od zimowych, ewentualnie nowych oryginalnych montowanych fabrycznie.
Mają symbol góry z płatkiem śniegu, więc mają "homologację" zimową.. Na poprzednich General Grabber AT śmigałem w zimie bez problemu, a miały tylko M+S.
Poza tym mają dużo więcej lamelek niż tamte, więc myślę, że może być tylko lepiej.
Już się w nich zakochałem jeśli chodzi o jazdę po autostradzie... Dziś zrobiłem prawie 200 km Kraków-Tarnów- Kraków autostradą i trochę po mieście.
Błoga cisza! Na poprzednich AT był taki szum, że myślałem że łożyska poszły :)
Do tego spalanie przyzwoicie ;) przy prędkościach między 130 - 180 cały czas - 12 litrów..
Poprzedni Duster 1,6 16V palił tyle przy prędkości 120-140 km/h (zresztą szybsza jazda była już niekomfortowa dla uszu w tamtym aucie, a maks co pojechałem to 160 km/h)
Mają symbol góry z płatkiem śniegu, więc mają "homologację" zimową.. Na poprzednich General Grabber AT śmigałem w zimie bez problemu, a miały tylko M+S.
Poza tym mają dużo więcej lamelek niż tamte, więc myślę, że może być tylko lepiej.
Już się w nich zakochałem jeśli chodzi o jazdę po autostradzie... Dziś zrobiłem prawie 200 km Kraków-Tarnów- Kraków autostradą i trochę po mieście.
Błoga cisza! Na poprzednich AT był taki szum, że myślałem że łożyska poszły :)
Do tego spalanie przyzwoicie ;) przy prędkościach między 130 - 180 cały czas - 12 litrów..
Poprzedni Duster 1,6 16V palił tyle przy prędkości 120-140 km/h (zresztą szybsza jazda była już niekomfortowa dla uszu w tamtym aucie, a maks co pojechałem to 160 km/h)
A do jakiej prędkości jest jeszcze znośnie jeśli chodzi o hałas?
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Przyzwyczajony do "starego" Dustera powiem, że jest komfortowo w całym zakresie prędkości.
Ale tak obiektywnie to :
- silnika praktycznie nie słychać na niższych prędkościach
- słychać szum powietrza (tym bardziej, że mam belki na dachu, które trochę hałasują)
Według mnie:
tak do 110 - 120 km/h - nie słychać nic ;) - dosłownie jakby się "płynęło" S-klasą ;)
120 - 150 km/h - nasila się szum powietrza - można jeszcze rozmawiać bez podniesionego głosu
pow. 150 km/h zaczyna być słychać silnik, a szum powietrza zaczyna być upierdliwy (ale i tak jest o niebo bardziej komfortowo niż w 1,6)
Nowe gadżety dziś zamontowane na samochodzie:
- chlapacze (skoro w niedzielę mamy jazdę szutrem, to może ochronią trochę karoserie przed kamykami)
- szperacz LED - choć używam "raz na ruski rok" to wole mieć niż nie mieć w potrzebie. W starym Dusterze testowałem i się sprawdził, więc i niech nowy ma takie udogodnienie.
Wyprzedzając pytania - tak nie jest na środku i tak - nie mam dwóch symetrycznie po obu stronach.
Powodem jest box dachowy którego bym nie zamontował, gdybym miał dwa szperacze lub jeden na środku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum