Kolega tam opisywał filtry z Sandero 3 właśnie problem jest w tym że są różne opinie jaki filtr i dlatego się pytam czy ktoś fizycznie rozbierał i sprawdził jaki filtr
Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5 Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 380 Skąd: Polska
Wysłany: 2021-10-13, 20:02
Jedź do gazownika i na miejscu Ci wymieni. W sandero jest zwykły filtr o normalnej średnicy , nie takie jak kiedyś były w innych modelach takie wielkie ,,bańki" .
Ostatnio zmieniony przez dacia 2021-10-13, 20:04, w całości zmieniany 1 raz
Ogólnie to dzwoniłem do landirenzi w Mikołowie to gościu podziałał powiedział mi 350zl za filtry z wymianą. Serwis w Katowicach za wymianę plus filtr fazy lotnej 180zl
Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5 Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 380 Skąd: Polska
Wysłany: 2021-10-15, 20:41
Ja sprawę w sandero ogarnąłem u normalnego gazownika , koszt coś koło 150zł/kpl. Filtry nie oryginalne ,ale pasujące idealnie. Z tego co mówił to te oryginalne zwykłe papierzaki
W Dusterze i Sandero są te same instalacje i tak samo słaby dostęp do filtrów. Jednak największy mankament to zablokowany sterownik.
może ruscy opanują temat, bo ja wszędzie odbijam się od ściany jeśli chodzi o dostęp do sterownika. Chce usunąć fabryczne wtryski i wstawić yeti plus strojenie tak aby wyciąć zbędny dotrysk benzyny. Zajmuje się gazem hobbystycznie (jeśli ponad 200 instalacji to hobbystycznie) więc nie wyobrażam sobie żeby obce łapy grzebały mi w aucie zwłaszcza z aso :)
Ja mam W03 BFC (do 65KM ze sztuki) i powtarzam się, ale Sandra popierdziela lepiej na LPG niż na Pb. Zresztą mam mnóstwo prób dynamicznych nagranych na gaziutku jak by ktoś był zainteresowany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum