Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster vs C4 Picasso?
Autor Wiadomość
Fresu 


Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 10:35   Duster vs C4 Picasso?

Szarpię się pomiędzy dwoma opcjami:

1) Dacia Duster 4x2 1,5dCi 90kM Laureate


2) Citroen C4 Picasso 1,6 benz 120kM Seduction


Obie opcje za około 60 tysięcy złotych.
Co byście wybrali?
Ostatnio zmieniony przez Fresu 2011-02-06, 10:37, w całości zmieniany 3 razy  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-02-06, 10:40   Re: Duster vs C4 Picasso?

Fresu napisał/a:
Szarpię się pomiędzy dwoma opcjami"

1) Dacia Duster 4x2 1,5dCi 90kM Laureate
Obrazek

2) Citroen C4 Picasso 1,6 benz 120kM Seduction
Obrazek

Obie opcje za około 60 tysięcy złotych.
Co byście wybrali?


dla mnie zdecydowanie Duster i nie ma znaczenia to, że kupiłem Dustera, podoba mi się w nim zwarta, masywna i wg. mnie zgrabna sylwetka, dobrze dobrane proporcje ... ocena dot. wyłącznie wyglądu...
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 10:53   

Jesli zalezy Tobie na wygodzie podrozowania, rodznnym autem do jazdy po utwardzonych szosach i oczekujesz ciekawszego wnetrza i lepszego wyposazenia , tez w kwestii bezpieczenstwa wygrywa Citroen. Jesli chcesz miec ekonomiczne, proste , relatywnie niezawodne auto do podrozy nie tylko po asfalcie i godzisz sie na kompromis kosztem nizszego standardu wyposazenia bierz dustera. Plusem tez beda nizsze koszty przegladow.

Siedzialem w citroenie picasso, spodziewalem sie za te pieniadze lepszego wykonczenia autka.
Osobiscie bym tez mial dylemat majac do wydania 60 tys PLN. Jednak wybralbym pojazd bardziej uniwerslany - Dacie Duster.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-06, 11:15   

Fresu, jeżeli dużo jeździsz z prędkościami powyżej 100Km/h to weź C4 napewno jest bardziej komfortowy od Dustera. Jeśli potrzebny samochód do spokojnego przemieszczania i wyjazdów w tereny gdzie asfalt się kończy i zaczyna się bruk,piach, błotko, kupę śniegu Bież Dustera ten słabszy Diesel w Dusterze jak by lepszy od mocniejszego .
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
billbill666 


Marka: Hyundai/Daihatsu
Model: ix35 4WD/Cuore VIII
Silnik: 2.0benz/1.0benz.
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 172
Skąd: PL
Wysłany: 2011-02-06, 13:29   

maciek nie promuj piractwa na drogach :mrgreen: a kolega niech przeanalizuje swoje potrzeby,oczekiwania wobec tych dwóch aut i wybierze co bardziej pasuje do codziennej jazdy.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-06, 13:32   

billbill666, przecież są drogi ekspresowe i autostrady :-D
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Fresu 


Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 13:44   

Ok, to może powiem do czego potrzebny jest mi samochód i jak widzę sam obie opcje:

Codziennie do pracy w Sulejówku z warszawskiego Ursynowa jadę 2x35km. Głównie po dobrych drogach, ale mam kilka uciążliwych fragmentów po nieprzyjemnych wybojach. Również w ramach obowiązków służbowych jeżdżę po Sulejówku w większości po nieutwardzonych drogach - pełnych wybojów, a w okresie zimowym nieodśnieżonych. Dwa razy w roku trasa nad morze lub w góry po krajówkach - ale bez szaleństwa szybkości: z powodu uwarunkowań psychicznych moje maksimum to 140km/h, a tak ogólnie jeżdżę nie więcej niż 120km/h. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą - ot takim tatą za kółkiem. Aha jeszcze jedno, na codzień jeździmy w 3 osoby, ale często zabieramy rodziców i wtedy w 5 osób.

C4 Picasso byłoby konsekwentną kontynuacją samochodu jakim aktualnie jeżdżę - Xsary Picasso. W Picasso - zarówno starym jak i nowym - pasuje mi przestronne wnętrze, ponad 500 litrowy bagażnik z możliwością powiększenia do samochodu dostawczego (po złożeniu lub wymontowaniu tylnego rzędu siedzeń). Co więcej samochód bezawaryjny, przestronny dla 5 osób z fotelikami dziecięcymi, komfortowy w trasie i na dobrych drogach. Na wybojach miękkie zawieszenie dobrze tłumi, ale cały czas drżę o jego trwałość. Na pewno jest też świetnie zabezpieczony antykorozyjnie.

Duster - to trochę dla mnie przygoda w nieznane. Kusi mnie niesamowicie charakter SUV'a i wysoki prześwit - akurat na wertepy w Sulejówku i na dojeździe do przedszkola w Warszawie. Kusi mnie też oszczędny diesel i prawie 500 litrowy bagażnik, ale jednak mniej niż w Picasso. Co mnie zastanawia: węższa tylna kanapa: jak zmieszczę tam 2 dorosłe osoby z dzieckiem w foteliku? Zacznie gorsze wykończenie wnętrza niż w Picasso i na pewno mniej przestronne. Nie jest to jednak coś co by przekreślało Dustera. Dla mnie samochód musi być po pierwsze PRAKTYCZNY, po drugie OSZCZĘDNY, wreszcie musi mi się podobać. Nie chcę mieć też samochodu, o który będę wiecznie drżeć - akurat mojemu znajomemu ukradziono w zeszłym tygodniu Outlandera. Więc cena samochodu powinna oscylować około 60 tyś zł i nie powinien być obiektem pożądania złodziei. Zarówno Duster jak i C4 Picasso spełniają te wymogi.

A więc podsumowuję:
1. Dzielność w terenie tj. na wertepach: + dla Dustera
2. Dzielność w trasie: + dla Picasso
3. Bagażnik: remis ze wskazaniem na Picasso
4. Wygląd zewnętrzny: remis - to dwie różne bajki: ładny SUV vs ładny minivan
5. Oszczędność: + dla Dustera
6. Przestronność wnętrza: + dla Picasso
7. Jakość wykończenia: + dla Picasso
8. Awaryjność: ? ale chyba remis

W Picasso wybieram silnik benzynowy, bo po pierwsze 16i 120kM to efekt współpracy z BMW, a choć silniki HDi to podobno świetne konstrukcje, to jednak krążą legendy o kosztach naprawy FAP i ogólnie o tym jak właściciele rwą włosy z głowy gdy im się taki diesel spieprzy. Co do 1,5dCi 90kM Renault to nie słyszałem i czytałem złych opinii.

Takie mam wątpliwości. Choć Picasso jest chyba trochę ładniejszy (głównie we wnętrzu), to Dustera sam sobie odpicuję: powymieniam konsole (patrz inny mój wątek), mieszki, gałki biegów, założę ładne pokrowce na fotele itp. Najważniejsze jest zasadniczo porównanie cech użytkowych i praktyczności obu autek.

Co doradzicie?
Ostatnio zmieniony przez Fresu 2011-02-06, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-06, 13:54   

Fresu napisał/a:

Co doradzicie?

Zrobić jazdę próbną Dusterem, "pomacać" środek, porównać wyposażenie pod kątem bezpieczeństwa - poduszki, kurtyny, ESP (itp.) i wybrać.
 
Fresu 


Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 13:58   

A czy możecie rozwinąć wątek miejsca na tylnej kanapie? Czy zmieszczą się tam dwie dorosłe osoby z dzieckiem na foteliku? Bo w Picasso bez problemu - 3 niezależne fotele.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 14:02   

MSZ zmieszczą się bez najmniejszych problemów - o ile oczywiście nie są jakichś ponadstandardowych gabarytów... (; Ale najlepiej wybrać się po prostu do salonu i sprawdzić organoleptycznie - nie ma o jak osobiste doświadczenie.
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2011-02-06, 14:45   

Fresu napisał/a:
Czy zmieszczą się tam dwie dorosłe osoby z dzieckiem na foteliku?

Na dzień Dziadka 4-ro dziadków+wnuk spokojnie się zmieścili.
Zdziwieni byli ,że z tułu nie jest ciasno.
Ja polecam ! Na "polskie"drogi niezastąpiony :!: :!:
A drogi nie będą prędko lepsze/Euro2012/
Pozdrawiam
_________________
48piotr
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-02-06, 14:57   

Idealnie byłoby c4 śmigać do sulejówka i przeskakiwać na dustera na miejscu :mrgreen: Ale tak na poważnie... Z autopsji wiem, że nawet stosunkowo nisko zawieszonym samochodem można jeżdzić po wertepach bez szkody dla auta - po prostu trzeba zwolnić, a szybka jazda po takich drogach gdzie zawieszenie dobija do konca co chwilę nie jest wskzana żadnym samochodem. Nie mniej Duster z racji choćby prześwitu będzie miał pewną przewagę. C4 natomiast będzie bardziej komfortowa na wybojach (też może mieć to znaczenie jeśli wozisz dziecko np.)

No i nie zapominaj, że w tej cenie z minivanów c4 to nie jest jedyna oferta (scenic,orlando,za ok 64tys c-max), można też pójść w stronę aut typu berlingo czy doblo... Szceezrze mówiąc sam miałbym twardy orzech do zgryzienia
 
fi 


Marka: Hyundai
Model: i10
Silnik: 1.1 SOHC
Rocznik: 2011
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 285
Skąd: Wybrzeze
Wysłany: 2011-02-06, 16:30   

Z uwagi na to, ze na tym forum slowo "Skoda" jest zakazane, nie moge polecic Yeti :-)

Ale polecam Yeti mimo to, jako cos pomiedzy tymi dwoma autami.
Poza mniejszym, 400 litrowym bagaznikiem (ktory jest jednak praktyczniejszy niz w C4P - wystarczy dokupic siatke oddzielajaca bagaznik i mozna ladowac pod dach, a wejdzie wiecej), nie ustepuje obu samochodom - wygodny i cichy na dobrej drodze, pozwala sie zapuscic na droge gorsza. Za 60 kPLN dostaniesz bogato wyposazone Yeti 1.2TSI - silnik tez taki "pomiedzy" - pali malo jak diesel a jezdzi przyjemnie jak benzyna.
Tylko jak z trwaloscia samochodu i silnika - jedna wielka niewiadoma :)
Aha - z tylu tez ma 3 niezalezne fotele i mozna go przerobic na furgonetke.

Ale musisz ten post czytac szybko, bo zaraz przyjdzie piotrres i powie, ze Yeti kupowac nie wolno, bo jego wlasciciele posluguja sie niepoprawna polszczyzna :roll:
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 16:37   

fi napisał/a:
z tylu tez ma 3 niezalezne fotele

Tylko że ciasne... /: A szkoda, bo auto całkiem fajne.

(A tezę o zakazanym słowie wsadź sobie... w buty d; ).
 
Fresu 


Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 16:38   

No nie wiem, oglądałem Yeti i żeby mieć taki zakres wyposażenia jak C4 Picasso lub nawet Duster cena wyjeżdża do 70 tyś zł. Poza tym jakiś mały ten bagażnik... na moje oko praktycznie do wykorzystania jest jakieś 300L. Gdzie tu do 500L konkurentów? Również silnik 1,2L to sporo za mało jak na taki ciężki samochód.

PS: Znalazłem test wzmiankowanego Yeti i na koniec redaktor rozprawia się z Yeti porównując je do Dustera - sami przeczytajcie:
http://www.autogaleria.pl...bition,485.html
Ostatnio zmieniony przez Fresu 2011-02-06, 17:00, w całości zmieniany 5 razy  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-02-06, 17:07   

fi napisał/a:
Z uwagi na to, ze na tym forum slowo "Skoda" jest zakazane, nie moge polecic Yeti :-)

Ale polecam Yeti mimo to


jak widzisz - nie tylko domniemany zakaz przemawia przeciwko Yeti... :-(
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 18:03   

Yeti jest fajne ale jednak mniejsze niz Duster. Plusem sa bardzo dobrze wyprofilowane przednie siedzenia. Ładny samochodzik ale ciut przydrogi. Jest o wedlug mnie jedyna ładna skoda. Roomster jest fajny jako samochod rodzinny ale trzeba sie przyzywczaic do jego nietypowego ksztaltu.

Jesli chodzi o watek dojazdow z Ursynowa do Sulejowka chyba nie wykorzystasz wlascicwosci jezdnych C4 Picasso w tych korkach ;-) Ja bym wolal sie toczyc majestatycznie dusterkiem. Zas wyjazd dwa czy trzy razy w roku moim zdaniem nie usprawiedliwia posiadania zbyt duzego auta. Jestem zwolennikiem rozbudowy samochodu na takie okolicznosci o bagaznik dachowy, box, uchwyty rowerowe. Sam jezdze Sandero i nie narzekam na brak miejsca na szerokosc. Oczywiscie w Dusterze jest troszke lepiej z tylu.
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 18:25   

C4P i Duster są ładne, a Yeti to rzecz gustu. W moim guście jego ładnota mieści się nie bardzo ;)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 18:47   

mekintosz napisał/a:
w Dusterze jest troszke lepiej z tylu [niż w Sandero]

Ależ bynajmniej - jest niemal dokładnie tak samo (:
 
Fresu 


Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 18:49   

mekintosz napisał/a:
Jesli chodzi o watek dojazdow z Ursynowa do Sulejowka chyba nie wykorzystasz wlascicwosci jezdnych C4 Picasso w tych korkach ;-) Ja bym wolal sie toczyc majestatycznie dusterkiem.


Akurat zawsze jeżdżę pod prąd i są nawet długie momenty gdzie mogę teoretycznie polecieć ze 120km/h - np. na Trasie Siekierkowskiej lub Trakcie Brzeskim. Mam nadzieję, że nie czyta tego nikt z drogówki... ;) Poza tym mam nawyki z Xsary Picasso: lubię przestronną kabinę i samą świadomość możliwości transportowych furgonetki, którą regularnie wykorzystuje bliższa lub dalsza rodzina.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 18:57   

No, to dusterowi jednak dość daleko do furgonetki... Lepiej od yeti to jeszcze wcale nie oznacza, że dobrze. Może jednak MCV? (((:
 
Ryszard 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 22luty2011
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 107
Skąd: Pleszew
Wysłany: 2011-02-06, 19:29   Re: Duster vs C4 Picasso?

Fresu napisał/a:
Szarpię się pomiędzy dwoma opcjami:

1) Dacia Duster 4x2 1,5dCi 90kM Laureate
Obrazek

2) Citroen C4 Picasso 1,6 benz 120kM Seduction
Obrazek

Obie opcje za około 60 tysięcy złotych.
Co byście wybrali?



Obie z a 60 tys ???

No nie wiem, benzynowy moja wersja Dustera 4x2 full wypas 52,700, a oglądana benzynówka na konfiguratorze w najtańszej wersji i wybierając niezbędą tapicerke i kolor ze strony Cytrynki to 68tys - bonus ... To jednak różnica. Nawet jak będzie bonus i okazja
nigdy nie będzieszz miał 21 cm pod spodem
cyt:
Cena wersji podstawowej ( brutto )
C4 1.6 VTi SX 66 600 ZL
Lakiery i tapicerki ( brutto ) 1 550 ZL
- Rouge Aden 900 ZL
- Tapicerka welurowa ciemna 650 ZL
Calkowita cena ( brutto ) 68 150,00 zl
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-02-06, 20:27   

Fresu napisał/a:

Akurat zawsze jeżdżę pod prąd i są nawet długie momenty gdzie mogę teoretycznie polecieć ze 120km/h - np. na Trasie Siekierkowskiej lub Trakcie Brzeskim. Mam nadzieję, że nie czyta tego nikt z drogówki... ;) Poza tym mam nawyki z Xsary Picasso: lubię przestronną kabinę i samą świadomość możliwości transportowych furgonetki, którą regularnie wykorzystuje bliższa lub dalsza rodzina.


właściwie to jakiej rady oczekujesz, co chwilę dokładasz inne parametry, vide wyżej oraz:
Cytat:
Głównie po dobrych drogach, ale mam kilka uciążliwych fragmentów po nieprzyjemnych wybojach. Również w ramach obowiązków służbowych jeżdżę po Sulejówku w większości po nieutwardzonych drogach - pełnych wybojów, a w okresie zimowym nieodśnieżonych. Dwa razy w roku trasa nad morze lub w góry po krajówkach - ale bez szaleństwa szybkości: z powodu uwarunkowań psychicznych moje maksimum to 140km/h, a tak ogólnie jeżdżę nie więcej niż 120km/h. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą - ot takim tatą za kółkiem. Aha jeszcze jedno, na codzień jeździmy w 3 osoby, ale często zabieramy rodziców i wtedy w 5 osób.


przestronną kabinę zapewnia Ci i Citroen i Duster, bardziej uniwersalny trakcyjnie jest Duster, na dobre drogi i dłuższe trasy Citroen, tańszy w serwisie Duster... i można tak jeszcze długo...
chyba jednak sam będziesz musiał się zmierzyć z "tą materią", sam określić swoje priorytety i ... wybrać :lol:
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-06, 20:30   

jutro będzie test w Motorze Duster vs. SX4
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Fresu 


Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 20:52   

TD Pedro napisał/a:
właściwie to jakiej rady oczekujesz, co chwilę dokładasz inne parametry [...] i można tak jeszcze długo...chyba jednak sam będziesz musiał się zmierzyć z "tą materią", sam określić swoje priorytety i ... wybrać :lol:

No właśnie - moje posty oddają stan mojego rozdarcia. Ideałem byłby uterenowiony C4 Picasso w dieslu, z prześwitem Dustera i w cenie tego ostatniego. ;) A szarpię się, bo to dwa samochody z dwóch różnych bajek, każda z bajek mi się podoba. Ideałem byłoby to co napisał kolega:
benny86 napisał/a:
Idealnie byłoby c4 śmigać do sulejówka i przeskakiwać na dustera na miejscu :mrgreen:

Niestety jak większość z nas nie stać mnie by mieć 2 samochody wyłącznie do własnej dyspozycji.

PS: W sumie było kiedyś już takie auto: Renault Scenic Rx4
Ostatnio zmieniony przez Fresu 2011-02-06, 21:08, w całości zmieniany 3 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne