Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Wykres z hamowni
Autor Wiadomość
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2022-07-07, 11:34   

lpg farbyczne ? jeżeli tak korekty mapy idą po OBD i trzeba trochę pojeździć żeby to się dograło
no chyba że korekta krótko/ długo terminowa na pb/lpg taka sama
trzeba też pamiętać że na rynku gazowym panuje wolna amerkanka i można trafić gazik o 30% większej kaloryczności albo lipe.
 
Hipolit 



Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2020
Posty: 122
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2022-07-08, 08:48   

MarekZawadzki napisał/a:
Panowie, aktualizacja w sprawie hamowni dla silnika 1.5 dCi z AdBlue. Ci, którzy wątpili w poprzedni wykres wskazujący na ponad 300 Nm w seryjnym silniku mieli racje. Nie wiem z czego dokładnie wynikał ten błąd, ale poniżej prawidłowe (bo sprawdzane dwukrotnie) wykresy dla silnika bez ingerencji i dla silnika z powerboxem VTech.

Po powerboxie moc urosła z 112 KM do 129 KM, moment obrotowy z 250 Nm do 275 Nm,

Różnica jest bardzo odczuwalna.

Pozdrawiam


Ładnie. Tylko czemu maks moment jest tak wysoko? Ja mam maks moment przy ok. 2300 obr/min
_________________
Duster złapał wirusa. :)
 
Slawskip 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 dCi 115
Rocznik: 2021
Wersja: Celebration
Dołączył: 16 Lip 2021
Posty: 79
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2022-07-09, 15:37   

MarekZawadzki napisał/a:
Panowie, aktualizacja w sprawie hamowni dla silnika 1.5 dCi z AdBlue. Ci, którzy wątpili w poprzedni wykres wskazujący na ponad 300 Nm w seryjnym silniku mieli racje. Nie wiem z czego dokładnie wynikał ten błąd, ale poniżej prawidłowe (bo sprawdzane dwukrotnie) wykresy dla silnika bez ingerencji i dla silnika z powerboxem VTech.

Po powerboxie moc urosła z 112 KM do 129 KM, moment obrotowy z 250 Nm do 275 Nm,

Różnica jest bardzo odczuwalna.

Pozdrawiam


Jaki masz box zastosowany? Tylko zmiana dawki paliwa, czy również inne parametry są zmieniane? (Podłączasz się w jednym punkcie czy np w trzech)
_________________
 
MarekZawadzki 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: XII 2016
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 32
Skąd: Legnica
Wysłany: 2022-07-13, 06:03   

Ten Box zmienia parametry paliwa, powietrza i chyba czegoś jeszcze - ale nie byłbym tu zbyt precyzyjny więc zmilknę.
 
Slawskip 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 dCi 115
Rocznik: 2021
Wersja: Celebration
Dołączył: 16 Lip 2021
Posty: 79
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2022-07-13, 09:33   

MarekZawadzki, podpinasz go pod czujnik ciśnienia paliwa, map sensor i czujnik obrotów. Moc fajnie urosła, moment myślałem że jednak będzie trochę wyższy, chociaż i tak jest lepiej w całym zakresie obrotów.
_________________
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-07-13, 09:51   

ciekawe na jakim ciśnieniu paliwa pracuje pompa , wiecie ? ;)
Na pewno nie wiecie . Nie zdziwcie się kiedy powie papa . Tak samo turbosprężarka może powiedzieć papa ale ona jest tańsza w wymianie więc mniejszy ból. Pomijam wykres i przyrost momentu od 2400obr/min
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne