Witam, rozchodzi się o przerobienie kostki od wspomagania tej 5 pinowej (zaokrąglona) na 9 pin(kwadratowa) . Zakupiłem pompe w piątek, niestety kostki nie pasują. Auto obowiązkowe w poniedzialek. Ma ktoś jakiś schemat, albo przerabial już taki temat?
pin - przekrój [mm²] - linia - opis
1 - 7.0 - BP36 - "+" akumulatora zabezpieczony > zespół pompy sprzęgła automatycznego
2 - 7.0 - MS - masa elektryczna podstawy zespołu elektropompy
Wtyczka duża:
pin - przekrój [mm²] - linia - opis
3 - 0.5 - HK - sygnał diagnostyki K
4 - 0.5 - 47F - sygnał prędkości pojazdu
5 - 0.5 - AP23 - "+" po zapłonie zabezp. bezp. układu ze zmiennym wspomaganiem
9 - 0.5 - 2A - sterowanie "-" lampki kontrolnej ładowania alternatora
Duża wtyczka jest prostokątna i 9-pinowa, ale ma wykorzystane tylko te 4 podłączenia.
Nie znam żadnej wtyczki 5-pinowej do wspomagania - znalazłem tylko 6-pinową:
pin - przekrój [mm²] - linia - opis
1 - 0.5 - 3MT - sygnał CANL silnika
2 - 0.5 - 3MS - sygnał CANH silnika
6 - 0.5 - AP23 - "+" po zapłonie zabezp. bezp. układu ze zmiennym wspomaganiem
Z opisu pinów wynika, że nie da się prosto przerobić wtyczki, żeby pompa zadziałała.
Jeśli wcześniej miałeś zwykłą pompę, a kupiłeś taką sterowaną przez CAN, to chyba w ogóle nie uda jej się uruchomić - starszy sterownik silnika raczej nie będzie umiał nią sterować.
W odwrotnej sytuacji można by próbować wziąć odpowiednie sygnały analogowe z innego miejsca niż wiązka pompy, ale to też nie da pewności, że całość będzie pracować poprawnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum