Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 297 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2021-01-25, 21:51
JimBeam, poczekaj no to co będzie w salonie Fiata, bo w przeciwieństwie do Dacii, to tam idą ładne rabaty od ceny katalogowej.
Wstrzymaj się do jesieni jak wszystkie tipo z poprzedniej generacji znikną i będzie parcie na sprzedaż.
JimBeam, poczekaj no to co będzie w salonie Fiata, bo w przeciwieństwie do Dacii, to tam idą ładne rabaty od ceny katalogowej.
Wstrzymaj się do jesieni jak wszystkie tipo z poprzedniej generacji znikną i będzie parcie na sprzedaż.
Pod koniec marca stuknie mi 30.000km i kończy mi się ubezpieczenie. Chciałbym sprzedać auto i wrzucić to jako wpłatę własną. Wiem, że Fiat to jednak półka wyżej, ale obawiam się, że nie będzie mnie stać na Tipo Cross nawet po rabacie.
Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 297 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2021-01-25, 22:04
JimBeam, aktualnie nie ma nic w salonach, ale to kwestia czasu.
Miałem OC/AC do walentynek ale związek rozpadł już w weekend a dokładnie w momencie rabatu od ceny katalogowej.
Różnica w cenie duża. Jeśli Ci odpowiada funkcjonalność Sandero to chyba niezły wybór. pozdr
Na tyle ile jeżdżę Stepway w zupełności mi wystarcza. Nie zależy mi na skórze/drewnie i elektronice. Silnik mógłby być bardziej elastyczny, bo turbodziura na 2-ce przyprawia o mdłości. Wiadomo, że w tej cenie nie można oczekiwać cudów. Autko zgrabne, mało pali i jak na 3 lata nic, dosłownie nic się nie dzieje.
w TCE 100 LPG jest FAP,
ogólnie FAP to zasługa nowej Normy Euro 6d i badań RDE. Zdaniem producenta silnik zasilany LPG nie emituje cząstek stałych ale jako że silnik jest też zasilany benzyną więc FAP musi być.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3635 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-26, 08:21
laisar napisał/a:
Ważne jest tylko to, co może wyklikać sprzedawca w salonie, bo jedynie to uda się ewentualnie zamówić, a nie to, co pokazuje konfigurator.
Niestety jest druga strona medalu- ja gdybym zaufał "doradcy" w salonie, nie kupiłbym tego, co chciałem. Po prostu- co innego twierdził sprzedawca a co innego wynikało z konfiguratora na stronie Dacii... Dopiero po odwiedzeniu strony www i telefonie gdzieś, wyszło na moje i cudownym sposobem odszukano sporną opcję w systemie. A więc jak najbardziej, bardzo dobrze wiedzieć co oferuje konfigurator i dopiero na tej podstawie dyskutować z salonem.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2021-01-26, 08:21, w całości zmieniany 1 raz
Essential +
Mirrors - podgrzewane i elektryczne lusterka
Relingi modułowe
System wspomagania parkowania tyłem
Konfiguracja: SY4XGP Cena PLN54950, czyli tyle ile sobie założyłem, że chcę za auto zapłacić.
I tak, zawsze jeżdżę na nawigacji z telefonu, telefon mam zawsze przy sobie i go montowałem do tej pory na szybie. Muszę jeszcze się tylko dowiedzieć czy da radę jednocześniezobaczyć godzinę i temperature zewnętrzną, w tej konfiguracji, bo to w sumie jedyna sprawa, co mnie w obecnej SS denerwuje.
Masz normalne radio w aucie, tyle że sterujesz nim albo przez przyciski na kierownicy i wyświetlacz między zegarami, albo przez podłączonego smartfona z aplikacją. Za to deski rozdzielczej nie zagraca żaden wystający wyświetlacz do multimediów.
Nikt nie pisze o tym, że w wersji Stepway Comfort można dołożyć otwierany szklany dach za niewielkie pieniądze. Dla mnie to jest hit! W innych autach za takie coś liczą zwykle dużo więcej.
Tak jest za 1600, ale mnie nie interesuje, bo mam i miałem 4 auta z tym systemem i nie bardzo korzystałem. Poza tym, obniża podsufitkę. Choc fakt, że na tle konkurencji to tanio jest.
cudownym sposobem odszukano sporną opcję w systemie
To jest inna sprawa - kompetencji sprzedawcy, bo ta opcja tam zapewne cały czas była, tylko pracownik najzwyczajniej nie umiał (nie chciał...?) jej znaleźć.
Dymek napisał/a:
dobrze wiedzieć co oferuje konfigurator
Oczywiście, informacji nigdy dość, po prostu nie ma się co podniecać, że coś się w nim pojawia lub znika.
Natomiast jeśli kogoś interesuje jakaś konkretna opcja, to pozostaje tylko drążyć, bo niektóre ich połączenia - lub wykluczenia - wyglądają na bezsensowne (a potem się zmieniają, ale pojawiają inne, i tak w koło...).
Myślę, że warto pamiętać, że to tylko system treleinformatyczny, który podlega nie tylko zwyczajowym bolączkom takowych -- ale też jako poboczny z punktu widzenia działalności producenta (któremu powinny zgadzać się przede wszystkim auta).
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 634 Skąd: Wro
Wysłany: 2021-01-26, 13:36
Nowe ceny Dacii to przegięcie.
Gdy kupowałem swoją w grudniu 2016 zapłaciłem ~35.000 zł. Czyli Sandero Open + klima + metalic (akurat dawali za pół darmo). Silnik 75 koni, muł, ale da się jeździć.
W przypadku nowego Sandero pakują 65 koni (!) - to już jest jakaś kpina. 17 sekund do setki XD. Czyli najtańszy silnik odpada. Więc de facto bez ponad 50.000 nie ma co podchodzić. Wzrost gigantyczny.
A co do tego ile użytkować - jeżdżę do zajeżdżenia - czyli do momentu aż auta zaczyna się psuć. Z moimi przebiegami (20.000 rocznie) zwykle pozbywam się auta gdy to kończy 12-14 lat.
Ktoś jeszcze wspominał o AC - 6 lat to górna granica kiedy należy zrezygnować
Ostatnio zmieniony przez pixa 2021-01-26, 13:40, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 297 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2021-01-26, 14:15
pixa napisał/a:
Ktoś jeszcze wspominał o AC - 6 lat to górna granica kiedy należy zrezygnować
Górnej granicy jest określona przez ubezpieczyciela i to on decyduje czy jeszcze możesz wykupić AC.
I dla każdego liczona inaczej.
Np. za i10 z 2008 roku płacę 500 zł za AC z ochroną zniżek i nie widzę problemu, żeby nie wykupić.
Co do ceny nowych samochodów, to jest ostatnia okazja kupić coś w normalnej cenie z wyprzedaży ( 2020 - zmiana generacji )
Witam Panowie, jestem pozytywnie zaskoczony nową odsłoną Stepway'a. Muszę przejść się do salonu i zobaczyć na żywo. Moja konfiguracja za 62.750zł.
KOD: MTSVLZ
.... Pozdr.
Też próbuję takiej konfiguracji (+podwójna podłoga bagażnika), ale karty podłączyć w żaden sposób nie mogę.
Totalna bzdura z łączeniem tych pakietów z kartą.
Moja poprzednia konfiguracja już nie wchodzi - widocznie coś aktualizują na stronie cały czas. Dzisiaj zrobiłem nową: RBIN3D
63.250zł
Dołożyłem martwe pole i rozkładaną podłogę bagażnika. Muszę go zobaczyć na żywo, dzwoniłem do salonu - jest :) Pozdr.
---
Rozmawiałem z salonem: czas oczekiwania 3 miesiące od złożenia zamówienia. Karty nie da się połączyć z niektórymi pakietami. Dostałem ofertę na leasing 5 lat, suma 108,5%. Rata miesięczna przy wpłacie własnej 45% z GAP to 692,zł brutto. Wykup 1%.
Ostatnio zmieniony przez JimBeam 2021-01-26, 15:11, w całości zmieniany 1 raz
Ciekawe jak wygląda to na żywo.
Zasadniczo są to egzemplarze z małych serii i następuje proces walidacji
Druga sprawa to wraz z "jakością" i spasowaniem cena rośnie wykładniczo.
Gdy kupowałem swoją w grudniu 2016 zapłaciłem ~35.000 zł. Czyli Sandero Open + klima + metalic (akurat dawali za pół darmo). Silnik 75 koni, muł, ale da się jeździć.
W przypadku nowego Sandero pakują 65 koni (!) - to już jest jakaś kpina. 17 sekund do setki XD. Czyli najtańszy silnik odpada. Więc de facto bez ponad 50.000 nie ma co podchodzić. Wzrost gigantyczny.
A co do tego ile użytkować - jeżdżę do zajeżdżenia - czyli do momentu aż auta zaczyna się psuć. Z moimi przebiegami (20.000 rocznie) zwykle pozbywam się auta gdy to kończy 12-14 lat.
Ktoś jeszcze wspominał o AC - 6 lat to górna granica kiedy należy zrezygnować
Ja też już bym tego nowego modelu z tym podstawowym silnikiem nie kupił, a jeszcze za taką cenę! U mnie jeszcze była 3-ka z przodu w cenie (i to już z kołem zapasowym), gdy kupowałem w czerwcu 2020r wersję Laureate, a teraz za golasa trzeba zapłacić więcej?
Szczerze mówiąc liczyłem, że z tego 1.0SCE wycisną jeszcze ze dwa, trzy konie więcej, ale gdy zobaczyłem że w Clio V ten silnik ma 65 KM to już zwątpiłem.
Jedynie poprawiona aerodynamika (jeśli w nowym Sandero się to udało) może trochę ratować sytuację, ale też wątpię. Ciekawe jak wypadną testy tej wersji i ile to będzie paliło.
AC? A co to takiego?
Ostatnio zmieniony przez velomar 2021-01-27, 20:02, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 297 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2021-01-27, 20:10
Widzę, że nie tylko ja zwróciłem uwagę na cenę...
Sandero Laureat za 40k. jeszcze można było przeboleć i wybaczyć wiele za tak niewiele.
Przy cenie 50k-60k. ( Sedan/HB/Kombi ) trzeba iść w konkurencję a nie w kompromisy.
Przy tej cenie jak nadal będzie spasowanie rodem z ZSSR + wtrącenia w lakierze + hałas i wycie silnika od 100km/h w górę to ... słabo.
Ostatnio zmieniony przez Killer King 2021-01-27, 20:12, w całości zmieniany 1 raz
JimBeam, poczekaj no to co będzie w salonie Fiata, bo w przeciwieństwie do Dacii, to tam idą ładne rabaty od ceny katalogowej.
Zwłaszcza dla różnych grup zawodowych bywają niezłe rabaty... Moja żona za samo bycie "Nauczycielem akademickim" dostała na wejście 12% rabatu, co dało prawie 10 000 zniżki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum