Marka: Dacia
Model: był LOGAN jest DUSTER
Silnik: był 1,4MPI jest 1,6 16V
Rocznik: był 2005 jest 2013
Wersja: Ambiance
Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 35 Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2009-08-31, 18:55
W jednej końcówka drążka prawa ,jakiś czujnik w silniku, a tak 75000 i śmiga :) a druga 45000 i tylko wycieraczki.
Ostatnio zmieniony przez darsy 2009-08-31, 18:57, w całości zmieniany 1 raz
1.Ramiona wycieraczek
2. Pokrywa schowka
3. Kontrolka h. ręcznego
4. uszczelka wewn. drzwi tylnych, i napr lakiernicza tamże, z winy ASO
5. końcówka układu kierowniczego z prawej.
6. Podświetlenie regulacji nawiewów.
7. Czujnik temperatury.
Po gwarancji:
1. Czekam na decyzję ws. odprysku lakieru nad odbojnikem klay bagażnika, bo się w RP nie spodobały zdjęcia. Trzeba powtórzyć sesję
2. Wieszak od rury wydechowej. Naprawa własna. Teraz nic w aucie nie piszczy, dzwoni, jest ciszej....
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2009-09-01, 11:25, w całości zmieniany 2 razy
Marka: dacia
Model: było mcv , jest duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017/2018
Wersja: Open Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 188 Skąd: luboń k/poznania
Wysłany: 2009-09-05, 11:18
Po pierwszym roku :
1.Wyciek przy rozrządzie
2.słabe hamulce
3."ściąganie" na prawąstronę
4.ślady rdzy na zgrzeinach tylnych lewych drzwi
5. wyblakła listwa prawych tylnych drzwi.
W pkt.5 RP miało duże problemy,dopiero po złożeniu reklamacji i prośbie o pisemne uzasadnienie,stwierdzono,że reklamacja jednak będzie uwzględniona.
Na gwarancji po 15 tyś włącznik świateł cofania, po 45 uszczelka tylnych drzwi, po 60 tyś końcówka drążka. Do tego 2 czy 3 razy jakąś żarówkę.
Po gwarancji, po ok 80 tyś łożysko tylnego koła, druga końcówka drążka i łączniki stabilizatora, .
Teraz mam prawie 90 tyś i będą malowali klapę bagażnika i okolice pod wlewem paliwa, pojawiła się korozja ale na szczęście będzie to naprawa gwarancyjna.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-11-23, 10:23
Ale mam problem Uważajcie na śruby mocujące zderzak w okolicy zamka bagażnika. Jak uniesiecie pokrywę bagażnika to od razu je zauważycie. Wiosną zaczęła się odkręcać ta po prawej stronie, teraz z kolei ta po lewej. Środkowa przy zamku jak na razie trzyma się mocno. Zastanawiam sie, czy one faktycznie coś przytrzymują, czy pełnią zadanie tylko estetyczne, takiej zaślepki....
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2009
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 218 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-15, 09:35
odświeżając temat: pierwsza usterka w moim Loganie przy przebiegu 13000km. ( kupiony w kwietniu ) - nie działa klamka od środka w tylnych drzwiach - żadko urzywane drzwi! Zaraz mam pierwszy przegląd to i zgłoszę pierwszą reklamację.
Jak w tytule i tak na okrągło. Dochodzę do wniosku że jeśli się nie zapłaci za autko na wejściu to potem systematycznie trzeba dopłacić różnicę.
Choć ostatnio jakby bardziej.
Niespełna trzy miesiące temu padł silnik krokowy
Dziś przekażnik (u Przyguckich na Legionów chciano mi wymienić cewki)
W najbliższych planach, mam silnik nagrzewnicy i sprzęgło.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2009-12-15, 14:38, w całości zmieniany 1 raz
Zero napraw, zero rdzy, żarówki mam od nowości (ale jeżdżę na dziennych ledach), o przepraszam zapomniałem o piórach wycieraczek 1kpl.
Pozdrawiam!
Może dopiszę że cały rok jeżdżę na oponach zakupionych z Daczką czyli Montana (całoroczne) zero poślizgów a mieszkam w górach!
_________________ Jeżdżę na dziennych!!!
Ostatnio zmieniony przez Leo2 2009-12-15, 16:52, w całości zmieniany 1 raz
Problem właśnie w tym, że to też zupełnie niczego nie gwarantuje. Natomiast zazwyczaj właściciele bryk za - powiedzmy - ponad 200 kzł rzadziej bez- i względnie wylewają swoje żale na różnistych forumach <;
No chyba że miałeś na myśli auta z siedmiocyfrową ceną - wtedy może faktycznie wystarczy "zapłacić na wejściu"...
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1104 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-08, 22:09
Przy przeglądzie na 30.000 wymieniony łącznik(poduszka) skrzynii biegów. Chyba wiem jak, niedawno przymierzałem się do wyprzedzania, samochód przede mną jednak nieoczekiwanie mocno zwolnił i skręcał w prawo, a za mną chciał ze mną wyprzedać, więc ostra redukcja i mocno gaz. Ufff, udało się !!! Gdyby nie ten manewr, trzy zgniotki murowane.
Ostatnio zmieniony przez Mamert 2010-01-08, 22:16, w całości zmieniany 1 raz
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-19, 17:52
Po 60.000 km
1) hałas łożyska sprzęgła,
2) prawa końcówka do wymiany,
3) pęknięta obudowa termostatu - wyciekło ok 2 l. płynu chłodzącego,
4) rozwulkanizowane elementy gomowe wahacza (cokolwiek to znaczy),
5) wymiana klocków hamulcowych.
Stan tarcz hamulcowych ok. 50% zyżycia.
Minimalna grubość tarcz wentylowanych to 17.7 mm - u mnie 20.2 mm.
Koszt klocków 150 zł - pasuja od Laguny - I system ATE.
Tarcze hamulcowe pasują od Laguny I - najmniejszy rozmiar.
W MCV są ponoć trzy systemy hamulców, w niezależym warsztacie specjalizującym się renówkach jakoś to rozgryźli.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Co do hałasu łożyska sprzęgła to czy to może wyglądać tak że przy świeżo uruchomionym aucie słychać takie nieregularne krótkotrwałe szumy i w tym czasie odczuwa się to na drążku zmiany biegu jako takie drgania inne niż te normalnie odczuwane a ponadto ustaje to przy wciśniętym sprzęgle?
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-23, 08:32
siwy-34 napisał/a:
Co do hałasu łożyska sprzęgła to czy to może wyglądać tak że przy świeżo uruchomionym aucie słychać takie nieregularne krótkotrwałe szumy i w tym czasie odczuwa się to na drążku zmiany biegu jako takie drgania inne niż te normalnie odczuwane a ponadto ustaje to przy wciśniętym sprzęgle?
U mnie "na luzie" słychać ciche terkotanie, które ustaje po wciśnięciu pedału sprzęgła. Początkowo brałem to za odgłos nawiewu lub wtryskiwaczy.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum