Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: D4F 1,2 75KM zagazowany u dealera
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 137 Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-14, 15:49
Mamert napisał/a:
Oto kilka zdjęć prezentującyh możliwości tego sprzętu
Widzę, że twoje radio pokazuje temperaturę. Odczyt jest z czujnika samochodu czy z internetu?.
I jeśli można to o wskazówkę/linki jak sobie takie modyfikacje wykonać.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1104 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-01-14, 22:35
Ta na ekranie startowym to z pogoda z netu, a ta na Torque z auta.
Rozumiem, że chodzi Ci o ten ekran startowy. Jest dostępny normalnie ze sklepu Play, ja mam płatny, ale jest darmowa próbna wersja.
Link https://play.google.com/store/apps/details?id=altergames.carlauncher&hl=pl .
Launcher trzeba zainstalować i zmienić w ustawieniach ekran startowy, po czym chyba trzeba było wcisnąć reset, żeby radio się na nowo odpaliło. Przy tej operacji znowu tracimy stacje, ale jak już zauważyłeś szybko się je programuje.
Z tego co widzę, to masz najnowszą kompilację systemu, na stronie z aktualizacjami są starsze.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1104 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-01-15, 00:05
Wiele temperatur, jak spojrzysz na Torque, to jest tam u mnie temp. zewnętrzna, dolotu, oleju i płynu chłodzącego, oprócz tego jest tam jeszcze napięcie z kompa auta, prędkość GPS, otwarcie przepustnicy i procentowe naciśnięcie pedału gazu.
Pewnie zastanawiacie się po co mi te dwie ostatnie rzeczy... otóż tłumaczę... Jeżdżę z włączonym trybem eko, tryb eko można chwilowo zdeaktywować, najbardziej jest to przydatne przy jeździe z tempomatem na autostradzie szczególnie na długich wzniesieniach. W trybie eko i z tempomatem na wzniesieniu auto nie szczególnie przejmuje się prędkością. Na takich wzniesieniach najczęściej wyprzedza się ciężarówki. Na początku myślałem, że jest to jakiś defekt auta, ale nie, tak działa eko w tym aucie. Z tymi wskazaniami nauczyłem się czegoś nowego. Otóż mamy ustawioną prędkość 140 km/h, w połowie wzniesienia np koło Grudziądza spada nam prędkość do 120 km/h, a przepustnica prawie nie reaguje. Wciskając gaz do co najmniej 80% i go puszczając, tryb eko zostaje zastąpiony trybem bezwzględnego utrzymania prędkości, widać to po wskazaniu otwarcia przepustnicy. Gdy ponownie prędkość osiągnie 140 km/h włącza się z powrotem tryb eko.
Ostatnio zmieniony przez Mamert 2020-01-15, 00:06, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: D4F 1,2 75KM zagazowany u dealera
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 137 Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-15, 15:11
Mamert napisał/a:
Wiele temperatur, jak spojrzysz na Torque, to jest tam u mnie temp. zewnętrzna, dolotu, oleju i płynu chłodzącego, oprócz tego jest tam jeszcze napięcie z kompa auta, prędkość GPS, otwarcie przepustnicy i procentowe naciśnięcie pedału gazu.
U mnie po właczeniu wiekszej iloci wskazań temperaturę płynu chłodzącego owszem pokazuje, otwarcie przepustnicy (throttle) także, ale az tylu parametrów sie nie dopatrzyłem. mam za to ze dwa nieaktywne. Ale az tak to po tej aplikacji nie grzebałem. Na wieczór zapodam fotki jak to wyglada u mnie. Interesujace jest dla mnie napiecie akumulatora. Juz raz jeden na gwarancji zmieniałem. Chyba na stronie Isudara widziałem zdjęcie radia z podanym napięciem akumulatora wprost na pulpicie głównym.
Co jak co ale ten parametr to mogłoby zmierzyć samo radio bez podpinania akumulatora o ile procesor w nim to napięcie jest w stanie zmierzyć.
Marka: Renault
Model: Captur
Silnik: 0,9
Rocznik: 2017 Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Lip 2018 Posty: 382 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-08-01, 15:54
Widziałeś film? Od ekranu wszystko się odbija zostają palce na nim. Sam prezentujący film o tym mówi. W trakcie dnia a tym bardziej słonecznego dnia na ekranie będziesz widział wnętrze auta a nie to co ono wyświetla.
A co sądzicie o takim sprzęcie? Z angielskim u mnie na bakier. Prawdopodobnie w komplecie jest moduł can bus. Czy jest on niezbędny do Duster 2014r?. Czy w tym roczniku jest can bus. Kompatybilność ze sterowaniem pod kierownicą. Gdzieś obiło mi się o uszy, że jeżeli radio nie wykryje w samochodzie can bus bo go nie ma to radio nie załączysię.
Te radio z mego linku ma w opcji też wysyłkę z Polski. Koszt około 600zł. Muszę porównać parametry aczkolwiek może być problem z tłumaczeniem. W tym z mego linku nie widziałem czy ma RDS. Nie wiem czy radio 1Din, 2din ma znaczenie na kompatybilność mocowania i podłączenia.
Z chęcią wysłucham propozycji i sugestii.
przy dusterze chyba to lepsze - wysylka z pl - razem ok. 1200 zł
Z Polski masz z 1GB RAM- wersja LX a na taki sprzęt to nie warto nawet patrzeć, 2GB czyli PX to absolutne minimum z Chin, najlepszy wybór(wg. mnie jedyny) to 4GB TS tu też jest z Polski.
Marka: Renault
Model: Captur
Silnik: 1,5dCi
Dołączył: 10 Lut 2018 Posty: 31 Skąd: Polska
Wysłany: 2020-12-07, 16:37
Korzystając z chwili wolnego czasu i ja podzielę się moimi spostrzeżeniami co do radia od chinczyka, które zamontowałem w moim Renault Captur r.2016. Dysponując niezbyt dużym budżetem po przejrzenie wielu forum, ofert i filmików mój wybór padł na radyjko firmy Junsun. Robi radia sama i ma magazyny w Europie w tym i w Polsce. Kupiłem to z linku https://pl.aliexpress.com/item/4001120493171.html Wersje: Android 10, RDS+ WiFi + 4G (moduł na kartę SIM), 2GB+32GB, 8-core i DSP oraz wysyłka z Hiszpanii. Radio przeszło w ciągu 7 dniu i wczoraj je założyłem. I powiem szczerze , że jestem pod dużym wrażeniem.
ZALETY:
1. Cena po wykorzystaniu kodów rabatowych sprzedawcy oraz innych dostępnych również od dziś na aliexpress to trochę ponad 600 zł – a możliwości niewspółmierne do Media Navi. Ja kupiłem na Dzień Singla i wczoraj założyłem.
2. Radio wykonane bardzo solidnie wraz z z całą ramką zewnętrzną też bardzo dobrej jakości;
3. Dodatkowo w bonusie kamera cofania przewodowa (montaż banalnie prosty, możliwość wyłączenia linii parkowania, które pojawiają się po włączeniu biegu wstecznego nawet kiedy kamera jeszcze nie podłączona);
4. Kable (bardzo duża ilość) idealnie pasujące do mojego samochodu – montaż trwał 15 min (+ ewentualnie czas związany z podłączeniem kamery cofania) - nic nie trzeba kombinować (canbus w zestawie) tylko wypięcie wtyczek z Media Navi Evo (wyjęcie radia wraz z prowadnicą) i wpięcie ich do nowego radia (co do modułu Canbus chinczyk podpowiedział jak dodatkowo połączyć kable wiązki (dodatkowe spięcie pasujących do siebie 2 małych czarnych złączy) oraz wpisanie w ustawieniach Navi kodu dla Dasterki i Captura (117) tak aby działało sterowanie kierownicy. Działa super. Pojawiły się też nowe opcje, których nie miałem takie jak sygnalizacja otwarcia drzwi, bagażnika, zajętości foteli itp.
5. Filmik pokazany na stronie aukcji potwierdzam się w 100%;
6. Navi działa płynnie, radio super, ustawienia dźwięku, basu i wybór miejsca odbioru dźwięku, poolskie napisy (ą, ę itp. w utworach z USB) itp., itp.
7. Sklep Google Play bezproblemowe pobieranie i instalacja czego chcesz na androida,
8. Współpraca z telefonem, dzwonienie, przesyłanie danych itp. (wreszcie skończyło się gadanie do podsufitki aby odbiorca mnie usłyszał);
9. Jako nawigacja ustawiona jest domyślnie Google oraz dodatkowo Igo, którą chińczyk deklaruje się aktualizować poprzez maila.
10. Ps. Chińczyk od momentu wysłania prawie codziennie prosił o wiadomości czy wszystko działa. Na ewentualne pytania odpowiadał w ciągu 24 godzin.
WADY:
1. Trochę niska rozdzielczość 1024*600 co powoduje, że w Youtube i nne kanały kanały streamingowe możemy oglądać materiały w rozdzielczości 480. Jednak uwierzcie mi obraz jest bardzo dobry. Jeśli ktoś chce w 4K to musi wybrać inną półkę cenową.
2. Brak temperatury z czujnika samochodu (ale jest temperatura z aplikacji pogodowych).
KOŃCZĄC: W tej cenie, biorąc pod uwagę, że mam dwie lewe ręce do elektryki samochodu a zainstalowałem owe radio bezproblemowo, z czystym sumieniem polecam.
2.jpg
Plik ściągnięto 65 raz(y) 129,43 KB
1.jpg
Plik ściągnięto 73 raz(y) 136,9 KB
3.jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 149,02 KB
Ostatnio zmieniony przez Jozek957 2020-12-07, 16:53, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1814 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-12-20, 20:14
Fruxo napisał/a:
min 4 gb ramu innego sie nie opłaca kupować , najlepiej więcej
android koniecznie 10 bo aktualizacji nigdy nie będzie
Swoja starą wymieniłem bo 2 gb nie dawało rady rok temu teraz musi być tragedia.
Wszystko zależy od tego co ktoś oczekuje od takiego radia i z czego będzie korzystał. Jeżeli tylko z radia / odtwarzacza mp3 i sporadycznie z nawigacji to 2 GB mogą wystarczyć tylko wtedy musi być też dobry procesor. Znajomy z pracy z 3-4 lata temu kupił do swojego VW Jetta 2 jakiegoś tam chińczyka z 2gb pamięci ram i do dzisiaj z niego korzysta jako odtwarzacz, nawigacja, tester auta ( torque)itp. Ma w nim również ustawione dużo funkcji które działają z VAGiem typu, temperatura zewnętrzna, grafikę otwartych drzwi itp. Wszystko zależne jest również od kwoty zakupu, bo jeżeli miałbym wydawać 1400zł na radio które wskazał autor tematu to bym sobie odpuścił właśnie z racji ilości pamięci ram i kwoty zakupu, bo radia 2 GB już rok temu można było kupić poniżej 1000zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum