To zapytam inaczej..
Chciałbym ustawić sobie na wyświetlaczu opcje pokazywania temperatury, zegarek na najniższym poziomie bo obecnie nie mam zegara w kompie tylko w navi, oraz chciałbym zapytać czy można jakoś zakatualizować mapkę bo nie mam w ogole polski
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3604 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-03-04, 09:35
SonnyDogg napisał/a:
oraz chciałbym zapytać czy można jakoś zakatualizować mapkę bo nie mam w ogole polski
W sprawie map i MediaNav zapraszamy do działu Multimedia w Dziale technicznym!
Opcje komputerka pokładowego zmienisz właściwie dowolnym interfejsem i komputerem z programem ddt4all.
Ja polecam interfejs z bluetooth, bo poza programowaniem z komputera użyjesz go podczas jazdy z apką na smartfonie do obserwacji wielu parametrów samochodu.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3604 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-03-04, 09:45 Re: Dołożenie wyświetlania zegara na komputerze
internet.jerzy napisał/a:
Mam Sandero Stepwey 2019 Lauretae i czy można na nim uaktywnić zegar na kmputerze
Ale wiesz oczywiście, że ten zegar nie będzie wyświetlany na każdym z "ekranów" komputerka pokładowego?
Będzie można go wywołać tylko jako jeden z "ekranów", przełączając przyciskiem na manetce.
Jeśli masz rocznik 2019, to najprawdopodobniej da się też u Ciebie włączyć temperaturę silnika.
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SSCE
Dołączył: 12 Lut 2020 Posty: 31 Skąd: Kobyla Góra
Wysłany: 2020-03-10, 13:52
sasio napisał/a:
Danhi napisał/a:
Pokręciłem się trochę po menu demo i się zastanawiam w zakładce Navigation>HMI config >CFG_RVC_dynamic_guidelines „absent” wydaje mi się ze jest to związane z liniami tylnej kamery (Kamera wsteczna-dynamiczne linie pomocnicze) w niektórych samochodach te linie się skręcają tylko tu moje pytanie zmieniając ten parametr w teorii można by włączyć przecież do samego doświetlania zakrętów system ma info o skręconych kołach, tylko trochę strach czy coś się nie posypie w zasadzie to jest tam też parametr CFG_4WD_HMI który pewnie odnosi się do informacji na temat przechyłu, chyba dobrze kombinuje ?
W Renault w przypadku RLinka linie skręcają, ta sama kamera i w MediaNav są stałe.
Sprawdzał ktoś może, czy w DD II po zmianie tej funkcji linie rzeczywiście skręcają?
Marka: Opel
Model: Vivaro
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Dołączył: 03 Kwi 2020 Posty: 7 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-03, 21:12
Witam. Czy elm ver. 1.4 zadziała z pyrenem ddt4all. I kolejna sprawa czy za pomocą tego softu zakoduje kluczyki z centralnym zamkiem, jeśli tak w którym miejscu tego szukać? Pozdrawiam i mam nadzieję że piszę w dobrym miejscu. Michał
Marka: Opel
Model: Vivaro
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Dołączył: 03 Kwi 2020 Posty: 7 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-04, 13:52
Dziękuję. Akurat pytałem się o kabel bo mam versje 1.4 ale z inną naklejką. Oczywiście wyszukajki używam. Naprawde jestem pod wrażeniem wiedzy. Pozdrawiam Michał.
Dla działania DDT4ALL nie ma większego znaczenia czy połączenie jest kablem, BT czy WiFi - to tylko rodzaj transmisji między interfejsem OBD-II, włożonym w gniazdo diagnostyczne auta, a laptopem lub smartfonem. Sam interfejs działa tak samo.
Koledzy
Czy ktoś z okolic Krakowa (nawet całej Małopolski) ma doświadczenie w "zabawach" ze sterownikiem i programem DDT4ALL dla Dustera II i chciałby mi pomóc?
Chodzi mi o:
1/ permanentne wyłączenie systemu start&stop
2/ wyłączenie tylnej wycieraczki na wstecznym
3/ wyłączenie funkcji bezkluczykowego dostępu do auta (a chociaż wyłączenie wkurzającego dzwięku klaksonu)
Nadmieniam, że auto na gwarancji, więc muszę mieć 100% pewności sukcesu ;)
proszę o PW...
Koledzy
Czy ktoś z okolic Krakowa (nawet całej Małopolski) ma doświadczenie w "zabawach" ze sterownikiem i programem DDT4ALL dla Dustera II i chciałby mi pomóc?
Chodzi mi o:
1/ permanentne wyłączenie systemu start&stop
2/ wyłączenie tylnej wycieraczki na wstecznym
3/ wyłączenie funkcji bezkluczykowego dostępu do auta (a chociaż wyłączenie wkurzającego dzwięku klaksonu)
Nadmieniam, że auto na gwarancji, więc muszę mieć 100% pewności sukcesu ;)
proszę o PW...
Marka: Opel
Model: Vivaro
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Dołączył: 03 Kwi 2020 Posty: 7 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-08, 20:25 ELM 327 starsza wersja
jak juz pisałem posiadam wersje 1.4 USB. Zauważyłem ze są ogólnie dwa typy tych narzędzi. Jedne pobierają zasilanie z usb, drugie jak mój z gniada ODB2. mój kabel nie chce się połączyć z Ecu - pokazuje tak w DDT4all. W DDT4all wywala ze nie znajduje ECU. Autko to Vivaro 2.0 2008, wiec sterownik Traffic. Skąd można ściągnąć całego DDT4All by miał w bazie to auto. Kolejne pytanie. czy da radę spolszczyć jak wrzucę bazę ecu do DDT4All dacia? i jak ja wrzucić?
update Znalazłem DDT4All z swoja maszyną, teraz zostaje kwestia spolszczenia.
Ostatnio zmieniony przez Michal278 2020-05-08, 21:21, w całości zmieniany 2 razy
Sprzęt dotarł. Najpierw będę testował na Sandero II (już po gwarancji)..
Jedno pytanie. Gdy już się połączę BT z interfejsem, uruchomię program na laptopie, wyszukam samochód czyli Sandero II i bedę chciał deaktywować tylną wycieraczkę to po ustawieniu "false" w odpowiedniej linii klikam tylko "send", czy coś jeszcze?
Ufff.
Z drżącymi rękami, ale w miarę się udało ;)
w miarę, bo:
1/ Dacia Sandero II
a/ sukces:
ma już kierunkowskazy "autostradowe" oraz wyłączoną tylną wycieraczkę (sprzężenie ze wstecznym)
b/ porażka:
nie znalazłem opisu wyłączenia piszczyka niezapiętych pasów, więc nie walczyłem dalej
2/ Duster II
a/ sukces:
- wyłączenie sprzężenia tylnej wycieraczki z biegiem wstecznym
- wyłączenie trąbienia klaksonu przy używaniu dostępu handsfree
- wyłączenie świateł pożegnalnych i powitalnych
- wyłączenie start&stop (choć kontrolka systemu pojawia się na wyświetlaczu to auto nie gaśnie) ;)
b/ porażka:
nie udało mi się aktywować zegara i temperatury na wyświetlaczu :(
miałem napis, że command send to ELM, ale nie było ELM response tylko jakiś "change line"
Ostatecznie - jestem zadowolony. Myślę , że dobrze wydane 60 zł na Icar V3. Łączy się z BT laptopa bez problemu za każdym razem
ps
gdyby ktoś podesłał komendy do wyłączenia pipczenia ostrzeżenia o niezapiętych pasach - będę wdzięczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum