Wysłany: 2010-01-09, 19:49 Silnik - osprzęt - modyfikacje
Witam.
Czy ktoś z szanownych użytkowników Logana dokonywał kosmetycznych przeróbek przy silniku typu wymiana filtra powietrza na luźniejszy np. K&N, wymiana świec zapłonowych np. Brisk, założenie magnetyzerów, modyfikacja układu dolotowego np. jakiś dodatkowy wlot powietrza, modyfikacja układu wydechowego np. pozbycie się katalizatora i założenie lużniejszego wydechu a może i strumienicy.
Ciekaw jestem bardzo jak to przekłada się do osiągów silnika i co za tym idzie naszej ukochanej Loganki.
Zapraszam do dyskusji, przekazywania swoich doświadczeń i porad na ten temat.
Pozdrawiam.
Co do magnetyzera to już ten temat wałkowaliśmy i nie tylko na tym forum stwierdzono - BAJER Co do wkładek sportowych filtra powietrza, strumienicy i modyfikacji dolotu - trzebaby sprawdzać kazdy egzemplarz na hamowni - ale ewentualne zmiany na kolana nie powalą Wyciananie katalizatora to w modelu na drogi publiczne - ryzykowny temat przekładający się na gwarancję, dopuszczenie do ruchu, wreszcie ubezpieczenie AC Moim zdaniem najlepiej by wyszła zmiana kompletnego silnika na coś większego
a ja pomału rozglądam się za jakąś audicą z 4.2 TDI ;]
A tak serio to czym więcej jeżdżę tym bardziej przydałby się chociaż sportowy wałek rozrządu... Myślę że nasze K7J jest dość znaną jednostką z Clio, Meganek itp. więc trochę powinno być "elementów zamiennych" do tego. PS Jak ktoś zrobi coś fajnego to niech się chwali, kilka dodatkowych kucy jeszcze nikomu nie zaszkodziło...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum