Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-24, 20:50
W loganie ci wykrył komputer EDC16 C - Ve3a ?
Coś tu nie gra.
Pokaż printscreen z rozpoznawania komputera wtrysku, bo w dieslu powinien raczej wykrywać taki komputer : DCM12 - L4C91 - v8.1 lub niższa wersja.
Określ wreszcie w jakim aucie, jaki silnik sprawdzasz, bo te prinscreny które pokazuje nijak się mają do Dacii Logan.
Pewnie nie wybierasz z listy że chodzi o Dacię Logan i skanujesz SELECT po wszystkich ECM.
A to oznacza, że robisz źle.
Najpierw musisz wybrać z listy DACIE > Logan
i wtedy klikasz dwa razy na ECM , a następnie SELECT.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-24, 21:02, w całości zmieniany 2 razy
Sory kolego Mam Megane. Ale na forach megane kolesie nie mają pojęcia a walcze już z nimi 2 tygodnie, a z tobą wjeden dzień zrobiłem więcej. U nich tylko jedno: serwis lub Clip.
Jeszcze raz sory.
Znowu dałem ciała, ale takie życie. Teraz nie wiem który dokładnie będzie dla mnie czy
x84 -Megane II czy coś innego? Dla mnie gościu jesteś wielki , jak pojadę przez łódź to masz duże piwo. Jak masz problem z centrum numerycznym SCM to mogę się oddzwięczyć.
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-30, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Wczoraj próbowałem się połączyć ze swoim cudem ale na kabelku który posiadam czyli:
VAG CAN PRO i ELM 327 nie mogę się połączyć. Wyskakuje mi coś takiego: NO HML diagnosis interpreter . Czy taki kabelek jak jest na schemacie w instalce mogę gdzieś dostać?
Czy po prostu mam uszkodzone pliki HML w DDT2000Data do Meganki.
Posiadam też program Clip ale on woła o sąde. Jest jakiś kabel który by to załatwił?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez wgrom 2010-05-26, 09:05, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-26, 11:04
Ale ty się jeszcze nie łącz, tylko wybierz SELECT aby sprawdzić jaki komputer wtrysku ci wykryje - w końcu wcześniej ci wykrywał jakiś sterownik ECM. Poza tym wklej jakieś printscreeny z programu DDT2000, bo może coś źle interpretujesz lub źle wykonujesz.
Wklej tutaj zdjęcia z programu jak Wybierasz Select, jak wyszukuje ci sterownik, bo tak to jest zabawa w jasnowidza.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-26, 11:07, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Nie mam jak teraz tego sprawdzić , ponieważ żona jest tym samochodem w pracy i nie wiem o której wróci. Jak wróci to zaraz będę działał. Kolego korzystałeś kiedyś z darmowego programiku teamViewer, http://www.teamviewer.com/pl/ bo jeśli byś się zgodził to moglibyśmy się połączyć komputerami i widziałbyś mój panel i miałbyś kontrole nad myszką. Potrzebowałbym się z tobą jakoś skomunikować do podania ID I hasła w tym programie a nie ukrywam że do komunikacji podczas sprawdzania także. Podkreślam że program jest darmowy, połączenie bezpłatne i bezpieczne, często z niego korzystam do sprawdzenia maszyn.
Ostatnio zmieniony przez wgrom 2010-05-26, 13:14, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Sprawdziłem włącznik i niestety działa kable też. Chyba pozostaje tylko serwis. Ponoć meganki tak mają że wejście się blokuje jak ma zwarcie lub przeciążenie.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-01, 08:52
Niestety w Megance masz już tak, że UCH jest po CAN-ie, a takiego kabla pewnie nie masz i dlatego nie podłączymy się do UCH.
Sygnał z przycisku klimy w Megance idzie do UCH, a następnie UCH przez płytkę przekaźników wystawia sygnał do komputera wtrysku, który ten włącza sprężarkę.
Czemu UCH nie daje zezwolenia na włączenie klimy, tego nie wiemy i się nie dowiemy bo nie podłączymy się laptopem z UCH bez odpowiedniego kabla obsługującego magistralę CAN.
My w Daciach mamy łatwiej, bo wystarczy zwykły kabel KKL bez obsługi CAN.
Chyba że masz kabel obsługujący CAN - a z opisu wyżej widzę że twój kabel nazywa się VAG CAN PRO - czyli może obsługuje CAN, a tym samym możesz podłączyć się do UCH i wtedy może coś się wyjaśnij. Napisz do mnie na GG lub Tlenie to połączymy się przez : TeamViewer
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-06-02, 21:08, w całości zmieniany 3 razy
Witam
jackthenight, pojechałem w końcu do serwisu i okazało się u mnie że w meganie 6 bar to za niskie ciśnienie. Powinno być koło 10 Bar. Teraz wszystko w porządku. Dzięki za pomoc. Jak miałbyś czas to chętnie bym się z tobą połączył żebyś pokazał mi jak z czytuje i kasuje się w tym programie błędy. Mam problem jeszcze z Thalią w PCMSKAN pokazuje mi błąd P0638 (bodajże potencjometr przepustnicy) a w DDT2000 nie widzę tego problemu i nie idzie go skasować, a PCMSKAN-em bez problemu.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-11, 10:36
U mnie w Sandero przy uruchomionym silniku ciśnienie w układzie klimatyzacji wynosi około 11 barów, a po włączeniu klimatyzacji ciśnienie wzrasta do około 15-tu barów.
Na wyłączonym silniku ciśnienie spadło do jakiś 7 barów.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-07-12, 19:07, w całości zmieniany 1 raz
3zbyszek [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-24, 20:40
Error : 2000 Description : 'No reply for request '81' (retry count = 3)
po tł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum