Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Diagnostyka Renault poprzez DDT2000
Autor Wiadomość
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-24, 18:44   

Po sprawdzeniu DDT2000 i skasowaniu błędu , jedno zostaje i nie wiem co mam z tym dalej zrobić?

Controle Moteur.jpg
Martwi mnie to wskazanie temp. paliwa i oleju.
Plik ściągnięto 1281 raz(y) 90,73 KB

Po skanowaniu część 1.JPG
Po sprawdzeniu błędów
Plik ściągnięto 948 raz(y) 125,66 KB

Po skanowaniu częśc 2.JPG
Plik ściągnięto 573 raz(y) 124,27 KB

Błędy.JPG
Plik ściągnięto 574 raz(y) 41,96 KB

Ostatnio zmieniony przez wgrom 2010-05-24, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-24, 20:50   

W loganie ci wykrył komputer EDC16 C - Ve3a ?
Coś tu nie gra.
Pokaż printscreen z rozpoznawania komputera wtrysku, bo w dieslu powinien raczej wykrywać taki komputer : DCM12 - L4C91 - v8.1 lub niższa wersja.

Określ wreszcie w jakim aucie, jaki silnik sprawdzasz, bo te prinscreny które pokazuje nijak się mają do Dacii Logan.

Pewnie nie wybierasz z listy że chodzi o Dacię Logan i skanujesz SELECT po wszystkich ECM.
A to oznacza, że robisz źle.
Najpierw musisz wybrać z listy DACIE > Logan
i wtedy klikasz dwa razy na ECM , a następnie SELECT.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-24, 21:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-24, 21:01   

Sory kolego Mam Megane. Ale na forach megane kolesie nie mają pojęcia a walcze już z nimi 2 tygodnie, a z tobą wjeden dzień zrobiłem więcej. U nich tylko jedno: serwis lub Clip.
Jeszcze raz sory.
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-24, 21:05   

To nawet jak masz Megane to nie widzę dla niego takiego oznaczenia silnika.
Powinien z listy wybrać Megane & Scenic i wtedy klikać SELECT.

Dlatego ci bez sensowne dane pokazuje, jeśli wybrałeś zły kod silnika.

Oczywiście katalog c:\DDT2000Data zajmuje ci 413 MB a nie mniej ?
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-24, 21:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-24, 21:27   

Znowu dałem ciała, ale takie życie. Teraz nie wiem który dokładnie będzie dla mnie czy
x84 -Megane II czy coś innego? Dla mnie gościu jesteś wielki , jak pojadę przez łódź to masz duże piwo. Jak masz problem z centrum numerycznym SCM to mogę się oddzwięczyć.
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-30, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-24, 21:33   

To masz Megane czy Megane II ?
Jak masz Megane to wybierasz : x64 : Megane & Scenic
Jak masz Megane II to wybierasz : X84 : Megane II

I wtedy klikasz dwa razy na ECM - Engine Control Module
i klikasz w ikonę lornetki z napisem SELECT
_________________

 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-26, 09:03   

Wczoraj próbowałem się połączyć ze swoim cudem ale na kabelku który posiadam czyli:
VAG CAN PRO i ELM 327 nie mogę się połączyć. Wyskakuje mi coś takiego: NO HML diagnosis interpreter . Czy taki kabelek jak jest na schemacie w instalce mogę gdzieś dostać?
Czy po prostu mam uszkodzone pliki HML w DDT2000Data do Meganki.
Posiadam też program Clip ale on woła o sąde. Jest jakiś kabel który by to załatwił?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez wgrom 2010-05-26, 09:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-26, 11:04   

Ale ty się jeszcze nie łącz, tylko wybierz SELECT aby sprawdzić jaki komputer wtrysku ci wykryje - w końcu wcześniej ci wykrywał jakiś sterownik ECM. Poza tym wklej jakieś printscreeny z programu DDT2000, bo może coś źle interpretujesz lub źle wykonujesz.
Wklej tutaj zdjęcia z programu jak Wybierasz Select, jak wyszukuje ci sterownik, bo tak to jest zabawa w jasnowidza.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-26, 11:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-26, 13:13   

Witam
Nie mam jak teraz tego sprawdzić , ponieważ żona jest tym samochodem w pracy i nie wiem o której wróci. Jak wróci to zaraz będę działał. Kolego korzystałeś kiedyś z darmowego programiku teamViewer, http://www.teamviewer.com/pl/ bo jeśli byś się zgodził to moglibyśmy się połączyć komputerami i widziałbyś mój panel i miałbyś kontrole nad myszką. Potrzebowałbym się z tobą jakoś skomunikować do podania ID I hasła w tym programie a nie ukrywam że do komunikacji podczas sprawdzania także. Podkreślam że program jest darmowy, połączenie bezpłatne i bezpieczne, często z niego korzystam do sprawdzenia maszyn.
Ostatnio zmieniony przez wgrom 2010-05-26, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-01, 08:34   

Witam
Sprawdziłem włącznik i niestety działa kable też. Chyba pozostaje tylko serwis. Ponoć meganki tak mają że wejście się blokuje jak ma zwarcie lub przeciążenie.
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-01, 08:52   

Niestety w Megance masz już tak, że UCH jest po CAN-ie, a takiego kabla pewnie nie masz i dlatego nie podłączymy się do UCH.
Sygnał z przycisku klimy w Megance idzie do UCH, a następnie UCH przez płytkę przekaźników wystawia sygnał do komputera wtrysku, który ten włącza sprężarkę.
Czemu UCH nie daje zezwolenia na włączenie klimy, tego nie wiemy i się nie dowiemy bo nie podłączymy się laptopem z UCH bez odpowiedniego kabla obsługującego magistralę CAN.
My w Daciach mamy łatwiej, bo wystarczy zwykły kabel KKL bez obsługi CAN.

Chyba że masz kabel obsługujący CAN - a z opisu wyżej widzę że twój kabel nazywa się VAG CAN PRO - czyli może obsługuje CAN, a tym samym możesz podłączyć się do UCH i wtedy może coś się wyjaśnij. Napisz do mnie na GG lub Tlenie to połączymy się przez : TeamViewer
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-06-02, 21:08, w całości zmieniany 3 razy  
 
krakry1 



Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-06-01, 14:03   

Tak czytam i mam coraz więcej podziwu dla Waszej wiedzy.
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-01, 17:05   

Ech nie Krakry, to żadna wielka wiedza - wystarczy mieć tylko dokumentację :)
_________________

 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-02, 20:52   

Witam
Czekam na kabelek od kolegi i w tedy będziemy działać.
Pozdrawiam
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-08, 16:23   

Mam kabelek VAG-K+Can. Jak masz czas możemy się połączyć.
Ostatnio zmieniony przez wgrom 2010-06-08, 16:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-17, 09:15   

Witam
jackthenight, pojechałem w końcu do serwisu i okazało się u mnie że w meganie 6 bar to za niskie ciśnienie. Powinno być koło 10 Bar. Teraz wszystko w porządku. Dzięki za pomoc. Jak miałbyś czas to chętnie bym się z tobą połączył żebyś pokazał mi jak z czytuje i kasuje się w tym programie błędy. Mam problem jeszcze z Thalią w PCMSKAN pokazuje mi błąd P0638 (bodajże potencjometr przepustnicy) a w DDT2000 nie widzę tego problemu i nie idzie go skasować, a PCMSKAN-em bez problemu.
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-11, 10:36   

U mnie w Sandero przy uruchomionym silniku ciśnienie w układzie klimatyzacji wynosi około 11 barów, a po włączeniu klimatyzacji ciśnienie wzrasta do około 15-tu barów.
Na wyłączonym silniku ciśnienie spadło do jakiś 7 barów.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-07-12, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
3zbyszek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-24, 20:40   

Error : 2000 Description : 'No reply for request '81' (retry count = 3)
po tł.
:!:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne