Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 48 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1708 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-06-20, 14:52
Ale czegoś nie rozumiem. Jest cena katalogowa, dlaczego uważacie że jak ktoś nie da rabatu to najgorszy? Widocznie cena fiata jest przesadzona i te rabaty mogą być dawane.
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 246 Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-06-20, 21:27
Killer King napisał/a:
franius napisał/a:
Tipo znacznie podrożało.
Faktycznie na ma już z 43,300 są po 44,500 - nie tak bardzo podrożały.
Tipo cennikowo startuje od 49500 za golasa, pewnie mało kto taką bieda wersję kupuje. Tak na prawdę to 55 000 kosztuje taka wersja co się nadaje do czegokolwiek
Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1 Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 409 Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-06-20, 21:32
Tylko popatrz co Tipo w bieda wersji ma w wyposażeniu standardowym a co Dacia. Tipo w standardzie ma klimę konne dodatkii których w najtańszej wersji Dacii próżno szukać
Tipo podrożało. Oczywiście, ale Fiat daje rabaty 20-27%.od ceny katalogowej. Podejdz do Fiata i się przekonaj.
Byłem w Fiacie w zeszłym roku, zanim zdecydowałem się na Dacię. Owszem, są rabaty dla grup zawodowych, ale rzędu 7-10%, a nie 27. No, chyba że w salonie jest jakiś egzemplarz, którego bardzo chcą się pozbyć, ale na pewno taki rabat nie jest dla samochodów z konfiguratora i dla klienta, który przychodzi z ulicy. Zdarza się też "noc cudów", kiedy rzeczywiście da się urwać niezłą promocję.
Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 297 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2020-06-21, 07:47
franius napisał/a:
Tipo cennikowo startuje od 49500 za golasa, pewnie mało kto taką bieda wersję kupuje.
Cena w cenniku jest jak cena u Turka na giełdzie. Do grubej negocjacji.
Popatrz na otomoto i olx co i w jakich cenach stoi u dilerów.
Podejdź spytaj o realną cenę a zobaczysz, kto ile spuści.
Na początek polecam Forda - tam na dzień dobry miałem spadek ceny o dobre kilka k. od ceny cennikowej.
Z innej beczki:
Salon Dacii poleciał 7k od ceny cennikowej Laureate ze względu na wyprzedaży rocznika.
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 246 Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-06-21, 09:03
macminer napisał/a:
pankracy napisał/a:
Tipo podrożało. Oczywiście, ale Fiat daje rabaty 20-27%.od ceny katalogowej. Podejdz do Fiata i się przekonaj.
Byłem w Fiacie w zeszłym roku, zanim zdecydowałem się na Dacię. Owszem, są rabaty dla grup zawodowych, ale rzędu 7-10%, a nie 27. No, chyba że w salonie jest jakiś egzemplarz, którego bardzo chcą się pozbyć, ale na pewno taki rabat nie jest dla samochodów z konfiguratora i dla klienta, który przychodzi z ulicy. Zdarza się też "noc cudów", kiedy rzeczywiście da się urwać niezłą promocję.
Cennikowo podnieśli cenę o 10% to i rabat mogą dać
Zresztą ten trend jest widoczny w każdej marce tj. samochody wyraźnie drożeją. Prawdziwy rajd cenowy będzie Od czerwca 2022 bo będzie masa obowiązkowych systemów bezpieczeństwa to pewnie auta klasy B konkurencji będą od 60 000. Zreszta już niektórzy ten trend podłapali, zobacz cenę yaris stary model od 48 000 a nowy od 58 900. Nowy Focus, mazda 6 itp. Nie ma seansu wymieniać. Dacia ma małe podwyżki bo i modele stare / opatrzone ale też są. Bardziej chodzilo w nich o wywalenie z cennika wersji access i przez to startuje od 37 000 zamiast 30 000. Nowe sandero jak wystartuje od 40 000 to będzie sukces. Bardziej obstawiam 43 000 jak cena dustera. Niedługo się przekonamy
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2020-06-21, 09:20
To prawda co pisze kolega franius - Renault Captur wersja z 2020 jest o ok. 10 tys. droższy od wersji 2019. Co prawda to druga generacja Captura - ale wiadomo cena robi swoje. Myślę że wiele osób mając wybór (ale go nie ma) wybrałoby wersję Captur 1, niż Captur 2 ze względu na cenę.
Ostatnio zmieniony przez krakry1 2020-06-21, 09:21, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault
Model: Megane 2 ph2
Silnik: 1.6 Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 251 Skąd: ETM
Wysłany: 2020-09-05, 11:26
A ileż tych kombi było?
Fiat palio jako tani model, umarł śmiercią naturalną. Fabia/polo/ibiza i obecnie została tylko fabia. Clio ale jego zastąpili capturem, podobnie było z 206 gdzie następcą jest 2008. Producenci postanowili zarabiać na modzie na suvy i zaproponowali crossovery w odpowiednio wyższej cenie. I tym sposobem na rynku została fabia i za chwilę będzie lament, że znowu świetna sprzedaż fabii. Tylko, że w skodach tak podnieśli ceny, że scala zaczyna być w cenie fabii kombi. I tym sposobem zamiast auta za 40-50 tys. mamy auto za 60-70 tys. Czysty zysk i lepsze wyniki dla akcjonariuszy. Ja jestem ciekaw co to sandero pokaże i w jakiej cenie będzie. Pytanie też do kiedy będą sprzedawać mcv i z jaką homologacją. Bo mają potencjalnego mocnego klienta na nowe auto.
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 48 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1708 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-09-05, 11:26
Ja to bym brzydkiego sedana wywalił a zostawił kombi. Jakoś tak Sandero III mało nawiązuje do nowego Dustera. Czyżby to Sandero wyznaczało nowa linie? Pewnie za jakiś czas lift Dustera, może Lodgy/dokker?
Edit do posta wyżej:
Ogólnie zmienia się wartość aut. To co było kiedyś za 40 teraz jest za 50 i dalej ma taką samą wartość, bo urosły płace.
Marka: Renault
Model: Megane 2 ph2
Silnik: 1.6 Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 251 Skąd: ETM
Wysłany: 2020-09-05, 11:32
Tylko, że kierują się rachunkiem ekonomicznym a sprzedaż globalna sedana jest znacząco wyższa niż kombi. Chcesz kombi od reno to kup captura. Za 75 tys.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3604 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-05, 11:53
Zamiast sedana powinni zrobić liftbacka. Ale pewnie ze względu na "prestiż" dla rynków ze znaczkiem Renault tak nie zrobią. Sam bym wolał coś z większym bagażnikiem od hatchbacka.
Obecnie rodziny to 2+1 dzietność spada i popyt na kombi spada. Toyota wywaliła Avensis na rzecz RAV4. Tak samo Duster zastąpi Lodgy, a MCV zastąpią podrasowane crossovery......
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 890 Skąd: EL
Wysłany: 2020-09-05, 12:56
Mariusz_84 napisał/a:
Obecnie rodziny to 2+1 dzietność spada i popyt na kombi spada. Toyota wywaliła Avensis na rzecz RAV4. Tak samo Duster zastąpi Lodgy, a MCV zastąpią podrasowane crossovery......
Mam nadzieję że MCV znowu będzie sprzedawane kiedy okaże się że rodzina to 2+1+pies ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum