Marka: Fiat
Model: Panda 3 WILD 4x4
Silnik: 0.875 85KM TWINAir
Rocznik: 2021
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-03-21, 07:35
Jaki samochód trzeba kupić żeby mieć dużo miejsca nad głową...ostatnio to gigantyczną przestrzeń wokół siebie w małym samochodzie to czułem tylko w fiacie qubo
Jaki samochód trzeba kupić żeby mieć dużo miejsca nad głową...ostatnio to gigantyczną przestrzeń wokół siebie w małym samochodzie to czułem tylko w fiacie qubo
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 48 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1719 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2021-03-21, 10:55
Miro77 napisał/a:
Jaki samochód trzeba kupić żeby mieć dużo miejsca nad głową...ostatnio to gigantyczną przestrzeń wokół siebie w małym samochodzie to czułem tylko w fiacie qubo
Ja przy wzroście 183cm w mojej meganie mam dużo miejsca nad głową i spokojnie 5 palców się mieści.
Dacie mają dosyć wysoko fotele ustawione, więc wszystko co ma nisko fotel nad podłogą będzie miało więcej miejsca. Jednak coś za coś. Nisko siedzisz to źle się wysiada i wsiada, w szczególności starszym.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3653 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-03-29, 09:29
velomar napisał/a:
Kornackiemu się podoba...
To akurat nie dziwi, jemu podobał się już mój egzemplarz z poprzedniej generacji (tylko nie mam z tego filmu)...
P. Kornacki należy do tych "normalnych"- potrafi po prostu docenić, że taka marka istnieje, rozwija się i stanowi ciekawą propozycję na rynku i ma swoich zwolenników. Jest po prostu potrzebna.
Marka: Dacia
Model: SANDERO III
Silnik: 1.0
Rocznik: 2021
Dołączył: 06 Wrz 2020 Posty: 34 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2021-04-01, 14:54
I cenniki są Logana już są :)
Dziwne, bo broszura mówi wyłącznie o silniki 100LPG, natomiast na stronie widnieją jeszcze silniki benzynowe TCe90,SCe65 i TCe90CVT.
Jak jest.podpisana umowa to chyba obowiązuje cena z umowy. Niestety to dzilala w obie strony. Liczyłem, że pojawią się grzane fotele i bardziej dostępny system ostrzegania martwego pola i zmienię umowę ale teraz to mogę zapomnieć. Nawet jak się pojawią to +2tys. + cena dodatków :(
Chyba pierwszy test Sandero z "atmosferickym, benzinowym trojwalcem 65SCE pod kapotą":
https://www.youtube.com/watch?v=i8OZCfOxQUc
Najlepsze jest to pytanie pod koniec: "Kedy sa maly motor rozpadne?".
Wyniki: gwiazdkowe bardzo słabe, czym można by się zbytnio nie przejmować, gdyby nie to, że szczegółowe punktowe też kiepskie - za dużo koloru pomarańczowego na dobre oceny. Jedyna poprawa to bezpieczeństwa pieszych i systemy elektroniczne (bo wymuszone przepisami).
Test opisany jako z "wyposażeniem standardowym [/ bez pakietu bezpieczeństwa]", jednakże Dacia i tak go nie oferuje, więc powtórki raczej nie będzie.
Marka: Renault
Model: Megane 2 ph2
Silnik: 1.6 Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 251 Skąd: ETM
Wysłany: 2021-04-14, 15:37
Test zderzeniowy to jest jakiś dramat. Zastanawia mnie czym jest spowodowane uszkodzenie słupka a. Świadomie doprojektowali by się łamał? W clio 5 tego nie mamy.
Zatem dacia definitywnie wylatuje z mojej listy zakupowej. Za 60tys.zł można mieć bezpieczniejsze auta segmentu b. Wynik testów zasługuje na cenę taką jak poprzedni model.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-04-14, 21:58
No i pozamiatane... wstyd ? Była taka ładna, nowoczesna, współczesna... a tu zonk. NCP obnażylł po raz kolejny oszczędności. Świat idzie do przodu zaś sandero traci gwiazdki. Kolejna generacja będzie miała jedną ? Oczywiście pozycjonowanie daci, by kupić renówkę troszkę komuś źle wyszło. Wiem, że te dzisiejsze gwiazdki nie są tożsame tym dla sandero I i II generacji.
PS. Plusem jest nie odkształcenie się kabiny w zderzeniu czołowym, minusem zderzenie ze słupem. Wchodzi jak w masło.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2021-04-14, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
Sporo gwiazdek jest za asystenty, więc stare auta też bardzo spadły nawet jakby robili z nowej blachy - takie czasy, że asystenty zmiany pasa, wykrywanie kolizji znaczą więcej niż blacha - z jednej strony dziwne, z drugiej - lepiej uniknąć kolizji, niż walczyć grubą blachą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum