Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2021-01-20, 10:34
Wczoraj pobieżnie przyjrzałem się nowej Sandero i powiem szczerze nie ma czym dacia się chwalić - cena poszła w górę za to wykonanie dalej na tym samym niskim wykonaniu.
Przed salonem stały 2 nowe Sandero i każdy miał kilka widocznych niedoróbek
W niebieskim modelu:
- dół tylnej klapy był krzywo osadzony co jest widoczne nawet gołym okiem, góra była ok;
- krzywo naklejona dolna osłona drzwi (swoja drogą cienka naklejka zamiast listew);
- wychodząca gąbka z przednich siedzeń na połączeniu siedziska i oparcia.
W pomarańczowym aucie za to dół klapy był ok, za to góra odstawała 4-5 mm i tylko z jednej strony. Oczywiście gąbka też wystawała ale tylko w fotelu pasażera.
Niestety auta były pozamykane i nie mogłem wejść do środka ale plastyki nie udają że są plastykami i wygląda to tandetnie.
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1814 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-01-20, 10:44
Faktycznie słabo to wygląda. O ile w starych modelach można było na to przymrużyć oko, bo samochód budżetowy i najtańszy na rynku itp. to w nowych modelach jest to raczej nie dopuszczalne. Dacia chce robić konkurencje lepszym marką a czymś takim to rzeszy fanów sobie raczej nie zyska.
Chwilowo można się próbować pocieszać, że to tylko pierwsze egzemplarze, więc jest szansa, że jak się fabryki nauczą, to później będzie lepiej - ale MSZ nie ma się co nastawiać na zbyt wiele, bo dla Renault "to tylko Dacia", a nawet w najważniejszych modelach głównej marki zdarzają się podobne problemy...
(I u innych producentów, nawet tych niby premium, też).
Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 321 Skąd: z ?
Wysłany: 2021-01-20, 11:04
pluto napisał/a:
W niebieskim modelu:
- dół tylnej klapy był krzywo osadzony
pluto napisał/a:
W pomarańczowym aucie za to dół klapy był ok, za to góra odstawała
Ciekawe czy klapa im wyszła nie wymiarowa, czy nadwozia "przekoszone"
Zamiast się jarać nowym modelem lepiej kupić stary póki jeszcze jest lub inny samochód wyższej klasy z roku zeszłego, za który zapłaci się tyle co za nowy model Dacii
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3622 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-20, 11:06
Na firmowej stronie Renault Accesories zaczynają się pomału pojawiać instrukcje montażu akcesoriów dodatkowych do nowego Sandero III i Logana III. Na razie jest tego jeszcze niedużo, ale co kilka dni coś tam przybywa. Jeśli ktoś zainteresowany, to warto zerkać- już wiadomo, że np. wreszcie będą chlapacze dedykowane specjalnie do w/w modeli (a nie jak dotąd uniwersalne). Jest np. indukcyjna ładowarka smartfonów montowana we wnęce deski, jest podłokietnik montowany do oparcia fotela.
Niektóre instrukcje są zaskakująco szczegółowe- choćby montaż pokrowców na siedzenia z niebywałym fotograficznym opisem (będącym kolażem zdjęć z zupełnie różnych modeli). Że się komuś chciało: link do tych pokrowców
P.S.
Ciekawostka- wybierając model samochodu, mamy również "Logan MCV III" - czyżby jednak kiedyś...?
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2021-01-20, 11:18, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 246 Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-01-20, 12:14
pluto napisał/a:
Wczoraj pobieżnie przyjrzałem się nowej Sandero i powiem szczerze nie ma czym dacia się chwalić - cena poszła w górę za to wykonanie dalej na tym samym niskim wykonaniu.
Faktycznie wygląda to kiepsko.
Dlatego pisałem, że wraz ze wzrostem ceny pojawią się porównania do konkurencji która dla niektórych modeli jest już na tym samym poziomie lub +5% i tego typu porównania jakości wykonania i wyposażenia będa się pojawiały.
Te naklejki na drzwiach to chyba jakieś zabezpieczenie transportowe ? dlatego są tak krzywo przyklejone ?
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2021-01-20, 12:22
laisar napisał/a:
pluto napisał/a:
dalej na tym samym niskim wykonaniu
Chwilowo można się próbować pocieszać, że to tylko pierwsze egzemplarze, więc jest szansa, że jak się fabryki nauczą, to później będzie lepiej - ale MSZ nie ma się co nastawiać na zbyt wiele, bo dla Renault "to tylko Dacia", a nawet w najważniejszych modelach głównej marki zdarzają się podobne problemy...
(I u innych producentów, nawet tych niby premium, też).
Zgadzam się że to może się zdarzać w każdej marce, ale chociaż mogli by to jakoś wyregulować, bo to nowy model daci i lada dzień wiele osób przyjdzie z ciekawości do salonu by cmokać, klepać, stukać jak w nowej sandero wygląda nowa jakość - a tu nic się nie zmieniło.
Śmiem powiedzieć że jest gorzej aczkolwiek może to tylko pierwsze trefne egzemplarze, ale niedosyt zostaje.
Swoją drogą potwierdza się po raz kolejny zasada aby kupować auta po liftingu a nie nowy model bo mogą być różne niespodzianki - chodź co nowy model to nowy zawsze to jakoś ładniej wygląda (przynajmniej w większości modeli).
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Swoją drogą potwierdza się po raz kolejny zasada aby kupować auta po liftingu a nie nowy model bo mogą być różne niespodzianki
Oczywiście, to jest zasada co najmniej tak dawna jak Audi 80 -- jeśli ktoś chce być beta-testerem i jeszcze za to zapłacić, to nie można mu zabronić, ale rozsądek wzywa do wstrzymania się minimum na 1,5-2 lata.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2021-01-20, 13:02
laisar napisał/a:
pluto napisał/a:
a tu nic się nie zmieniło
Nie wiem skąd w ogóle podejrzenie, że Renault mogłoby chcieć takiej zmiany...
Jak nie Renault to chociaż dla klientów którzy zaczynają wymagać jakości.
W przeciwnym razie dacia zostanie tylko "tanią" marką dla osób którzy nie zwracają uwagi co kupują za coraz to większe pieniądze.
Aczkolwiek cena czyni cuda i na takie auta zapewnie staną niemałe kolejki.
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Na filmie widać zasięg LPG, który wynosi 450 km, później widzimy średnie spalanie 8,8 L/100.
Czyli licząc zbiornik powinien mieścić 39,6L gazu, a tak nie jest :)
Ostatnio zmieniony przez jodlasty 2021-01-21, 08:33, w całości zmieniany 1 raz
Entuzjazm napędzany ceną, a ta choć jest wyraźnie wyższa, to jednak może być całkiem atrakcyjna na tle konkurencji. Taka Kia Rio może też podrożeć, zaś Fabia to model schyłkowy i jak na tę okoliczność niespecjalnie tani.
Klapy bagażnika może nauczą się prosto montować.
W ogóle to mi się podoba, tak jak i Rasto Chvali, ten patent, że nie trzeba mieć tabletu na środku deski rozdzielczej. Jak koniecznie człowiek potrzebowałby np. nawigacji, to wsadzi sobie tam smartfon. A jak nie, to jest wolna deska od niepotrzebnego grata. Do zarządzania radiem naprawdę wystarczy wyświetlacz między zegarami
Ogólnie kibicuję Dacii, by w tym świecie motoryzacyjnej drożyzny robiła auta, na które będzie mnie stać, gdy będę potrzebował kupić nowe. Oby im się udawało
Ostatnio zmieniony przez psz 2021-01-21, 09:36, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-21, 10:18
psz napisał/a:
Ogólnie kibicuję Dacii, by w tym świecie motoryzacyjnej drożyzny robiła auta, na które będzie mnie stać, gdy będę potrzebował kupić nowe. Oby im się udawało
Podpisuję się pod tym i trzymam za to mocno kciuki!
Bo jak mi przyjdzie zmieniać auto i będę musiał na nie 80k dutków wydać, to nie wiem czy nie będę wolał wydać na wypasione, pofirmowe 5 letnie z przebiegiem 100kkm 40k dutków i trudno, czasem ponaprawiać.. (znajomy tak Insignię na wypasie kupił pół roku temu i póki co nie narzeka i nic nie robił)
Jednak jestem zwolennikiem tanich i nowych, wszystkie moje poprzednie budżetówki (D1, Chevrolet Aveo, Puegot 301) do tej pory bezawaryjnie jeżdżą, w D1 eksplautacja doszła raz na rok, jakieś gumy, jakieś drążki, akumulator, w pugu póki co katalizator i pasek osprzętu - wada modelu.. Wychodzi na to, że w nowych, nawet tych tanich autach robi się w nich przegląd raz na rok i to starcza i pisze o przebieegach bliskich 20 kkm rocznie, bo to rok rokowi nie równy
Jak za bardzo podniosą ceny, to tak jak laisar napisał, ludzie średnio zarabiający na używki znów się przesiądą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum