Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-06-30, 21:33
eplus napisał/a:
Presostat ma wyjście stykowe czy analogowe? Jak styk mikroprzełącznika, to po prostu go omiń (zewrzyj, a może rozewrzyj) - na próbę.
presostat to czujnik piezzoelektryczny daje jakieś tam napięcie dla danego ciśnienia, jutro jeszcze podłączę próbówkę na sprzęgle czy czasem cewka świruje bo może tak być że po wciśnięciu AC prąd dochodzi do cewki a sprzęgiełko nie startuje
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ciśnienie - tzn. robocze w trakcie pracy, czy to tylko taki skrót myślowy na ilość czynnika?
Bo jeżeli zarówno ilość - http://www.daciaklub.pl/f...1642256#1642256 - jak i ciśnienie robocze są właściwe, to niemożliwe, żeby sprężarka się włączała i wyłączała w takich długich cyklach, bo ciśnienie robocze w układzie nie utrzymuje się magicznie...
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-07-04, 14:43
laisar napisał/a:
Lukas87 napisał/a:
czynnik sprawdzony ciśnienie książkowe
Ciśnienie - tzn. robocze w trakcie pracy, czy to tylko taki skrót myślowy na ilość czynnika?
Bo jeżeli zarówno ilość - http://www.daciaklub.pl/f...1642256#1642256 - jak i ciśnienie robocze są właściwe, to niemożliwe, żeby sprężarka się włączała i wyłączała w takich długich cyklach, bo ciśnienie robocze w układzie nie utrzymuje się magicznie...
wymieniłem presostat niepotrzebnie, chyba coś nie halo jest z termistorem przy parowniku że też prędzej nie wpadłem na to że go wyciągnąć gdy go wyciągłem klima chodzi cały czas a jak go tylko włoże to chodzi może z kilka sekund a potrafi w czasie jazdy byc nieaktywna przez minute, jaką rezystancję ma mieć owy termistor??
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2019-07-04, 14:45, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Sondero
Silnik: 898
Rocznik: 2016
Dołączył: 30 Cze 2020 Posty: 2 Skąd: B B
Wysłany: 2020-06-30, 21:27
Witam jak można to się dołączę z pytaniem czy to w Dacii normalna rzecz ze kompresor klimy się w koło załącza i wyłącza w cyklu tak mniej więcej 7 nic i 27 pracuje czas mierzony na postoju i nawiew na 3
w innych autach się z tym nie spotkałem a przynajmniej nie było to odczuwalne.Klima oczywiście nabita
Chwała Panu, że u mnie jak załączę, to się załącza, a wyłącza - dopiero, gdy ja wyłączę. Niech nawet pali litr więcej. Nie wiem, czy mógłbym się przyzwyczaić. Do skrzyni automatycznej się nie przyzwyczaję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum