Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik - osprzęt - modyfikacje
Autor Wiadomość
browar7 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Access
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-09, 19:49   Silnik - osprzęt - modyfikacje

Witam.
Czy ktoś z szanownych użytkowników Logana dokonywał kosmetycznych przeróbek przy silniku typu wymiana filtra powietrza na luźniejszy np. K&N, wymiana świec zapłonowych np. Brisk, założenie magnetyzerów, modyfikacja układu dolotowego np. jakiś dodatkowy wlot powietrza, modyfikacja układu wydechowego np. pozbycie się katalizatora i założenie lużniejszego wydechu a może i strumienicy.
Ciekaw jestem bardzo jak to przekłada się do osiągów silnika i co za tym idzie naszej ukochanej Loganki.
Zapraszam do dyskusji, przekazywania swoich doświadczeń i porad na ten temat.
Pozdrawiam.
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI Blue Marine
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-09, 22:10   

Co do magnetyzera to już ten temat wałkowaliśmy i nie tylko na tym forum stwierdzono - BAJER :-> Co do wkładek sportowych filtra powietrza, strumienicy i modyfikacji dolotu - trzebaby sprawdzać kazdy egzemplarz na hamowni - ale ewentualne zmiany na kolana nie powalą :-/ Wyciananie katalizatora to w modelu na drogi publiczne - ryzykowny temat przekładający się na gwarancję, dopuszczenie do ruchu, wreszcie ubezpieczenie AC :!: Moim zdaniem najlepiej by wyszła zmiana kompletnego silnika na coś większego ;-)
_________________
GeRRaD
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-01-09, 22:55   

a ja pomału rozglądam się za jakąś audicą z 4.2 TDI ;]
A tak serio to czym więcej jeżdżę tym bardziej przydałby się chociaż sportowy wałek rozrządu... Myślę że nasze K7J jest dość znaną jednostką z Clio, Meganek itp. więc trochę powinno być "elementów zamiennych" do tego. PS Jak ktoś zrobi coś fajnego to niech się chwali, kilka dodatkowych kucy jeszcze nikomu nie zaszkodziło...
 
DAREK 


Marka: OPEL
Model: ZAFIRA
Silnik: 1.8
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-01-11, 12:37   

Według mnie tylko taka modyfikacja - niestety trochę kosztuje

http://www.chojnacki.com.pl/wersja-gt

poprawa jest widoczna ale oczywiście bez rewelacji. Chyba nie warto.
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-11, 17:42   

Tez sądzę że bez turbiny i w małej pojemności zdecydowanie nie warto ;-)
_________________
GeRRaD
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne