no taaa chromy te plastyczki juz mi się opatrzyły i kiedyś widziałem coś fajnego w premium a nie w dacii np bmw lub land roverku czyli to tzw. "pakiet premium za pińcet"
ale sądząc po komentarzu to chyba się innym podoba
land-rover-range-rover-sport-agl23-polished-copper-1.jpg premium za pińcet
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1698 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-05-25, 08:09
Czyli widzimy co dalej.. całe czarne zderzaki, czarne albo zdemontowane relingi.. a mógłbyś pójść dalej niż w tym Landzie i dołożyć koła z kołpakami, taki "pakiet premium za pińcet +"
niestety będzie musialo być coś takiego , oby jednak tak wolno nie wstawala jak na wykresie z bagatela logana 1 1.5 dci 65KM, moment i moc jest ale wysoko
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1835 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-05-25, 13:46
syn marnotrawny napisał/a:
dudu$ napisał/a:
Też tak chcę, gdzie w nocy stawiasz Dustera w Wawie ???
haha a co chcesz "pożyczyć" ten grill ?
bym pożyczył i przymierzył na swoim Dusterze. Oczywiście w zastaw zostawił bym swój :)
Haha czarno to widzę :) Widuję czarne mercedesy czy BMW zrobione na matowo, wygląda to jak jakiś wojskowy bardziej pojazd. Jak się to nazywa, bo każda moda ma swoją nazwę
nie mam pojęcia eplus, może to nihilizm ?:) cały świat pogrążony teraz w depresji po tym wirusie i się udzielają może nastroje też w tzw. modzie .... czorne ciuchy, czorne auta i ... pazury xD
nie mam pojecia , o dziwne rzeczy się pytasz - moda jak moda przemija i powtarza się, mi też się nie podoba matowe i polakierowałem klarem połysku z utwardzaczem.
Na przeglądzie wyszło , że amortyzatory są suche u mnie coprawda , ale mają już tylko 20% skuteczności tłumienia. Facet pytał się jakiej firmy , mówiłem , że Monroe i wymieniałem je pare lat temu :( mówił , że on by monroe nie kupił, mówiłem , że w momencie gdy kupowałem innych markowych nie było, tylko jakieś chińczyki, teraz pewnie bym kupił kayaby
wymiana turbo udała się jednak - cały dzień praktycznie zajęło mi ale da się na kobyłkach pod tzw blokiem bez kanału:) jest jednak problem z przepływem i MAF sensorem - prawdopodobnie nie zgadza się teraz przepływ powietrza, niestety nie mam teraz działającego kabla albo ddt2000 się coś zepsuło mi na windowsie , żeby zlogować odczyty :( torque na androida jest na tyle kiepski , że nie wyświetla nawet błędu odłączonego przepływomierza .
Corrado jak robiłeś tuleje wahacza to wymieniałeś śruby też czy założyłeś z powrotem stare?
Pytam bo mam wahacz do wymiany (już mam nowy fabryczny i zastanawiam się nad śrubami)
Do dacii wleciały na przód amortyzatory Bilstein z powodu przeglądu technicznego na którym usłyszałem że przód miał 20%-30% ale powodem była luźna tuleja wahacza .
I na tył TRW ( nie mam zdjęcia teraz)
W wakacje lakierowalem zderzak przedni cała prawą stronę i cieniowalem klar i wyszło nieźle.
Idzie wiosna powoli , trzeba brać się za tuning xD
Przygotowuje wskaźnik boost by lepiej ustawic mapę boostu i "n75" dla nowej turbosprężarki i nie przeladowac jej skrajacac zywot. Przełączanie kablami w Obd2 na androida i wlaczanie np torque by długo trwało i logowanie wszystkich potrzebnych parametrów. Wskaźniki z allegro ( właściwie z Chin xD ) czytałem że są zawodne . Może kiedyś jak będę się nudzic też później dołożę na Arduino natrysk na IC
Na zdjęciu jeszcze 2.5barowy map sensor ale mam już 3barowy i podłącze tamten po korekcie w arduino i w ECU.
Nie można edytować ostatniego postu ale zauważyłem, że wstawiłem nie to koło kompresji ( nawet widać , że jest 6+6 a nie 5+5), nie to które chce nabyć . Myślę o kole z MAMBA Taiwan, które tworzy o dłuższym "tipie extendera" (48.79mm vs 48.6mm) i wyższym "inducer"
Założyłem sobie czujnik cisnienia oleju ( wyświetlacz po lewej w MPa, czyli dokładność jest do jednego miejsca po przecinku bara). Przewody poprowadzone koło słupka przy drzwiach pod uszczelką.Na razie jest OK.
20231210_123125_copy_689x518.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 243,57 KB
Ostatnio zmieniony przez corrado 2023-12-10, 12:53, w całości zmieniany 1 raz
Dzisiaj wymieniłem poduszke skrzyni biegów . Stara ( kilkuletnia) nie była mocno zgnieciona ani popekana ale jest różnica w stosunku do nowej kilka mm w wysokości , po wymianie dziś na nową nie ma takich szarpnieć przy puszczeniu gazu i sa mniejsze drgania auta. Pod spodem kilka zdjeć z wymiany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum