Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6
Rocznik: 2013
Dołączył: 14 Mar 2021 Posty: 12 Skąd: Internet
Wysłany: 2021-03-14, 22:40 Problem ze wspomaganiem kierownicy dacia dokker 2013
Witam mam problem ze wspomaganiem kierownicy , pierwszy raz mi się wyłączyło przy jeździe na wprost , później po odpaleniu się właczylo , później znów przestało , sprawdziłem bezpiecznik ok, zasilanie do pompy dochodzi i jest cały czas na tych grubych kablach i dużej wtyczce , jest jeszcze mała wtyczka i 3 kable chyba sterowanie , czy jest jeszcze jakiś przekaźnik lub czujnik skrętu który ją uruchamia ? ,może szczotki na silniku o ile jest szczotkowy . Proszę o jakieś sugestie dziękuję
To może być kwestia nawet słabego akunulatora i są spadki napięcia które wyłączają pompę. Najłatwiej jest się połączyć z modułem i odczytać zapisane błędy, może to być nawet czujnik skrętu. Płyn jest?
Tam jest bezszczotkowy silnik synchroniczny prądu zmiennego, a inweter zmienia je na zmienne o odpowiednich parametrach.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6
Rocznik: 2013
Dołączył: 14 Mar 2021 Posty: 12 Skąd: Internet
Wysłany: 2021-03-15, 12:24
arnold napisał/a:
To może być kwestia nawet słabego akunulatora i są spadki napięcia które wyłączają pompę. Najłatwiej jest się połączyć z modułem i odczytać zapisane błędy, może to być nawet czujnik skrętu. Płyn jest?
Tam jest bezszczotkowy silnik synchroniczny prądu zmiennego, a inweter zmienia je na zmienne o odpowiednich parametrach.
Napięcie na aku 14 v
Płyn jest mam bluetooth obd 2 i nie widzę tego błędu :( chyba że zła aplikacja
Bo łączysz się z silnikiem, a nie z konkretną rzeczą ( czy to wspoma, czy abs/esp) zwykła aplikacja nie poradzi, jak się połączyć i czym to nie mam pojęcia.
Mogą być spadki napięcia. Dopiero komunikacja z modułem przestanie być wróżeniem z fusów.
W jaki sposób przy jeździe na wprost można zauważyć, że wspomaganie nie działa, skoro efekt jego działania jest odczuwalny jedynie przy skręcaniu? Zaświeciła się kontrolka?
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6
Rocznik: 2013
Dołączył: 14 Mar 2021 Posty: 12 Skąd: Internet
Wysłany: 2021-03-15, 16:20
laisar napisał/a:
Bobiszonn napisał/a:
mi się wyłączyło przy jeździe na wprost
W jaki sposób przy jeździe na wprost można zauważyć, że wspomaganie nie działa, skoro efekt jego działania jest odczuwalny jedynie przy skręcaniu? Zaświeciła się kontrolka?
Mam to samo , przy czym najpierw świeciła się na pomarańczowo a teraz na czerwono i tak co odpalenie to inaczej albo działa bez problemu , muszę faktycznie zobaczyć akumulator bo jest od nowości i były już z nim problemy , ma prawie 7 lat
Problem rozwiązany , zanim rozbierzecie sprwdźcie te przekaźnik w skrzynce bezpiecznikowej pod maską , są trzy 20A model Omron 8200-830-500 lu G.Cartier PA6.6-GF30
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6
Rocznik: 2013
Dołączył: 14 Mar 2021 Posty: 12 Skąd: Internet
Wysłany: 2021-12-29, 17:22
mercurysable napisał/a:
Problem rozwiązany , zanim rozbierzecie sprwdźcie te przekaźnik w skrzynce bezpiecznikowej pod maską , są trzy 20A model Omron 8200-830-500 lu G.Cartier PA6.6-GF30
Pamiętasz które to przekaźniki ? Numer , w opisie przekaźników nie ma napisanego że mają coś wspólnego ze wspomaganiem
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6
Rocznik: 2013
Dołączył: 14 Mar 2021 Posty: 12 Skąd: Internet
Wysłany: 2022-01-07, 20:37
Witam , ktoś pomoże w temacie ? podczas ostatniej naprawy około 5 miesięcy temu wpisali na f.v ze stwierdzili wypadanie gniazda bezpieczników i od jakiegoś czasu problem powrócił , szukałem przyczyny w skrzynce wewnętrzna pojazdu oraz pod maską ale wygląda wszytko ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum