Mam caly pakiet w Allianz. W czwartek moja żona wyjeżdzała z parkingu spod pracy i zachaczyła samochodem o bramę. Zrobiła to tak niefortunie że wgiete są przednie lewe drzwi jak również i tylnie oraz porysowany bok. Jutro zamierzam jechać do serwisu zgłośić to i umówić się na naprawę. Czy ubezpieczyciel może robić jakieś problemy z związku z tym zdarzeniem. Bo chce by naprawa była z AC
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-03, 12:21
nie powinien robić żadnych problemów, naprawa bezgotówkowa i nic więcej cię nie będzie obchodziło, należy tylko upoważnić serwis do takiej naprawy.
W przypadku gdy auto jest używane w działalności i jest sie płatnikiem vat należy pamiętac o tym że ubezpieczyciel wypłaca tylko kwotę netto szkody a vat należy uregulować samemu w serwisie.
Jeśli jest sie prywatnym użytkownikiem to tylko pozostaje czekać na wykonanie naprawy
Szkoda musi być zgłoszona do 7 dni (ale jeśli jedziesz jutro, to oczywiście nie ma problemu). Korzystałem z "usług" Allianz - bezgotówkowo (potwierdzam tylko to co napisał gigi303).
Mam caly pakiet w Allianz. W czwartek moja żona wyjeżdzała z parkingu spod pracy i zachaczyła samochodem o bramę. Zrobiła to tak niefortunie że wgiete są przednie lewe drzwi jak również i tylnie oraz porysowany bok. Jutro zamierzam jechać do serwisu zgłośić to i umówić się na naprawę. Czy ubezpieczyciel może robić jakieś problemy z związku z tym zdarzeniem. Bo chce by naprawa była z AC
U mnie drobne zarysowanie/wgniecenie tylnego błotnika (zawadziłem o wystający ze ściany garażu pręt) naprawione z AC w Allianz bez żadnego problemu, bezgotówkowo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum