Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
TATA czy ktoś juz tym jeździł?
Autor Wiadomość
Loganek 



Marka: Italjet
Model: Formula
Silnik: wystarczający ;-)
Rocznik: 1996
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 203
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-10, 21:49   Tata Indica - ogladalem, moja relacja

Po dwoch miesiacach od wejscia na rynek hinduskiego potentata we wszystkich dziedzinach zycia, w koncu na wlasne oczy obejrzalem sobie modele firmy Tata. Jako, ze nie posiadam rodziny ani firmy, skupilem sie glownie na modelu Indica. Zabrzmi to jak oksymoron, ale na tle mojego Cinque, to pojazd niemal luksusowy.

Chociaz salon w Dabrowie Gorniczej zostal nie tak dawno odniowiony, to jednak do wzorcow estetycznych nie nalezy. Na podwozu pelno bylo powypadkowych aut (a najwiecej bylo Maluchow) i demonstracyjnych, srebrnych Tat. Moj dziadek, inzynier mechanik z zawodu od razu poszedl pod podwozie stojacej na kanale Indici, jak zobaczyc "Jak to jest zrobione ?". Mnie jednak to nie przeszkadzalo, gdyz - jak mowi reklama piwa Tyskie liczy sie wnetrze, nie ksztalt - i szybko wszedlem do srodka. Zastalem tam znudzonego praca sprzedawce. Widac kampania marketingowa okazala sie bardzo nieskuteczna, aby zainteresowac i przyciagnac klientow.

Jak pisalem na wstepie skupilem sie glownie na Indice, gdyz ten model - jesli mialem kupowac Tate - najbardziej odpowiada moim oczekiwaniom. Jak rowniez wiecie, bardzo lubie ten samochod. Indica wyglada naprawde ladnie, a spora w tym zasluga studia I.D.E.A. Nie porywa za serce, ale tez nie jest nudna jak VW Polo. Najciekawszym detalem sa wedlug mnie tylne lampy. Co ciekawe, stalowe felgi sa srebrne, wiec utrata kolpakow nie bedzie az tak duza strata.

Ogladany przeze mnie egzemplarz posiadal 85-konnego benzyniaka 1.4. Jak kazdy wspolczesny samochod, i ten byl ladnie zabudowany plastikowymi pokrywami. Moze to i dobrze, bo jednak cud na miare silnika z Ferrari 355 to to jednak nie jest... Mielismy z ojcem nadzieje na jazde probna, ale auta nie byly jeszcze zajerestrowane, wiec nie moglsmy zobaczyc, czy wywroci sie, czy nie.

Kokpit typowy dla aut z lat 90, plastiki tanie i miekkie, ale do tandetnosci rodem z tych, ktore maja wiele chinskich skuterow, jeszcze im troszeczke brakuje. Wersja GLX jest wyposazona poduszke kierowcy i pasazera, wspomaganie, klime, lakierowane zderzaki, zapalniczke czy spoiler tylny. Przejde teraz do najwiekszego minusu wnetrza Indici - foteli. Sa bardzo twarde i niezbyt wygodne. Pozycja za kierownica jest wysoka, dzieki czemu znacznie zwieksza sie widocznosc. Wskazniki sa bardzo czytelne, z powodzeniem moglyby byc stosowane w wielu europejskich auta. A do tego wygladaja naprawde dobrze. W Indice nie ma standardowego radia, wiec spokojnie moglbym przemontowac do niej kaseciaka z Cinque. Nie zebym byl staromodny, ale po prostu epoka dobrej muzyki skonczyla sie wraz z wycofaniem z produkcji kaset ;-) .

Z przodu przestronnie, przynajmniej dla mnie. Z tylu takze nie moglem narzekac, choc i tu kanapa jest twarda.

Podsumowujac - nie jest to najbardziej udana propozycja w swoim segmencie, ale tez nie ma sie czego wstydzic. To propozycja dla ludzi pragnacych sie wyroznic. Odradzam kuriozalna, podstawowa wersje GLS. Dopiero wariant GLX jest wart zainteresowania. Gdybym mial 32 000 zl, zastanowilbym bym sie ta propozycja maharadzy.

DSC00054.jpg
Plik ściągnięto 198 raz(y) 89 KB

DSC00044.jpg
Plik ściągnięto 209 raz(y) 97,29 KB

DSC00043.jpg
Plik ściągnięto 195 raz(y) 101,59 KB

DSC00042.jpg
Plik ściągnięto 210 raz(y) 97,81 KB

_________________
Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ ;-) , ale czy zajechałbym do Rumunii ?

Dacia, Fiat i Tata - to nie samochody, to pasja ;-)
 
Pablo78 



Marka: Dacia
Model: Logan Sedan; 1310
Silnik: 1.5 dci 90 KM; 1.3
Rocznik: grudzień 2015; 1983
Wersja: Laureate2
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 984
Skąd: woj. Śląskie
Wysłany: 2008-11-11, 10:22   

Fajny tekst..muszę się też wybrać do salonu Taty obejrzeć 8-)
_________________
Poprzednio: Logan 2005, Ambiance 1.4 Mpi, Marine
Ostatnio zmieniony przez Pablo78 2008-11-11, 10:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-11-11, 10:25   

z mijej stronki to raczej wybral bym sandero tak po obejrzeniu tych fotek :)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
Loganek 



Marka: Italjet
Model: Formula
Silnik: wystarczający ;-)
Rocznik: 1996
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 203
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-11, 11:14   

Jakosc by SE K550i :roll:
_________________
Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ ;-) , ale czy zajechałbym do Rumunii ?

Dacia, Fiat i Tata - to nie samochody, to pasja ;-)
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-11-11, 11:15   

Patrząc na zdjęcia i oglądając go na zdjęciach to mogę powiedzieć "szału nie ma", ale barzo dobrze ,że wychodzą na rynek tanie samochody na które przeciętnych polaków będzie stać
 
Loganek 



Marka: Italjet
Model: Formula
Silnik: wystarczający ;-)
Rocznik: 1996
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 203
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-11, 11:18   

Pablo78 napisał/a:
Fajny tekst..muszę się też wybrać do salonu Taty obejrzeć 8-)
Najblizszy salon masz w Dabrowie Gorniczej i Pszczynie.
_________________
Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ ;-) , ale czy zajechałbym do Rumunii ?

Dacia, Fiat i Tata - to nie samochody, to pasja ;-)
 
waski 


Marka: Dacia
Model: Logan - Laureate
Silnik: 1.4
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 486
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2008-11-11, 12:01   

Za Chiny ludowe nie kupiłbym tego. Jak przeczytałem tekst w motorze, to aż mnie odepchneło. Test był naprawdę obiektywny, bo auto podobało im się wizualnie, wzięli pod uwagę cenę auta i wszystkie materiały z których jest zrobione to auto.
Ale silnik w tym samochodzie, to konstrukcja bliska naszemu kochanemu polonezowi. Autorzy napisali, że przy 100-u na godzinę, jest taki niesamowity hałas w środku, że w dzisiejszych czasach przekreśla to jednostkę z kretesem. Ona poprostu wyje. Napewno jest to wina źle zestopniowanej skrzyni biegów.
Zresztą gdyby Logan nie był w 100%, konstrukcją renault, gdyby to był oryginalny rumuński produkt, nie kupiłbym logana, choćby nie wiem co. Taka jest brutalna prawda.
 
PAPIRUS 



Marka: DACIA
Model: LOGAN MCV AMBIENCE
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 91
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2008-11-11, 12:54   

Kolega się postarał,brawa za chęci i starania .Odnośnie firmy musiałbym jak ten niewierny TomaSZ PUJśC I DOTKNąć ,ORGANOLEPTYCZNIE SAMEMU OCENIć .
_________________
DACIA LOGAN MCV 1.4M 65000 km :)


 
Sweeper 



Marka: Renault
Model: Scenic
Silnik: 1.9dCi
Rocznik: 2004
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 74
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-11-11, 15:00   

Tata chyba jednak furory na polskim rynku nie zrobi...
nie chcę krakać ale skończy jak Łada...
podstawa kosztuje tyle co Panda a full wypas jest droższy od Sandero - trzeba by się poważnie zastanowić przed zakupem, tym bardziej, że nikt nie "sygnuje" marki
_________________
Renault Scenic 1.9dCi
Galeria Renault 5: www.renault5.pl
PIKUR: www.klubrenault.pl
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-11-11, 16:20   

waski napisał/a:
Za Chiny ludowe nie kupiłbym tego. Jak przeczytałem tekst w motorze, to aż mnie odepchneło. Test był naprawdę obiektywny, bo auto podobało im się wizualnie, wzięli pod uwagę cenę auta i wszystkie materiały z których jest zrobione to auto.
Ale silnik w tym samochodzie, to konstrukcja bliska naszemu kochanemu polonezowi. Autorzy napisali, że przy 100-u na godzinę, jest taki niesamowity hałas w środku, że w dzisiejszych czasach przekreśla to jednostkę z kretesem. Ona poprostu wyje. Napewno jest to wina źle zestopniowanej skrzyni biegów.
Zresztą gdyby Logan nie był w 100%, konstrukcją renault, gdyby to był oryginalny rumuński produkt, nie kupiłbym logana, choćby nie wiem co. Taka jest brutalna prawda.


Prawda brutalna jest taka, że jesteś kolego hipokrytą
 
Loganek 



Marka: Italjet
Model: Formula
Silnik: wystarczający ;-)
Rocznik: 1996
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 203
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-11, 16:40   

waski napisał/a:
Za Chiny ludowe nie kupiłbym tego. Jak przeczytałem tekst w motorze, to aż mnie odepchneło.
Ok, rozumiem.
Cytat:
Zresztą gdyby Logan nie był w 100%, konstrukcją renault, gdyby to był oryginalny rumuński produkt, nie kupiłbym logana, choćby nie wiem co. Taka jest brutalna prawda.
Hmmm, nie mozna patrzec na auto przez pryzmat marki.
Cytat:
Ale silnik w tym samochodzie, to konstrukcja bliska naszemu kochanemu polonezowi.
Skad wiesz ? Rozmontowywales 8-) :?: :mrgreen:
_________________
Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ ;-) , ale czy zajechałbym do Rumunii ?

Dacia, Fiat i Tata - to nie samochody, to pasja ;-)
 
waski 


Marka: Dacia
Model: Logan - Laureate
Silnik: 1.4
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 486
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2008-11-11, 18:30   

Mariusz napisał/a:
waski napisał/a:
Za Chiny ludowe nie kupiłbym tego. Jak przeczytałem tekst w motorze, to aż mnie odepchneło. Test był naprawdę obiektywny, bo auto podobało im się wizualnie, wzięli pod uwagę cenę auta i wszystkie materiały z których jest zrobione to auto.
Ale silnik w tym samochodzie, to konstrukcja bliska naszemu kochanemu polonezowi. Autorzy napisali, że przy 100-u na godzinę, jest taki niesamowity hałas w środku, że w dzisiejszych czasach przekreśla to jednostkę z kretesem. Ona poprostu wyje. Napewno jest to wina źle zestopniowanej skrzyni biegów.
Zresztą gdyby Logan nie był w 100%, konstrukcją renault, gdyby to był oryginalny rumuński produkt, nie kupiłbym logana, choćby nie wiem co. Taka jest brutalna prawda.


Prawda brutalna jest taka, że jesteś kolego hipokrytą


Może uściślij swoją tezę

A co do twojej, Loganek "że nie mozna patrzeć na auto przez pryzmat marki". To ja mam inne i to bardzo inne zdanie. Logan jest konstrukcją w 100% renault, tam nie ma żadnego szajsu rumuńskiego. Przecież popatrzcie, jakie oni produkowali samochody, jak byli zdani sami na siebie. Teraz już tymbardziej nie mają marki, bo renault, korzysta praktycznie tylko z ich nazwy, a kasę bierze do własnej kieszeni, bo niby czemu by nie miało tego robić, w końcu to ich produkt. Myślicie że oni się pytali jakiegoś rumuńskiego konstruktora, o radę w jakiejś kwestii. W życiu, renault, to ogromna firma z wielką tradycją i z ogromnym zapleczem technicznym.
Powiedzcie sobie w duszy, czy gdyby, logan był tylko i wyłącznie konstrukcją rumuńskiej myśli technicznej, to czy bylibyśmy tu dzisiaj razem, czy wogóle powstało by to forum. Szczerze w to wątpię. Zobaczcie mimo wszystko, jakie małe przebicie na naszym rynku po tylu latach ma logan, mimo że jest produktem renault. Miałem już okazję rozmawiać z wieloma osobami, które pytały mnie jak mi się tym jeździ i były zdziwione faktem, że to jest renówka, a nie rumuńska dacia.
Więc zdania nie zmienię, takie marki jak: łada, Tata, tavria i inne ustrojstwa tego typu mogą dla mnie nie istnieć, są to relikty zamieszchłej epoki, które nie mają siły przebicia w dzisiejszym rynku. Pozostaną tylko najsilniejsi. A dacia pod skrzydłami renault nie ma się czego obawiać, o swoją egzystencję, bo renault jest tak dobrze prosperującą firmą, że bankructwo jej nie grozi.
 
Sweeper 



Marka: Renault
Model: Scenic
Silnik: 1.9dCi
Rocznik: 2004
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 74
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-11-11, 18:59   

waski ma sporo racji w tym co pisze - Dacia podobnie jak inne marki (np Skoda) nie istniałaby bez wsparcia Renault
i co z tego, że to osobna marka skoro 90% podzespołów to elementy znane z Renault
stylistyka jest tylko odmienna
taka firma jak Tata nie ma szans przetrwania na rynku nawet gdyby ten samochód kosztował 15000 pln - brak salonów, brak serwisów, brak zaplecza logistycznego, brak pieniędzy na reklamę
nie czarujmy się, ale bliżej jej do Łady niż Dacii
_________________
Renault Scenic 1.9dCi
Galeria Renault 5: www.renault5.pl
PIKUR: www.klubrenault.pl
 
waski 


Marka: Dacia
Model: Logan - Laureate
Silnik: 1.4
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 486
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2008-11-11, 19:06   

No właśnie to chcę powiedzieć, a wyżej w postach chcą mnie zasztyletować :cry:
 
slk84 



Marka: Renault
Model: Clio III
Silnik: 1.2 16v
Rocznik: 2008
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 51
Skąd: wrocław
Wysłany: 2008-11-11, 19:12   

Na pewno nie zaryzykowałbym zakupu tego samochodu z prostej przyczyny mianowicie troski o bezpieczeńśtwo swoje i bliskich. Czytałem test w auto- świecie(albo motorze) gdzie zrobiono tzw."test łosia" i przy 50 km/h w aucie uniosło się tylne koło a przednia opona prawie zjechała z felgi. Juz nie wspomnę o jakości materiałow które są na żenująco niskim poziomie a również i spasowanie elementów pozostawia wiele do życzenia(szczeliny grubości palca).
 
Konrad 


Marka: Renault
Model: Laguna Grandtour
Silnik: 1,8 16V + Gaz
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 213
Skąd: Powiat Piaseczno
Wysłany: 2008-11-11, 19:22   

To chyba coś takiego, jak kiedyś było Maruti - tylko w nowszym wydaniu - pamiętacie taki wynalazek ?
Teraz już nikt nie pamięta o takim samochodziku ( albo niewiele osób ). I chyba TATA tak skończy ... ale to się okaże.
_________________
Poprzednie auto : Dacia Logan 1,4 MPI B+G.
Obecnie : Laguna II 1,8 16 V B+G
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-11-11, 19:31   

slk84 napisał/a:
Na pewno nie zaryzykowałbym zakupu tego samochodu z prostej przyczyny mianowicie troski o bezpieczeńśtwo swoje i bliskich. Czytałem test w auto- świecie(albo motorze) gdzie zrobiono tzw."test łosia" i przy 50 km/h w aucie uniosło się tylne koło a przednia opona prawie zjechała z felgi. Juz nie wspomnę o jakości materiałow które są na żenująco niskim poziomie a również i spasowanie elementów pozostawia wiele do życzenia(szczeliny grubości palca).


Gazeta Auto-Świat jest sponsorowana przez WVi weż ich opinie szasem z przymróżeniem oka
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2008-11-11, 19:36   

waski! powiem Ci tak.Jakby Logan i TATA miały na masce WV to powiedziałbyś, że te auta to rewelacja
_________________

 
Loganek 



Marka: Italjet
Model: Formula
Silnik: wystarczający ;-)
Rocznik: 1996
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 203
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-11, 19:42   

KONRAD napisał/a:
To chyba coś takiego, jak kiedyś było Maruti - tylko w nowszym wydaniu - pamiętacie taki wynalazek ?
Teraz już nikt nie pamięta o takim samochodziku ( albo niewiele osób ). I chyba TATA tak skończy ... ale to się okaże.
Ja wtedy bylem w brzuchu mamy, a pamietam to auto :E :mrgreen: :lol: :-) ;-)
_________________
Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ ;-) , ale czy zajechałbym do Rumunii ?

Dacia, Fiat i Tata - to nie samochody, to pasja ;-)
 
Loganek 



Marka: Italjet
Model: Formula
Silnik: wystarczający ;-)
Rocznik: 1996
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 203
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-11, 19:56   

waski napisał/a:
No właśnie to chcę powiedzieć, a wyżej w postach chcą mnie zasztyletować :cry:
Ja nie chce zasztytowac ;-) .
_________________
Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ ;-) , ale czy zajechałbym do Rumunii ?

Dacia, Fiat i Tata - to nie samochody, to pasja ;-)
 
jacek 



Marka: dacia
Model: logan mcv
Silnik: 1.5 dci85KM
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 433
Skąd: Tychy
Wysłany: 2008-11-11, 21:27   

Nie zgadzam się z wami firma tata ma kupę kasy niestety mało doświadczenia w produkcji aut osobowych. Podobnie było z Hundai , Kia , 10 lat temu wszyscy podchodzili do tego nieufnie, serwisów też było mało. Uważam że jeśli firma tata stwierdzi że auta osobowe to dobry interes to za dziesięć lat zbuduje sieć serwisów i i kolejne modele nie będą odbiegać od aut europejskich. Na dzień dzisiejszy dacia jest lepszą inwestycją od taty
 
Sweeper 



Marka: Renault
Model: Scenic
Silnik: 1.9dCi
Rocznik: 2004
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 74
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-11-11, 21:29   

za 10 lat...
jak chcą przetrwać to sieć serwisy muszą powstać w ciągu 2 najbliższych lat, podobnie z salonami
logistycznie jest to niemożliwe o czym wiedziało Renault robiąc wspólne ASO dla Dacii
i co tego, że Tata jako firma ma pieniądze jeżeli do dzisiaj nie ma żadnej reklamy w TV, plakatów a samochody są już w Polsce

KONRAD napisał/a:
To chyba coś takiego, jak kiedyś było Maruti - tylko w nowszym wydaniu - pamiętacie taki wynalazek ?

pewnie, że tak :)
brałem je pod uwagę - jako pierwszy samochód ale wybrałem Renault 5 i tak to się kula dalej ;)
_________________
Renault Scenic 1.9dCi
Galeria Renault 5: www.renault5.pl
PIKUR: www.klubrenault.pl
 
jacek 



Marka: dacia
Model: logan mcv
Silnik: 1.5 dci85KM
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 433
Skąd: Tychy
Wysłany: 2008-11-11, 21:38   

Plakaty swego czasu widziałem.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-11-11, 21:47   

Gdyby Tata Indica i Indigo były kopiami WPROST od Fiata Palio i Palio Weekend, byłyby do rozważenia kupna. Niestety są to kopie na zasadzie "PRAWIE JAK PALIO", to już niestety robi DUUUUŻĄ RÓŻNICĘ.
A Logan, hmm pewnie za Dacią bym się nie rozglądał, ale że coś takiego jak MCV było mi potrzebne do pracy, dobrze sprzedaje się w królestwie VW, AUDI, BMW i Mercedesa, oraz jest firmowane przez jakiś NORMALNY koncern motoryzacyjny, to zakup stał się oczywistością.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-11, 21:52   

Zawsze uważałem za pierdoły takie rzeczy jak kształt znaczka, poziom sprzedaży gdzieś tam czy "co ludzie powiedzą" - dla mnie najważniejsze i tak są cechy fizyczne (rozmiary) oraz użytkowe (niezawodność i osiągi)... I w nich TATA faktycznie na razie nieco odstaje od moich potrzeb, ale kto wie, jak się rozwinie? Zawsze to dobrze, że jest większy wybór.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne