Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2009-09-25, 11:56
Polonez Truck w najmniejszej wersji miał pół tony ładowności alby by go złamać trzeba było tą wartość podwoić ale tam była konstrukcja mieszana - przednia część była nadwoziem samonośnym a tył - ramowy, tu jest całkowice samonośne nadwozie wiec pewno z 300-400 kilo wejdzie, burty będą pewnie z alu więc waga nie będzie wielka, pewnie cięższy będzie hydrauliczny podnośnik tej "wywrotki"
ależ kombinują
Marka: Renault
Model: Megane 2 ph2
Silnik: 1.6 Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 251 Skąd: ETM
Wysłany: 2009-09-27, 08:53
świetne uniwersalne auto. Rumuni sięgnęli do starych metod projektowania aut i proszę: mamy kombi z możliwością wszelakiej zabudowy albo pickup z wieloma możliwościami. Prawie jak polonez albo felicjal. W wielu krajach zwiększy to sprzedaż auta i spopularyzuje markę. Chciało by się aby polskie fabryki poszły tym tokiem rozwoju.
Polonez Truck w najmniejszej wersji miał pół tony ładowności
Mylisz się kolego. Długa wersja miała 745kg ładowności, a krótka 925kg. Natomiast możliwości tego pojazdu były nie zbadane Sam jeździłem takim od nowego i woził dużo, za dużo..
Polonez Truck w najmniejszej wersji miał pół tony ładowności
Mylisz się kolego. Długa wersja miała 745kg ładowności, a krótka 925kg. Natomiast możliwości tego pojazdu były nie zbadane Sam jeździłem takim od nowego i woził dużo, za dużo..
Zapominasz kolego o ROY-u (double Cab)
A z tego co ja się orientuję - pasażer to nie bagaż, choć do ładowności możesz go wliczyć.
Ja mam na stanie Trucka krótkiego z pełną zabudową i ładowność mam 910 kg.
_________________ stan licznika: 121000 km - 20-11-2013
Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2009-09-28, 09:38
Nie kłóćmy się o kilogramy - tak czy siak - jeśli chłopaki wprowadzą na nasz rynek tak różnorodne warianty Logana - nasz kochany Polonez znajdzie w końcu następcę i będzie mógł powoli przejść na emeryturę nie martwiąc się o przyszłość
Cały temat jest o Daciach dostawczych, które maja miejsce na dwóch osobników. Rzetelnie jest porównywać wszystkie pojazdy dwuosobowe, a jak wiemy ROY to zupełnie inna klasa.
Wymiarów nigdzie nie znalazłem, ale na podstawie tych normalnej paki oszacowałbym to na jakieś 700 L (długość 1500 x szerokość od 1000 na dole do 1200 o góry x 410 mm wysokości).
No to żwiru można nasypać tylko ciut więcej niż połowę wysokości... ale za to styropianu z 2 kubiki się przewiezie. Chociaż nie po to kupuje się wywrotkę żeby wozić styropian... chyba.
Nosz kurna, jak szukałem izotermy i łaziłem do Renault chcąc dostać taką MCV-kę to patrzyli na mnie jak na jelenia tzn NIKT się nie interesował. A szukałem taniej i niedużej lodówki. Poszedłem do Fiata i z miejsca dostałem ofertę na najmniejsze Ducato... Logan może mieć multum wersji wyposażenia i zabudowy, ale dopóki będzie taka sytuacja że chcąc kupić Dacię musisz prawie prosić na kolanach to nie wróżę sukcesów w naszym kraju (a szkoda). Może w salonach za granicą nie traktują klientów tak jak u nas
A taka wywrotka to fajna sprawa w firmach typu dom i ogród realizujących jakieś małe zlecenia. Albo przy wywożeniu gruzu z trudno dostępnych miejsc. Bo na dłuższe trasy samochód który pomieści 0,3 m3 ziemi przy takiej ładowności nie ma racji bytu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daemon84 2010-09-30, 08:02, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-03, 17:18
krakry1 napisał/a:
No proszę z MCV-ki można zrobić wszystko. Jak jest chłodnia to może także ... ja wiem, może karawan.
Di tam, karawan/karetka wychodzą praktycznie bez przeróbek. :| Tak na szybko, to może matowy, zielony lakier, w środku ławki wzdłuż burt zamiast kanap, jakieś opancerzenie, et voila - BWP jak się patrzy, do tego tani i mało pali. :]
Ten agregat z dachu korci... :> Można by go zostawić tak jak jest i mieć baaardzo wydajną klimę, albo może wsadzić w środek większy kompresor na prąd, wylot powietrza pociągnąć do silnika i mieć takie fajne doładowanie. :D
Ten agregat z dachu korci... :> Można by go zostawić tak jak jest i mieć baaardzo wydajną klimę, albo może wsadzić w środek większy kompresor na prąd, wylot powietrza pociągnąć do silnika i mieć takie fajne doładowanie. :D
Można by w obudowie zamontować działko laserowe i "punktować" użytkowników lamp HID marki Zhen Ohn
(kol. Kigam - nie bierz tego do siebie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum