Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2020-09-15, 21:33
Logan/sandero III (MY2021) - oficjalne informacje
Autor Wiadomość
pastp 


Marka: FIAT, DACIA
Model: IDEA, SANDERO STEPWAY 2021
Silnik: 1,3 jtd, 1.0Tce LPG
Rocznik: 2005, 2021
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 142
Skąd: Koszęcin
Wysłany: 2021-09-28, 16:28   

Już myślałem że wywalą też oświetlenie kabiny z przodu. Nie...... zostawią jedną, bo coś muszą za jakiś czas udoskonalić :evil:
 
uno0 



Marka: Dacia / Opel
Model: Sandero Stepway 2021 / Yaris III/ Piaggio MP3
Silnik: 999 TCE X-Tronic
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Dołączył: 30 Maj 2021
Posty: 321
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2021-09-28, 21:13   

krzaciej napisał/a:
I pyk,mamy pierwszy 'lifting'! ;d
https://francuskie.pl/nowa-dacia-sandero-wkrotce-z-ubozszym-wyposazeniem/?fbclid=IwAR075D42Hqmk__kLF9TQODpIUpKRwJALyWk-JPqgSMgQFNzC17xtlWGgOoU


.......w pojazdach wyposażonych w klimatyzację manualną przycisk recyrkulacji powietrza zostanie zastąpiony dźwignią......
nie mogę się doczekać tego widoku :-)
 
BogdanK 



Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2005
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 326
Skąd: Katowice
Wysłany: 2021-09-28, 22:50   

uno0 napisał/a:

.......w pojazdach wyposażonych w klimatyzację manualną przycisk recyrkulacji powietrza zostanie zastąpiony dźwignią......

Stare bezawaryjne rozwiązanie.
 
gfedorynski 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-09-29, 08:58   

Te zmiany wyglądają jakby w sumie byli w stanie zaoszczędzić z piętnaście eurocentów.
 
Slawskip 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 dCi 115
Rocznik: 2021
Wersja: Celebration
Dołączył: 16 Lip 2021
Posty: 79
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2021-09-29, 10:10   

Pewnie zaoszczędzą na elektronice, a to teraz powoduje największe opóźnienia w produkcji samochodów, nawet jeśli te części kosztują grosze.
_________________
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-09-29, 14:28   

uno0 napisał/a:
.......w pojazdach wyposażonych w klimatyzację manualną przycisk recyrkulacji powietrza zostanie zastąpiony dźwignią......
nie mogę się doczekać tego widoku :-)

Zapewne będzie zbliżony do widoku dźwigni w poprzedniej generacji, więc nic strasznego...
 
velomar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 SCE
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lip 2020
Posty: 588
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2021-10-06, 18:17   

Świeżutki test wersji Stepway z gazem:
https://www.youtube.com/watch?v=X3zDPQ8K2N8
Czy to naprawdę możliwe, że w topowej wersji wyposażenia nie ma obecnie oświetlenia schowka w desce rozdzielczej? To już jest skandal!
 
Liakim 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway III
Silnik: ECO-G 100
Rocznik: 2022
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Wrz 2021
Posty: 102
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-10-07, 11:56   

velomar napisał/a:
Świeżutki test wersji Stepway z gazem:
https://www.youtube.com/watch?v=X3zDPQ8K2N8
Czy to naprawdę możliwe, że w topowej wersji wyposażenia nie ma obecnie oświetlenia schowka w desce rozdzielczej? To już jest skandal!



Takiego testu właśnie mi brakowało, szczegółowego i szczerego.
Super robota!

Po obejrzeniu jestem jeszcze bardziej pewny swojej decyzji o zamówieniu Stepwaya.

Jedyne co mnie martwi to ten podłokietnik, wziąłem ten sam który pokazujesz w teście i boję się że dla mnie też będzie za krótki. Ale z drugiej strony zależało mi na dodatkowym schowku i elektronicznym hamulcu ręcznym dlatego wybór składanego podłokietnika nie wchodził w grę.
 
JS 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe + LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 151
Skąd: CRY
Wysłany: 2021-10-07, 13:13   

Ten składany podłokietnik ustawia się/poziomuje łącznie z fotelem kierowcy i jest na pewno wygodny, bo sięga tam, gdzie powinien.

Jeszcze nie sprawdzałem, bo w salonie takiego nie mieli, ale ten ze schowkiem jest tak samo krótki jak w Capturze - przynajmniej dla moich gabarytów (170 cm). Może gdyby kierownica została wyciągnięta na maksa...
 
syn marnotrawny 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 turbo LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 161
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2021-10-07, 21:02   

Cena Stepway Comfort w górę...
_________________
DACIA - fun to drive
 
kemysz 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Dołączył: 01 Gru 2021
Posty: 10
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2021-12-01, 21:14   Informacje o Sandero III i Logan III

Oto informacje z forum daciaclub.ro

Link oryginalny

na temat budowy karoserii, silnika, systemów bezpieczeństwa i dodatkowych akcesoriów.
Chciałem wkleić ,lecz to bardzo dużo materiału, lepiej otworzyć i przetłumaczyć z googlem.

Mnie zainteresowało:
Instalacja LPG to Dacia / Renault OEM firmy LandiRenzo, model LC03 (podobny do tego, który został zainstalowany w ostatnim roku produkcji Logana / Sandero II TCe 100 GLP), ale LC03 LPG ECU jest zintegrowany z Renault Petrol ECU.
- Wtryskiwacze to LandiRenzo;
- Rampa wtryskowa to OEM Dacia/Renault;

Logan / Sandero III wykorzystuje model jednosilnikowy, a mianowicie 1Liter (999cm3), z 3 cylindrami w linii z górnymi podwójnymi wałkami rozrządu (DOHC), z 4 zaworami na cylinder (12V):


Silnik ten jest również znany jako „silnik Nissan HR” — został zaprojektowany i wyprodukowany przez Nissana (w szczególności Aichi Kikai Kōgyō Kabushiki Kaisha / Aichi Machine Industry Co., Ltd., Japonia) we współpracy z Renault, Mitsubishi i Mercedes-Benz. do 2013 roku, a więc jest to „stary” silnik, niezawodny, bez znanych „błędów”, natywnie nie zużywa oleju.
Kod Renault: H4Dt (znany również jako „silnik Renault H”) Kod
Mercedes-Benz: M281
Kod sojuszu Renault-Nissan: HR10DET
Blok silnika jest wykonany z odlewu aluminiowego
Rodzaj wtrysku - pośredni MPI (z 3 wtryskiwaczami w kolektorze dolotowym) - wersja ECO-G nadal posiada 3 oddzielne wtryskiwacze LPG (tak, wtryskiwacze LPG są głośniejsze niż benzynowe, ale słychać je tylko przy podniesionej masce) - jest MPI a nie GDI, nie będziesz miał problemów z gromadzeniem się kalaminy na zaworach i w reszcie silnika;
Dystrybucja: łańcuchem
Pasek akcesoriów: bez rolki napinającej
Moc maksymalna: 74 kW (100 KM)
Moc maksymalna uzyskiwana przy: 5000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 160 Nm (170 Nm na LPG)
Prędkość maksymalna przy momencie obrotowym: 2750 obr./min (2 000 obr./min na LPG) - na LPG H4Dt zachowuje się prawie tak samo jak 1,5dCi o mocy 65-70KM !!!
Przesuwnik faz wałka rozrządu (VVT): tylko dolot
Norma usuwania zanieczyszczeń: Euro6 D-Full (znany również jako Euro 6.3) z GPF - Filtr cząstek stałych dla benzyny (UWAGA, filtr cząstek stałych dla benzyny różni się zasadniczo od filtra silnika diesla (DPF) głównie ze względu na zastosowane materiały, wykonany z węglika krzemu, GPF przyjmuje kordieryt, minerał żaroodporny, który reaguje z cząsteczkami, powoduje wewnętrzne czyszczenie filtra, które jest ciągłe i samoregulujące - tzn. GPF nie wymaga cykli czyszczenia, nie wymaga wysokiej prędkości przez długi czas od czasu do czasu itp., GPF jest trwale oczyszczany z cząstek, dzięki czemu NIE ZAPYCHA SIĘ);

- Silnik uruchamia się tylko na Benzynie i automatycznie przełącza się na LPG, gdy temperatura przeciwzamrożeniowa osiągnie 30 stopni Celsjusza (tylko jeśli tryb LPG jest aktywowany odpowiednim przyciskiem na płycie) - tzn. LPG jest pobierany priorytetowo a tryb Benzynowy jest wtórny - ALE jeśli na przykład nagle przyspieszysz, a obecne zapotrzebowanie na moc nie jest spełnione przez silnik LPG, tymczasowo przełącza się na benzynę, a gdy zapotrzebowanie na moc spada, przełącza się z powrotem na LPG.
- Dwa komputery wtrysku, Benzyna ECU + LPG ECU obsługują "Gas FailOver" - tzn. Benzyna ECU monitoruje wymaganą moc i jeśli przepływ odparowanego LPG jest zbyt mały i silnik ma tendencję do blokowania natychmiast zmienić wtrysk LPG na Benzynowy, aby móc aby wypełnić niezbędną moc;
- Nagłe przejście z LPG na Benzynę, gdy na dworze jest zimno i silnik jest jeszcze zimny, jest absolutnie normalne, ponieważ wyższy przepływ LPG wymaga szybszego odparowania cieczy w gazie, a niska temperatura uniemożliwia szybkie odparowanie, stąd przełącznik do benzyny, aby sprostać zwiększonym zapotrzebowaniu na moc.
- Jeśli włączysz ECO i wciśniesz pedał gazu do końca (tj. miniesz punkt oporu pedału) samochód tymczasowo wyłączy tryb ECO - wyprzedzasz lub co potrzebujesz - a powrót przyspieszenia do normalnej pozycji przywraca tryb ECO tak jak było wcześniej.
- Jeśli nie masz benzyny w zbiorniku, ale masz LPG, możesz wymusić uruchomienie na LPG (tylko w sytuacjach awaryjnych, nie rób tego!) Uruchamiając silnik trzymając wciśnięty przycisk LPG na desce rozdzielczej do silnik uruchamia się i jest stabilny. Nie nadużywaj tego wymuszonego startu, uruchamiając wyłącznie benzynę i przełączając na LPG tylko wtedy, gdy komputer wtrysku uzna, że ​​jest to ważne dla płynnej pracy silnika i przedłuży jego żywotność.
- Oczywiście, gdy skończy się gaz, automatycznie przełącza się w tryb benzynowy.
- Obowiązkowe jest posiadanie przez cały czas określonej ilości benzyny w zbiorniku.
- Nie dopuść do starzenia się benzyny w zbiorniku, jeśli zużywasz głównie LPG, benzyna pogorszy swoje właściwości i jeśli osiągnie wiek 1 roku, musisz ją zużyć i/lub dolać świeżej benzyny.
- Przy temperaturze zewnętrznej -7 stopni Celsjusza silnik ECO-G 100 pracuje ok. 1 godz. 15 minut pracy na postoju do osiągnięcia temperatury przeciwzamrożeniowej wymaganej do automatycznego przełączenia z Benzyny na LPG - dlatego NIE zaleca się nagrzewania auta na miejscu, należy jak najszybciej wyjechać.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2022-02-19, 17:44, w całości zmieniany 3 razy  
 
tomkasz 



Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.4 T LPG
Rocznik: 2018
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sie 2021
Posty: 253
Skąd: małopolska
Wysłany: 2021-12-01, 21:52   

Świetne. Dziękuję kemysz za znalezienie i przetłumaczenie. To kończy już ostatecznie sprawę "dotrysku benzyny".

Dodam od siebie, że sprawdziłem i polecam w zimne dni pracę na benzynie do osiągnięcia 2 kresek na wskaźniku temperatury (ok. 40 stopni) i wtedy puszczenie "gazu" i przełączenie na LPG.
_________________
Jeździć, tankować,
Nie żałować!
Zmieniać olej i filtry,
Bo twój samochód jest za..bisty!
 
adamantos 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 tce
Rocznik: 2021
Wersja: Prestige
Dołączył: 01 Cze 2021
Posty: 26
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2021-12-03, 21:31   

Jeżeli te informacje o filtrze cząstek stałych są prawdziwe to jest to bardzo pocieszające.
 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2021-12-06, 19:00   

kemysz napisał/a:
gdy temperatura przeciwzamrożeniowa osiągnie 30 stopni

Co to jest "temperatura przeciwzamrożeniowa" i jak jest obliczana? Z moich obserwacji wynika, że instalacja L03 przełącza się na LPG w zależności od warunków zewnętrznych. Gdy temperatura płynu przy włączeniu zapłonu wynosi kilkanaście stopni to lpg jest włączane przy temperaturze cieczy 30 st. Natomiast teraz, gdy temperatura cieczy jest 0 lub niżej przy włączeniu zapłonu to silnik przełącza się na lpg przy temperaturze cieczy ok 55 stopni.
W appce R@GO podłączonej do radia mam odczyt temperatury cieczy i stąd moje spostrzeżenia.
 
syn marnotrawny 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 turbo LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 161
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2021-12-08, 00:29   

krimar napisał/a:
kemysz napisał/a:
gdy temperatura przeciwzamrożeniowa osiągnie 30 stopni

Co to jest "temperatura przeciwzamrożeniowa" i jak jest obliczana? Z moich obserwacji wynika, że instalacja L03 przełącza się na LPG w zależności od warunków zewnętrznych. Gdy temperatura płynu przy włączeniu zapłonu wynosi kilkanaście stopni to lpg jest włączane przy temperaturze cieczy 30 st. Natomiast teraz, gdy temperatura cieczy jest 0 lub niżej przy włączeniu zapłonu to silnik przełącza się na lpg przy temperaturze cieczy ok 55 stopni.
W appce R@GO podłączonej do radia mam odczyt temperatury cieczy i stąd moje spostrzeżenia.


jaka aplikacja?
działa z Android Auto?
_________________
DACIA - fun to drive
 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2021-12-08, 13:32   

Opis aplikacji i sposobu przystosowanie Sandero II do współpracy z appką przygotowaną dla Renault znajdziesz tutaj http://www.daciaklub.pl/f...1823504#1823504

Dla Sandero III jest appka Dacia Media Control, która ma identyczne funkcje https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dacia.dngo&hl=pl&gl=pl ale działa chyba tylko jak masz system media control.

Mam ostatni wypust Sandero II 1.0 TCE LPG (produkcja 11/2020) z instalacją LPG taką samą jak w III i coraz bardziej przekonuję się o słuszności wyboru modelu z wyprzedaży rocznika, mimo, że sprzedawca usilnie starał się mi wepchnąć III.

Logan/Sandero II ph 2 to ostatnie prawdziwe Logan/Sandero

III to już nie Logan/Sandero, ale jakiś dziwoląg z:
- zablokowanym gniazdem OBD,
- niewymiarowymi bezpiecznikami, których nawet nie ma w ASO,
- obciętą mocą na benzynie w przypadku 1.0 TCE LPG,
-dołożonym filtrem cząstek stałych
- tylko 2 gwiazdkami NACP,
- wyjącymi 6-ci biegowymi skrzyniami biegów,
- reflektorami LED, które jak się zepsują po 10 latach, to ich wymiana będzie droższa niż wartość pojazdu,
- i nie wiadomo jeszcze czym, co może wyjść w trakcie eksploatacji (tzn w trakcie pełnienia przez nabywców roli beta-testerów).

PS przedstawione powyżej poglądy są wyłącznie moją osobistą opinią i nie było moim zamiarem kogokolwiek zrazić lub deprecjonować czyjś wybór.
Ostatnio zmieniony przez krimar 2021-12-08, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
Michał B24 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 90tce
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 1055
Skąd: Chwaszczyno
Wysłany: 2021-12-08, 14:16   

Pozwolę się z Tobą nie zgodzić.

Bezpieczniki, to fakt, podejżewam, że za rok dostaniesz na każdej stacji.
Co ma moc do modelu? Tym bardziej ze 90 konna jednostka jeździ naprawdę dobrze. Różnica w mocy, jest ze względu na emisje, bo LPG wydziela mniej CO2 niż na benzynie.
Sandero jest najprawdziwsze i sprawia wiele frajdy i oszzczędności. Jadę tanim autem, a dostaje to samo co w autach "prawdziwych" marek. Mam wszystko to co oczekuję od współczesnego auta, bez wyrzeczeń.
Z reflektorami LED wszyscy mają podobnie, a muszą być LED, bo emisje. Światła drogowe, nie są LED, bo do kalkulacji emisji, nie są wliczane. To jest prawdziwa Dacia, masz tylko to co potrzebne
 
uno0 



Marka: Dacia / Opel
Model: Sandero Stepway 2021 / Yaris III/ Piaggio MP3
Silnik: 999 TCE X-Tronic
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Dołączył: 30 Maj 2021
Posty: 321
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2021-12-08, 18:37   

krimar napisał/a:
co może wyjść w trakcie eksploatacji (tzn. w trakcie pełnienia przez nabywców roli beta-testerów)

wiele osób nie kupuję takich modeli tylko czeka rok czy dwa aż my pierwsi testerzy napiszemy co i jak i naprawione zostaną błędy okresu młodzieńczego
 
Czajo 



Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: Tce 1.0 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Stepway Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2021
Posty: 300
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2021-12-08, 20:34   

krimar napisał/a:
Mam ostatni wypust Sandero II 1.0 TCE LPG (produkcja 11/2020) z instalacją LPG taką samą jak w III i coraz bardziej przekonuję się o słuszności wyboru modelu z wyprzedaży rocznika, mimo, że sprzedawca usilnie starał się mi wepchnąć III.

Logan/Sandero II ph 2 to ostatnie prawdziwe Logan/Sandero


Ja mam identyczny egzemplarz, ale nie wiem kiedy był produkowany i podzielam Twoje zdanie ;)
_________________
 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2021-12-08, 23:25   

Czajo napisał/a:
ale nie wiem kiedy był produkowany

Na samej górze dokumentu "Declaration of compliance to R67 regulation" podana jest "vehicle production date" czyli data produkcji. Dokument ten to homologacja montażu instalacji LPG, zawierająca numery fabryczne zbiornika, parownika, komputera, listwy wtryskowej LPG i elektrozaworu. - nie mylić z polskojęzyczną homologacją na zbiornik od firmy stako.
Z dokumentu tego można też poznać miejsce produkcji pojazdu.
 
Czajo 



Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: Tce 1.0 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Stepway Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2021
Posty: 300
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2021-12-08, 23:38   

jutro zerknę, bo książkę serwisową i papiery homologacyjne wożę w kuie w schowku :D dzięki za podpowiedź :)
_________________
 
syn marnotrawny 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 turbo LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 161
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2021-12-12, 11:09   

Nie zauważyłem czy temat był poruszany, ale jak ktoś wziął wersję LPG i dokupił pakiet TRUNK to koło dojazdowe mieści się na zbiorniku i wszystko elegancko pasuje.
_________________
DACIA - fun to drive
Ostatnio zmieniony przez syn marnotrawny 2021-12-12, 11:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
pastp 


Marka: FIAT, DACIA
Model: IDEA, SANDERO STEPWAY 2021
Silnik: 1,3 jtd, 1.0Tce LPG
Rocznik: 2005, 2021
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 142
Skąd: Koszęcin
Wysłany: 2021-12-12, 12:41   

No może na tym polegał pomysł :lol: Zastanawiałem się jaki ma sens płacenia za ten dodatek jak dostaję regulowaną podłogę a zabierają podstawową wykładzinę. Ok mam podwyższoną podłogę ale idea była inna. Dopłacając do reguliwanej podłogi dostaję dodatkowy, kryty schowek. Czyli chyba chodziło o schowanie zapasu ale wtedy powinni ogłosić że bagażnik ma 100l mniej.
Z dodatkowych info o moim aucie to SOS znowu awaria i wywala błąd. Trzeba by założyć osobny wątek o awariach Sandero/Stepway III
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-12-12, 14:22   

pastp napisał/a:
Trzeba by założyć osobny wątek o awariach Sandero/Stepway III

Absolutnie nie! Najlepiej do każdej awarii osobno, w dziale technicznym. Po to istnieją wątki...
 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2021-12-12, 16:48   

Czy ten podnośnik trapezowy widoczny na zdjęciu obok dojazdówki się sprawdza? Jeśli tak, czy można prosić o bliższe namiary na niego. To co na allegro chcą za oryginalne podnośniki to jakaś szajba.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne