A tak przy okazji, to pierwszy post tego tematu [czyli http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=15189 ] to spis treści zalinkowany. Tam gdzie jest słowo modyfikacje czy konfiguracje ustawień (teraz nie pamiętam) tam też są linki.
Ostatnio zmieniony przez eio 2020-10-03, 18:07, w całości zmieniany 2 razy
Nie wiem czy się rozumiemy.
route2000 napisał, że na jakiejś ruskiej stronie jest opis wyłącznika ESP w sandero.
Dlatego ja napisałem: Potrzebowałbym tę stronę do sandero.
_________________ Żeby nie otrzymywać głupich odpowiedzi nie należy zadawać głupich pytań
Mam ESP i jestem ciekawy czy da się włączyć w Lodgy Hill Holder?
Gdzieś to czytałem na ruskiej stronie o tym, ale to było dla Sandero Stepway.
Jak komuś się udało to niech się podzieli wiadomościami.
_________________ Żeby nie otrzymywać głupich odpowiedzi nie należy zadawać głupich pytań
Marka: Renault
Model: Koleos II
Silnik: 2.0 dci
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2020 Posty: 122 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-10-13, 11:10
Dzisiaj i ja ustawiłem sobie parę funkcji w Dusterze :)
W sumie to nie zadziałało tylko domykanie szyb i pozostawienie włączonego DRL przy kierunkowskazie. Nie znalazłem jak zmienić opcje działania przedniej kamery. Ale to zostawię sobie na inny czas. A teraz jest super! :)
Dzisiaj i ja ustawiłem sobie parę funkcji w Dusterze :)
W sumie to nie zadziałało tylko domykanie szyb i pozostawienie włączonego DRL przy kierunkowskazie. Nie znalazłem jak zmienić opcje działania przedniej kamery. Ale to zostawię sobie na inny czas. A teraz jest super! :)
Dzisiaj i ja ustawiłem sobie parę funkcji w Dusterze :)
W sumie to nie zadziałało tylko domykanie szyb i pozostawienie włączonego DRL przy kierunkowskazie. Nie znalazłem jak zmienić opcje działania przedniej kamery. Ale to zostawię sobie na inny czas. A teraz jest super! :)
Domykanie w Dusterze NIE zadziała.
Z tego co kojarzę wymagany jest moduł, który montowany jest na inne rynki niż Unii Europejskiej. Ten sam moduł sprawi, że można odpalić silnik zdalnie w wersji bezkluczykowej.
W UE normy emisji CO2 chyba na to nie pozwalają
Użyłem dzisiaj powyższej wersji na Logdy celem uaktywnienia regulacji biegu wycieraczek na manetce z Clio IV oraz celem wyłączenia automatycznie załączanej wycieraczki na kuprze.
Obie funkcje włączyły się bez problemu. Nie obyło się jednak bez szkód - znowu zaciął mi się (prawdopodobnie) immobilizer (rozrusznik kręci, ale silnik w ostatnim momencie traci zapłon?) . Poprzednim razem zaciął się na skutek przepalenia bezpiecznika gniazda zapalczniczki) i na szczęście znów pomogło odłączenie akumulatora na kilka godzin.
Piszę o tym na wypadek, gdyby ktoś miał ten objaw i doszedł do wniosku (tak jak ja) że coś nie tak kliknął i trzeba holować pojazd do ASO
Po moim poprzednim samochodzie (Ford Focus) został mi interfejs diagnostyczny OBDII - vscan na USB (oznaczony STN1170 ELM327 v.3) firmy Viaken. Nada się on do Dacii Logdy (do podglądnięcia dlaczego pojawiła się żółta sprężynka na wskaźnikach?) czy raczej nie.
To jest loteria. Mi na 4 testowane zadziałał jeden.
A ja parę dni temu miałem taką sytuację, że nie chciał mi zadziałać z DDT4ALL używany wcześniej interfejst Vgate (i polecany na tym forum).
Ruszył dopiero, kiedy skomunikowałem Vgate najpierw z telefonem (program Torque), a potem dopiero z PCtem - wcześniej jeszcze usunąłem powiązanie Vgate z PC. Podejrzewam, że Bluetooth na PC popsuł coś w swojej konfiguracji urządzenia (może zapomniał hasło 1234?) i dlatego nie umiał się dogadać z Vgate.
czy w Daci Duster II 1,6 dało by radę zakodować klimatyzacje, mam golasa i chciałbym dołożyć, myślę ,że mechanicznie bym ogarnął tylko elektronika może przystawić
czy mógłbyś przybliżyć temat ,czy można używany(czy da się zakodować bez serwisu), czy nowy w serwisie a jak podepną on line to zakodują znowu bez klimy
Od razu informuje, że raczkuję w temacie ddt4all.
Przeczytałem cały ten temat i proszę o wyjaśnienie.
Zainstalowałem ddt4all wersja 2017 - link z tego forum.
Program w trybie demo chodzi normalnie. W trybie diagnostyki strasznie muli. Najpierw łącze się z ELM, po tym uruchamiam ddt4all. Uruchomienie skanowania powoduje zawieszanie się programu. I teraz czy to wina kompa( nie jest to nówka) ELMa, programu, czy coś innego.
Jeżeli dobrze zrozumiałem, by zmienić czas opóźnienia wyświetlania kamery cofania należy najpierw przerobić wejście w ELM. Dotyczy Dustera ph1.
W jakiej pozycji musi być kluczyk podczas diagnostyki i konfiguracji. MN1( takie mam) włączone, czy nie.
Na początek chciałbym zmienić czas opóźnienia kamery i wyłączyć linie.
Kto się boi ten szampana nie pije, a tak poważnie to wielu użytkowników forum pogrzebało przy samochodzie i nikt nie zgłaszał że miał jakieś problemy w serwisie a bywa że nawet serwis dopytuje co i jak się robi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum